Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ.


<<Δικαιοσύνη μάθετε...>>

Τώρα ο εν Χριστώ αδελφός και φίλος κ. Χαρίλαος Στουραΐτης μου προτείνει να μην γράφω διότι δεν είμαι Θεολόγος. Για να δούμε όμως πριν γίνει η ένωση τι μου έλεγε:

1. 7/8/18, 9:45 μ.μ.: 
<<Δημήτρη, καλησπέρα. Ανέβασε στον ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ,χωρίς σχόλια, το άρθρο που έβαλα>>.

2. 27/8/18, 9:24 π.μ.: 
<<Δημήτρη, βάλε στον ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ, χωρίς κανένα σχόλιο, το τελευταίο άρθρο. Ευχαριστώ!>>.

Τότε που ζητούσε τη βοήθειά μου :

1. 1/11/2018, 8:13 μ.μ.: 
<<Δημήτρη τι γίνεται; Μήπως μπορείς να μου βρεις το ανυπόγραφο καθαιρετικό χαρτί των Νικολαϊτών, που αφορά στον Δεσπότη και να μου το στείλεις;>>

2. 29/12/18, 7:43 μ.μ.: 
<<Επίσης, ψάχνω ένα κείμενό του που λέει ότι όταν έρχεται κάποιος κληρικός, θα πρέπει να εξετάζουμε και την χειροτονία του. Δεν μπορώ όμως να το βρω. Αν το βρεις, στείλε το μου>>.

Τότε που ζητούσε τη γνώμη μου:

22/12/18, 1:31 μ.μ.: 
<<Δημήτρη, αυτό έστειλα στον <<Σ>>. Για πες μου τη γνώμη σου>>.
 Αλλά και την Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2017 στην Δημοσίευσή σας στο blog αυτό με τίλο: <<ΝΕΑ ''ΕΚΤΡΟΠΑ'' ΑΠΟ ''ΚΛΗΡΙΚΟ'' ΤΗΣ ''ΣΥΝΟΔΟΥ''- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥ ''ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ'' ΚΑΙ ''ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ'' κ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ>>, είχα γράψει 3 σχόλια και το ένα εξ αυτών ήταν για να σας υποστηρίξω. Τότε είχα το δικαίωμα να γράφω; 
 Και σας θυμίζω επίσης πως μέχρι τον περασμένο Ιανουάριο όσες δημοσιεύσεις έκανα στο blog, θεολογικές ή μη, σας έβρισκαν θετικά προσκείμενο.  

 κ. Στουραΐτη, μην βιασθείτε να βγάλετε συμπεράσματα. ΔΕΝ σας πολεμάω γράφοντας τα παραπάνω. Αλλά αφού εσείς δεν είστε δίκαιος απέναντί μου, τότε δυστυχώς θα πρέπει εγώ να γίνω δίκαιος του εαυτού μου. Μπορεί να μην σας αρέσει που τώρα σας ελέγχω και όχι σας πολεμάω, αλλά αυτό με είχατε μάθει εσείς να κάνω χάριν της υπερασπίσεως της Εκκλησίας και της αληθείας, κι αυτό συνεχίζω να κάνω μέχρι και τώρα. Ακριβώς επάνω σε αυτά που με μάθατε πατάω και προχωράω, χωρίς να έχω ξεφύγει ούτε χιλιοστό.  

1 σχόλιο:

  1. «Εὐχαῖς καὶ δάκρυσι τὸν Θεὸν καθικέτευσον πέμψαι σοὶ ὁδηγὸν ἀπαθῆ τε καὶ ἅγιον. Ἐρεύνα δὲ καὶ αὐτὸς τὰς Θείας Γραφάς, καὶ μάλιστα τὰς τῶν Ἁγίων Πατέρων πρακτικὰς συγγραφάς, ἵνα ταύταις ἀντιπαρατιθεὶς τὰ παρὰ τοῦ διδασκάλου καὶ προεστῶτος σοὶ διδασκόμενα καὶ πραττόμενα, ὡς ἐν κατόπτρῳ δύνασαι βλέπειν ταῦτα καὶ καταμανθάνειν καὶ τὰ μὲν συνᾴδοντα ταῖς Γραφαῖς, ἐγκολποῦσθαι κατέχειν τῇ διανοίᾳ. Τὰ δὲ νόθα καὶ ἀλλότρια, διακρίνειν καὶ ἀποπέμπεσθαι, ἵνα μὴ πλανηθῇς. Πολλοὶ γάρ, ἴσθι, πλάνοι καὶ ψευτοδιδάσκαλοι, ἐν ταῖς ἡμέραις ταύταις γεγόνασιν»
    (Ἅγιος Συμεὼν ὁ Νέος Θεολόγος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή