Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΟΛΑ


ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ

Σχόλιο του Σεβ/του κ. Κηρύκου στο Facebook:

  <<Δημήτρη, εσύ για να τα λες αυτά κάτι ξέρεις, γιατί απ' ότι γνωρίζω, μιλάς μαζί τους. Και δέχομαι αυτές τις προτάσεις τους, και μέσα στα πλαίσια του διαλόγου εν αγάπη και αληθεία, αλλά και διότι και εγώ θέλω να τον συναντήσω εις τα πλαίσια της πνευματικής μας επικοινωνίας, διότι μετά τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα είναι ο Πνευματικός μου Πατήρ και γέροντας. Μόνο σε παρακαλώ να τους πης να έλθη στην Αθήνα ο Σεβασμιώτατος Αμφιλόχιος όπως έκαμνε μέχρι τώρα ή να μου εξασφαλίσουν μία προσωπικήν συνάντησιν...>>.  

(Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2019 στις 1:31 μ.μ.) 


Απανταχου Εκκλησία Κατακομβων

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.

"Δημήτρη, εσύ για να τα λες αυτά κάτι ξέρεις, γιατί απ' ότι γνωρίζω, μιλάς μαζί τους. Και δέχομαι αυτές τις προτάσεις τους, και μέσα στα πλαίσια του διαλόγου εν αγάπη και αληθεία, αλλά και διότι και εγώ θέλω να τον συναντήσω εις τα πλαίσια της πνευματικής μας επικοινωνίας, διότι μετά τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα είναι ο Πνευματικός μου Πατήρ και γέροντας. Μόνο σε παρακαλώ να τους πης να έλθη στην Αθήνα ο Σεβασμιώτατος Αμφιλόχιος όπως έκαμνε μέχρι τώρα ή να μου εξασφαλίσουν μία προσωπικήν συνάντησιν..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου