Αγαπητέ διαχειριστά του Blog [ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - ΣΩΤΗΡΙΑ],
Διαβάσατε εχθές την ακολουθία του Εσπερινού του σημερινού εορταζόμενου αγίου; Είδατε τι αναφέρει το πρώτο Ανάγνωσμα; <<Ότι αλήθεια μελετήσει ο λάρυγξ μου. Εβδελυγμένα δε εναντίον εμού χείλη ψευδή>>. Επομένως με τα απαράδεκτα ψέματα που είπατε στο δικαστήριο, τόσο εσείς όσο και ο <<ιερέας>> της <<συνόδου>> σας ''π.'' Νεόφυτος, πιστεύω να κατανοήτε την δεινή θέση εις την οποίαν έχετε πλέον περιέλθει;
Αγαπητέ διαχειριστά,
Το πρώτο ανάγνωσμα εκτός από τα παραπάνω λέγει και το εξής: <<Μακάριος άνθρωπος, ος τας εμάς οδούς φυλάξει>>. Εσείς και ο αγαπητός <<ιερομόναχος>> λέγοντας ψέματα, φυλάξατε την εντολή του Κυρίου η οποία λέγει πως ως Χριστιανοί οφείλουμε να είμαστε αληθής και δίκαιοι προς πάντας;
Αγαπητέ διαχειριστά,
Το δεύτερο ανάγνωσμα λέγει: <<Επιθυμήσατε τοιγαρούν, ω άνδρες, σοφίαν και ποθήσατε, και παιδευθήσεσθε. Αρχή γαρ αυτής αγάπη και τήρησις νόμων>>. Επομένως όταν το 2003 η <<σύνοδος>> την οποία ακολουθείτε και βοηθάτε, όταν προχώρησε στην αδιανόητη από πάσης εκκλησιαστικής απόψεως παραίτηση του Αρχιε/που κ. Ανδρέου, προκειμένου δια της <<εκλογής>> του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου να εξυπηρετηθούν τα θελήματα του παρασυνοδικού κατεστημένου, τήρησε αύτη τους νόμους της Εκκλησίας; Ή μήπως τήρησε κατά γράμμα τα λόγια του Αναγνώσματος: <<ἀκάθαρτος γὰρ ἔναντι Κυρίου
πᾶς παράνομος>>; (Παροιμιών το ανάγνωσμα). Αν όντως προσωπικά εσείς θέλατε το καλό της Εκκλησίας, δεν μπορούσατε ως θεολόγος να κατευνάσετε την υπερηφάνεια του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου, θυμίζοντάς του πως: <<Κύριος
ὑπερηφάνοις ἀντιτάσσεται,
ταπεινοῖς δὲ δίδωσιν χάριν>>, ώστε να περίμενε την εκδημία του κανονικού Αρχιεπισκόπου κ. Ανδρέου και μετά να έβαζε υποψηφιότητα ώστε πλέον όλα να γινόντουσαν σύμφωνα με την τάξη της Εκκλησίας και το σημαντικότερο, να είχε αποφευχθεί το σχίσμα;
Αγαπητέ διαχειριστά,
Η αξιοσύνη σας να με συγχωρέσει για τον έλεγχο εις τον οποίον έχω επιδοθεί απέναντί σας, όμως, δυστυχώς για εσάς, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς όταν αυτό μου ζητείται από την μητέρα μου Εκκλησία:
<<...δίδου σοφῷ ἀφορμήν, καὶ
σοφώτερος ἔσται·>>
<<Ότι αυτός, και της σοφίας οδηγός εστί, και των σοφών διορθωτής>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου