Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ.

Θα ήθελα να παρακαλέσω όσους διαβάζουν τις αναρτήσεις που κάνω σχετικά με τον εν Χριστώ αδελφό μου και Θεολόγο κ. Χαρίλαο Στουραΐτη, να δουν έστω αυτή τη φορά ποιος είναι εκείνος που πρώτος ξεκίνησε τις εναντιωτικές δημοσιεύσεις. Ενώ για τρεις εβδομάδες υπήρχε η απόλυτη σιγή και από την πλευρά του και από την πλευρά μου, ξαφνικά την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου ο αγαπητός Χαρίλαος επανήλθε με νέες δημοσιεύσεις εις βάρος της Ενώσεως. Και για να μην νομίζει κανείς πως εγώ δεν θέλω να κάνω πίσω, προτείνω στον εν Χριστώ αδελφό μου να παύσει να γράφει ώστε να παύσω κι εγώ να του απαντάω. Νομίζω πως μιλάω όσο πιο απλά ελληνικά γίνεται. Αν όμως αυτό δεν το κάνει και συνεχίσει να γράφει τότε θα συνεχίζει να αναγκάζει και εμένα να του απαντάω.Σταματάει, σταματάω. Γράφει, απαντάω. Ώστε να υπάρχουν και οι δύο απόψεις καταγεγραμμένες. Κίνηση που, σημειωτέον, ο κ. Στουραΐτης μου είχε διδάξει τότε που έγραφα για τις Συμπροσευχές της Κύπρου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου