Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ Α΄,Β΄,Γ΄ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΝ ΣΑΡΔΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ



"ΟΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟΛΜΗΣΑΝΤΕΣ ΠΟΙΗΣΑΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΝΑ ΧΩΡΙΖΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΗΓΥΡΙΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ (ΗΤΟΙ ΝΑ ΑΦΟΡΙΖΩΝΤΑΙ) ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΩΣ ΛΑΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ"



Ὁ Α΄ Κανών τῆς ἐν Σαρδικῆ Συνόδου.

 Ὁ Α΄ Κανών τῆς ἐν Σαρδικῇ Συνόδου διαγορεύει: "Οὐ τοσοῦτον ἡ φαύλη συνήθεια, ὅσον ἡ βλαβερωτάτη τῶν πραγμάτων διαφθορά ἐξ  αὐτῶν τῶν θεμελίων ἐστίν ἐκριζωτέα, ἵνα μηδενί τῶν ᾿Επισκόπων ἐξῇ ἀπό πόλεως μικρᾶς εἰς ἑτέραν πόλιν μεθίστασθαι. ῾Η γάρ τῆς αἰτίας ταύτης πρόφασις φανερά, δι᾿ ἥν τά τοιαῦτα ἐπιχειρεῖται. Οὐδείς γάρ πώποτε εὑρεθῆναι ᾿Επισκόπων δεδύνηται, ὄς ἀπό μείζονος πόλεως εἰς ἐλαχιστοτέραν πόλιν ἐσπούδασε μεταστῆναι. ῞Οθεν συνέστηκε διαπύρῳ πλεονεξίας τρόπῳ ὑπεκκαίεσθαι τούς τοιούτους, καί μᾶλλον τῇ ἀλαζονείᾳ δουλεύειν, ὅπως ἐξουσίαν δοκεῖεν μείζονα κεκτῆσθαι. Πᾶσι τοίνυν τοῦτο ἀρέσκει, ὥστε τήν τοιαύτην σκαιότητα αὐστηρότερον ἐκδικηθῆναι· ἡγούμεθα γάρ μηδέ λαϊκῶν ἔχειν τούς τοιούτους χρῆναι κοινωνίαν".

 ῾Η ἐρμηνεία τοῦ Κανόνος: "Προοιμιάζωντας ὁ παρών Κανών λέγει, ὄτι καί κάθε μέν κακή συνήθεια πρέπει νά ἀνατρέπεται·  ὅταν δέ αὐτή καί τά τῆς ᾿Εκκλησίας πράγματα, καί τήν εὐταξίαν διαφθείρη τότε πρέπει καί ἀπό αὐτά τά θεμέλια νά ἐκριζώνεται, καί παντελῶς νά ἀφανίζεται. ᾿Ακολούθως δέ διορίζει, ὄτι δέν εἶναι ἄδεια εἰς κανέναν ᾿Επίσκοπο νά ἀφίνη τήν μικράν ἐπαρχίαν του καί νά παίρνη ἄλλην μεγαλυτέραν, ἐπειδή ἡ αἰτία, διά τήν ὁποίαν τοῦτο κάμνει, εἶναι ἠ πλεονεξία καί ἡ ὑπερηφανία, καθώς εἶναι εἰς ὅλους φανερόν. Πλεονεξία μέν, ἵνα ἐκ τῆς μεγαλυτέρας ἐπαρχίας ἔχη καί μεγαλύτερον καί περισσότερον κέρδος· ὑπερηφανία δέ, ἵνα ἔχων τήν μεγαλυτέραν ἐπαρχίαν, ἐπομένως ἔχη καί δόξαν, καί ἐξουσίαν μεγαλυτέραν. Διά τοῦτο πρέπει τό τοιοῦτο κακόν αὐστηρότερα ἀπό τά ἄλλα νά παιδευθῇ, καί οἱ τοῦτο τολμήσαντες ποιῆσαι ᾿Αρχιερεῖς νά χωρίζωνται ἀπό τήν ὁμήγυριν τῶν χριστιανῶν, καί οὔτε ὡς λαϊκοί νά ἔχουν τήν μετά τῶν πιστῶν ἐν τῇ ᾿Εκκλησίᾳ κοινωνίαν. ᾿Ανάγνωθι καί τόν ΙΔ ᾿Αποστολικόν.

Ὁ β΄ Κανών τῆς ἐν Σαρδικῆ Συνόδου

 Ὁ Β΄ Κανών τῆς ἰδίας Συνόδου λέγει: "Εἰ δε τις τοιοῦτος εὑρίσκεται μανιώδης ἤ τολμηρός, ὡς περί τῶν τοιούτων δόξαι τινά φέρειν παραίτησιν, διαβεβαιούμενον ἀπό τοῦ πλήθους πρός ἑαυτόν κεκομίσθαι γράμματα, δῆλόν ἐστιν ὀλίγους τινάς δεδυνῆσθαι μισθῶ καί τιμήματι διαφθαρέντας, ἐν τῇ ᾿Εκκλησίᾳ στασιάζειν, ὠς δῆθεν τόν αὐτόν ἔχειν ἀξιοῦντας. Καθάπαξ οὖν τάς ραδιουργίας τάς τοιαύτας καί τέχνας κολαστέας εἶναι νομίζομεν, ὥστε μηδέν τοιοῦτον μηδέ ἐν τῷ τέλει λαικῆς γοῦν ἀξιοῦσθαι κοινωνίας.

 ῾Η ἑρμηνεία τοῦ Κανόνος: «᾿Ακόλουθος εἶναι ὁ παρών Κανών μέ τόν ἀνωτέρω· λέγει γάρ, ὅτι ἀνίσως τινάς ᾿Αρχιερεύς εἶναι τόσον πολλά αὐθάδης καί τολμηρός, ὥστε ὁποῦ καί ὕστερον ἀπό τόν ἀνωτέρω Κανόνα τολμήσει νά μετατεθῇ ἀπό μίαν ἐπαρχίαν εἰς ἄλλην, καί διά νά φανῇ πῶς δέν εἶναι τάχα ὑπεύθυνος εἰς τό ἐπιτίμιον τοῦ Κανόνος, ἀνθίσταται καί λέγει, ὄτι ἔλαβε γράμματα ἀπό τόν λαόν τῆς ἐπαρχίας ἐκείνης προσκαλεστικά διά νά γένη εἰς αὐτούς ᾿Αρχιερεύς·  ἄν τοῦτο, λέγω, γένη, φανερόν εἶναι, ὄτι αὐτός ἐμεταχειρίσθη τέχνην καί πανουργίαν, καί μέ ἀργύρια διαφθείρας ὀλίγους τινάς ἀπό τήν ἐπαρχίαν ἐκείνην, τούς ἔπεισε νά κάμνουν ταραχάς καί νά τόν ζητοῦν ᾿Επίσκοπον. Διά τοῦτο αἱ τοιαῦται δολιότητες καί τέχναι πρέπει τόσον πολλά νά παιδεύωνται, ὥστε οἱ ταύτας ποιοῦντες νά μήν ἀξιώνωνται οὔτε εἰς τόν θάνατόν τους νά κοινωνοῦσι καί νά μεταλαμβάνουν, ὄχι ὡσάν ᾿Επίσκοποι, ἀλλ᾿ οὔτε ὡσάν ἁπλῶς λαίκοί».

Ὁ Γ΄ Κανών τῆς ἐν Σαρδικῆ Συνόδου

 Καί ὁ Γ΄ Κανών τῆς ἰδίας Συνόδου διαγορεύει: "Καί τοῦτο προστεθῆναι ἀναγκαῖον, ἵνα μηδείς ᾿Επισκόπων ἀπό τῆς ἑαυτοῦ ἐπαρχίας εἰς ἑτέραν ἐπαρχίαν, ἐν ἧ τυγχάνουσιν ὄντες ᾿Επίσκοποι, διαβαίνη, εἰ μή τις παρά τῶν ἀδελφῶν τῶν ἐν αὐτῇ κληθείῃ, διά τό μή δοκεῖν ἡμᾶς τό τῆς ἀγάπης ἀποκλείειν πύλας". 
  
῾Η ἑρμηνεία τοῦ Κανόνος: «῎Οχι μόνον ἐμποδίζωνται οἱ ᾿Επίσκοποι ἀπό τό νά ἀφίνωσι τήν μικροτέραν ἐπαρχίαν καί νά παίρνωσι τήν μεγαλητέραν, ἀλλά ἀκόμη δέν συγχωροῦνται οὔτε νά πηγαίνουν ὀλότελα ἀπό τήν ἐπαρχίαν αὐτῶν εἰς ἄλλην ἐπαρχίαν ᾿Επισκόπων, διά νά ἐνεργήσουν τι ᾿Αρχιερατικόν, χωρίς νά προσκαλεσθοῦν ἀπό αὐτούς, κατά τόν παρόντα Κανόνα. Πλήν καί τοῦτο τό νά πηγαίνουν προσκαλεσμένοι συγχωρεῖ ὀ Κανών, διά νά μή ἀποκλείεται ἡ ἀγάπη καί ἠ πρός ἀλλήλους φιλαδελφία τῶν ᾿Επισκόπων".

Ἴδετε χριστιανοί τί διαλαμβάνουν οἱ ῾Ιεροί Κανόνες διά τούς ᾿Επισκόπους πού ἐπιδιώκουν νά ἀναρριχηθοῦν εἰς πλουσιωτέρους καί πολπληθεστέρους θρόνους καί βάζουν τούς χριστιανούς νά κάμνουν ταραχές διά νά ἀναγκάσουν τό ποίμνιο νά τούς ἀναγνωρίση "σώνει καί καλά", ὅπως ἔκαμε ὁ ἀπό Πειραιῶς ψευδαρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Νικόλαος. Αὐτοί, λέγουν οἱ Κανόνες, ὄχι μόνον χωρίζονται ἀπό τήν ὁμήγυριν τῶν χριστιανῶν, δηλαδή καθαιροῦνται καί ἀφορίζονται, ἀλλά καί δἐν ἔχουν δικαίωμα νά μεταλαμβάνουν οὔτε στό τέλος τῆς ζωῆς τους, ὄχι μόνον σάν ᾿Επίσκοποι, ἀλλά οὔτε καί σάν λαϊκοἰ. Καί εἶναι εὐθύνη τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας,  (οἱ Ἐπίσκοποι δηλαδή πού θά μείνουν μέ τήν ἀλήθεια) νά ἐνεργήση αὐτό πού προβλέπουν οἱ Κανόνες, ἄλλως ἡ ἐνοχή θά εἶναι καί δική τους, καί θά εἶναι ὑπόλογοι ἐνώπιον Θεοῦ καί ἀνθρώπων. 

ΣΧΟΛΙΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ:

 Δυστυχώς οι παραπάνω Ιεροί Κανόνες ήταν ψιλά γράμματα για τον πρ. Πειραιώς κ. Νικόλαο  και για όλους εκείνους που εργάστηκαν υπέρ της παρανόμου αναρειχίσεώς του εις τον θρόνο των Αθηνών!!!

5 σχόλια:

  1. Θα μπορουσαν να μας πουν κ. Παπαδατε,τι εγιναν τα 60 εκατομμυρια δρχ.που εδωσε ο αειμνηστος π.Θωμας Καραγκουνης για να ανεγερθει η εκκλησια στην Λαρισα;Ποιος τα πηρε;μηπως απο την συνοδο του Στεφανου μπορει καποιος να μας πει;Ακομα περιμενουμε στην Λαρισα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξακολουθείς να επανέρχεσαι σε θέματα που καταφανώς δεν ωφελούν κανένα, αλλά αντίθετα σκανδαλίζουν! Είσαι χοντρόπετσος, τι να κάνουμε;

    Ο άνθρωπος είναι στην κρίση του Θεού, την οποία εσύ εζήλωσες και επιθυμείς να αντικαταστήσεις. Ωρίμασε επιτέλους! Ελπίζω ο πνευματικός σου να μπορεί να σε βοηθήσει να ξεφύγεις από εκεί που σε έχει ρίξει ο διάβολος πριν να είναι αργά. Καλή νηστεία, την οποία προτείνω να αρχίσεις πρώτα από την γλώσσα και έπειτα από τα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ανώνυμε,

    Επανέρχομαι και θα το κάνω έως ότου ο Θεός μου δίνει την ευκαιρία να ζω. Δυστυχώς δεν θα ξεμπλέξετε εύκολα από εμένα. Και τούτο όχι γιατί έχω κάτι προσωπικό με κανέναν, αλλά γιατί όσα έκανε ο πρ. Πειραιώς κ. Νικόλαος μαζί με τη ''σύνοδό'' του το 2005, προξένησαν σχίσμα στον Οίκο του Πατρός μου!!! Είμαι Χριστιανός και έχω κάθε δικαίωμα να κατακρίνω όλους τους σχισματικούς. Αυτό άλλωστε με προστάζουν οι Άγιοι να κάνω, κι αν δεν το πράξω τότε θα φανώ ως ανυπάκουος των λόγων του. Αν αυτά που γράφω εγώ σκανδαλίζουν, τα οποία βρίσκονται σε ένα blog που αν κανείς θέλει τα διαβάζει, τότε όλα όσα κάνουν από το 2005 μέχρι και σήμερα οι ακολουθούντες (κληρικοί και κοσμικοί) της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου, όλα αυτά δεν σκανδάλισα ή δεν σκανδαλίζουν; Ας πουν ένα δημόσιο ήμαρτον όλοι αυτοί για τις πράξεις τους και τότε κι εγώ θα σταματήσω τον δίκαιο πόλεμο απέναντί τους. Αλλοίμονο αν φτάνεις Ανώνυμε στο σημείο να ξεχνάς τις χειροδικίες, τον διωγμό του π. Θωμά, την κατάληψη του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος, τις παράνομες ''χειροτονίες'' εκ των οποίων η μία από αυτές βάφτηκε στο αίμα. Αυτά αγαπητέ μου δεν σκανδάλισαν; Καλύτερο θα ήταν για όλους όσους έπραξαν όλες αυτές τις αντιχριστιανικές πράξεις να είχαν πεθάνει εκείνη την ώρα, μιας και ποτέ τους δεν μετανόησαν για τίποτα. Επομένως μην ψάχνεις να ρίξεις αλλού την ευθύνη, διότι τα όσα γράφω δεν είναι τίποτ' άλλο παρά το αναμενώμενο αποτέλεσμα των πράξεων της προαναφερθείσας ''συνόδου''. Βέβαια κάποιους, μέσα σ' αυτούς κι εσύ, θα σας βόλευε κανείς να μην έγραφε τίποτα και όλα αυτά να είχα σήμερα ξεχαστεί. Αυτό όμως ούτε δίκαιο είναι ούτσε σωστό. Διότι η Εκκλησία δια μέσου των αγίων που υπήρξαν σε ανάλογες περιπτώσεις, μας διδάσκει πως όλοι πρέπει να μιλάμε ανεξαρτήτου ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου. Διότι ο Χριστός κανέναν δεν ξεχωρίζει. Ο Χριστός δεν έχει τα δικά μας λανθασμένα κριτήρια. Δι' εκείνον είμαστε όλοι ίσοι. Επομένως καλό θα ήταν να καταδικαστούν πρώτα όλα αυτά τα έκτροπα που μέχρι σήμερα γίνονται και μετά να ζητηθεί η ευθύνη από εμένα.

    Ο άνθρωπος φυσικά και είναι στην κρίση του Θεού, αλλά μην ξεχνάς πως υπήρξε επίσκοπος και οι πράξεις του αυτή τη στιγμή είναι που θα κριθούν από το Ορθόδοξο Ποίμνιο. Διότι τώρα ( = μεταθάνατον) γίνεται ο απολογισμός των έργων του. Κανείς υψηλά ιστάμενος δεν πέρασε από την Εκκλησία που να μην κριθεί μεταθάνατον. Τον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο πως τον κρίνουμε; Τον πρ. Φλωρίνης πως τον κρίνουμε; Επομένως ποιος ήταν ο Πειραιώς που δεν θα κριθεί; Καλό θα ήταν να κοιτάξεις τα μαύρα χάλια που υπάρχουν στην ''σύνοδο'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου και μετά να πεις τη γνώμη σου για το τι πρέπει να κάνει ο πνευματικός μου με εμένα. Όπως πολύ καλύτερο θα ήταν να βρεις κάποτε την ψυχολογική δύναμη να τοποθετηθείς δημόσια, διότι αυτό που κάνεις δεν είναι ούτε Χριστιανικό, ούτε λογικό. Κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία και προβαίνεις σε κριτική. Και το πόσο ώριμος είμαι σε σχέση με εσένα, μπορεί κανείς να το δει μέσα από αυτο και μόνο. Πως έχω το θάρος να μιλάω επώνυμα για όλα και δεν κρύβομαι. Διότι όλα αυτά μπορώ να τα υποστηρίξω, κάτι που μάλλον εσύ δεν μπορείς να κάνεις με τα δικά σου σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κ. Παπαδάτε, δεν σε μέμφομαι. Απέδειξες για ακόμα μία φορά ότι έχεις ακαταλόγιστο ένεκα πολύ χαμηλού πνευματικού επιπέδου.

    Καλό θα ήταν να θυμάσαι ότι, «αργία μήτηρ πάσης κακίας». Βρες άλλο τρόπο να γεμίσεις την «αργία» σου παρά να αποφαίνεσαι ως μέγας κανονολόγος επί παντός επιστητού, διότι τους κανόνες όλοι μπορούν να τους κάνουν κανόνια και να σε κατεδαφίσουν, απλά κανείς δεν ενδιαφέρεται τόσο ώστε να αναλώσει χρόνο σε εσένα, καθότι είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως, εν άλλοις, χοντρόπετσος.

    Δεν αρέσκομαι στις προσωπικές επιθέσεις, αλλά επειδή είναι προσφιλής σου τακτική, θα έπρεπε να τις ανέχεσαι. Αν θεωρείς τον εαυτό σου σωστό χριστιανό με αυτά που γράφεις, τότε λυπούμαι πραγματικά. Επειδή ξέρω ότι η χαμηλή διανόησή σου θα με παραπέμψει σε βίους αγίων που ήλεγξαν παρανομίες κλπ κλπ, εγώ θα σε παραπέμψω στην Αγία Γραφή, όπου η κάλυψη της γύμνιας του Νώε από τον υιό του επικροτήθηκε από τον Θεό, ενώ η λοιδωρία της γύμνιας από τον έτερο υιό έλαβε την κατάρα.

    Καλή νηστεία, που όπως σου ανέφερα και προηγουμένως, καλό θα ήταν να την ξεκινήσεις από τα χέρια και την γλώσσα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Ανώνυμε,

    Χαίρομαι που μπόρεσες και διέκρινες πως το πνευματικό μου επίπεδο είναι χαμηλό. Διότι εσύ στερείσαι παντελώς αυτού του επιπέδου, μιας και δεν μπορείς να κατανοήσεις πως όλα όσα γράφω, είναι αποτελέσματα όχι κάποιας προσωπικής διαφοράς μου με κάποιους, αλλά ένεκα όλων εκείνων των αντιχριστιανικών πράξεων που από το 2005 προβαίνει η ''σύνοδος'' του σημερινού δήθεν ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου. Αυτό όμως για να το καταλάβεις πρέπει πρώτα να είσαι πραγματικά χριστιανός, ώστε οι παρόμιες περιπτώσεις των Αγίων να έχουν μπορέσει να αγγίξουν την ψυχή σου. Κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει με εσένα.

    Η ''αργία'' που δυστυχώς υφίσταμαι αγαπητέ μου ανώνυμε, δεν είναι αποτέλεσμα δικών μου επιλογών. Γι' αυτήν να παραπονεθείς στην Κυβέρνηση, η οποία σε αυτό το τραγικό σημείο έχει φτάσει την σημερινή νεολαία. Εγώ όμως το βλέπω κι από την θετική του πλευρά. Αυτή η ''αργία'' μπορεί και μου δίνει το χρόνο να ασχοληθώ με τα προβλήματα του Οίκου του Πατρός μου, ώστε ως απλός Χριστιανός και όχι ως Κανονιολόγος, να μπορώ να πράττω αυτό που με προστάζουν οι άγιοι. Δηλαδή να μιλάω δημόσια και να ελέγχω όλες τις αντιεκκλησιαστικές πράξεις εις τις οποίες προβαίναουν οι πάσης φύσεως σχισματικοί. Κάτι που δυστυχώς δεν αρέσεις εις την ''ταπεινότητά σου'', γι' αυτό και συνεχίζεις να το σχολιάζεις. Επιμένω όμως πως καλύτερο θα ήταν πρώτα να σχολιάσεις δημόσια όλες τις πράξεις της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου και μετά να ζητήσεις τον λόγω από εμένα, ο οποίος δεν κάνω τίποτ' άλλο παρά να σχολιάζω όλες αυτές και όχι κάτι παραπάνω. Από κανέναν δεν ζήτησα να ασχοληθεί με όσα γράφω, μάλλον όμως αυτά είναι τόσο σημαντικά, αφού εσύ συνέχεια μπαίνεις στον κόπο να απαντάς. Φυσικά και είμαι ''ανεπίδεκτος μαθήσεως'' εις ότι αφορά πράξεις αντιεκκλησιαστικές. Δυστυχώς το μυαλό μου δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να δικαιολογήσεις αυτές, ώστε να δώσει την εντολή στα χέρια να μην γράψουν. Κι ευχαριστώ το Θεό που απέναντι σε εσένα και στους ομοίους σου φαίνομαι χοντρόπετσος, διότι για το όνομά του επιθυμώ να φανώ μέχρι και ως ο πιο αγενής.

    Τον ευατό μου τον θεωρώ Ορθόδοξο Χριστιανό διότι βλέπω πως ακολουθώ κατά γράμμα τις εντολές των αγίων. Ούτε σχίσματα κινώ, ούτε εις την ''οικουμενική'' - Νεοημερολογιτική αγάπη αρέσκομαι. Τουναντίον χαίρομαι που την διανόησή μου μπορείς και την διακρινείς ως χαμηλή, επειδή τολμώ και πράττω όλες τις εντολές των αγίων. Αν η δική μου διανόηση γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι χαμηλή, φαντάζομαι η δική σου πόσο υπό του μηδενός βρίσκεται, ένεκα του ότι τολμάς και λες πως οι βίοι των αγίων είναι πραγματικά λίγοι ώστε να αποδείξουν την Ορθότητα των πράξεών μου.

    Εύχομαι να μπορέσεις να ξεφύγεις από τα πλοκάμια της δήθεν ''ορθοδοξίας'' που υποστηρίζεις, αι η νηστεία αυτή να γεννήσει μέσα σου πραγματικά φρονήματα Ορθοδόξου Χριστιανού. Διότι σε αντίθετη περίπτωση, καλύτερα να αρχίσεις να καταναλώνεις τόνους κρέατος!!!

    Λυπούμενος και μόνο λυπούμενος για το ότι δεν βρίσκεις την πραγματική δύναμη ψυχής, ώστε να υποστηρίξεις επώνυμα τις θέσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή