ΠΕΡΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ, ΑΦΙΕΡΟΥΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΕΡΟΜΕΝΟΝ ΩΣ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ" ΚΑΙ ΩΣ "ἩΓΟΥΜΕΝΟΝ" ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Προλογικόν Σημείωμα πρωτον:
Ὅποιος καθαιρεθῇ διὰ φθόνον ἢ
ἄλλην ἄδικον αἰτίαν, αὐτὸς εἰς μὲν τὸν ἑαυτόν του προξενεῖ μισθόν,
μεγαλύτερον ἀπὸ τὸν τῆς ἱερωσύνης, ὅθεν καὶ πρέπει νὰ χαίρῃ καὶ ὄχι νὰ
λυπῆται, εἰς δὲ τοὺς ἀδίκως αὐτὸν καθήραντας προξενεῖ κόλασιν»
(Πηδάλιον, ΚΗ΄ Κανὼν τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων, σελ. 30). Λέγει ὁ ἱ. Χρυσόστομος
(λόγος γ΄περὶ ἱερωσύνης) ὅτι ὅποιος «ἀδίκως ἀφορισθεῖ διὰ τὸ ὄνομα τοῦ
Θεοῦ, ἤτοι, ἢ διὰ τὴν πίστιν, ἢ διὰ τὰς παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας, ἢ καὶ
διὰ τὴν ἐντολὴν τοῦ Χριστοῦ, οὗτοι
πρέπει νὰ χαίρουν, ἐπειδὴ καὶ εἶναι μακαρισμοῦ ἄξιοι, κατὰ τὸν λόγον τοῦ
Κυρίου, ὅστις εἶπε• "Μακάριοί ἐστε, ὅταν μισήσωσιν ὑμᾶς οἱ ἄνθρωποι,
καὶ ὅταν ἀφορίσωσιν ὑμᾶς, καὶ ὀνειδίσωσι καὶ ἐκβάλωσι τὸ ὄνομα ὑμῶν ὡς
πονηρόν, ἕνεκα τοῦ Υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου"» (Πηδάλιον, σελ. 35).
Προλογικόν Σημείωμα δεύτερον:
Εις τό ερωτημα τινων, διατί τό περί αφορισμού αρθρον μας τούτο,
αφιερώνεται εις τόν φερόμενον ὠς "Αρχιεπίσκοπον" καί "Ηγούμενον"
Στέφανον Τσακίρογλου, ἡ ἀπάντησις ειναι πολύ ἁπλή: Ὅτι ὁ ηγούμενος
Στέφανος διά νά γίνη Ἑπίσκοπος"καί "Ἀρχιεπίσκοπος" κατεπάτησε την
συνείδησίν του καί εστηρίχθη ενώ εγνώριζε, επί μιᾶς αδίκου καί παρανόμου
καί ουσιαστικώς ανυπάρκτου ου μήν αλλά καί αχαρακτηρίστου καί σατανικῆς
ενεργείας (ψευδοκαιθαιρέσεως μου καί ψευδοαφορισμοῦ μου) διά νά
επικαθηση επί τού θρόνου των Αθηνων, κατά παρόμοιον καί χειρότερον
τρόπον ἀπ' ο,τι εκάθισεν προηγουμένως ο πρώην Πειραιως Νικόλαος. Καί τό
χειρότερον ειναι οτι ενώ μού απέστειλαν ἀνυπογράφους τάς διαβολικάς
αυτάς αποφάσεις των καί ενώ πολλάκις καί διά δικαστικοῦ επιμελητοῦ τάς
εζητησα ενυπογράφους αν τάς εχουν υπογράψει, , καί ποτέ δέν τίς εδωσαν,
ομως τάς χρησιμοποιούν (τάς πράξεις αυτάς) εις τά εναντίον μου
δικαστηρια, μέχρι καί τά τελευταία, από τά οποία εις ενα καί μόνον
αποσκοπούν, νά πάρουν ὅλους τούς Ναούς της Γνησίας Ορθοδοξίας υπό τήν
απόλυτον εξουσίαν των καί η νά τούς πωλήσουν καί νά εξαφανίσουν τά
χρήματα, (οπερ ιεροσυλία μεγίστη) , οπως εκαμεν μέ τόν Αγιο Νικόλαο
Σαλαμίνος, η νά τούς γκρεμίσουν, οπως επεχείρησαν μέ τόν Ιερόν Ναόν
Ευαγγελιστρίας Πεύκης, η νά τούς καταλάβουν οπως εκαμαν μέ τά Πνευματικά
Κεντρα Περιστερίου (Αγίου Γεωργίου) καί Κάτω Ηλιουπόλεως (Αγίας Τριάδος
- Στέγη Φιλοξενίας Κληρικων), η νά παραδώσουν τά πάντα εις τόν
Οικουμενισμόν (Παλαιοημερολογιτικόν καί Νεοημερολογιτικόν) οπως εκαμαν
μέ τίς δύο μεγάλες Ιερές Μονές πού τίς παρέδωσαν στόν Νεοημερολογίτην
"Μεσογαίας" Νικόλαο, καί αλλα περί ων ουκ εστιν αριθμός, ....
Η συνέχεια εδώ: ( ''http://synodicalcentregoc.blogspot.gr/2017/02/blog-post_98.html?spref=fb'')
Και τα 60 εκατομμυρια δρχ.που εδωσε για την ανεγερση της εκκλησιας στην Λαρισα ο π.Θωμας Κραγκουνης,τι τα κανανε;μπορει να μας πει καποιος απο την ομαδα-συνοδο του Στεφανου;Ακομα περιμενουμε εδω στην Λαρισα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο άρθρο αυτό του κ. Κηρύκου υπάρχει μία αντίφαση: ενω ο ίδιος δηλώνει οτι εκπροσωπεί την Εκκλησία και εκφράζει την κανονικότητα εδώ εμφανίζεται να αναγνωρίζει ως Εκκλησία με κανονική αρμοδιότητα αυτούς που τον καθήρεσαν αλλά να θεωρεί την κρίση τους άδικη. Έτερον εκάτερον. Δέχεται λοιπόν και ομολογεί ότι είναι καθηρημένος αλλά πιστεύει ότι η καθαίρεσή που του έγινε είναι άδικη. Δικαίωμά του να το πιστεύει όπως και να υποστηρίζει ότι οι καθήραντες θα πάνε στην κόλαση και αυτός ως αδικηθείς θα πάει στον Παράδεισο! Πάντως έχει κάνει ένα καλό βήμα για νά πάει στον Παράδεισο και αυτό είναι ότι εγκαταλείπει τό ψεύδος και την υποκρισία ότι δήθεν δεν είναι καθηρημένος και απλά θεωρεί την καθαίρεσή του άδικη. Νομίζω οτι οι οπαδοί του πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη αυτή την ομολογία του και να τον αντιμετωπίζουν αναλόγως δηλαδή ως καθηρημένο έστω αδίκως. Μη ξενάμε ότι κανένας καθαιρεθείς δεν υποστηρίζει ότι καθαιρέθηκε δικαίως! Ο ίδιος μάλιστα το επιβεβαιώνει και εμπράκτως μη σεβόμενος την καθαίρεσή του. Μόνο που ακριβώς λόγω αυτής της στάσεώς του και βάσει των Ιερών Κανόνων απαγορεύεται πλέον ακόμη κι αν μετανοήσει και επιστρέψει στην Εκκλησία η αποκατάστασή του στον βαθμό που είχε κάποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε πως η κακία που έχετε για τον Σεβ/το Κήρυκο σας έχει κάνει να ξεπεράσετε ακόμη και τον ίδιο τον πονηρό. Πως μπορεί, βρε ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ, να ισχύει η ξεδιάντροπη αυτή ''καθαίρεση'' όταν πρώτα - πρώτα δεν φέρει την υπογραφή κανενός από εκείνους που αποφάνθηκαν υπέρ αυτής, ούτε το ίδιου του ''αρχιεπ/που;'' Πως μπορεί να ισχύει όταν είναι γεμάτη δολιότητες και δολοπλοκίες; Διότι ενώ ο Σεβ/τος Γαλακτίων είχε προαναγγείλει με επίσημο έγγραφό του πως δεν συμφωνεί με την καθαίρεση, εν τούτοις εις την πρώτη σελίδα αυτής γνωστοποιείται η παρουσία του εις την εν λόγω συνεδρίαση, και στην τελευταία σελίδα δεν υπάρχει πουθενά το όνομά του. Κάτι που πάει να πει ή πως όντως ήταν παρόν ο Επίσκοπος Γαλακτίων και εν τέλει δεν συμφώνησε, ή πως δεν ήταν παρόν και το όνομά του μπήκε απλά και μόνο για να δηλωθεί η ''απαρτία'' της ''συνόδου''. Το σπουδαιότερο όμως απ' όλα είναι πως η ''καθαίρεση'' αυτή ως προερχομένη από ήδη καθηρημένους για σοβαρούς λόγους Πίστεως, δεν δύναται να βρει καμία θέση ούτε εδώ, ούτε όμως και εις τον ουρανόν, όπου οι δίκαιες πράξεις των Ορθοδόξων Συνόδων. Μάλλον για τον Άδη την κόβω. Και πολύ της είναι!!! Ο Σεβ/τος Κήρυκος όσο και αν σας πονάει, συνεχίζει να είναι Γνήσιος Αρχιερέας της Εκκλησίας του Χριστού, και τούτο συν τοις άλλοις το επιβεβαιώνει και ο τρόπος με τον οποίο προσφωνείται από τους ίδιους σας τους ''επισκόπους''. Επομένως εμείς δικαίως ψέλνουμε την φήμη του και πολύ πιο δίκαια τον αποκαλούμε Σεβ/το. Μιας κι εκείνος εν αντιθέση με κάποιους άλλους, ξέρει γιατί έγινε Επίσκοπος και γιατί φόρεσε το τιμημένο και αιματοβαμένο ράσο.
ΑπάντησηΔιαγραφή