Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Ἡ σκευωρία περί δῆθεν «διγάμου» (Τοῦ Ἐλευθερίου Χρ. Γκουτζίδη)


ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!

  (Η διεύθυνση του [ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΙΕΡΑΡΧΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ] σεβόμενη απόλυτα την Ευαγγελική ρήση <<ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ>>, και επιθυμόντας να δώσει μια για πάντα ένα τέλος εις τις συκοφαντίες περί του λεγομένου θέματος του <<διγάμου>> του Θεολόγου Καθηγητού κ. Ελευθερίου Γκουτζίδη, δημοσιεύει κατωτέρω κείμενο το οποίον ο ίδιος ο καθηγητής κ. Γκουτζίδης είχε δημοσιεύσει εις το τεύχος Απριλίου - Μαΐου - Ιουνίου 2012 της <<Ορθοδόξου Πνοής>>. Το μόνο που εμείς εξ αρχής πρέπει να τονίσουμε, όπως και εις την συνέχεια θα αποκαλυφθεί, είναι πως αυτή η ψευδής πληροφορία προήλθε από τις τάξεις των εν έτει '95 πέντε πρώην μητροπολιτών και πιο συγκεκριμένα από τον π. Ευθύμιον. Αυτό από μόνο του νομίζουμε πως λέει πολλά, διότι οι τότε επίσκοποι και ιερείς της σχισματικής αυτής ομάδος, εις την προσπάθειά τους να υποστηρίξουν τις πλάνες τους περί εικόνων και να ονομάσουν ως δήθεν <<ορθοδοξία>> το σχίσμα που αυτοί προκάλεσαν, δεν σεβάστηκαν ούτε πρόσωπα, ούτε καταστάσεις. Μόνο το ότι έφτασαν στο ολέθριο σημείο να κατηγορούν τον γηραιό Αρχιεπ/πο κ. Ανδρέα ως δήθεν <<εικονομάχο>>, όταν με τα ίδια τους τα πιστεύω προέκυπταν και προκύπτουν ούτοι ως εικονομάχοι και Θεομάχοι, αυτό λέει πάρα πολλά. Ιδού λοιπόν η αλήθεια επί του δήθεν <<διγάμου>>  του κ. Ελευθερίου Γκουτζίδη):

Δέν εἶμαι «δίγαμος»

Ἔρχομαι εἰς τήν κατηγορίαν τοῦ κ. Γάτη, ἐναντίον μου, καί περισσότερον ἐναντίον τῆς οἰκογενείας μου. Ὅπως ἀντιλαμβάνεσθε, οὔτε ἡ σύζυγός μου, οὔτε τά ἐνήλικα παιδιά μας, ἠμποροῦν ἐν προκειμένω νά δέχωνται συνεχῶς αὐτόν τόν δημόσιον εὐτελισμόν καί προσβολήν τῆς οἰκογενειακῆς μας τιμῆς. Δυστυχῶς, ἐνῶ κάνομεν ὑπομονήν, ὅμως, οὔτε ἐγώ, οὔτε ἡ οἰκογένειά μου ἔχομεν τήν τελείαν χριστιανικήν αὐταπάρνησιν, ἡ ὁποία προϋποθέτει καί βαθεῖαν χριστιανικήν πνευματικότητα, διά τοῦτο, μέ ὅσα ἀκολούθως θά σᾶς πληρο­φορήσω, ἐπί τῆς συκοφαντίας, περί δῆθεν «διγάμου», σκοπόν ἔχω νά προφυλάξω αὐτήν τήν τιμήν τῆς οἰκογενείας μου, χωρίς νά θέλω μέ τόν τρόπον αὐτόν νά «ἐκδικηθῶ» τόν κ. Γάτη.
 
Ἡμεῖς, ὁ θεολόγος Καθηγητής Ἐλευθέριος Γκουτζίδης, ἕνα Μυστήριον Γάμου ἐτέλεσα, Μίαν Σύζυγον ἔλαβα, ἕναν Γάμον ἐδήλωσα εἰς τό Ληξιαρχεῖον. Τό λεπτόν σημεῖον εἰς τήν ὅλην ὑπόθεσιν εὑρίσκεται εἰς τό πραγματικόν γεγονός, ὅτι ἡ Ἄδεια τοῦ γάμου μου καί τό Πιστοποιητικόν διά τό Ληξιαρχεῖον, δηλαδή τό καθαρά Νομικόν-Πολιτικόν ζήτημα χαρτιῶν, ἐξεδόθησαν ἀπό Νεοημερολογίτην Κληρικόν. Ἄν αὐτό θίγη πραγματικά τήν Πίστιν μου καί τήν Ὁμολογίαν μου, ἁρμοδία νά ἀποφανθῆ καί νά ἀποφασίση καί νά ἀνακοινώση δημοσία καί νά λάβη καί μέτρα κατ' ἐμοῦ, εἶναι ἡ Ἱερά Σύνοδος καί οὐδείς ἄλλος. Σᾶς πληροφορῶ λοιπόν, ὅτι εἰς τό παρελθόν Ἑκατοντάδες Γάμοι, κυρίως δημοσίων ὑπαλλήλων, στρα­τιωτικῶν καί ἄλλων, ἐπειδή δέν ἀνεγνωρίζοντο τά Πιστοποιητικά καί αἱ σφραγῖδες τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Κληρικῶν, ἐδηλώνοντο κατ' αὐτόν τόν τρόπον. Δηλαδή ἡ Ἄδεια καί τό Πιστοποιητικόν ἐξεδίδοντο μέ τό Νέον, ἐνῶ τό μυστήριον τοῦ Γάμου ἐτελεῖτο Ὀρθοδόξως καί Κανονικῶς. Αὐτά ἐγίνοντο ἐν γνώσει τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, δεδομένου ὅτι ὁ Γάμος ἐκτός τοῦ ὅτι εἶναι μυστήριον, ὅμως σχετίζεται καί μέ τόν νόμον καί τό δίκαιον τῆς οἰκογενείας κ.λπ. Ἑπομένως, κατά τόν κ. Γάτην, ἑκατοντάδες ἀνδρόγυνα, πού ἐδήλωσαν τούς Γάμους των μέ τόν τρόπον αὐτόν, ἐνῶ τό μυστήριον ἐτελέσθη Ὀρθοδόξως καί κανονικῶς, κατ' αὐτόν, εἶναι «δίγαμοι». Τί παράδοξον, ὅμως, οὐδείς ἄλλος συκοφαντεῖται, ἀλλά μόνον ὁ κ. Γκουτζίδης!
 
Τό θέμα αὐτό τό ἤγειρεν εἰς βάρος μου πρῶτος ὁ Κύπριος Ἱερομόναχος Εὐθύμιος, κατά τήν δεκαετίαν τοῦ 1980, διοχετεύσας αὐτήν τήν ψευδῆ πληροφορίαν εἰς τόν «Ὀρθόδοξον Τύπον», ὁ ὁποῖος τήν ἐξεμετελλαύθη καί ἐδημοσίευσεν, ὅτι «ὁ κ. Γκουτζίδης, πού δέν ἀναγνωρίζει μυστήρια εἰς τήν Νεοημερολογιτικήν Ἐκκλησίαν, ἐτέλεσεν τό μυστήριον τοῦ γάμου του μέ τό Νέον». Ὅταν, ὅμως, ἐπληροφορήσαμεν τόν «ὀρθόδοξον Τύπον», ὅτι τό δημοσίευμά του δέν εἶναι ἀληθές, ἔσπευσε νά ἀποκαταστήση τήν ἀλήθειαν, δημοσιεύσας, πρός τιμήν του, ὅτι «ὁ κ. Γκουτζίδης, ὅπως μᾶς πληροφορεῖ, τό μυστήριον τοῦ Γάμου του τό ἐτέλεσεν μέ τό παλαιόν». Οἱ λόγοι, οἱ ὁποῖοι ὡδήγησαν τότε εἰς τάς ἐναντίον μας ἐπιθέσεις ἦσαν σοβαροί, διότι ὁ Νεοημερολογιτισμός ἐδέχετο συνεχῶς ἰσχυρά «ραπίσματα», τόσον διά τῆς ἱερᾶς Συνόδου, ὅσον καί διά τοῦ «Κ.Γ.Ο.» ἐνῶ καθίστατο ἐμφανεστέρα καί δυναμικώτερα ἡ παρουσία τῆς Ἐκκλησίας.
 
Τό ἴδιον θέμα ἐπανέφερεν πάλιν ὁ ἴδιος, ἐν συνεργασία καί μετά τοῦ τότε Μητροπολίτου ἀττικῆς κ. Ματθαίου καί ἄλλων... κατά τήν περίοδον 1991-1995. Οὗτοι ἀπό κοινοῦ εἶχον συγκεκριμένην σκοπιμότητα νά μᾶς συκοφαντήσουν καί μᾶς περιθωριοποιή­σουν, διότι ἀντεστάσθημεν εἰς τήν προδοσίαν των, ἡ ὁποία, ὡς γνωστόν, κατέληξεν εἰς τό σχίσμα τοῦ 1995. ὑπενθυμίζω, ὅτι ὁ κ. Ματθαῖος τότε συμπεριφέρετο πολύ χειρότερα ἀπό τόν κ. Γάτην, εἶχε φθάσει μάλιστα νά ὑπογράψη καί... «ἀφορισμόν» ἐναντίον μας!!! Δι' αὐτοῦ μᾶς «ἀπηγόρευσε» νά ψάλλωμεν, νά κηρύττωμεν καί νά κοινωνοῦμεν τῶν ἀχράντων Μυστηρίων, διά τρία ἔτη. Τό μῖσος καί οἱ κακές σκοπιμότητες σκοτίζουν καί κάνουν τούς ἀνθρώπους νά συμπεριφέρωνται ὡς παράφρονες καί βάρβαροι. Ἄς σημειωθῆ, ὅτι ὁ κ. Ματθαῖος γνωρίζει ὄχι μόνον πόσοι γάμοι Ὀρθοδόξων ἐδηλώθησαν, ὅπως ὁ ἰδικός μου, ἀλλά καί ποῖοι εἶναι αὐτοί οἱ γάμοι. Γνωρίζει καί ποίους Νεοημερολογίτας Κληρικούς ἐχρησιμο­ποίει ὁ ἴδιος. Καί ὅμως ὑπῆρξεν ἀδίστακτος συκοφάντης καί τώρα ἐμμέσως εἶναι ἕνας ἀπό αὐτούς πού κινοῦν τόν κ. Γάτη.
 
Ἐν πάση περιπτώσει, ἡμεῖς, καί τό 1980 καί τό 1992 ἀπηυθύνθημεν πρός τήν ἱεράν Σύνοδον μέ τό ἐρώτημα, ἄν αὐτό τό συγκεκριμένον γεγονός, ἰδιαιτέρως δι' ἐμέ, ὁ ὁποῖος οὕτως εἰπεῖν, εἶμαι Ἐκκλησιαστικόν πρόσωπον, δηλαδή εἶμαι θεολόγος, συμμετέχω εἰς τάς Συνόδους ὡς θεολογικός Σύμβουλος, εἰσηγοῦμαι καί συντάσσω Συνοδικά καί ἀρχιε­ρατικά κείμενα, κηρύσσω τόν θεῖον λόγον, γράφω βιβλία καί ψάλλω, μήπως αὐτό τό γεγονός, δηλαδή ὅτι ὁ γάμος μου ἐδηλώθη μέ Πιστοποιητικόν Νεοημερολογίτου, εἶναι κώλυμα καί δι' αὐτήν τήν διακονίαν μου εἰς τήν Ἐκκλησίαν;
 
Κατά τό 1980, ὅταν διά πρώτην φοράν τό ἔφερα εἰς τήν ἱεράν Σύνοδον, προλαβών ὁ τότε ἀττικῆς κ. Ματθαῖος, διεβεβαίωσεν καί ἐμέ καί τήν ἱεράν Σύνοδον, ὅτι δέν ὑπάρχει κανένα πρόβλημα καί δέν πρέπει νά ἀνησυχῶ, οὔτε κἄν νά λαμβάνω ὑπ' ὄψιν τάς κατηγορίας καί νά συνεχίσω ἀπερίσπαστος τό ἔργον μου. Αὐτά ἐδήλωσεν ἐνώπιον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καί ἀσφαλῶς τά ἐνθυμοῦνται οἱ παλαιοί ἀρχιερεῖς, ἤτοι ὁ Μακαριώτατος ἀρχιεπίσκοπος, ὁ Σεβ/τος κ. Νικόλαος καί ὁ Σεβ/τος κ. Παχώμιος, καθώς καί ὁ Σεβ/τος Μεσογαίας κ. Κήρυκος, ὡς Ἀρχιγραμματεύς τῆς Ἱερᾶς Συνόδου.
 
Τό 1992, ὅταν ὁ ἱερομόναχος κ. Εὐθύμιος καί ὁ Μητροπολίτης κ. Ματθαῖος ἐπεχείρησαν τήν προδοσίαν κατά τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ἀποτυχοῦσα κατέληξεν εἰς τό σχίσμα τοῦ 1995, τότε πάλιν ἐνεθυμήθησαν οἱ δύο αὐτοί τήν δήλωσιν τοῦ Γάμου μου καί ἐπενόησαν, ὅσα ἐξεστόμισεν ὁ κ. Γάτης. Προφανῶς κάποιοι ἐνοχλοῦνται, διότι πάλιν ἐξ αἰτίας μου δέν προχωροῦν κάποια σχέδια εἰς βάρος τῆς Ἐκκλησίας (σχετικά μέ τούς Πέντε καί τούς Φλωριναίους), δέν προχωρεῖ ὁ «παλαιοημερολογιτικός οἰκουμενισμός» καί διά τοῦτο κατ' αὐτούς ὁ Ἐλευθέριος Γκουτζίδης, πρέπει νά συκοφαντῆται νά διασύρεται καί ἄν εἶναι δυνατόν νά ἀφανισθῆ ἀπό τήν ἐνορίαν τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου. Δυστυχῶς, ἔχουν σκοπιμότητας καί πάλιν αὐτοί πού ὑποκινοῦν τόν κ. Γάτη εἰς αὐτήν τήν συμπεριφοράν καί πίπτει διά πολλοστήν φοράν θῦμα των! Εἶναι ἰδιαιτέρως λυπηρόν καί αὐτό πού θά πῶ: ὁ κ. Γάτης εἶναι ἴσως ὁ ὀλιγώτερον ὑπεύθυνος, διότι ὅσα προεκάλεσεν κατά καιρούς, τά προεκάλεσεν πάντοτε ὑποκινούμενος, καί μάλιστα καί ἀπό σεβαστά πρόσωπα, ἀκόμη καί ἀπό ὀρθόδοξον ἐπίσκοπον τῆς Ἐκκλησίας(!), ὁ ὁποῖος μάλιστα προσέφυγεν ἐμμέσως καί εἰς νομικόν ἤ νομικούς διά νά συμβουλευθῆ τί μπορεῖ ἤ τί πρέπει νά κάνη διά νά βγάλη μέ ὁποιαδήποτε κατηγορία τόν Ἐλευθέριο Γκουτζίδη ἔξω!!!
 
Ἐζήτησα νά ἀποφανθῆ ἡ Ἱερά Σύνοδος
 
Τήν 16.9.1993 μέ ἐπίσημον ἔγγραφόν μου πρός τήν ἱεράν Σύνοδον τῆς 22.9.1993 ἐζήτησα νά ἀποφανθῆ ἐπισήμως ἡ ἱερά Σύνοδος σχετικῶς μέ τήν δήλωσιν τοῦ Γάμου μου εἰς τό Ληξιαρχεῖον. Τό ἀκριβές ἔγγραφόν μου ἔλεγεν:
 
 «ΘΕΜΑ 2ον: Συνοδική ἀπόφανσις ἐπί τῆς δηλώσεως τοῦ μυστηρίου τοῦ Γάμου μου».
 
Εὐσεβάστως προάγομαι νά ζητήσω, ὅπως ἀποφανθῆ ἡ ἱερά Σύνοδος, ἐάν κατόπιν τοῦ τρόπου δηλώσεως τοῦ Γάμου μου εἰς τό Ληξιαρχεῖον, ὑφίσταται ἤ θά ὑπάρξη εἰς τό μέλλον λόγος, ὅστις θίγει τήν Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν μου, ἤ ἀποτελεῖ κώλυμα δι' οἱανδήποτε Ἐκ­κλησιαστικήν διακονίαν μου (Κήρυγμα, ψαλμωδίαν, συμμετοχήν εἰς τά μυστήρια καί αὐτό τῆς Ἱερωσύνης).
 
Ἐν προκειμένω εἶναι ἀπολύτως σαφές, ὅτι:
 
α) Τό μυστήριον τοῦ Γάμου μου ἐτελέσθη Ὀρθοδόξως ἀπό Ὀρθοδόξους Κληρικούς εἰς τόν Ἱερόν Ναόν Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου Λαρίσης, τήν 18ην Αὐγούστου 1975, ἡμέραν Κυριακήν.
 
β) Ἡ νομοκανονική διά τήν πολιτείαν κάλυψις τοῦ Γάμου μας ἐγένετο ὑπό νεοημερολογίτου, ὡς συνήθως συνέβαινεν εἰς περιπτώσεις κυρίως δημοσίων ὑπαλλήλων, καί ὅπου ὑπῆρχεν ἄρνησις νά καταχωρήσουν τά Ληξιαρχεῖα Γάμους Ὀρθοδόξων.
 
Ἐπίσης εὐσεβάστως αἰτῶ, ὅπως ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἀττικῆς κ. Ματθαῖος δηλώση ἐνώπιον τῆς ἱερᾶς Συνόδου καί ἐνώπιόν μου, τί εἶναι αὐτό τό «κάτι περισσότερον», τό ὁποῖον εἶπεν ὅτι ἔκαμα ἐγώ εἰς τήν συγκεκριμένην περίπτωσιν τοῦ θέματος, βάσει τοῦ ὁποίου συκοφαντοῦμαι, ὡς δῆθεν «δίγαμος», ἄλλως πρέπει νά ἀνακαλέση ἐνώπιον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καί νά περιληφθῆ καί εἰς τά Πρακτικά...».
 
Δυστυχῶς ἐκείνη ἡ Ἱερά Σύνοδος, παρεκωλύθη τότε ὑπό τοῦ κ. Ματθαίου καί δέν ἔλαβεν ἐπίσημον γραπτήν ἀπόφασιν καί δέν ἀπήντησεν!!! Ἔτσι, ἐν πολλοῖς, ἐλειτούργει τότε ἡ ἱερά Σύνοδος! Ἄς σημειωθῆ, ὅτι ὑπέβαλα τό ἔγγραφον αὐτό εἰς τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας, ἡ ὁποία συνῆλθεν εἰς συνεδρίαν τήν 22.9.1993, ἀφοῦ προηγουμένως δύο ἤ τρεῖς φοράς τό εἰσηγήθην προφορικῶς εἰς προηγουμένας Συνόδους χωρίς ἀποτέλεσμα.
 
Ἐπίσης τήν 21/8.6.1993 σέ ἀνοικτόν ἔγγραφόν μου, πρός τόν Ἱερόν Κλῆρον, σχετικῶς μέ τό θέμα αὐτό ἔγραφα πληροφοριακῶς τά Ἑξῆς:
 
 «Σᾶς γνωρίζω, ὅτι τό μυστήριον τοῦ Γάμου μου ἐτέλεσεν ὁ Σεβασμιώτατος Μητρο­πολίτης Φθιώτιδος κ. Θεοδόσιος μετά τοῦ αἰδεσιμωτάτου Ἱερέως π. Ἠλιοῦ Ζαμάνη, τήν Κυριακήν 18 Αὐγούστου 1975, μέ τό παλαιόν (31 Αὐγούστου Ν.Η.) εἰς τόν ἱερόν Ναόν Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου Λαρίσης. Αὐτός εἶναι ὁ ἕνας μονδικός καί ἰσόβιος Γάμος μου μέ τήν εὐλαβεστάτην Ἐρασμίαν Κατσέλη. Ὅσα λέγονται περί δύο γάμων εἶναι συκοφαντικά ψεύδη καί ἔχουν ἄλλους σκοπούς.
 
Διότι τό θέμα τοῦτο δέν ἔχει ἀπολύτως καμμίαν σχέσιν μέ τήν τέλεσιν τοῦ μυστηρίου τοῦ γάμου μου, ἀλλά μόνον μέ τήν καταχώρησίν του εἰς τό Ληξιαρχεῖον, δήλωσιν τήν ὁποίαν εἰς πολλάς περιπτώσεις ὑπέγραφεν νεοημερολογίτης ἱερεύς, διότι, ὡς γνωστόν, πολλά Ληξιαρχεῖα δέν κατεχώρουν τούς Γάμους τῶν Γ.Ο.Χ., Αὐτό ἀκριβῶς ἐγένετο καί μέ τήν περίπτωσίν μου καί τό γνωρίζει πολύ καλῶς ὁ Σεβασμιώτατος Ἀττικῆς. Ἑπομένως ἐκεῖνο, τό ὁποῖον ἰδιαιτέρως πρέπει νά προβληματίση, εἶναι διατί καί πρός ποῖον σκοπόν ἀπό τάς Ἱεράς Εἰκόνας ἐφθάσαμεν εἰς τοιαῦτα θέματα. Μήπως δέν πρόκειται ἁπλῶς περί ἐκδικήσεως, ἀλλά περί ἐξελισσομένου σχεδίου προδοσίας τοῦ ἱεροῦ μας ἀγῶνος; Ἄν πάλιν ἁπλῶς, ὡς ἄλλη ἡρωδιάς, ζητοῦν πράγματι τήν «κεφαλήν τοῦ Γκουτζίδη ἐπί πίνακι» εἴη τό ὄνομα Κυρίου εὐλογημένον, ἀλλά τά πράγματα δείχνουν, ὅτι ὑφίστανται καί τά δύο.
 
Διευκρινίζω καί πάλιν, ὅτι ὁ Γάμος μου, ὁ ὁποῖος ἐγένετο τήν Κυριακήν 18 Αὐγούστου 1975, Ὀρθοδόξως καί ἀπό Ὀρθοδόξους Κληρικούς εἰς τήν Λάρισαν, ἐδηλώθη εἰς τό Ληξιαρχεῖον ὑπό Νεοημερολογίτου Κληρικοῦ. Τίποτε ἀπολύτως περισσότερον ἤ ὀλιγώτερον. Ἡ ταπεινότης μου σᾶς γνωρίζω ἐπί πλέον τά ἑξῆς:
 
Πρό δεκαετίας, ὅτε ἐτέθη σοβαρῶς τό θέμα τοῦ θεολογικοῦ διαλόγου μετά τῆς Νεοημερολογιτικῆς Ἐκκλησίας, τότε ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» εἰς ἀντιπερισπασμόν ἐπετέθη ἐναντίον μου, γράψας ὅτι ὁ κ. Γκουτζίδης, πού κάνει τόν ὑπερορθόδοξον καί δέν παραδέχεται τά μυστήρια τοῦ Νέου ἡμερολογίου, ἔκανε τόν γάμον του μέ τό Νέον. ἀπήντησα τότε πρός τόν «Ὀρθόδοξον Τύπον» καί πρός τιμήν του, ὁ «Ο.Τ.», διώρθωσε δημοσιεύσας εἰς τήν συνέχειαν, ὅτι ὁ γάμος τοῦ Γκουτζίδη ἔγινε εἰς τήν Λάρισαν κατά τό παλαιόν ἡμερολόγιο. ἐπίσης ἄς σημειωθῆ καί τοῦτο, ὅτι ὅταν προεκλήθη πρό δεκαετίας τό ἴδιον θέμα, προσέφυγα εἰς τήν Ἱεράν Σύνοδον καί ἐζήτησα νά ἀποφανθῆ ἡ Ἱερά Σύνοδος, ὅπως καί τώρα τό ζητῶ, ἐάν ὑφίσταται πραγματικόν πρόβλημα. Τότε διά τοῦ στόματος τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἀττικῆς μοῦ ἐδόθη ἡ διαβεβαίωσις, ὅτι δέν ὑπάρχει θέμα, οὔτε κανονικόν, οὔτε δογματικόν, οὔτε Ὀρθοδοξίας καί νά μήν ἀνησυχῶ. Ἀσφαλῶς ὑπάρχουν καί ἄλλα στοιχεῖα, τά ὁποῖα ἔπρεπε νά θέσω ὑπ' ὄψιν σας, ἀλλά ἐπαναλαμβάνω, ὅτι εἶναι ἁρμοδιότητος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, τήν ὁποίαν ὅμως ἀγνοοῦν περιφρονητικῶς, αὐτοί πού κυκλοφοροῦν τά χαρτιά πού ἐλάβατε καί κινοῦν αὐτά τά σκάνδαλα.
 
Ἐγείρεται λοιπόν τό ἐρώτημα, τό ὁποῖον εἶναι σκληρόν, ἀλλά καί ἡ ἀπάντησις σκληροτέρα.
 
-Ποῖος καί διατί ἔδωσεν τάς «πληροφορίας» πρό δεκαετίας εἰς τόν «Ὀρθόδοξον Τύπον».
 
-Ποῖοι καί διατί ἐνεργοῦν τά ἴδια σήμερα;
 
-Διατί ἄν πιστεύουν τινές, ὅτι ὑφίσταται θέμα Κανονικόν-Δογματικόν-Ὀρθοδοξίας, δέν τό ἔφεραν καί τότε καί τώρα εἰς τήν Ἱεράν Σύνοδον;
 
-Ποῖα συμφέροντα καί ποίους στόχους ἐξυπηρετοῦν;
 
Δι' εὐχῶν σας, μέ τήν Χάριν τοῦ Θεοῦ δέν δειλιῶ, δέν πτοοῦμαι καί δέν θά μοῦ μειώσουν τήν ἀγωνιστικότητα ὑπέρ τῆς ἀληθείας καί τοῦ Δικαίου. Καί συκοφαντούμενος καί μηνυόμενος καί ἐν φυλακῆ καί ἐν πτωχεία, δέν θά παύσω τόν ἀγῶνα. Τούς συκοφάντας καί μηνυτάς μου τούς εὐχαριστῶ, διότι ἐνῶ μέ ὠθοῦν εἰς περαιτέρω ἀγῶνας συγχρόνως μοῦ διδάσκουν νά ἀποφεύγω τούς σκοπέλους πού δέν ὠφελοῦν.
 
Πάντως δέν εἶμαι οὔτε δίγαμος, οὔτε δύο φοράς ἐτέλεσα τό ἕνα μυστήριον τοῦ γάμου μου, ὡς διαδίδουν οἱ συκοφάνται, οἱ ὁποῖοι ἐν γνώσει των ψεύδονται. Ἄς εἶναι δέ βέβαιοι, ὅτι ἄν ἔλθη ἡ ὥρα νά μέ καλέση ὁ Κύριος εἰς τόν Κλῆρον, δέν θά μέ ἐμποδίσουν αἱ συκοφαντίαι των περί δῆθεν «διγαμίας» μου!
 
Ἐπίσης εἰς τό ἀπό 16.10.1993 πάλιν ἐπίσημον ἔγγραφόν μου πρός τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Πειραιῶς καί Νήσων κ. Νικόλαον, ἀγανακτήσας διά τήν ἀνεπίπτρεπτον σιωπήν ἐκείνης τῆς Συνόδου, ἔγγραφον διά τό θέμα αὐτό:
 
 «...γ) Ἐζήτησα κατ' ἐπανάληψιν, καί γραπτῶς καί προφορικῶς τήν ἀπόφανσιν ὑμῶν (δηλ. τῆς Ἱερᾶς Συνόδου) ἐπί τοῦ θέματος τοῦ τρόπου δηλώσεως τοῦ Γάμου μου. Διατί δέν ἀποφαίνεσθε;...».
 
Ἀγαπητοί καί σεβαστοί ἐν Χριστῶ ἀδελφοί,
 
Ἐκείνη ἡ Ἱερά Σύνοδος τοῦ 1991-1995 ἠρνήθη νά ἀποφανθῆ, διότι δέν τό ἐπέτρεψεν ὁ κ. Ματθαῖος, ὁ ὁποῖος ἤθελε νά μᾶς συκοφαντῆ καί νά προωθῆ τά σχέδια τῆς προδοσίας του κατά τῆς Ἐκκλησίας, εἰς τά ὁποῖα ἐμπόδιον ἦτο καί ὁ Ἐλευθέριος Γκουτζίδης, διά τοῦτο ἤθελε μέ κάθε τρόπον καί μέχρι τέλους νά μᾶς βγάλη «ἔξω ἀπό τήν Ἐκκλησίαν», πλήν ὅμως... ἐξῆλθεν ὁ ἴδιος.
 
Ἐνῶ ὑπομένω καί συγχωρῶ τόν κ. Γάτη, δέν μπορῶ, ὅμως, νά ἐννοήσω πῶς καί σήμερα συγκεκριμένα σεβαστά Πρόσωπα ἐπαναλαμβάνουν ὅ,τι ἔκαμε ὁ Ἱερομ. Εὐθύμιος καί ὁ κ. Ματθαῖος! Αὐτός ἀκριβῶς εἶναι ὁ κυριώτερος τῶν λόγων πού ὑπομένω τόν κ. Γάτη, διότι οὐσιαστικά εἶναι θῦμα, ἐνῶ πρέπει νά ζητηθῆ ἁρμοδίως καί κανονικῶς, ὁ λόγος ἀπό τούς ἀμέσους ἠθικούς αὐτουργούς. Καί πάλιν, ὅμως, ὄχι διά νά δικαιωθῶ ἐγώ, ἀλλά διότι ἔχομεν ἐπανάληψιν τοῦ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ τοῦ Εὐθυμίου μετά τῶν Πέντε σχισματοαιρετικῶν, καί ὅλου τοῦ ἀντιεκκλησιαστικοῦ μηχανισμοῦ των.
 
Μετά τήν νέαν αὐτήν ἀφορμήν, τήν ὁποίαν ἔδωκεν ὁ κ. Γάτης, μέ τά σκάνδαλα καί τόν σάλον, τά ὁποῖα ἐδημιούργησεν καί πιστεύομεν, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος καθηκόντως καί διά τούς ἀνωτέρω σημειωθέντας λόγους, ἀλλά καί διά καθαρά ποιμαντικούς, θά ἐπιληφθῆ τοῦ θέματος, καί θά ἀπαντήση εἰς τήν σοβαράν πρόκλησιν καί δέν θά ἀκολουθήση τήν ὁδόν ἐκείνων τῶν Συνόδων, εἰς τάς ὁποίας «κουμάντο» ἔκαμνε ὁ μηχανισμός Εὐθυμίου-Ματθαίου, μέ μίαν λέξιν δέν θά σιωπήση καί δέν θά εὐνοήση τά σχέδια τῶν Πέντε. Διά τόν λόγον αὐτόν, καίτοι οἱ πάντες γνωρίζουν τό νέον σκάνδαλον, ὅμως ἡμεῖς ἀποστέλλομεν τό κείμενον αὐτό καί πρός τόν Μακαριώτατον κ. Ἀνδρέαν, πρός τόν οἰκεῖον ἐπίσκοπον κ. Γαλακτίωνα καί τόν Σεβ/τον κ. Νικόλαον, καθώς καί ὅλους τούς ἐπισκόπους. Τοῦτο δέ μέ τήν βεβαίαν πεποίθησιν, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος κατά ἠθικόν καί ποιμαντικόν χρέος θά ἐπιληφθῆ καί θά ἀποφανθῆ διά τό θέμα αὐτό καί ἔτσι θά γίνη φανερόν, καί ἐκ τούτου, ὅτι εἶναι ἐλευθέρα καί ζῶσα. Πιστεύομεν, ὅτι θά ποιήση τοῦτο, διότι πρέπει νά κλείση τά σκάνδαλα, τά ὁποῖα ἐγκυμονοῦν (λόγω σκοπιμοτήτων, ἀλλά καί ἀδυναμιῶν μας καί ἐλλείψεως πνευματικότητος) σοβαρούς κινδύνους, ἀλλά, μή γένοιτο, καί ἐμπλοκάς εἰς τά Ποινικά Δικαστήρια. Πιστεύομεν, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος περισσότερον παντός ἄλλου, ἔχει συνείδησιν ὅτι τοιαῦται καταστάσεις δέν καλλιεργοῦν τήν ἀγάπην καί ὅταν ἡ ἀγάπη χαθῆ, τότε ὁ πονηρός κάμνει ἄνετα τό θεομίσητον ἔργον του.
 
 
Μετά τῆς ἐν Χριστῶ τιμῆς καί ἀγάπης
Ἐλευθέριος Γκουτζίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου