Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

  
   Την στιγμή αυτή που η Εκκλησία διώκεται από τον κ. Στουραΐτη, η σιωπή δεν είναι ''Χρυσός'' αλλά ισοδυναμεί με προδοσία, σύμφωνα με τα λεγόμενα των Αγίων: <<Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης Πίστεως>> Αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου. Κι ακόμη: <<Της σιωπής το κρίμα φοβερόν εστί>> Μ. Βασιλείου. Γι' αυτό και εγώ κλείνω ευλαβικά τον αυχένα στα λόγια - προτροπές των Αγίων, κι από Ιερή υποχρέωση προς της Μητέρα μου Εκκλησία, οφείλω να πω ορισμένες αλήθειες και να ενημερώσω τον κόσμο γύρω από τα Εκκλησιαστικά, ώστε εκείνος να μπορεί να σχηματίσει μία ολοκληρομένη εικόνα των πραγμάτων και να βγάλει μόνος του τα δικά του συμπεράσματα.
   Προς αποφυγή δε της όποιας παρεξήγησης, μιλώντας απολύτως ειλικρινά, όπως άλλωστε πάντοτε κάνω, δηλώνω πως αυτό που στη συνέχεια θα παραθέσω είναι μέρος από σημειώσεις που κρατούσα κατόπιν των συζητήσεων που πολλές φορές και ενώπιον μαρτύρων είχα με τον κ. Στουραΐτη. 
    Στις 21 Μαρτίου 2016 είχα κρατήσει τις εξής σημειώσεις:

(Δ): - Εσύ πως δικαιολογείς την διαφωνία του κ. Ελευθερίου;
(Χ): - Κατά τη γνώμη μου οι λόγοι που τα κάνει όλα αυτά είναι προσωπικοί, Δημήτρη.
(Δ): - Να σου πω, κι εμένα κάτι τέτοιο περνάει από το μυαλό μου. Και να σου πω και το άλλο; Όσο αφορά εσένα, επειδή δεν ξέρω αν ποτέ στο έχω πει, μου φαίνεται πως μάλλον δεν του αρέσει που εσύ  έχεις πιο ξεκάθαρη και πιο αληθινή θέση περί του θέματος του '71 απ' ότι εκείνος.
(Χ): - Άκουσε Δημήτρη. Εχθές μίλησα και γι' αυτό. Τώρα, αν δεν του αρέσει, πρόβλημά του. Η αλήθεια είναι μία και δεν δέχεται αλλοιώσεις.
(Δ): - Το κατάλαβα Χαρίλαέ μου και να σου πω την αλήθεια, εκείνη τη στιγμή φοβήθηκα μήπως αντιδράσει. Ευτυχώς όμως την στιγμή που μιλούσες προτίμησε αντί να αντιδράσει να φύγει χωρίς να μιλήσει σε κανέναν. 
(Χ): - Δημήτρη, ακόμη και αν αντιδρούσε εγώ δεν πρόκειται να άλλαζα γνώμη, ούτε όμως και τη θέση μου.
(Δ): - Πολύ σωστά θα έπραττες κι εγώ μαζί σου θα συμφωνούσα, διότι πολύ απλά εσύ λες την αλήθεια. Και εχθές ήρθε όχι επειδή το ήθελε αλλά για να ακούσει τι θα πούμε. 
(Χ): - Όντως γι' αυτό ήρθε. 
(Δ): - Έχω όμως μία απορία σχετικά με όσα είπε εχθές. Μίλησε γιατί είχε καλές διαθέσεις προκειμένου να βρεθούν λύσεις, ή απλά για να φανεί κάτι τέτοιο;
(Χ): - Θα σου πω γιατί ήρθε Δημήτρη. Ήρθε μόνο και μόνο για να πει ''είμαι εδώ'', συμμετέχω ακόμη στα εκκλησιολογικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου