Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΤΙ ΕΠΑΘΕΝ ΕΙΣ ΑΝΑΞΙΩΣ ΙΕΡΟΥΡΓΩΝ



 Εις την Σαξωνίαν ήτο τις Ιερεύς ενάρετος, Πέτρος ονόματι όστις έμενεν μίαν νύκτα εις τον Ναόν του αγίου Μαυρικίου, όπου ήτο η Μητρόπολις, και αγρύπνα προσευχόμενος, διατί εμελέτα να λειτουργήση την αύριον. Ιστάμενος λοιπόν εις προσευχήν, ήλθεν βίαιος άνεμος το μεσονύκτιον, και έσβυσεν όλας τας κανδήλας της Εκκλησίας. Έπειτα ήλθον τινές νέοι λελαμπρυσμένοι με πολλήν φωτοχυσίαν, και έθεσαν επάνω εις την αγίαν Τράπεζαν ένα θρόνον υπέρλαμπρον πολύ και ένδοξον. Ο δε Ιερεύς έμφοβος γενόμενος, έστεκεν εις μίαν γωνίαν του Ναού να ιδή το αποβησόμενον, τότε ήλθεν ο Βασιλεύς της δόξης ενδεδυμένος στολήν Πατριαρχικήν, και Βασιλικόν διάδημα, καθήσας δε εις τον θρόνον, ένευσε τοις Αγγέλοις και έφεραν τον άνωθεν Μητροπολίτην δεδεμένον χείρας και πόδας, ώσπερ κατάδικον. Τότε έρχεται πλησίον εις τον Κριτήν ο Άγιος της Μονής, δηλαδή ο Μάρτυς Μαυρίκιος με τους συνάθλους αυτού, και προσκυνήσαντες, είπεν αυτώ. Δέομαί σου Κρθτά δικαιότατε να παιδεύσης αυτόν τον ασεβή και παράνομον, όστις ούκ έστι ποιμήν, αλλά λύκος άρπαγος. Ταύτα λέγων ο Άγιος εζήτει καιρόν ο κατάδικος, να μετανοήση. Ο δε Κύριος απεκρίνατο. Τώρα όπου έφθσαε το τέλος σου ζητείς καιρόν διορθώσεως. Τι έκαμνες πρότερον; Τότε η Πανάμωμος Δέσποινα είπεν αυτώ. Δέομαί σου δικαιότατε κριτά, Υιέ μου, μην ελεήσης αυτόν τον αγνώμονα, αλλά παίδευσον αυτόν κατ' αξίαν των πράξεών του. Ο Δεσπότης λοιπόν εκέλευσε τοις Αγγέλοις να κόψωσι την κεφαλήν του, και ούτως έλαβε η οπτασία, και έμεινεν ημίξηρος, και εκοίτετο. Αφού εξημέρωσε, τον ευρήκασιν ακόμη κατά γης και δεν ηδύνατο να εγερθή μόνον τους είπε τα οραθέντα. Οι δε απελθόντες εις την κλίνην του Αρχιερέως, τον ηύρασιν αποκεφαλισμένον κατ' αλήθειαν, και πάντες ετρόμαξαν. Βλέπετε πανιερώτατοι Αρχιερείς; Τοιαύτη κρίσις και φοβερωτέρα αναμένη τους αναξίους ιερουργούντας.

( Εκ του περιοδικού << ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ >> εκδοθέν υπό του αγίου Πατρός Ματθαίου του Νέου Ομολογητού).

 Σχόλιον διαχειριστού:

 Το παραπάνω γεγονός ας το λάβει σοβαρά υπ' όψιν του ο φερώμενος ως <<μητροπολίτης Κιτίου>> κ. Σεβαστιανός Σταύρου, και ας κάνει την αυτοκριτική του περί του πόσο <<αξιώτερος>> τυγχάνει ούτος έναντι του Μητροπολίτου της Παραβολής. Διότι κανείς δεν πρέπει αλλά και δεν μπορεί να ξεχάσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο κ. Σεβαστιανός την 25.1.2007 <<χειροτονήθηκε επίσκοπος>>. Μέσα σε αίματα και υπό των ακουσμάτων του <<ΑΝΑΞΙΟΣ>>, υπό εκπροσώπων του Ορθοδόξου ποιμνίου της Κύπρου, οι οποίοι διεμαρτύροντο και κατεμαρτύρουν, ως είχον χριστιανικόν δικαίωμα και καθήκον, την αναξιότητα του <<χειροτονούμενου>>. Ο κανόνας του Πνευματικού του Πατρός περί μακράν Ακοικωνησίας, (τον οποίον Οικουμενική Σύνοδος κι αν συγκληθεί δεν μπορεί να άρει), δεν έγινε σεβαστός, ούτη η γραπτή μαρτυρία του ιδίου, ούτε όμως και αύτη του π. Σωτηρίου Χατζημιχαήλ, η οποία απεδύκνειε το αληθές των κολλυμάτων του. Η δε <<χειροτονία>> του προσπάθησε να τελεστεί κατ' άκραν μυστικότητα υπό του ποιμνίου της Κύπρου, κάτι που εν τέλει δεν επετεύχθει. Μακρυά από την νήσον, ενέργεια παντελώς αντικανονική προς τους Θείους και Ιερούς Κανόνες της αυτοκεφάλου αυτής Εκκλησίας, και χωρίς την σύμφωνη γνώμη των πιστών. Οι οποίοι κατά τους Ιερούς Κανόνες, πρέπει ούτοι να προτείνουν τον Αρχιμανδρίτη και έπειτα η Σύνοδος να αποφανθεί δι' αυτού. Κάτι που δεν συνέβει εις την περίπτωσιν του κ. Σεβαστιανού. Επομένως σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, τα οποία είναι απολύτως αληθινά, πάσα εκκλησιαστική πράξις γενομένη υπό του φερομένου ως <<μητροπολίτου Κιτίου>> κ. Σεβαστιανού, θεωρείται ΑΚΥΡΩΣ και ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ της ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. Τούτο μπορεί να γίνει ακόμη πιο κατανοητόν, αν λυφθεί υπ' όψιν ότι ούτος έχει Καθαιρεθεί υπό της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας. 



 

7 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει σε ολόκληρη την Ελλάδα, τουλάχιστον, άλλο ιστολόγιο που να βρίζει έτσι ξεδιάντροπα και να κατηγορεί άλλους ανθρώπους. Προφανώς αυτός που τα γράφει, εκτός από αμόρφωτος και αγενής όπως προκύπτει από τις ασυνταξίες, ανορθογραφίες και ανοησίες που συνήθως διαπιστώνει κανείς σε αφθονία στα κείμενά του, δεν συνειδητοποιεί ή περιφρονεί προκλητικά ότι στο διαδίκτυο υπάρχουν κανόνες και νόμοι που σύντομα θα κινηθούν και όχι μόνο την ιστοσελίδα του θα κλείσουν αλλά και ο ίδιος θα μας βλέπει μέσα από κάγκελα. Όσο λοιπόν είναι καιρός ας μαζευτεί γιατί προκαλεί αγανάκτηση και αηδία. Περί χριστιανικού ήθους και ορθοδόξου φρονήματος δεν το συζητάμε γιατί είναι αδύνατο και αδιανόητο ενας υποτίθεται ορθόδοξος να διασύρει, συκοφαντεί, κατηγορεί, σαν εισαγγελέας αυτόκλητος, άλλους ανθρώπους και δη ιερωμένους. Ευτυχώς που δεν ανήκουμε σε αυτόν τον χώρο, γιατί θα τρέχαμε να φύγουμε μακρυά από τέτοια αρρωστημένη κατάσταση που ούτε τα χαρακτηριστικά της λογικής και της ανθρωπιάς δεν έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ανώνυμε, θα συμφωνούσα μαζί σου αν όλα όσα έγραφα τα έβγαζα από το μυαλό μου. Δυστυχώς όμως είναι η αλήθεια. Μια αλήθεια που πίστεψέ με θλίβει ακόμη κι εμένα που την παρουσιάζω. Το μπλόκ αυτό δεν συκοφαντεί απολύτως κανέναν, τουναντίων δε κινείται ακριβώς επάνω προς το Ευαγγελικό λόγιον ''ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ''. Μήπως όμως εσύ μπορείς να μου παρουσιάσεις μερικά από τα ψέματα που λέω; Μερικές από τις συκοφαντίες μου; Δηλαδή όταν έγινε η ''χειροτονία'' του ''μητροπολίτου κιτίου'' κ. Σεβαστιανού στην Αγία Τριάδα, δεν χύθηκε αίμα; Μήπως ο Σεβαστιανός τήρησε τον Κανόνα του πνευματικού του; Μήπως ψιφήίστηκε από ολόκληρο το ποίμνιο της Κύπρου, ή τουλάχιστον από το μεγαλύτερο μέρος του; Μήπως η ''χειροτονία'' του έγινε στην Κύπρο και όχι στην Ελλάδα; Μήπως δεν προσπάθησε να γίνει μυστικά; Τι απ' όλα αυτά είναι ψέματα; Ή μήπως είναι ψέμα πως υπήρχε και υπάρχει η γραπτή μαρτυρία του π. Σωτηρίου, η οποία αποδικνύει τα κολλήματα του Σεβαστιανού; Όλα αυτά αγαπητέ ανώνυμε δεν είναι ψέματα αλλά αλήθεια. Μία αλήθεια που εγώ επώνυμα κατονομάζω εν αντιθέση με τα όσα εσύ ανώνυμα ισχυρίζεσαι. Και δεν ξέρω και γιατί το κάνεις αυτό αφού όσα λες νομίζεις πως είναι αληθινά. Δεν έχω πλάσει κανένα σενάριο με το μυαλό μου, άλλοι είναι εκίνοι που χωρίς φόβο Θεού συμμετέχουν μέχρι σήμερα σε ένα έργο παρωδίας. Όσο για τις ασυνταξίες για τις οποίες αναφέρεσαι, δεν το κρύβω, ναι υπάρχουν. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα πως είμαι Πανεπιστημιακός, ενας απλός μάγειρας είμαι. Και ούτε γράφω για να φανώ μέσα από αυτό, γράφω διότι η καρδιά μου επιθυμεί την αλήθεια η οποία μόνο μέσα από την ''σύνοδο'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου δεν μπορεί να προκύψει. Διότι πολλάκις αυτή έχει κληθεί να σεμμτάσχει σε έναν χριστιανικότατο εν αγάπη και αληθεία διάλογο, προκειμένου έτσι να αποδείξει τις θέσεις της, χωρίς όμως ποτέ να το έχει κάνει. Κι αυτό επίσης κάτι λέει. Εγώ αγαπη΄τέ ανώνυμε έχω δίπλα μου τον Θεό, πολεμώ όχι ΄σε προσωπικό βαθμό αλλά εναντι όλων των αντιεκκλησιαστικών πράξεων, και δια τούτο Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ εμού. Θα προέκυπτα έσχατος όλωναν κάλυπτα όλες τις παρανομίες που έχουν συμβεί εις την ''σύνοδο'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου. Κλείνοντας, αναφέρω πως δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο πως εσύ με εκβιάζεις λέγοντάς μου πως θα βρεθώ πίσω από τα κάγκελα. Δυστυχώς αυτή είναι η τακτική της πλευράς του κ. Στεφάνου. Όσοι δεν μας κάνουν και φανερώνουν τις παρανομίες μας, του κυνηγάμε δια μέσου όχι του Χριστιανικού τρόπου αλλά τις δικαστικής οδού. Αυτό όμως δεν εκαναν και όλοι οι εχθροί του χριστιανισμού εις τους Αγίους; Δεν τους κυνηγούσαν σε σημείο τέτοιο που μέχρι και στον αποκεφαλισμό έφταναν; Αυτό όμως μέχρι πότε θα συμβαίνει από την ''σύνοδο'' αυτή Μέχρι πότε θα κινείται δια της δικαστικής οδού; Ακόμη κι εγώ αν σταματήσω να γράφω, ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό, πως υπάρχει ο Θεός ο οποίος θα ευλογήσει να φωνάξουν ακόμη και τα βουνά ώστε να φτάσουν μέχρι τα πέρατα της Οικουμένης όλες οι παντελώς ΑΝΤΙΕΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ της σν λόγω ''συνόδου''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ''ΦΟΒΑΜΑΙ... ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΠΤΟΗΣΟΥΝ ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΣΟΥ. (ΦΟΒΑΜΑΙ) ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ, Ή ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΣΙΩΠΩ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΑΔΙΚΟΥΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΩΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΚΟΠΡΑΓΟΥΝ, ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΩ ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΩ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΙΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΣΟΥ''. (ΣΥΜΕΩΝ Ο ΝΕΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατάλαβες αγαπητέ ανώνυμε πως οι άγιοι δεν μου επιτρέπουν να σιωπώ μπροστά σε όλες τις παρανομίες που απερίφραστα και γυμνή τη κεφαλή γίνονται; Ελπίζω όμως αυτές να είναι και οι τελευταίες της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου, διότι πολλά ακούγονται πως προσεχώς έπονται ακόμη χειρότερα σκάνδαλα. Μακάρι να μετανοήσετε ώστε τόσο της δικής μου φωνής να απαλαγείτε, πολύ όμως περισσότερο της ΔΙΚΑΙΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, η οποία δεν θα είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΝΟΗΚΗ ΔΙ" ΕΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κάτι τελευταίο. Μπορώ αν θες αγαπητέ ανώνυμε, να σου παρουσιάσω και πλήρως το ιστορικό σχετικά με όσα συνέβησαν κατά την ημέρα της ''χειροτονίας'' του κ. Σεβαστιανού, το οποίο εμπεριέχει και ονόματα. Φτάνει να μου το ζητήσεις. Κι αυτό για να μην νομίζεις πως λέω παραμύθια της Χαλιμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά εἰσαι περισσότερο ακαλλιέργητος από όσο νόμιζα. Ελπίζω να μην υποφέρει και η μαγειρική από σένα. Πόσο χοντρός στους τρόπους είσαι για να μη καταλαβαίνεις ότι θέματα κωλυμάτων, ιερωσύνης κλπ δεν δικαιούσαι να τα χρησιμοποιείς γιατί αν ξέρεις από Κανόνες ήδη εσύ και όσοι δημοσίως τα αναφέρουν αξίζουν την ίδια τιμωρία με όποιον η Εκκλησία κρίνει ανάξιο και τον καταδικάσει. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί όποιον διαφωνεί μαζί σου τον θεωρείς παλαιοημερολογίτη και ότι ακολουθεί την Σύνοδο κάποιου Στέφανου! Έχω διαβάσει και περί της χειροτονίας του προσώπου που διασύρεις παράνομα σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και τους νόμους του διδικτύου. Εκεί είδα ότι το μόνο βέβαιο είναι ότι ο τρόπος αντιδράσεως των εναντιουμένων στη χειροτονία ήταν έξω από το ήθος χριστιανών. Ας μη συνεχίσω όμως γιατί φαίνεται δεν καταλαβαίνεις ή δεν θέλεις να παραδεχθείς ότι είσαι οπαδός μιας σέκτας και τίποτε παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς συνεχίζεις να γράφεις ανώνυμα. Και περιμένεις οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος να σε πιστέψει!!! Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνεις είναι πως η διαφωνία δεν είναι προσωπική. Η διαφωνία που υπάρχει είναι προς τους Θείους και Ιερούς Κανόνες τους οποίους η ''σύνοδος'' του κ. ''Στεφάνου'' έχει καταλήσει. Εγώ δεν έχω τίποτα προσωπικό ούτε με τους Κληρικούς (ιερείς και επισκόπους) του κ. Στεφάνου ούτε και με τον φερώμενο ως ''μητροπολίτη Κιτίου'' κ. Σεβαστιανό. Όταν όμως όλοι αυτοί δεν τηρούν τους Ιερούς Κανόνες τότε εις οποινδήποτε Ορθόδοξο δεν επιτρέπεται να σηγεί και να κρύβεται. Διότι τότε ο χριστιανός αυτός προκύπτει ως κανονικός υποκριτής ενώπιον του Κυρίου. Κάτι που μη γένοιτο να συμβεί με την ταπεινότητά μου.
    Ο τρόπος με τον οποίον διαμαρτυρήθηκαν οι πιστοί της Κύπρου, ήταν απολύτως σωστός. Διότι το μόνο που έκαναν ήταν να μπουν στην εκκλησία και να σηκώσουν πλακάτ με την επιγραφή ανάξιος. Η συνέχεια προήλθε από την οικογένεια του κ. Σεβαστιανού η οποία ξεκίνησε τις χειροδικείες. Γιατί όμως έφτασαν σε αυτό το σημείο οι πιστοί της Κύπρου να μπουν με πλακάτ στον υπό κατάληψη Ιερό Ναό; Διότι κάποιοι απολύτως ετσιθελικώς ήθελαν να επιβάλλουν τον κ. Σεβαστιανό ως Επίσκοπο εις τους πιστούς της Κύπρου. Που έχει ξαναγίνει αυτό; Πως μπορεί αυτή η ενέργεια να θεωρηθεί ως καλή και αγία; Ή μήπως νομίζεις, αγαπητέ ανώνυμε, πως οι άνθρωποι που αντέδρασαν δεν ήξεραν τον κ. Σεβαστιανό; Μα επειδή τον ήξεραν και ήταν γνώστες της αναξιότητάς του, γι' αυτό και αντέδρασαν. διότι δεν ήθελαν ως Επίσκοπό τους να έχουν κάποιον που ο πνευματικός του τον έχει θέσει σε επί μακράν ακοινωνησία.Έλεγξε λοιπόν όλες τις από το 2005 και μέχρισήμερα ενέργειες της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου και μετά τόλμησε να πεις πως εγώ ανείκω σε μία σέκτα. Διότι αν οι σέκτες αποτελούνται από ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν εμπλακεί σε κανένα ηθικό και εκκλησιαστικό σκάνδαλο, τότε πως θα πρέπει να ονομάσουμε την ''σύνοδο'' του κ. Στεφάνου η οποία έχει κουκουλώσει και έχει προβεί σε χιλιάδες παρανομίες; (χειροδικίες κληρικών της, κατάληψη ιερού ναού, εκδίωξη γηραιού ιερέως... εκποιήσεις Ιερών Ναών και απερίφραστα ψέματα ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης). Άσε δε που το σχόλιο περί ''σέκτας'' , πρέπει να έχεις τα κότσια να το καταθέσεις επώνυμα!!! Γιατί, εν ολίγοις, η ανωνυμία προδίδει την ασάφεια και ανειλικρίνεια των λόγων σου ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή