Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ''ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ'' ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠ/ΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ

Αγαπητοί αναγνώστες,

  Έχοντας ήδη παραθέσει μεγάλο αριθμό κειμένων ο οποίος αποφαίνεται περί του παρανόμου της εν έτει 2003 πράξεως ''παραιτήσεως'' του Αρχιεπισκόπου κ. Ανδρέου, πρέπει να τονήσουμε ορισμένα σημεία τα οποία είναι πάρα πολύ σημαντικά.

  1. Ο λόγος για τον οποίον ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Αδρέας οδηγήθηκε εις την παραίτηση δεν ήταν η δήθεν κακή κατάσταση της υγείας του. Αυτή ήταν η πρόφαση που κάποιοι βρήκαν ώστε να πατήσουν και να ''παραιτήσουν'' τον Αρχιεπίσκοπο. Αν ρίξουμε μία μικρή πλην όμως προσεκτική ματιά στην Εκκλησιαστική Ιστορία, θα δούμε πως οι άγιοι δι' αυτόν ακριβώς τον λόγω ''παραιτήσεως'', επεφάνθησαν αποφασίζοντας πως όταν ο εκάστοτε ''Αρχιεπίσκοπος'' ή απλός Μητροπολίτης είναι άρρωστος και δεν μπορεί πλέον να διοικήσει, τότε αυτός μένει έως ότου κοιμηθεί εις την θέση που του παραχώρησε ο ίδιος ο Θεός και δια να μην υπάρχει πρόβλημα, αντ' αυτού διοικεί ο  αντιπρόεδρος της Συνόδου, ο οποίος υποχρεούται τις αποφάσεις τις οποίες υπογράφει να τις σφραγίζει με την σημείωση <<του Αρχιεπισκόπου (τάδε) ασθενούντος ο βοηθός αυτού>>. Επομένως όλα είναι τόσο προσεκτικά νομοθετημένα από τους Αγίους Πατέρες που σε καμία απολύτως περίπτωση των Ιερών Κανόνων δεν χωρεί λόγος παρέμβασής μας. Η οποία στην προκειμένη περίπτωση μόνο Εκκλησιαστική διαταραχή μέχρι και αυτό το σχίσμα προξένησε στην Εκκλησία. Επιπλέον αν διατρέξουμε σε παρόμοια με αυτή του Αρχιεπισκόπου κ. Ανδρέου περίπτωση περί ''παραιτήσεως'', θα δούμε πως οι κακόδοξοι Νεοημερολογίτες έδειξαν περισσότερο σεβασμό στους Θείους και Ιερούς Κανόνες απ' ότι έδειξε το 2003 η τότε ''Σύνοδος'' του ψευδαρχιεπισκόπου κ. Νικολάου. Αρκεί ενδεικτικά να αναφέρουμε την περίπτωση του εν έτει 1998 αποθανόντος Νεοημ/του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Σεραφείμ, ο οποίος αν και βαριά ασθενής, υποβαλλόμενος σε συνεχείς αιμοκαθάρσεις ( όπως ο Αρχιεπίσκοπος Ανδρέας), εντούτοις όμως παρέμεινε μέχρι την εκδημία του εις τον Θρόνο των Αθηνών. Μάλιστα δε, μετά και πό το πέρας 40 ημερών της εκδημίας του, η Νεοημ/τικη Σύνοδος τελόντας πρώτα το μνημόσυνό του, έπειτα προχώρησε εις την ανάδειξη του από Δημητριάδος Χριστοδούλου ως νέου Αρχιεπισκόπου. Επομένως γιατί να μην γίνει το ίδιο και με την περίπτωση του Μακαριωτάτου κ. Ανδρέου; 

  2. Το κυριότερο όμως όλων είναι πως αυτοί οι γνωστοί - άγνωστοι που οδήγησαν τον Αρχιεπίσκοπο εις την κατάφορα κατά του Ιερούς Κανόνες παράνομη ''παραίτησή'' του, δεν το έκαναν γιατί αγαπούσαν εκείνον ώστε δεν ήθελαν να τον βλέπουν να κουράζεται, αλλά ούτε και γιατί συμπαθούσαν τον πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο, τον οποίον και ανέδειξαν ως δήθεν ''νέον Αρχιεπίσκοπον''. Και αυτό γιατί τόσο τον ίδιο τον Μακαριώτατο κ. Ανδρέα ως βαριά άρρωστο μέσα σε μία μέρα τον πήγαν από Θεσσαλονίκη μέχρι Κύπρο ώστε να πείσει όλους τους Κληρικούς να δεκτούν την ''παραίτησή'' του αλλά και να κάνουν δήθεν υπακοή εις το δήθεν θέλημά του περί αναδείξεως του κ. Νικολάου ως ''νέου Προκαθημένου'', μεταθέτοντάς τον (άκουσον, άκουσον και φρίξον ήλιε και στέναξον γη!!!) εις την Προεδρία της Πάτρας όσο και για την περίπτωση του ιδίου του πρώην Πειραιώς, τον οποίον κανείς δεν τον συμπαθούσε, μιας και μέχρι τότε οι ίδιοι (σ.σ. Αδελφοί Τσακίρογλου, Δημήτριος Κάτσουρας κ.α.) που διαχειρίστηκαν τα της αναδείξεώς του, εκείνοι ήταν που έλεγαν τα χειρότερα λόγια για το πρόσωπό του. Στην πραγματικότητα δύο ήταν οι αληθινοί λόγοι για τους οποίους ήθελαν τον κ. Νικόλαο ως ''Αρχιεπίσκοπο''. Πρώτον, διότι δια του απαλλακτικού του βουλεύματος μπορούσαν να οδηγήσουν την ''Σύνοδο'' εις την ένωση με τους Φλωριναίους (αφού φυσικά ήξεραν πως με τούτο δεν θα συμφωνούσε ποτέ ο Μητροπολίτης Κήρυκος και έτσι θα τον εξανάγκαζαν να τους αδειάσει την γωνιά), και δεύτερον γιατί θα χειροτονούσε ως ''Επισκόπους'', ανθρώπους που μετά την κοίμησή του θα έχυναν πραγματικό ιδρώτα ώστε η από ετών προσπάθεια περί ενώσεως μετά των Φλωρινικών να γίνει επιτέλους πραγματικότητα . Προς τούτο θυμίζουμε τα λεγόμενα του σημερινού ''Αρχιε/που'' κ. Στεφάνου εντός της ''Συνόδου'' του, όταν του προτάθηκε η ''Σύνοδος'' να κυκλοφορήσει κάποιο επίσημο έγγραφο δια του οποίου θα καταστούσε σαφέστατη την Ομολογία Πίστεως και την Αποστολική της Διαδοχή. Επ' αυτού ο <<Αρχιεπίσκοπος>> κ. Στέφανος απάντησε με τα εξής λόγια: << Ουδέποτε θα συμβεί αυτό διότι οι Φλωριναίο εις το άκουσμα και μόνο αυτής της πράξης παγώνουν>>. Επομένως τι μπορούμε εμείς να πούμε διαφορετικό πλην εκείνου που ξεκάθαρα ομολογεί ο ίδιος ο <<Αρχιεπίσκοπος>> κ. Στέφανος;

  3. Έχοντας δει με τα μάτια μου και έχοντας ακούσει με τα αυτιά μου τότε που πήγα στη Σύνοδο το κείμενο της Αποτείχισης του Σεβ/του κ. Κηρύκου, τον κ. Κάτσουρα να είναι εν τω μέσω αυτής και να αναγκάζει τους Αρχιερείς την ημέρα εκείνη να ενεργήσουν τα δέοντα για την καταδικη του Σεβ/του Κηρύκου και του π. Αμφιλοχίου αντίστοιχα, επιπλέον όμως και πολύ περισσότερο σύμφωνα και με το πως εξελίχθηκαν τα γεγονότα από το 2003 μέχρι και σήμερα, χωρίς ποτέ να έχει εισακουσθεί η γνώμη των Τριών Μητροπολιτώ, ήτοι των Σεβ/των: Μεσογαίας κ. Κηρύκου, Λαρίσης κ. Παναρέτου και Βεροίας κ. Ταρασίου, για το αντικανονικό της παραιτήσεως του μακα. Ανδρέου αλλά και αναδείξεως του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου ως νέου <<Αρχιεπισκόπου>>, μπορώ απολύτωςδικαιολογημένα να δηλώσω και τα εξής. Στόχος του παρασυνοδικού κατεστημένου ήταν η εκδίωξη του Μητροπολίτου κ. Κηρύκου μέσα από την Σύνοδο και εν συνεχεία κάτι το πολύ χειρότερο. Κεκελισμένων πλέον των θυρών, οι ενέργειες των φιλοφλορινικών οι οποίοι δεν θα δίνουν λόγω σε κανέναν, θα χειρίζονται άπτεστα την γλώσσα ώστε να δικαιολογούν κάθε τι που θα φαίνεται από μικρή έως τεράστια παρανομία, να οδηγήσουν εν τέλει την ''Σύνοδο'' είτε εν γνώση της, είτε χωρις το θέλημά της, εις την ένωση με τους Φλωριναίους. Διότι κανείς λογικός ανθρώπινος νους δεν μπορεί να ισχυριστεί κάτι το διαφορετικό, όταν βλέπει τις χιλιάδες ενστάσεις του Μητροπολίτου Κηρύκου, αλλά και τα κείμενα των Επιστολών των Μητροπολιτών Λαρίσης κ. Παναρέτου και Βεροίας κ. Ταρασίου τα οποία επέχουν θέση διαμαρτυρίας, τα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λήφθηκαν υπ' όψιν από ΚΑΝΕΑΝ. Και αυτό, διότι τα συγκεκριμένα κείμενα εις ακριβώς αυτό ήταν παντελώς ενάντια. εις τις προσπάθειες του παρασυνοδικού κατεστημένου υπερ ευοδώσεως της ενώσες της ''Συνόδου"' μετά των Φλωριναίων. 

 Αγαπητοί αναγνώστες,
  Έχοντας ζήσει τα χειρότερα εκκλησιαστικά μου παιδικά χρόνια αίτιοι και καθαροί αυτουργοί των οποίων ήταν τόσο ο πρώην Πειραιώς όσο και οι συνεργάτες αυτού (αδελφοί Τσακίρογλου και κ. Κάτσουρας), γράφω μετά πλήρους επιγνώσεως  όλα τα παραπάνω και ξέρω βαθιά μέσα μου πως αυτή είναι η αλήθεια. Διότι ποτέ από το 2005 μέχρι και σήμερα, η σχισματική πλέον ''Σύνοδος'' του πρώην Πειραιώς δεν έπραξε κάτι το λογικό, κάτι το νόμιμο και σύμφωνο με τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Όσον αφορά την απλή ανθρώπινη λογική, ΟΥΔΕΠΟΤΕ θέλησαν να συζητήσουν με τον Σεβ/το Κήρυκο ώστε να πραχθούν τα δέοντα προκειμένου να αποφευχθεί το σχίσμα, αλλά και Εκκλησιαστικά, η μία παρανομία διαδέχεται την άλλη.  Η ανεπιτυχής προσπάθεια  διωγμού του Μητροπολίτου Κηρύκου από την Ενορία του Αγίου Δημητρίου στο Μενίδι, ο επιτυχής διωγμός του π. Θωμά και συνάμα η κατάληψη της ενορία της Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως (θυμίζουμε πως οι κλειδαριές της Εκκλησίας αλλάχτηκαν παρόντος του π. Θωμά). Η χειροδικία εις βάρος ηλικιωμένης γυναικός από κληρικό τον οποίον μετά από λίγες μέρες ''εξέλεξαν'' και ''χειροτόνησαν'' Επίσκοπο, η παρουσία της ''αδ.'' Θεολογίας εις την ενθρόνιση του Νεοημερολογίτη Μεσογαίας κ. Νικολάου (παραδοχή της ιδίας εις εμένα το 2004).  Οι αιματηρές χειροτονίες ανθρώπων που από τους πνευματικούς τους είχαν Κανόνες... η ψευδέστατη κατάθεση Κληρικού της ''Συνόδου'' αυτής ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης μέχρι και η Συμπροσευχή της Κύπρου με τον Φλωριναίο Επίσκοπο Φυλής κ. Κυπριανό. Όλα αυτά είναι όσα καλά μέχρι σήμερα έχει πράξει η  εν λόγω ''Σύνοδος''. Ας προσέξουμε λοιπόν όσα γράφτηκαν παραπάνω και ας μην εξαπολύουμε ''κατηγορώ''  που καμία απολύτως σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου