Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ


Δεν έχω καρδίαν θλιβομένην προς αναζήτησίν σου,
δεν έχω μετάνοιαν,
δεν έχω κατάνυξιν,
ουδέ δάκρυα, τα οποία επαναφέρουσι τα τέκνα εις την ιδίαν αυτών πατρίδα.
Δεν έχω, δέσποτα, δάκρυον παρακλητικόν.
εσκοτίσθη ο νούς μου από την ματαιότητα του κόσμου,
και δεν δύναται ν' ατενίσει προς σε μετά πόνου.
εψυχράνθει η καρδία μου από το πλήθος των πειρασμών,
και δεν δύναται να θερμανθεί διά των δακρύων της προς σε αγάπης.
Αλλά σύ, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός μου, ο θησαυρός των αγαθών,
δώρησαί μοι τελείαν μετάνοιαν, και καρδίαν επίπονον, ίνα ολοψύχως
εξέλθω εις αναζήτησίν σου.
διότι άνευ σου θέλω αποξενωθεί από παντός αγαθού.
Χάρισαί μοι λοιπόν, ω αγαθέ, την χάριν σου.
ο πατήρ, όστις σ' εγέννησεν εκ των κόλπων αυτού αχρόνως και αϊδίως, ας ανανεώσει
εις εμέ τας μορφάς της εικόνος σου.
σ' εγκατέλιπον, μη μ' εγκαταλείπεις.
εχωρίσθην από σου, έξελθε εις αναζήτησίν μου,
και ευρών εισάγαγέ με εις τας νομάς σου,
και συναρίθμησόν με μετά των προβάτων της εκλεκτής σου ποίμνης,
και διάθρεψόν με μετ' αυτών εκ της χλόης των θείων σου μυστηρίων,
των οποίων υπάρχει κατοικητήριον η καθαρά καρδία,
εις την οποίαν αναφαίνεται η έλλαμψις των αποκαλύψεών σου,
η οποία έλλαμψις είναι παρηγορία και αναψυχή των κοπιόντων δια σε εν θλίψεσι και διαφόροις ατιμίαις.
της οποίας ελλάμψεως είθε ν΄ αξιωθώμεν και ημείς δια της χάριτος και φιλανθρωπίας σου,
του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, εις τους αιώνας των αιώνων''. Αμήν.

Αγ. Ισαάκ του Σύρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου