Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ''ΤΟΜΟΥ ΕΝΩΣΕΩΣ''.



<<ΤΟ ΓΑΡ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΤΕΙΝΕΙ, ΤΟ ΔΕ ΠΝΕΥΜΑ ΖΩΟΠΟΙΕΙ>>

   Τα λόγια αυτά κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη νομίζω πως είναι τα καταλληλότερα ως απάντηση σε εκείνους που εχθρεύονται τον <<ΤΟΜΟ ΕΝΩΣΕΩΣ>>. Κάποιοι ίσως ''εν αγνοία'' τους κάνουν ένα μεγάλο λάθος. Διαβάζουν όλα όσα γράφει ο <<Τόμος>> και μένουν μέχρις εκεί. Μένουν σε αυτά που διάβασαν. Δεν έχουν την καλή θέληση και την καλή πρόθεση να ακούσουν και εκείνους που έγραψαν αυτά που εκείνοι διάβασαν. Κι αυτό νομίζω πως είναι λάθος. Διότι ο <<Τόμος>> μπορεί να λέει κάτι που σε ορισμένους να φαίνεται ως ''ξεκάθαρο'' ή ως ''λάθος'', πλην όμως εκείνοι που τον έγραψαν μπορεί να ήθελαν να εννοήσουν κάτι διαφορετικό από αυτό που ''ξεκάθαρα'' φαίνεται. Γι' αυτό κάποιες φορές όταν διαβάζουμε κάτι που δεν μας έχει φανεί σωστό, δεν πρέπει να σπεύδουμε να βγάζουμε τα δικά μας συμπεράσματα, ούτε όμως και να μένουμε μόνο σε αυτό που διαβάσαμε, αλλά να επιδιώκουμε να έρθουμε και σε επικοινωνία με εκείνον που το έγραψε ώστε ο ίδιος να μας εξηγήσει τι ήθελε να πει. Να ρωτήσουμε κατευθείαν τον ίδιο αν αυτό που καταλάβαμε είναι και το σωστό. Και τούτο εκκλησιαστικά μπορεί να ερμηνευτεί με τον εξής πολύ ωραίο λόγο: Ο Θεός μέσω του Ιησού Χριστού μας αξίωσε να υπηρετήσουμε την Καινή Διαθήκη, <<ου του γράμματος, αλλά του πνεύματος>>! Πόσο μάλλον για τον <<Τόμο>>, όταν σε αυτόν γράφονται τα εξής:<<Ει δε δια τινά πράξιν ή εκκλησιαστικήν ενέργειαν υπάρχει ή μελλοντικώς εκδηλωθεί αντίρρησις ή ένστασις, απεφασίσθη όπως αυτή εξετασθή υπό της ενιαίας Ιεράς Συνόδου κατά τους Ιερούς Κανόνας και την παράδοσιν της Εκκλησίας, εντός προθεσμίας ενός έτους από την ημερομηνία επισφραγίσεως της εκκλησιαστικής κοινωνίας δια της τελέσεως αρχιερατικού συλλειτούργου>>. Που πολύ απλά σημαίνει πως οποιαδήποτε ''αντίρρηση'' ή ''ένσταση'' υπάρξει από εκείνους που θα τον διαβάσουν, η Ενιαία Ιερά Σύνοδος έχει όλη την καλή διάθεση να την εξετάσει, και μάλιστα <<κατά τους Ιερούς Κανόνας και την παράδοσιν της Εκκλησίας>>!.Γι' αυτό άλλωστε και δεν δίνεται μικρή αλλά μεγάλη διορία, ενός ολόκληρου χρόνου. Επομένως κατ' εμέ και σύμφωνα με τα παραπάνω ο πόλεμος που όλο αυτό το χρονικό διάστημα υφίσταται ο <<Τόμος>>, είναι απόλυτα άδικος. Πόσο μάλλον όταν αυτός γίνεται από ανθρώπους στους οποίους είχε προταθεί να γράψουν και να παρουσιάσουν ένα δικό τους <<σχέδιο Τόμου>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου