Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Η ΚΑΤΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕΣΣΙΑΚΑΡΗ

 << Πρωτού παραθέσουμε το κείμενο το οποίο περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την βία που ασκήθηκε από πρώην κληρικό της συνόδου του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου εις βάρος ηλικιωμένης γυναίκας, θα πρέπει να διευκρινήσουμε και να υπερτονίσουμε ορισμένες λεπτομέρειες οι οποίες σκοπό έχουν την αποφυγή σκανδάλων. Το συγκεκριμένο blog, τελόντας υπό την δική μου διαχείρηση, ορισμένες φορές παρουσιάζει καθαρά και μόνο την δική μου άποψη περί όλων εκείνων που από το 2003 και μέχρι σήμερα έχουν απασχολήσει την Εκκλησία. Επομένως τα γραφόμενά μου δεν εκπροσωπούν τον Σεβ/το Μητροπολίτη κ. Κήρυκο, ούτε και εκείνους που είναι πιστά μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας και διαφωνούν με αυτά. Οι αναρτήσεις και τα σχόλια είναι δικές μου σκέψεις, πλην ορισμένων κειμένων, τα οποία δημοσιεύονται όπως ακριβώς είχαν χρισημοποιηθεί εξ άλλου δημοσιογραφικού μέσου, ώστε οι αναγνώστες να έχουν μία πλήρη εικόνα της μέχρι σήμερα κατάστασης. Έτσι ο κάθε ενδιαφερόμενος ως προς την αναζήτηση της αλήθειας, διαβάζοντας και όλα όσα πραγματικά συνέβησαν τόσο πριν όσο και μετά το σχίσμα του 2005, μπορεί να αποφσίσει με καλύτερα κριτήρια ποιος έχει δίκιο και ποιος όχι. Σχετικά με αυτό νομίζω πως δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα περισσότερο>>.

 Πολλές φορές έχουμε αναφέρει ότι το έτος 2004 κληρικός της συνόδου του πρ. Πειραιαώς κ. Νικολάου, συμμετείχε άμμεσα εις την βιαιοπραγία ηλικιωμένης γυναικός. Το γεγονός όμως αυτό ποτέ δεν το έχουμε παρουσιάσει καθ' ολοκληρίαν. Για τον λόγο αυτό εις την συνέχειαν εκθέτομεν την εξέλιξιν της καταλήψεως, όπως αυτή περιγράφεται σε σχετικό ρεπορτάζ, το οποίον εγγράφη αμέσως μετά τα βάρβαρα και τυρανικά γεγονότα της 15/28 Φεβρουαρίου 2004:

 ''Το καθεστώς κατάληψης στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος διαρκώς αλλάζει. Αρχικά ο καταληψίς κ. Νικόλαος μετά των οπαδών του, λειτουργούσαν τις Κυριακές και τις εορτές, χωρίς να εμποδίζουν τον Κανονικό Εφημέριο και τους ενορίτες να τελούν λειτουργίες τις καθημερινές. Και φυσικά ο Ναός ήταν ανοικτός σε όποιον ήθελε να προσκυνήσει. Καταληψίες όμως του δικού τους βεληνεκούς, στη συνέχεια, δεν επέτρεψαν στους εαυτούς των τόσην <<ελαστικότητα>>. Το πρωί της 28.2.2004 και περί ώραν 11ην πρωινήν, τρείς πιστές ενορίτισσες, που πολύ συχνά επισκέπτονται τον Ιερό Ναό, θέλησαν να προσκυνήσουν, πριν φύγουν για τις δουλειές τους. Ωστόσον διεπίστωσαν ότι εις τον Ναόν επικρατούσε μία ασυνήθιστη ακαταστασία, διότι πίσω από την είσοδο, η οποία οδηγεί εις το Ναό εγίνοντο κάποιες εργασίες! Ως εκ τούτου η πόρτα δεν άνοιξε, ούτε όταν επέμειναν, διότι αυτοί οι οποίοι ήσαν πίσω από την πόρτα, την κρατούσαν κλειστή, χωρίς να είναι κλειδωμένη. Σε λίγο επεχείρησαν και πάλι να μπούν στον Ναό. Άνοιξαν και είδαν τον Αρχιμ. Παντελεήμονα Ντέσκα και ένα σιδηρουργό να τοποθετούν μεταλλική μπάρα στο εσωτερικό της πόρτας. Εκείνοι όταν είδαν την πόρτα να ανοίγει, την έσπρωξαν βίαια, αιχμαλωτίζοντας έτσι το χέρι της κ. Δήμητρας Ανδριανάκη. Παρόλο που έβλεπαν τι είχε συμβεί, δεν χαλάρωναν την πόρτα ώστε να ελευθερώσουν το χέρι της που είχε πιαστεί, αλλά συνέχιζαν να σπρώχνουν, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η πόρτα να κλείσει τελείως, χωρίς προηγουμένως να ελευθερωθεί ή να κοπή το χέρι. Ο σιδηρουργός, σκεπτόμενος ενδεχομένως τις άσχημες συνέπειες που θα είχε όλη αυτή η υπόθεσι, είπε απευθυνόμενος στον Αρχιμ. Παντελεήμονα, <<Θα σπάσει το χέρι της, τι να κάνουμε;>> και εκείνος απάντησε; <<Κάψτε την>>. Εκείνος τότε έστριψε την οξυγολοκόλληση προς... το χέρι της κ. Ανδριανάκη!!!, το οποίον ήδη είχε κακοποιηθεί και συνθλιβεί από το βάρος της πόρτας... Κατόπιν τούτου παρενέβη η αστυνομία! Παραθέτομεν και το ακριβές αντίγραφον εξ του βιβλίου συμβάντων:


 Παραλλήλως εις την κ. Δήμητρα Ανδριανάκη <<χορηγήθηκε υπηρεσιακό σημείωμα εξέτασης από ιατροδικαστή>>. Στο Νοσοκομείο της Βούλας, όπου προσεκομίσθη, της τοποθετήθηκε νάρθηξ και γύψος.

Σχόλιο Διαχειριστού:

  Σχολιάζοντας το παραπάνω γεγονός αναρωτιόμαστε τα εξής:

 α) Άραγε πόσο μικρόψυχος ήταν ο εν λόγω κληρικός ώστε να μπορέσει με τόση άνεση ψυχής να συμμετέχει εις την πράξη αυτή; 
 β) Που εις την μέχρι σήμερα ιστορία της Εκκλησίας αναγράφεται παρόμοιο γεγονός του οποίου κατάληξη ήταν όχι η καθαίρεση του Ιερέα, αλλά η ανάδειξή του σε επίσκοπο;
 γ)  Αν στην εποχή μας ζούσαν κάποιοι από τους αγίους που σήμερα τιμούμε, άραγε θα επιβράβευαν αυτή την πράξη ή θα έθεταν τον ιερέα προ των ευθυνών του; 

  Όλα τα παραπάνω όπως και πολλά ακόμη ερωτήματα τα οποία μπορούν να γεννηθούν εις τον καθ' ένα, καταγράφονται όχι προς κατηγορία του π. Παντελεήμονος, αλλά προς απορία η οποία σε πολλούς λογικούς ανθρώπους μπορεί να γεννηθεί.

2 σχόλια:

  1. Οσιος Κουξά της Οδησσού: «Οι έσχατες μέρες έρχονται. Σύντομα θα υπάρξει μια Οικουμενική Σύνοδος που θα ονομάζεται «Αγία». Όμως θα είναι η “όγδοη Σύνοδος”, η οποία θα είναι μια συνάντηση από ασεβείς. Θα ενωθούμε όλοι σε μια πίστη. Στη συνέχεια, θα καταργηθούν οι ηθικοι φραγμοί, Ο μοναχισμός θα καταστραφεί ολοσχερώς, οι επίσκοποι θα παντρεύονται. Οι παλαιοημερολογίτες θα ακολουθήσουν το νέο ημερολόγιο και θα εισαχθούν στην Οικουμενική Εκκλησία. Να είστε σε εγρήγορση. Προσπαθήστε να επισκεφθείτε τους ναούς του Θεού, ενώ εξακολουθούν να είναι δικοί μας. Σύντομα θα είναι αδύνατο να επιστρέψουμε, όλα θα αλλάξουν. Οι άνθρωποι θα αναγκαστούν να πάνε στην εκκλησία, αλλά εμείς δεν θα πρέπει να βρεθούμε εκεί, σε καμία περίπτωση. Σας ικετεύω, μείνετε σταθεροί στην Ορθόδοξη πίστη μέχρι το τέλος της ζωής σας και σωθείτε!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΑΝΘΙΣΜΑΤΑ

    ΝΑ ΑΠΑΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ
    ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΘΛΙΨΕΙΣ ΔΡΟΜΟ,
    ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ...

    «Μην αγαπήσεις την πλαδαρή και διαλυμένη ζωή, ούτε να θελήσεις να βαδίζεις τον ευρύχωρο δρόμο (γιατί δεν οδηγεί στόν ουρανό αυτός ο δρόμος), αλλά το στενό και γεμάτο θλίψεις. Αν δε θέλεις να φθάσεις στους ουράνιους τόπους διαμονής, να αποφεύγεις τις ηδονές, να περιφρονείς την απατηλή και πολυτελή ζωή, να αδιαφορείς για τον πλούτο, τη δόξα και την εξουσία, να αποκτήσεις φτώχεια και συντριβή καρδίας και εξομολόγηση και πηγές δακρύων, και να επιδιώκεις όλα όσα μπορούν να σου χαρίσουν τη σωτηρία».

    (Μέγας Βασίλειος ) .

    ΑΠΑΘΕΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗ

    Ὅπως τὸ πουλάκι, ποὺ τοῦ ἔχουν δέσει τὸ πόδι του μὲ ἕνα σχοινάκι, μόλις ἀρχίση νὰ πετάη, πέφτει πάλι στὴ γῆ, ἀφοῦ ἡ κλωστὴ δὲν τὸ ἀφήνει ἀλλὰ τὸ συγκρατεῖ, ἔτσι καὶ ὁ νοῦς ἂν ἀρχίση νὰ πετάη πρὸς τὴν γνῶσι τῶν οὐρανίων πραγμάτων, χωρὶς νὰ ἔχη ἀκόμη ἀποκτήσει τὴν ἀπάθεια, δήλ. τὴν ἀπαγκίστρωσί του ἀπὸ τὰ πάθη, ξαναπέφτει στὴ γῆ πίσω γιατί τὸν τραβοῦν πρὸς τὰ κάτω τὰ πάθη.

    (Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, Κεφάλαια περί ἀγάπης).

    ΚΑΘΕ ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ
    ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ

    Ο εγκρατής απέχει από τη λαιμαργία. Ο ακτήμονας από την πλεονεξία. Ο ήσυχος από την πολυλογία. Ο αγνός από την φιληδονία. Ο σεμνός από την πορνεία. Ο αυτάρκης από την φιλαργυρία. Ο πράος από την ταραχή. Ο ταπεινός από την κενοδοξία. Ο υποτακτικός από τη φιλονεικία. Ο ελεγκτικός από την υποκρισία. Επίσης, ο προσευχόμενος απέχει από την απελπισία, ο φτωχός από τα πολλά χρήματα, ο ομολογητής από την άρνηση, ο μάρτυρας από την ειδωλολατρεία. Βλέπεις πώς κάθε αρετή που γίνεται μέχρι θανάτου, δεν είναι άλλο παρά αποχή από την αμαρτία; Η αποχή από την αμαρτία είναι φυσικό έργο και όχι αντάλλαγμα της Βασιλείας των Ουρανών.

    πηγή: Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών,

    Η ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ
    ΣΤΕΡΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ

    Η αγάπη προς τον Θεό γεννιέται από ειλικρινή πίστη, γιατί ο άνθρωπος που όντως πιστεύει στον Θεό δεν ανέχεται ποτέ να την εγκαταλείψει. Περισσότερο μπορεί το χορτάρι να υπομείνει τη φωτιά, παρά ο διάβολος τη φλόγα της αγάπης· αγάπη η οποία είναι καλύτερο οχυρό από τείχος και στερεότερη από διαμάντι. Η αγάπη δεν είναι ανθρώπινα λόγια και νοήματα, ούτε απλά προσφωνήσεις και χαιρετισμοί, αλλά φροντίδα φανερή με έργα.

    Άγιος Νεκτάριος Ἐπίσκοπος Πενταπόλεως ο θαυματουργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή