Την φωτογραφία αυτή ας την προσέξει πολύ καλά ο κ. Χαρίλαος Στουραΐτης για δύο και μόνο λόγους:
α) Διότι και ο τότε π. Θωμάς αλλά και ο Σεβ/τος Κήρυκος ΟΥΔΕΠΟΤΕ εδέχθησαν την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου ή την ''ανάδειξη'' του ως δήθεν <<Προέδρου Πατρών>>. Γι' αυτό άλλωστε και οι δύο εκδιώχθησαν με τον χειρότερο τρόπο από την τότε <<σύνοδο>> του παρανόμου <<αρχιεπισκόπου>> κ. Νικολάου. Ο μεν π. Θωμάς εκδιώχθηκε από τον Ιερό Ναό αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως επειδή δεν δέχθηκε να συλλειτουργήσει με τον πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο και να τον μνημονεύσει ως ''αρχιεπίσκοπο'', ο δε Σεβ/τος κ. Κήρυκος εκδιώχθηκε από την Ιερά Σύνοδο και προσπάθησε να απομακρυνθεί και από τον Ιερό Ναό αγίου Δημητρίου Αχαρνών, επειδή κι εκείνος θέλησε να σεβασθεί τους Ιερούς Κανόνες και να μην αποδεχθεί τον κ.Νικόλαος ως <<αρχιεπίσκοπο>>. Επομένως πως μετά από όλα αυτά ψευδόμενος ο κ. Στουραΐτης γράφει πως ο κοιμηθείς Αρχιεπίσκοπος Ανδρέας ξαναέγινε Αρχιεπίσκοπος για τον Σεβ/το Κήρυκο;
Και,
β) Διότι ο π. Θωμάς μετά από την Ένωση των Εκκλησιών Ελλάδας και Ρουμανίας, ουκ ολίγες φορές είχε συλλειτουργήσει μετά του Σεβ/του Μητροπολίτου Αγίου Κιτίου κ. Παρθενίου. Μάλιστα ο Σεβ/τος συμμετείχε και εις εις την Νεκρώσιμον ακολουθία του μετέπειτα Ιερομονάχου π. Θεοδώρου, της οποίας τα τροπάρια ψάλατε εσείς ο ίδιος. Τότε κ. Στουραΐτη δεν ήταν κακοί οι Ρουμάνοι;
Το θέμα, κ. Στουραΐτη, είναι πολύ απλό και δεν χρίζει περαιτέρω συζητήσεως. Η σημερινή όλη αντίδρασή σας δεν στηρίζεται σε δήθεν θέματα πίστεως (εσείς την αποδίδετε εκεί ώστε να μπορείτε να πολεμάτε την Ένωση) αλλά σε καθαρά προσωπικούς λόγους. Άλλωστε τόσο το 2005 ακολουθήσατε τον Σεβ/το Κήρυκο, γνωρίζοντας πως εκείνος ποτέ του δεν αποδέχθηκε την παράνομη παραίτηση του Αρχιεπισκόπου, όσο και μετά από την Ένωση με την Αγιοτάτη Εκκλησία της Ρουμανίας, πάλι ακολουθήσατε και σε κάθε Πανήγυρι της Αγίας Αικατερίνης βρισκόσασταν εκεί, επί του αναλογίου, ψέλνοντας την ''φήμη'' των Ρουμάνων Αγίων Αρχιερέων.
Μπορώ να μην μιλήσω όταν όλα αυτά τα ΕΖΗΣΑ;
Μαρία Σαμίου Αγαπητέ Χαρίλαε, για να προσγειωθείτε λίγο, σχετικά με τις μεγαλοστομίες, που γράφετε για τον σεβ Αμφιλόχιο, όπως πχ. λέτε: "Είναι εκείνος που δεν υπέκυψε στον επάρατο Οικουμενισμό...και δεν συμμετείχε σε οικουμενιστικά συλλείτουργα...", γιά ρωτήστε τον σας παρακαλώ, όταν έγινε η ένωση το 71 με τους Ρώσους της Διασποράς, έαν τότε όντας διάκονος ή ιερομόναχος συλλειτούργησε στην Μονή Παναγίας Κερατέας μαζί τους. Θα ήθελα πολύ να μάθω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτηθείς εν ετει 2015 ο θεολόγος Ελευθεριος Γκουτζίδης υπ εμου, εάν εγνωριζε την απόφασιν περί της χειροθεσίας, πρίν γίνη το πανηγυρικόν Συλλειτουργον της 15/28 Οκτωβριου, κατά τόν οποίον εωρτάσθη η ενωσις, ωμολόγησε "μεθ ορκου", οτι δέν του την εδειξαν.. Αυτό ηταν καθ ημάς τό τριτον ψέμμα, τό οποιον ισως πρέπει νά διερευνηθει καλύτερα, διότι ο. κ. Γκουτζίδης μάλλον δέν ενθυμείται καλώς. Διότι οταν διά τό ιδιο θέμα ηρωτηθη πάλιν υπ εμου ο Αρχιεπίσκοπος Ανδρεας ενωπιον της Μεγάλης Συνόδου του 1981, ητοι διά τό πότε ενημερωθη διά την απόφασιν, απέφυγε μέν νά ειπη διά τό πότε, ειπεν ομως τό εξης: "Ὁταν μου εδειξαν την απόφασι, τους ειπα: Μά αυτη βγάζει παράνομο τόν Αγιο Πατέρα". Καί οπως μάς ενημερωσεν εσχατως εις τά πλαίσα του διαλόγου εν αγάπη καί αληθεία ο Σεβ/τος Αργολίδος (νυν Αρχιεπίσκοπος Αθηνων Παχωμιος): "Κατά την επιστροφην του Γέροντος μου Καλλίστου από τήν Αμερικην, επειδη επληροφορηθην οτι ηνωθησαν μετά των "κακοδόξων" Ρωσων, ως τούς εχαρακτηριζε ο ιδιος ο Κάλλιστος, δέν τόν επλησίασα, ουτε πήρα την ευχή του, διά τουτο καί μέ κατεταξαν μεταξύ των αντιδρωντων εις την ενωσιν μετα των Ρωσων της Διασπορας. καί οταν επρόκειττο νά "χειροθετησουν" τόν τότε Πατρων μετεπειτα Αρχιεπίσκοπον Ανδρεαν, εμένα μέ εδιωξαν από τό μοναστηρι, διά νά μην ιδω καί αντιδρασω, εφεραν ομως μαζί τους γιά ιερέα, τόν Καλλιοπιο, ο οποιος "ανέλαβε"τόν Πατρων Ανδρεα, επειδή αντιδρουσε καί εδίσταζε, νά λάβη την χειροθεσίαν, λέγοντας του "δέν ειναι τίποτε Σεβ/τε Ανδρεα, ειναι μιά απλή συγχωρητικη ευχή", οπως κάμνει ο πνευματικός, η οποία ομως ειναι σωτηριος διά την Εκκλησία"...
ΑπάντησηΔιαγραφή