Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΝΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

<<Την πάσαν ελπίδα μου, εις Σε ανατίθημι, 
Μήτερ του Θεού, φύλαξον με υπό την σκέπην Σου>>.

Αγαπητοί αναγνώστες,

Με πόνο ψυχής σας λέω πως την εβδομάδα αυτή δύο φορές μου είπαν πως υπάρχουν κάποιοι που ενοχλούνται από τις δημοσιεύσεις μου και γι' αυτό μου στέλνουν το εξής μήνυμα: <<ή σταματάς να γράφεις ή σου κάνουμε μήνυση>>. Η δική μου απάντηση εις το μήνυμα αυτό είναι η εξής: Όποιος ή όποιοι και αν το γράφουν το μήνυμα αυτό να είναι καλά, ο Θεός να τους προσέχει και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.Πρέπει όμως να τους πω πως με τις δημοσιεύσεις μου ποτέ δεν στράφηκα εναντίον κάποιου προσωπικά, διότι ο καθείς εις την ζωή του είναι ελεύθερος να κάνει αυτό που τον ευχαριστεί. Μέσα από τις αναρτήσεις μου θέλω απλά να πατάξω το ψεύδος και όλους εκείνους που για δικούς τους προσωπικούς λόγους εναντιώνονται εις το θέλημα του Θεού και την Εκκλησία Του. Αυτό έκανα από την πρώτη ημέρα που δημιούργησα αυτό το blog, όχι γιατί είμαι κάποιος, αλλά γιατί θέλω να αγωνιστώ, κι αυτό θα συνεχίσω να κάνω άχρι θανάτου ως  απλό και ασήμαντο μέλος της Εκκλησίας του Χριστού. Κύριος γνωρίζει την ψυχή μου και το κατά πόσο χαίρομαι την στιγμή εκείνη που αναγκάζομαι να γράψω εις βάρος κάποιου. Από τον αγώνα όμως αυτό δεν παραιτούμαι και αφού λέω την αλήθεια απλά και αντικειμενικά και όχι από εγωϊσμό, γνωρίζω πως ότι και αν μου κάνουν και όποιος και αν στραφεί εναντίον μου, Κύριος ο Θεός μου θα πολεμήσει υπέρ εμού. Επίσης θα πρέπει να πω πως αν ήταν σωστό να είστε σίγουροι πως οι δημοσιεύσεις μου θα γινόντουσαν χωρίς την αναγραφή του ονόματός μου. Δεν επιθυμώ την αυτοπροβολή μου και ούτε με νοιάζει να με μάθει κανείς. Αλλά επειδή όσα λέω είναι αληθινά γι' αυτό και επιβάλλεται σε όλα αυτά να αναγράφω το όνομά μου. Και παρά ταύτα όμως την στιγμή αυτή ζητάω από όλους τους αναγνώστες,  όποτε διαβάζουν κάτι δικό μου να μην δίνουν σημασία στο όνομά μου.
Ο Δημήτρης, αγαπητοί αναγνώστες, ήταν και θα είναι πάντοτε ειλικρινής και ας του στερεί αυτό την αγάπη από πολλούς, αλλά και πάντοτε τηρούσε και θα τηρεί το << και ην ο λόγος έργον ευθύς>>. Και εκείνοι που έχουν το όποιο παράπονο από εκείνον ας γνωρίζουν πως μόνοι τους και με τις πράξεις τους διάλεξαν να τον έχουν όχι εχθρό, διότι εγώ ποτέ μου δεν εχρεύθηκα κανέναν,αλλά αντίπαλό τους, κάτι που και αυτό μέσα από την ψυχή μου εύχομαι πολύ σύντομα να παύσει να ισχύει.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου