Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ.

 

  Η ΥΠ' ΑΡΙΘΜ: 223/2.11.2001 ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ κ. ΚΗΡΥΚΟΥ:
<< ... ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΝΟΧΗ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟΣ
ΟΥΤΕ ΑΓΑΠΗ, ΟΥΤΕ ΥΠΑΚΟΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΑΝΟΧΗΣ
ΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΗΝ ΕΣΧΑΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ...>>

  <<Αγαπητοί αδελφοί νομίζω, ότι εκ μέρους ημών περαιτέρω ανοχή έναντι όλων των απαραδέκτων που συμβαίνουν από μακρού, δεν είναι ούτε σεβασμός, ούτε αγάπη, ούτε υπακοή, διότι πρόκειται περί ανοχής εις ενεργουμένην εσχάτην προδοσίαν, η οποία φρονώ ότι ενεργείται και δια της νοσηράς αγάπης, σεβασμού κλπ. Η ελαχιστότης μου δεν πιστεύω ότι εστερούμην αγάπης, σεβασμού, κατανοήσεως, ή της καλώς νοουμένης υπακοής, όταν τελικά δια του υπ' αριθμ. 223/2.11.2001 εγγράφου μου ηναγκάσθην να <<περιτειχίσω εμαυτόν>> δια να μη μετέχω των αντικανονικών αντορθοδόξων ενεργειών και αποφάσεων, και να μη συνευδοκώ εις τας παραλείψεις και <<αρχειοθετήσεις>> όλων των από μακρού εκκρεμούντων θεμάτων, των καθαπτομένων της καθαράς μας Ομολογίας και της Αποστολικής μας Διαδοχής. Το αυτό πιστεύομεν και όταν εις το υπ' αριθμ. 290/25..2002, τελευταίον έγγραφόν μας, εσημειώσαμεν ότι: << ... Η αρχειοθέτησις των θεμάτων που αφορούν π.χ. το σχίσμα των <<πέντε>>, το Βούλευμα 54/76, και παράλληλα και όλας τας προσφάτους δικαστικάς αποφάσεις, τον <<θεολογικόν διάλογον>>, τα δημοσιεύματα, τας Αποφάσεις σας κλπ. κλπ., και το γεγονός ότι όλα αυτά τα οποία ενδεικτικώς αναφέραμε δεν λαμβάνονται υπ' όψιν, δεν εξετάζονται και δεν επιλύονται Κανονικώς και Ορθοδόξως, ενώ αφορούν θέματα Πίστεως και Κανονικής Τάξεως, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΘΕΤΕΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΙΝ Ή ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΙΝ ΟΛΑΣ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΚΑΛΑΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΜΑΣ ΕΠ' ΑΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΝ ΕΚΦΡΑΣΘΕΙΣΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 1971>>. 

  Είναι, λοιπόν, αδιανόητος, Σεβ/τοι Αδελφοί, η ανοχή έναντι της απαραδέκτου στάσεως, την οποίαν επιβάλλει, εις την Ιεράν Σύνοδον, το παρασυνοδικό μας κατεστημένο, διότι πρόκειται περί του από ετών υπάρχοντος σχεδίου των ξένων Κέντρων του Παλαιοημερολογιτικού και του Νεοημερολογιτικού οικουμενισμού με δολίους τρόπους να επιτύχουν την εξάρτησιν της Αποστολικής μας Διαδοχής από τους Ρώσους της Διασποράς και δι' αυτών από τον Νεοημερολογιτισμόν (*), μεθ' ων ούτοι κοινωνούν. Αντιμετωπίζομεν, δηλαδή, τον ορατόν πλέον κίνδυνον να επιβληθούν τα ξένα Κέντρα, και να οδηγήσουν τινάς εις την, έστω και σιωπηλήν, αναγνώρισιν της <<χειροθεσίας>> ως επί σχισματικών και επομένως ως εξηρτημένης της Αποστολικής των Διαδοχής εκ των Ρώσων της Διασποράς. Θα είμεθα ασφαλώς, όλως αδικαιολόγητοι και αναπολόγητοι ενώπιον του Θεού, αν συνεχίσωμεν και περαιτέρω, να εφησυχάζωμεν, όταν έχωμεν δεδομένην και την δήλωσιν των Φλωρινικών από το 1992, ότι <<μας αναγνωρίζουν>> βάσει της Αποφάσεως του 1971, όπως ακριβώς εν τη πράξει ανεγνώρισαν το 1976 και τον ποτέ Κορινθίας Κάλλιστον.

* * *

 

  Δυστυχώς όσοι Αρχιερείς ηθέλησαν και ακολούθησαν εις το σχίσμα τον πρ. Πειραιώς κ. Νικόλαον ποτέ τίποτε εξ όλων αυτών δεν έλαβον υπ' όψιν αλλά και ηνωχλούντο και εδίωκον τους ορθοδόξους, όπως εδίωξαν και τον Μακαριστόν Μητροπολίτην κυρόν ΠΑΝΑΡΕΤΟΝ, διότι και κατά την ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΝ - ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ του 2003 έγραφεν περί της καλής ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ:

<<... ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΑΥΘΙΣ ΤΕ, ΔΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑΝ ΦΟΡΑΝ
ΕΥΣΕΒΑΣΤΩΣ ΠΟΙΟΥΜΕΝ ΕΚΚΛΗΣΙΝ 
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ

  Όπως, εν όψει των κρισίμων περιστάσεων, Αύτη διακηρύξη και διατρανώση την Εκκλησιολογίαν, αλλά και την απ' αρχής και μέχρι σήμερον καθολικήν συνείδησιν της Εκκλησίας επί της προπαγανδιζομένης <<χειροθεσίας>>, ίνα μή <<ελθούσα ετέρα νέα γενεά, μέλλει ημάς αναθεματίζειν και ανασκάπτειν, ως παρά της Εκκλησίας τους τύπους και τους νόμους φρονούντας>> (Αγ. Ιωάννου του Δαμασκηνού PG 95, 344).

  Ειδικωτερον απευθυνόμεθα προς τους Αρχιερείς: 1) Τον Σεβ/τον Μητροπολίτην Κιτίου κ. Επιφάνιον, ως ένα εκ των επιζώντων μελών της Εξαρχίας, η οποία τον Σεπτέμβριον του 1971 μετέβη εις την Αμερικήν και εχειρίσθη το όλον θέμα, και 2) Τον Μακαριώτατον Αρχ/πον κ. Ανδρέαν, ο οποίος εχειρίσθη το θέμα εν Ελλάδι, καθόσν ΟΦΕΙΛΟΥΝ να δηλώσουν, πριτίστως οι ίδιοι προσωπικώς και εν ταυτώ και Ιεροσυνοδικώς, αν εμμένουν εις τας ανωτέρω Αληθείας ή αν εδέχθησαν ή ενήργησαν χειροθεσίαν ως επί σχισματικών. Να λύσουν την σιωπήν των και να δηλώσουν, πρό των συγχρόνων προκλήσεων, αν όντως όσα διαβεβαίωσαν και ενήργησαν και εν Ελλάδι, ήσαν όντως εξωτερικός τύπος άκρας Οικονομίας, δια της οποίας δεν παρηνόμησαν και δεν εβλασφήμησαν και δεν έθιξαν απολύτως την παρακαταθήκην της Αποστολικής Διαδοχής των, όπως απ' αρχής και κατά καιρούς επισήμως εδήλωσαν. 

  ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ μετά παρέλευσιν ενός έτους, πρώτοι οι δύο πολιοί Αρχιερείς, ως μή ώφειλον, σιωπούν, παραμένουν εις το αρχείον όλα τα σχετικά θέματα Πίστεως, συνεχίζονται και εντείνονται αι συκοφαντίαι και διώξεις, ενώ ο Μακαριώτατος μετά των υπολοίπων Αρχιερέων, οι οποίοι συμεττείχον εις την τελευταίαν συνεδρίαντων της 5/18.2.2003, ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ και την ανωτέρω ΕΚΚΛΗΣΙΝ ισχυριζόμενοι αυθαιρέτως ότι και τα τοιαύτα είναι δήθεν <<αυτονόητα>>! ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ, ΟΥΤΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, ΟΤΑΝ ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΤΑΙ Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΕ ΣΑΤΑΝΙΚΑΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΟΠΩΣ με την παρωδίαν του Θεολογικού Διαλόγου..., την προσπάθειαν αποχρωματισμού της δογματικής αιτίας και φύσεως του σχίσματος των <<πέντε>>..., την μή αντιμετώπισιν των <<Απαλλακτικών Βουλευμάτων>> 54/76 και 46/91, αλλά και των ομίων νεωτέρων δικαστικών αποφάσεων, δια των οποίων βλασφημείται η Εκκλησιολογία και Αποστολική διαδοχή, έτι δε και των <<στοιχείων>>, τα οποία (ημέτεροι και ξένοι) δηλώνουν ότι έχουν, ενώ άλλοι και επιστολιμαίως προπαγανδίζουν περί της λεγομένης <<χειροθεσίας>>. Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙΣ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΣΚΛΗΡΑΝ ΑΝΤΙΘΕΣΙΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠ' ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΟΝ, ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΝΟΔΙΚΗΝ ΤΟΙΑΥΤΗΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΔΙΟΤΙ <<ΕΙΣ ΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΣΙΣ>>. 

(Από την ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΝ - ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ κατά την Κυριακήν της Ορθοδοξίας εις την Ι. Μητρόπολιν Λαρίσης)

Σχόλιο διαχειριστού: 

 (*) Εις αυτό το σημείο καλό θα ήταν να θυμήσουμε τα όσα είχεν δηλώσει το 2004 ο αδ, Χαρίλαος Στουραίτης, δι' επιστολής του προς τον Σεβ/το κ. Κήρυκο, σχετικά με αυτό ακριβώς το θέμα. Δηλαδή το πως δύνανται να αναγνωρισθούν οι Παλαιοημερολογίτες από τους Νεοημερολογίτες και ποίοι εκ των Παλαιοημερολογιτών θα αναγνωρισθούν:

<<Προς τον Σεβ/το Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κήρυκο...

  Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις και τα όσα αποκαλυπτικά ήρθαν στο φως της δημοσιότητος από τα γραφόμενα του εκδότου του περιοδικού <<ROMANITAS>>, θέλω να σας πληροφορήσω για κάτι το  οποίο νομίζω ότι σχετίζεται άμεσα με τα τελευταία γεγονότα... Την Παρασκευή 26.3.2004 και περί την ενδεκάτην βραδυνήν σε εκπομπή της Ελληνικής τηλεόρασης που παρουσιάζουν οι λεγόμενοι <<Παπαροκάδες>> με επικεφαλής τον κ. Νεκτάριο Μουλατσιώτη, με θέμα: <<Παλαιό και Νέο Ημερολόγιο>>, εκτός όλων των άλλων που ακούσθηκαν εκεί, ειπώθηκε και το εξής αποκαλυπτικό. Σε ερώτηση τηλεθεατού <<αν και κατά πόσο τα Μυστήρια των Παλαιοημερολογιτών είναι έγκυρα>>, ο Μουλατσιώτης είπε ότι: <<Προ δύο ή τριών ετών σε Ημερίδα που έλαβε χώρα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ο κ. Χριστόδουλος είχε πει ότι όσοι Παλαιοημερολογίτες προέρχονται από τις χειροτονίες των Ρώσων της Διασποράς είναι έγκυροι και αναγνωρίσιμοι>>. Νομίζω πως μετά από όλα αυτά τα σχόλια περιττεύουν>>.

Χαρίλαος Στουραΐτης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου