Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ



 Ο Άγιος Χαράλαμπος αξιώθηκε λίγο πρίν το μαρτύριο που του χάρισε την Βασιλεία των Ουρανών, να αντικρύσει το Πανάγιο πρόσωπο του Χριστού και να του ζητήσει την εξής χάρη, παρακινούμενος από την αγάπη για τους συνανθρώπους του:

 <<Όπου θα υπάρχει λείψανό μου ή θα τελείται η μνήμη μου, να μην γίνει στον τόπο εκείνο ποτέ πείνα, ποτέ λοιμός ή άλλες θεομηνίες. Αλλά να υπάρχει ειρήνη σταθερή, σώματος υγεία και σωτηρία ψυχών, πλησμονή σίτου και οίνου και επάρκεια όλων των αναγκαίων. Κι όποιοι θα μνημονεύουν το μαρτύριό μου, να μη συμβαίνει σε αυτούς ζημιά υλική, ούτε κακό να βλάπτει την ψυχή τους. Φύλαττε ακόμη γερά τα βόδια των ανθρώπων, Κύριε, για να γεωργούν τη Γη σου και να Σε δοξάζουν μνημονεύοντας κι εμένα τον ζητήσαντα την ευλογία τούτη. Κι ότι αν ζητήσει κανείς επικαλούμενος με πίστη το ταπεινό μου όνομα, με την άγια χάρη Σου να εκπληρώνεται. Τέλος θυμήσου, Κύριε, ότι είναι άνθρωποι με σάρκα και αίμα και συγχώρεσε ως πολυεύσπλαγχνος τις αμαρτίες τους. Ναί, Κύριε ο Θεός μου, δώσε την χάρη Σου σε όλους>>. 

Περιοδικό <<ΝΕΑΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ>> Αύγουστος - Σεπτέμβριος 2005 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου