Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΠΛΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ.


 Δημοσιεύοντας αυτές τις μέρες όλα εκείνα που περί οικονομίας λέει ο π. Ιγνάτιος Μπέτσης, μου ήρθε στο μυαλό αυτό που μου είχε πει κάποια στιγμή ο μον. π. Θεόδωρος μέσα στο Ιερό της Αγ. Αικατερίνης στο Κορωπί όταν εγώ τον είχα ρωτήσει αν ήταν σωστό να δεχθούμε τον Σεβ/το (νυν Μακ/το) Παχώμιο και τον Σεβ/το Ευστάθιο ως Επισκόπους με μία απλή ομολογία και με ένα ''απλό'' συλλείτουργο. Τότε εκείνος μου απάντησε με το ωραίο του χαμόγελο κοιτάζοντάς με στα μάτια: ''Αχ Δημήτρη και να ήξερες πόσα μπορεί να κάνει η Εκκλησία που σε εμάς μπορεί να φαίνονται παράνομα. Μία Σύνοδος μπορεί να λύσει και να δέσει''. Τότε δεν με είχαν πείσει εντελώς τα λόγια του, σήμερα όμως καταλαβαίνω γιατί μου τα είπε και δεν καταλαβαίνω γιατί τελικά τα πήρε πίσω. Ήθε ο καλός Θεός να ενεργήσει όπως εκείνος γνωρίζει και ο καλός μου φίλος π. Θεόδωρος να μην αφήσει τον πνευματικό του, αλλά να προσπαθήσει ώστε όλοι μαζί να βοηθήσουμε τον Σεβ/το Αμφιλόχιο να καταλάβει τα όποια λάθη έχει κάνει μέχρι σήμερα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου