Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ο Σ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ




 Σε λίγες ημέρες, αγαπητοί αναγνώστες, η Ορθόδοξος Εκκλησία θα πέσει επάνω εις την 5.2. Το έτος 2003 κατ' αυτήν την ημερομηνία, κάποι θέλησαν να ΚΗΔΕΨΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ τον Αρχιεπ/πο Αθηνών Κυρό Ανδρέα. Κάποιοι εκ του στενού περιβάλλοντός του, οι οποίοι εν πρώτοις δήλωναν πως τάχα τον ευλαβούνταν, ενώ με την παραίτηση αυτή δια της οποίας εργάστηκαν και εις την οποία τον επάβαλλαν, έδειξαν πως μόνο αγάπη δεν ένιωθαν δια τον γηραιό Προκαθήμενο της εν Ελλάδι, τότε, Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η παραίτηση αυτή είχε ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό την εξυπηρέτηση των σκοπών του Παλαιοημερολογιτικού Οικουμενισμού. Δια της παραιτήσεως αυτής επετεύχθει να <<εκλεγεί>> ο πρ. Παιραιώς κ. Νικόλαος ως δήθεν <<Αρχιεπ/πος>>, επειδή μόνο αυτός είχε εις την πλάτη του το Απαλλακτικό Βούλευμα, δια μέσου του οποίου οι παρασυνοδικοί παράγοντες μπορούσαν να δουλέψουν στα παρασκήνια την προδοσία της Ορθοδοξίας δι' όσων δηλώνονται από τους Νεοημ/τες. Διότι τι έλεγε με λίγα λόγια ο πρ. Πειραιώς κ. Νικόλαος δια του Απαλλακτικού του  Βουλεύματος; Ότι ο άγιος Πατέρας βιάσθηκε να αποκηρύξει τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο ως αποτέλεσμα αυτού οι χειροτονίες που μόνος του έκανε το 1948 να μν είναι πλήρης σε Θεία Χάρη, γι' αυτό και ο Νικόλαος ομολόγησε ενώπιον του Δικαστηρίου πως η χειροτονία του προερχόταν από τους Ρώσους της Διασποράς. Ενώ οι Νεοημερολογίτες δια στόματος του κ. Χριστοδούλου τι λέγουν δι' αυτό; Πως έγκυροι και αναγνωρίσιμοι είναι μόνο όσοι παλαιοημερολογίτες προέρχονατι από τις χειροτονίες των Ρώσων της Διασποράς. Επομένως πολύ εύκολα μπορεί κανείς να βρει τα κοινά σημεία που υπάρχουν στο Απαλλακτικό Βούλευμα του πρ. Πειραιώς και εις όσα δηλώνουν οι Νεοημ/τες. Γι' αυτό και το 2003 επιλέχθηκε ο κ. Νικόλαος ως ο καταλληλότερος για <<αρχιεπ/πος>> και όχι κάποιος άλλος. Μην λησμονούμε όμως  πως ο πρ. Πειραιώς βαρυνόταν και με άλλες κατηγορίες, οι οποίες δεν του επέτρεπαν να αναλάβει τη θέση του <<αριεπ/που>>. Μερικές από τις κατηγορίες ήταν η αιρετική του θέση υπέρ των αγίων εικόνων, η αιρετική του θέση πως το έμβρυο λαμβάνει ψυχή αμέσως μετά τις σαράντα ημέρες της συλλήψεώς του κ.α. Θέσεις που είχαν καταγγελθεί από τον κόσμο, με επίσημες δημόσιες επιστολές. 
 Μεταξύ όλων των άλλων, είναι αναγκαίο να παρουσιάσουμε την δήλωση της κ. Αφροδίτης Μαρίνη, η οποία δια το θέμα της παραιτήσεως του Αρχιεπ/που κυρού Ανδρέα δηλώνει δημόσια: << Ήμουν εκεί την συγκεκριμένη αποφράδα ημέρα και δεν θα ξεχάσω ποτέ την θλίψη στα μάτια του μακαριστού Ανδρέα και την απογοήτευση που είδα στα μάτια του. Επίσης θυμάμαι το κούνημα του χεριού του όταν τον εγκωμίαζαν εις τον λόγον μετά το πέρας της υποχρεωτικής παραίτησης>>. Λόγια τα οποία προκύπτουν άκρως αποκαλυπτικά. 
 Πολλοί εργάστηκαν ώστε η παραίτηση αυτή να μην γίνει δεκτή ή και αφού έγινε να ανακληθεί. Μην ξεχνάμε την επίσκεψη του κ. Γκουτζίδη και του Σεβ/του Κηρύκου εις το νοσοκομείο όπου βρισκόταν ο Αρχιε/πος, εις την οποία ζήτησαν από εκείνον όταν μπορούσε να τους καλούσε και να συζητούσαν γι' αυτό το λάθος. Μην ξεχνάμε πως ακόμη και μετά την ανάδειξη του κ. Νικολάου ως δήθεν <<αρχιεπ/που>>, ο Σεβ/τος μετά του κ.  Γκουτζίδη επισκέφθηκαν το Πνευματικό Κέντρο  με σκοπό να συνομιλήσουν με τον κ. Νικόλαο και τελικά βρήκαν την πόρτα κλειστή. Εν τούτοις όμως, τοιχοκόλλησαν ενημέρωση δια της οποίας καλούσαν όλους τους υπέυθυνους, σε διάλογο εις το Κορωπί. Κάτι που εκ του αποτελέσματος δείχνει εις όλους εμάς σήμερα πως τίποτα σε ότι είχε να κάνει με την παρανομη τότε <<παραίτηση>> του <<αρχιεπ/που>> και την επίσης παράνομη ανάδειξη του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου δεν έγινε δεκτό. Τουλάχιστον, προς απλή συζήτηση. Τουναντίον, φτάνουμε εις το σήμερα που κάποιοι μέσω ψευδών δηλώσεων ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, προσπαθούν να κερδίσουν ναούς μέχρι και αυτόν τον ίδιο τον Φιλανθρωπισκό Σύνδεσμο, ώστε να τα παραδώσουν όλα ες αεί εις τα χέρια των Νεοημερολογιτών. Με τους οποιους κατά την εις εμέ δήλωσή της η ''μοναχή'' Θεολογία, ισχυρίστηκε πως είμαστε εν ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΙ Κάτι που την έκανε να παρευρεθεί και εις την ενθρόνιση του Νεοημερολογίτη ''μεσογαίας"' κ. Νικολάου Χατζηνικολάου, και να παραδώσει εις αυτόν τα καταστατικά της πάλαι ποτέ Ιεράς Μονής Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης. Εκ της οποίας τελικά μετά και από όλα αυτά, όχι μόνο εξήλθε από τα στενά της τείχη, η Ορθοδοξία, αλλά ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΕ ΚΙΟΛΑΣ. 

Επομένως κοινά σημεία εις όλα τα παραπάνω:

ΠΑΡΑΤΙΣΗ ΑΡΧΙΕΠ/ΠΟΥ - ''ΕΚΛΟΓΗ'' ΤΟΥ πρ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΩΣ <<αρχιεπ/που>> ΕΝΕΚΑ ΤΟΥ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΟΣ - ΔΗΛΩΣΗ ΝΕΟΗΜ/ΤΩΝ ΔΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ''ορθόδοξης'' ΜΟΝΑΧΗΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΘΡΟΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜ/ΓΙΤΗ ''ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ'' κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ.

ΤΥΧΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου