Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΩΣ Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΒΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΠΟΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ


 Πολλοί από όσους ακολουθούν τη ''σύνοδο'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου, λένε ότι ο Σεβ/τος Κήρυκος έπραξε λάθος που δεν έκατσε να πολεμήσει μέσα από τη ''σύνοδο'' τις λανθασμένες θέσεις της. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια!!! Όσοι έχουν διαβάσει τα γραπτά του Σεβ/του, μερικά από τα οποία έχουμε κι εμείς δημοσιεύσει, βλέπουν μέσα από αυτά πως ο Σεβ/τος από το 1997 μέχρι και το 2003, δεν έκανε τίποτ' άλλο παρά να υπομένει εις όλα τα λάθη της ''συνόδου''. Συνέχεια ζητούσε από τους Αρχιερείς να τοποθετηθούν επάνω σε σοβαρά Εκκλησιολογικά και Ομολογιακά θέματα, προκειμένου αυτά να τακτοποιηθούν, κι αυτό δυστυχώς δεν γινόταν. Ζητούσε να συζητηθεί το θέμα της χειροθεσίας, ζητούσε να γίνει διάλογος επί του λεγομένου Απαλλακτικού Βουλεύματος του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου, πιο πολύ όμως ζητούσε να πάψει η κατάλυση του Συνοδικού θεσμού, θέματα τα οποία, όπως και από τα γραπτά προκύπτουν, ποτέ δεν έγιναν δεκτά. Έτσι πέρασαν τα χρόνια και από το 1997 φτάσαμε στην αποφράδα εκείνη ημέρα της 5.03.2003, όταν κάποιοι έβαλαν τον Αρχιεπ/πο να ανακοινώσει στην Σύνοδο την παραίτησή του. Το χειρότερο όμως όλων είναι πως για να στηρίξει αυτή την παντελώς αντικανονική παραίτηση, ο Αρχιεπ/πος επικαλέσθηκε και λάθη τα οποία από εκείνον έγιναν εις το θέμα της Χειροθεσίας. Λάθη τα οποία αν και του ζητήθηκε από τον Σεβ/το Κήρυκο να τα αιτιολογήσει, δυστυχώς ποτέ δεν το έκανε. Πως λοιπόν μετά από όλα αυτά ο Σεβ/τος Κήρυκος μπορούσε να υπομένει κι άλλο τις παρωδίες της ''συνόδου;'' Πως μπορούσε την 5.02.2003 να αντιδράσει διαφορετικά πέραν του να πάρει την τσάντα του και να φύγει; Κι αυτό διότι ήδη είχαν προηγηθεί 7 ολόκληρα χρόνια συνεχούς αγώνα και υπομονής, που άλλοι εις την θέση του μπορεί να είχαν εξέλθει από την ''σύνοδο'' πολύ νωρίτερα. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Άγιος Πατέρας, ο οποίος μετά την δεύτερη Επιστολή του προς τον πρ. Φλωρίνης, εξήγγειλε την καθαίρεση αυτού. Και τούτο ποιος μπορεί να το κρίνει ως λάθος; Διότι δεν ομιλούμε για θέματα απλά, ούτε ακόμη για θέματα διοικητικής φύσεως, εις τα οποία μπορούσε να συνεχιστεί η συγκατάβαση. Μιλούμε για θέματα Ομολογίας Πίστεως, δια τα οποία οι ίδιοι οι άγιοι λένε πως αν δεν τηρούνται από την εκάστοτε Σύνοδο, τότε ο Επίσκοπος υποχρεούται να εξέλθει από αυτήν διότι εκείνη ομοιάζει με συνέδριο ματαιότητος το οποίο αποτελείται από επισκόπους που κάνουν συγκατάθεση εις την παρανομία. Επομένως <<μετά συνεδρίου ματαιότητος ου μή καθήσω και μετά παρανομούντων ου μή εισέλθω>>, όπως λέγει και ο Προφητάναξ Δαυίδ. Αυτό έπραξε και ο Σεβ/τος Κήρυκος το 2003!!!
 Αγαπητοί μου, δεν είμαι Θεολόγος και ούτε επιθυμώ να φανώ καλύτερος από κανέναν. Ένας αχρείος δούλος του Θεού είμαι, ο οποίος έχει την ιδιαίτερη χαρά και ευλογία, να τυγχάνει Γνήσιος Ορθόδοξος Χριστιανός. Όνομα και ιδιότητα που με υποχρεώνουν να προβαίνω σε οτιδήποτε μη αρεστώ προς τους πρώην εν χριστώ αδελφούς μου, προκειμένου έτσι να ομολογήσω τα λάθη και να βοηθήσω με την σειρά μου, στον αγώνα υπέρ της διαφύλαξης της Καθαρής Ομολογίας. Κι αυτό δεν είμαι ο μόνος που το κάνω, πριν από εμένα ακριβώς αυτό έχει διαπράξει σωρεία αγίων, με τους οποίους με χωρίζει η αμαρτολώτητα που έχω. Αυτό όμως δεν μου επιτρέπει και να μην μιλάω όταν τα γεγονότα μέσα από τα γραπτά ομιλούν από μόνα τους, και καταμαρτυρούν πως δεν είναι όπως τα παρουσιάζουν κάποιοι από την ''σύνοδο'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου.  Πόσο μάλλον όταν μέχρι και σήμερα συνεχίζεται να λέγεται από κάποιους πως ο Σεβ/τος Κήρυκος βιάστηκε να φύγει από τη Σύνοδο. Διότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Κάποιοι από την ''σύνοδο'' ηθέλησαν δια των παρανομιών που ποτέ δεν διορθωνόντουσαν να εκβάλουν τάχιστα μέσα από απ' αυτήν τον Σεβ/το.
 Αγαπητοί μου, όλα όσα συνέβησαν το 2003 μπορούν να διορθωθούν αν και εφ' όσον έχουμε την αγαθή προαίρεση να διεξαχθεί ένας Ορθοδοξότατος, Εκκλησιολογικότατος εν αγάπη και αληθεία διάλογος. Αν δείξου με προς τον Θεό πως θέλουμε αυτόν τον διάλογο, αν ταπεινωθούμε προκείμενου να λάμψει το δικό Του Πανάγιο Όνομα, τότε θα επέλθει η ειρήνη χωρίς καν να το γνωρίζουμε κι εμείς οι ίδιοι. Επομένως ας βοηθήσουμε όλοι ώστε αυτός ο Θεολογικός Διάλογος να γίνει πλέον πραγματικότητα και τότε όλοι θα δουν κι εμένα να μην γράφω πλέον εναντίον των πρώην εν Χριστώ αδελφών μου. Κάτι που δεν μπορώ να κάνω, όσο κι αν αυτό μου στοιχίσει, όταν βλέπω πως αντί της προσπάθειας για διόρθωση, κάποιοι επιμένουν εις την προδοσία της Ορθοδοξίας. Εκεί οφείλω να μιλήσω είτε είμαι Θεολόγος είτε δεν είμαι, είτε γράφω με σωστή ορθογραφία και συντακτικό είτε όχι. Διότι αν σιγήσω γνωρίζοντας την αλήθεια, τότε την ψυχή μου την περιμένει η αιώνια κόλασις. 
 Αυτή είναι η δική μου γνώμη επί του θέματος της δήθεν βιαστικής αποκοπής του Σεβ/του Κηρύκου από τη πάλαι ποτέ Γνήσια Ορθόδοξη Σύνοδο, η οποία (γνώμη) αποτελεί και τον λόγο για τον οποίον συνέχεια τοποθετούμαι. Η Εκκλησία είναι το σπίτι του Πατρός μου και όταν εις αυτήν συμβαίνουν σκάνδαλα, τότε ΟΦΕΙΛΩ να μιλήσω.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου