'' Αγαπητοί αναγνώστες,
Η ανάρτηση αυτή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ένα σημαντικό γεγονός της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας του έτους 1985. Την Κυριακή της Ορθοδοξίας του αυτού έτους εις τον Ιερόν Ναόν της Ζωοδόχου Πηγής εις την Νεάπολη Πειραιώς, εκεί όπου Κλήρος και Λαός προχώρησε σε μία υψίστης σημασία κίνηση. Αυτή δεν ήταν άλλη πλην εκείνης της ΔΙΑΚΥΡΗΞΕΩΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ. Το κείμενο το οποίο εις την συνέχεια θα παρουσιάσουμε όπως ακριβώς γράφτηκε και δημοσιεύτηκε εις τον <<ΚΗΡΥΚΑ>> του έτους 1985, πρόκειται για υψίστης Ιστορικής και Εκκλησιαστικής σημασίας κείμενον, καθώς εξ' αυτού φαίνεται και τονίζεται πως Φύλαξ της ''Εθνικής και Ορθοδόξου Εκκλησιαστικής Παραδόσεως'' πολλές φορές δεν είναι άλλος πλην εκείνου του πιστού Λαού. Ο οποίος νιώθοντας την Ορθοδοξία ριζωμένη βαθυά μέσα εις την καρδιά και την σάρκα του, πράττει παν το ανθρώπινον προκειμένου να την διαφυλάξει ακέραια και αβλαβή από τους εχθρούς αυτής. Τούτο πρέπει να το προσέξουμε πάρα πολύ διότι δίνει μία άλλη εικόνα εις τον αγώνα υπέρ της Ορθοδοξίας. Φανερώνει δηλαδή το τι γίνεται όταν η πίστη φτάνει στο τραγικό σημείο να προδίδεται από τους ίδιους του Κληρικούς. Τότε μόνο η καθαρή συνείδηση των απλών πλην ζηλωτών Πιστών μπορεί να διαφυλάξει την Ορθοδοξία εις ήρεμους λιμένες . Αυτό έγινε εις την εποχή του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, αυτό έγινε το 1924, το 1975 και το 1985. Δι' αυτό πρέπει να καταλάβουμε μία για πάντα πως όλοι εμείς οι Χριστιανοί πρέπει να μελετούμε την Ιστορία της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, να συμμετέχουμε ενεργά εις τον αγώνα αυτής, διότι κάποια στιγμή, όπως πλέον εξελίσονται τα γεγονότα, μπορεί να ξαναζητηθεί από εμάς να διαφυλάξουμε την Ορθοδοξία από τις επιθέσεις των Κακοδόξων.
Εις την συνέχεια θα παρουσιάσουμε το κείμενον της ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΩΣ καθώς και φωτογραφικά στιγμιότυπα από όσα διεξήχθησαν εις την ακολουθία του Εσπερινού.''
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1985
ΙΕΡΟΣ ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗΣ ΛΑΟΣ ΔΙΕΚΗΡΥΞΑΝ
ΠΙΣΤΙΝ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΙΝ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΑΡΧΑΣ
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
Με ιδιαίτερον Ορθόδοξον και Εθνικόν παλμόν εωρτάσθη η Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Την πρωΐαν εις όλους τους Ιερούς Ναούς ετελέσθη η θεία Λειτουργία του Μ. Βασιλείου, ανεγνώσθη το Συνοδικόν της Αγίας Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου και επηκολούθησε η περιφορά των Αγίων Εικόνων.
Η Α.Μ. ο Αρχιεπίσκοπος ετέλεσε την Αρχιερατικήν θείαν Λειτουργίαν εις τον Μητροπολιτικόν Ναόν του Αγίου Ιωάννου, όπου και εκήρυξε τον θείον λόγον.
Ιδιαιτέρας σημασίαςυπήρξεν η εσπερινή εκδήλωσις επί τη Κυριακή της Ορθοδοξίας, η οποία επραγματοποιήθη εις τον Ιερόν Ναόν Ζωοδόχου Πηγής εις την Νεάπολιν Πειραιώς.
Προηγήθη ο Κατανυκτικός Εσπερινός εις τον οποίον έψαλεν η χορωδία του Φροντιστηρίου της Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής και επηκολούθησε βαρυσήμαντος και λίανεπίκαιρος Ομιλία, η οποία είχεν ως θέμα τας συγχόνους μορφάς διωγμού.
Η εκδήλωσις εκορφώθη με την ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΝ της ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ, και την απόφασιν, όπως συνεχισθή ο θρίαμβος της Κυριακής της Ορθοδοξίας δια συγχρόνωνευκλεών υπέρ των ιερών και οσίων της Εκκλησίας και του Έθνους.
Εις την Ιεράν ταύτην σύναξιν παρέστη η Ενδημούσα Ιερά Σύνοδος, ήτοι ο Μακαριώτατος αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, οι Μητροπολίται, ο Αττικής και Μεγαρίδος κ. Ματθαίος, ο Πειραιώς και Νήσων κ. Νικόλαος, ο Αργολίδος κ. Παχώμιος και ο Βρεσθένης κ. Λάζαρος, ο Ιερός Κλήρος Αθηνών και Πειραιώς, εκπρόσωποι των Μοναχών και πλήθος εκ του ευσεβούς πληρώματος της Εκκλησίας.
Εις την Ιεράν ταύτην σύναξιν παρέστη η Ενδημούσα Ιερά Σύνοδος, ήτοι ο Μακαριώτατος αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, οι Μητροπολίται, ο Αττικής και Μεγαρίδος κ. Ματθαίος, ο Πειραιώς και Νήσων κ. Νικόλαος, ο Αργολίδος κ. Παχώμιος και ο Βρεσθένης κ. Λάζαρος, ο Ιερός Κλήρος Αθηνών και Πειραιώς, εκπρόσωποι των Μοναχών και πλήθος εκ του ευσεβούς πληρώματος της Εκκλησίας.
Σεβασμιώτατοι Αρχιερείς,
Τιμιώτατον Πρεσβυτέριον,
Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,
Χαρμολύπην διακατέχει την ψυχήν μου σήμερον και τοιαύτην χαρμολύπην αισθάνεται σήμερον και πας Γνήσιος Έλλην Χριστιανός.
Χαίρει σήμερον αφ' ενός δια τα νικητήρια της Ορθοδοξίας, η Οποία αγωνισθείσα επί 120 περίπου έτη κατά των εικονομάχων, επανέκτησεν τας αγίας Εικόνας, τας οποίας ο προαιώνιος εχθρός του Χριστού, ο Εβραϊσμός χρησιμοποιήσας ως όργανα ασεβείς ασεβείς Αυτοκράτορας και Κληρικούς, είχεν απομακρύνει εκ των Ιερών Ναών.
Αφ' ετέρου δε λυπάται και θλίβεται, διότι ο ίδιος ο προαιώνιος εχθρός σήμερον διώκει κατά πολύ χειρότερον τρόπον την Ορθοδοξίαν.
Ναι, πίσω από τας πάσης φύσεως επιθέσεις κατά της Ορθοδοξίας και του Έθνους, κρύπτεται ο αντίχριστος Σιωνισμός, ο Μασωνισμός, και ο Παπισμός.
Η Εκκλησιαστική κρίσις του αιώνος τούτου, και, ο αφελληνισμός, ο οποίος επιχειρείται, δηλαδή αι εκκλησιαστικαί Καινοτομίαι και η Οικουμενιστική αίρεσις, η άμβλυνσις της Ορθοδόξου Χριστιανικής συνειδήσεως, η απεμπόλησις των Εθνικών Ιδεωδών και αξιών, εν γένει δε η αποκοπή από τας Εθνικάς θρησκευτικάς μας Πηγάς και ρίζας, είναι αποτέλεσμα του συγχρόνου υπούλου και αδιακόπου διωγμού, κατά της Εκκλησίας του Χριστού και του Έθνους μας.
Σήμερον, λοιπόν, Κυριακή της Ορθοδοξίας, επιβάλλεται βαθειά θεώρησις του παρελθόντος, και αναγνώρισις του παρόντος με κριτήρια πάντοτε τας αιωνίους Ελληνοχριστιανικάς αξίας.
Έτσι θα διακρίνωμεν και την Εκκλησιαστικήν αποστασίαν και την αθεωτάτην μεταστοιχείωσιν των πάντων, εις τον χώρον τον Εκκλησιαστικόν. Ετσι θα ίδωμεν ευκρινώς τον αντίχριστον Οικουμενισμόν, τον οποίον από του 1920 επέβαλον αι σκοτειναί δυνάμεις του Μασωνισμού και Οικουμενισμού διά αναξίων πατριαρχών και επισκόπων δια να πλήξουν την Εκκλησίαν του Χριστού.
Έτσι θα ίδωμεν ευκρινώς ότι η εισαγωγή του Νεοημερολογιτισμού είναι το πρώτον βήμα του εν τη πράξει σατανοκινήτου Οικουμενισμού. Ούτω, θα διακρίνωμεν το βδέλυγμα της ερημώσεως, το οποίον δεν είναι άλλο, παρά η εξαχρείωσις των εκκλησιαστικών και θεολογικών κύκλων.
Ούτω θα ίδωμεν, ότι και οι ανθελληνικοί - αντισυνταγματικοί Νόμοι και αποφάσεις, υπέρ των χιλιαστών, υπέρ του αυτομάτου διαζυγίου, υπέρ της ανατροπής του Οικονειακού Δικαίου, δια την διάλυσιν της οικογενείας είναι τοπρίλαι εις τα θεμέλια του Έθνους. Θα ίδωμεν ότι η υποβάθμισις της Παιδείας και η αλλοτρίωσις εκ της Κλασσικής Παιδείας, ο <<ενταφιασμός>> της γλώσσης, το μονοτονικό και η προοδευτική κατάργησις της Ελληνικής γλώσσης, και η ανατροπή των πάσης φύσεως αξιών υπό των αθέων υλιστικών συστημάτων, σκοπούν εις την αποκοπήν από τας πνευματικάς ρίζας του Έθνους και της Εκκλησίας.
Ποία καρδία δεν λυπάται και δεν θρηνείσήμερον, δια την τοιαύτην φοβεράν κατάστασιν;
Λαέ του Θεού Περιούσιε!
Η Ιερά Σύνοδος μετά του Ιερού Κλήρου εμελέτησε ταύτα πάντα και ζητεί σήμερον να κάμη κοινωνούς όλους υμάς, τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας του Χριστού, ίνα ως εν σώμα, με κεφαλήν τον Χριστόν, αντιμετωπίσωμεν, δια της χάριτος του Χριστού, τας συγχρόνους αυτάς μορφάς των διωγμών.
Ναι, πίσω από τας πάσης φύσεως επιθέσεις κατά της Ορθοδοξίας και του Έθνους, κρύπτεται ο αντίχριστος Σιωνισμός, ο Μασωνισμός, και ο Παπισμός.
Η Εκκλησιαστική κρίσις του αιώνος τούτου, και, ο αφελληνισμός, ο οποίος επιχειρείται, δηλαδή αι εκκλησιαστικαί Καινοτομίαι και η Οικουμενιστική αίρεσις, η άμβλυνσις της Ορθοδόξου Χριστιανικής συνειδήσεως, η απεμπόλησις των Εθνικών Ιδεωδών και αξιών, εν γένει δε η αποκοπή από τας Εθνικάς θρησκευτικάς μας Πηγάς και ρίζας, είναι αποτέλεσμα του συγχρόνου υπούλου και αδιακόπου διωγμού, κατά της Εκκλησίας του Χριστού και του Έθνους μας.
Σήμερον, λοιπόν, Κυριακή της Ορθοδοξίας, επιβάλλεται βαθειά θεώρησις του παρελθόντος, και αναγνώρισις του παρόντος με κριτήρια πάντοτε τας αιωνίους Ελληνοχριστιανικάς αξίας.
Έτσι θα διακρίνωμεν και την Εκκλησιαστικήν αποστασίαν και την αθεωτάτην μεταστοιχείωσιν των πάντων, εις τον χώρον τον Εκκλησιαστικόν. Ετσι θα ίδωμεν ευκρινώς τον αντίχριστον Οικουμενισμόν, τον οποίον από του 1920 επέβαλον αι σκοτειναί δυνάμεις του Μασωνισμού και Οικουμενισμού διά αναξίων πατριαρχών και επισκόπων δια να πλήξουν την Εκκλησίαν του Χριστού.
Έτσι θα ίδωμεν ευκρινώς ότι η εισαγωγή του Νεοημερολογιτισμού είναι το πρώτον βήμα του εν τη πράξει σατανοκινήτου Οικουμενισμού. Ούτω, θα διακρίνωμεν το βδέλυγμα της ερημώσεως, το οποίον δεν είναι άλλο, παρά η εξαχρείωσις των εκκλησιαστικών και θεολογικών κύκλων.
Ούτω θα ίδωμεν, ότι και οι ανθελληνικοί - αντισυνταγματικοί Νόμοι και αποφάσεις, υπέρ των χιλιαστών, υπέρ του αυτομάτου διαζυγίου, υπέρ της ανατροπής του Οικονειακού Δικαίου, δια την διάλυσιν της οικογενείας είναι τοπρίλαι εις τα θεμέλια του Έθνους. Θα ίδωμεν ότι η υποβάθμισις της Παιδείας και η αλλοτρίωσις εκ της Κλασσικής Παιδείας, ο <<ενταφιασμός>> της γλώσσης, το μονοτονικό και η προοδευτική κατάργησις της Ελληνικής γλώσσης, και η ανατροπή των πάσης φύσεως αξιών υπό των αθέων υλιστικών συστημάτων, σκοπούν εις την αποκοπήν από τας πνευματικάς ρίζας του Έθνους και της Εκκλησίας.
Ποία καρδία δεν λυπάται και δεν θρηνείσήμερον, δια την τοιαύτην φοβεράν κατάστασιν;
Λαέ του Θεού Περιούσιε!
Η Ιερά Σύνοδος μετά του Ιερού Κλήρου εμελέτησε ταύτα πάντα και ζητεί σήμερον να κάμη κοινωνούς όλους υμάς, τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας του Χριστού, ίνα ως εν σώμα, με κεφαλήν τον Χριστόν, αντιμετωπίσωμεν, δια της χάριτος του Χριστού, τας συγχρόνους αυτάς μορφάς των διωγμών.
Η σημερινή Κυριακή είναι μία αφετηρία, δι' ανανέωσιν του αγωνιστικού φρονήματος, ίνα αφ' ενός μεν εμμείνωμεν πιστοί και αμετακίνητοι, εν οις εμάθομεν και εβεβαιώθημεν, αφ' ετέρου δε αγωνισθώμεν, εν ονόματι Κυρίου, και αντιμετωπίσωμεν τας πολυπλόκους μηχανάς των σκοτεινών δυνάμεων.
Η Ιερά Σύνοδος ανέθεσεν εις τον Αρχιγραμματέα Αυτής Πανοσιολογιώτατον π. Κήρυκον, όπως αναπτύξη το κατ' εξοχήν τούτο σημαντικόν θέμα.
( Εις την συνέχεια τον λόγον έλαβε ο Αρχιγραμματέας της Συνόδου π. Κήρυκος ο οποίος ανέλυσε το παραπάνω θέμα. Τα μέρη εις το οποίον χωρίστηκε αυτό ήταν τα εξής: ''ΜΕΡΟΣ Α΄: Η ΚΡΙΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑΝ (ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΝ, ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΡΩΠΗΣ ΔΡΑΓΑΝ, ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ, ΠΟΙΑ Η ΣΤΑΣΙΣ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΤΩΝ), ΜΕΡΟΣ Β΄: Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΘΕΪΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ( Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΙΣΜΟΣ, Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ), ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΑΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ. Μετά από την ομιλία του Αρχιγραμ/τέως π. Κηρύκου σειρά είχεν η υπό του Ιερού Κλήρου και του πιστού αγωνιζομένου λαού υπογραφή της ως κάτωθι ''ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΩΣ''):
Η Ιερά Σύνοδος ανέθεσεν εις τον Αρχιγραμματέα Αυτής Πανοσιολογιώτατον π. Κήρυκον, όπως αναπτύξη το κατ' εξοχήν τούτο σημαντικόν θέμα.
( Εις την συνέχεια τον λόγον έλαβε ο Αρχιγραμματέας της Συνόδου π. Κήρυκος ο οποίος ανέλυσε το παραπάνω θέμα. Τα μέρη εις το οποίον χωρίστηκε αυτό ήταν τα εξής: ''ΜΕΡΟΣ Α΄: Η ΚΡΙΣΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑΝ (ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΝ, ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΡΩΠΗΣ ΔΡΑΓΑΝ, ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ, ΠΟΙΑ Η ΣΤΑΣΙΣ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΤΩΝ), ΜΕΡΟΣ Β΄: Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΘΕΪΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ( Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΙΣΜΟΣ, Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ), ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΑΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ. Μετά από την ομιλία του Αρχιγραμ/τέως π. Κηρύκου σειρά είχεν η υπό του Ιερού Κλήρου και του πιστού αγωνιζομένου λαού υπογραφή της ως κάτωθι ''ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΩΣ''):
Δ Ι Α Κ Η Ρ Υ Ξ Ι Σ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΙΕΡΕΩΝ,
ΔΙΑΚΟΝΩΝ, ΜΟΝΑΧΩΝ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. ΑΜΗΝ.
Σήμερον ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ του σωτηρίου έτους 1985 συνελθόντες ΚΛΗΡΟΣ και ΛΑΟΣ εν τω Αγιωτάτω Ναώ της Υπεραγίας Θεοτόκου της επωνομαζομένης Ζωοδόχου Πηγής, εν Νεαπόλει Πειραιώς, προκαθεζομένου του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου του Αποστολικού Θρόνου των Αθηνών κ. ΑΝΔΡΕΟΥ, παρόντων και των Σεβασμιωτάτων Αρχιερέων Αττικής και Μεγαρίδος κ. Ματθαίου, Πειραιώς και Νήσων κ. Νικολάου, Αργολίδος κ. Παχωμίου, Βρεσθένης κ. Λαζάρου, των τιμιωτάτων Ιερέων και Μοναχών, ως και των ευσεβών Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών, και εν ενί νοΐ και μιά καρδία προσευχηθέντες και τον κατά της Εικονομαχίας θρίαμβον εορτάσαντες, εξετάσαντες δε και τας συγχρόνους μορφάς διωγμού κατά της Εκκλησιαστικής και Εθνικής Παραδόσεως,
Δ Η Λ Ο Υ Μ Ε Ν Ο Τ Ι
Φύλαξ της Εθνικής και Ορθοδόξου Χριστιανικής Παραδόσεως είναι αυτός ούτος ο γνήσιος και πιστός Ε λ λ η ν ι κ ό ς κ α ι Ο ρ θ ό δ ο ξ ο ς Χ ρ ι σ τ ι α ν ι κ ό ς Λ α ό ς, όστις αυτοδικαίως, αλλά και κατά θείαν επιταγήν αγρυπνεί δια τα Ιερά και τα Όσια της Εκκλησίας και του Έθνους, περιφρουρεί δε ταύτα μή πτοούμενος, ουδέ δουλαγωγούμενος υπό ουδενός των υπό τον ουρανόν.
ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝ ΔΕ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ
Α΄
ΔΙΑ ΤΑΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΥΤΩ:
<<Οι Προφήται ως είδον, οι Απόστολοι ως εδίδαξαν, η Εκκλησία, ως παρέλαβεν, οι διδάσκαλοι ως εδογμάτισαν, η Οικουμένη ως συμπεφρόνηκεν, η Χάρις ως έλαμψεν, η αλήθεια ως αποδέδεικται, το ψεύδος ως απελήλαται, η σοφία ως επαρρησιάσατο, ο Χριστός ως εβράβευσεν. Ούτω φρονούμεν, ούτω λαλούμεν, ούτω κηρύσσομεν Χριστόν τον αληθινόν Θεόν ημών και τους αυτού Αγίους εν λόγοις τιμώντες, εν συγγραφαίς, εν νοήμασιν, εν θυσίαις, εν Ναοίς, εν Εικονίσμασιν, τον μεν ως Θεόν και Δεσπότην προσκυνούντες και σέβοντες, τους δε διά τον κοινόν Δεσπότην, ως αυτού γνησίους θεράποντας τιμώντες, και την κατά σχέσιν προσκύνησιν απονέμοντες>>.
<<Αύτη η πίστις των Αποστόλων, αύτη η Πίστις των Πατέρων, αύτη η Πίστις των Ορθοδόξων, αύτη η Πίστις την Οικουμένην εστήριξεν>>.
<<Άπαντα τα παρά την Εκκλησιαστικήν Παράδοσιν και την διδασκαλίαν και υποτύπωσιν των αγίων και αοιδίμων Πατέρων καινοτομηθέντα ή μετά τούτο πραχθησόμενα, ΑΝΑΘΕΜΑ>>.
Ως η Αγία του Χριστού Εκκλησία απ' αρχής και μέχρι σήμερον, ούτω και ημείς μετά πάντων των Αγίων Πατέρων και Αγίων Συνόδων παραπέμπομεν τω αναθέματι τα εν τω αιώνι τούτω εμφανισθέντα έργα του σατανά του Οικουμενισμού - Νεοημερολογιτισμού, ήτοι:
α) Την αιρετικήν Οικουμενιστικήν Εγκύκλιον του 1920, τον Καταστατικόν τούτον Χάρτην της Σχισματοαιρέσεως του Νεοημερολογιτισμού - Οικουμενισμού μετά των συντακτών αυτής και των αποδεχομένων αυτήν και κατά τα προστάγματα αυτής πορευομένων.
β) Το Μασωνικόν - Οικουμενιστικόν Συνέδριον της Κωνσταντινουπόλεως του 1923, δι' ου απεφασίσθη η εισαγωγή εις την Ορθοδοξίαν της επαράτου Καινοτομίας του νέου Παπικού Ημερολογίου δια τον κοινόν μετά των αιρετικών συνεορτασμόν, και την ούτω απαρχήν της εν τη αιρέσει του Οικουμενισμού <<παγχριστιανικής ενώσεως>>.
γ) Την απόφασιν της Ε΄ Ιεραρχίας (27.12.1923), δι' ης ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος απεφάσισεν την εισαγωγήν του Νεοημερολογιτισμού, ως του πρώτου βήματος δια την εφαρμογήν των σκοτεινών σχεδίων του Μασωνισμού - Οικουμενισμού.
δ) Την υπ' αριθμ 430/3.3.1924 απόφασιν του φρυαξαμένου κατά της ορθοδοξίας Χρυσοστόμου παπαδοπούλου, δι' ης ούτος επέβαλεν δυναστικώς την Καινοτομίαν - Σχισματοαίρεσιν του Νεοημερολογιτισμού - Οικουμενισμού.
ε) Τους φρυαξαμένους κατά της Ορθοδοξίας: Μελέτιον Μεταξάκην, Χρυσόστομον Παπαδόπουλον, Βασίλειον τον Γ΄, Αθηναγόραν και πάντας τους ομόφρονας αυτοίς, οίτινες το θεομίσητον έργον του Οικουμενισμού ενσυνειδήτως υπηρέτησαν και υπηρετούν μέχρι σήμερον,
ΠΑΣΙ ΤΟΥΤΟΙΣ ΑΝΑΘΕΜΑ.
Πάντων των υπέρ της Ορθοδοξίας αγωνισαμένων εν ταις Αγίαις Επτά Οικουμενικαίς Συνόδοις Θεοφόρων Πατέρων, ως και πάντων των συνηγωινισμένων αυτοίς, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ.
Τω αοιδίμω Πατριάρχη Κων/πόλεως Ιερεμία Β΄, τω επωνομαζομένω Τρανώ, και τοις τούτω συνηγωνισμένοις κατά της Παπικής Καινοτομίας του Γρηγοριανού Ημερολογίου αοιδίμος Αρχιερεύσιν, τοις τας Αγίας Πανορθοδόξους Συνόδους συγκροτήσασι: Σιλβέστρω Αλεξανδρείας, Σωφρονίω Ιεροσολύμων, Μελετίω Αλεξανδρείας, τω επωνομαζομένω Πηγά, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ.
Τω αοιδίμω Αρχιεπισκόπω Μ α τ θ α ί ω και τοις συνηγωνισμένοις αυτώ Γνησίοις Ορθοδόξοις Αρχιερεύσιν, Αρχιεπισκόπω Αθηνών αγαθαγγέλω, Μεσσηνίας Χρυσοστόμω, Βρεσθένης Ματθαίω τω Β΄, Τριμυθούντος Σπυρίδωνι, Θηβών και Λεβαδείας Ιωάννη, Αττικής και Μεγαρίδος Μελετίω, Θεσσαλονίκης Δημητρίω, Τρίκκης και Σταγών Βησσαρίωνι, Κρήτης Ευμενίω, και τοις αοιδίμοις Ιερεύσιν, Βίκτωρι, Θεοδοσίω, Νεκταρίω, Ιωακείμ, Σπυρίδωνι, Στεφάνω, Ανανία, Θεοδούλω, Νεκταρίω, Ιγνατίω, Ακακίω, Χαραλάμπω, Λουκά, Κηρύκω, Μιχαήλ, Χρυσοστόμω, Δημητρίω, Γεωργίω, Νικολάω, Μεθοδίω, Αιθερίω, Πολυκάρπω, Ευσταθίω, Ιωαννικίω, Παϊσίω, Χριστοφόρω, ευγενίω. Πρωθιερεί, Παϊσίω, Ιωαννικίω, Βασιλείω, Περικλεί, Πέτρω, τοις αοιδίμοις Ιεροδιακόνοις Ρωμανώ, Οικουμενίω, Νεκταρίω, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ.
Β΄
ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΩΜΕΝΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑ
ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΦΙΣΤΩΜΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗΝ
ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΡΜΟΔΙΟΝ
Γ΄
ΩΣΑΥΤΩΣ ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΜΕΝ
Ανατίθεται εις την Αρχιγραμματεία της Ιεράς Συνόδου, όπως κοινοποιήση την παρούσαν ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΝ προς πάντα αρμόδιον, τα θρησκευτικά περιοδικά και Εφημερίδας και εις τον Ημερήσιον τύπον, δημοσιευθή δε εις το πίσημον όργανον της Εκκλησίας <<ΚΗΡΥΞ ΓΝΗΣΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ>>.
ΔΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΑΞΙΝ
ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ
+ Ο ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ
+ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ
ΜΟΝΑΧΟΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΪΚΟΥΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Γ. ΓΚΟΥΤΖΙΔΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου