Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ (συνέχεια)


Πατήστε επάνω στις εικόνες ώστε να δείτε τι γράφουν.

 Στο βιβλίο δίνεται μία πάρα πολύ ωραία εξήγηση περί των Επισκόπων:

 '' Οι Επίσκοποι θεωρούνται εκπρόσωποι του λαού εφ' όσον κατά την παράδοση εξελέγησαν ψήφω κλήρου και λαού και εφ' όσον εκφράζουν το θέλημα του λαού και το φρόνημα της Εκκλησίας.''

 Πραγματικά μία πάρα πολύ ωραία ερμηνεία!
 Στην περίπτωση όμως της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου συνέβησαν όλα τα παραπάνω; Δυστυχώς όχι! Διότι η ''σύνοδος'' αυτή εις το παρελθόν ανέδειξε δύο ''επισκόπους'' τον εκ Λαρίσης Ιερομ/χο π. Ιγνάτιον Δάσιον ως ''μητροπολίτη Λαρίσης'' και τον εκ Κύπρου Ιερομ/χο π. Σεβαστιανό Σταύρου ως ''μητροπολίτη Κιτίου''. Οι δύο αυτοί Ιερομ/χοι δεν προτάθηκαν καν από το μεγαλύτερο ποίμνιο της επαρχίας τους και επομένως δεν εκφράζουν το θέλημα του λαού που δήθεν εκπροσωπούν, ούτε όμως και το θέλημα της Εκκλησίας, καθώς η ''εκλογή'' τους είναι παντελώς παράνομη. Του Ιερομ/χου π. Ιγνατίου διότι ούτος τελεί ακόμη υπό αργία, την οποία εις αυτόν είχε επιβάλλει ο πνευματικός του Ιερομ/χος π. Αμφιλόχιος (νυν Κανονικός Μητροπολίτης Λαρίσης). Αλλά και του Ιερομ/χου π. Σεβαστιανού διότι ούτος δεν προτάθηκε από το πιστό πλήρωμα της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Κύπρου, όπως προστάζει το καταστατικό αυτής, αλλά από μία μικρή μερίδα κόσμου, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι συγγενικά του πρόσωπα. Επιπλέον η  ''χειροτονία'' του δεν έγινε όπως ορίζουν οι Θείοι και Ιεροί Κανόνες, εις στην Κύπρο, αλλά εις άλλην αυτοκέφαλο Εκκλησία, αυτήν της Ελλάδος. Μάλιστα δε η ''χειροτονία'' επιχειρήθηκε να γίνει εν τω κρυπτώ, κάτι όμως που τελικά δεν επετεύχθει επειδή άνθρωποι εκ του Ορθοδόξου Ποιμνίου της Νήσου έμαθαν δι' αυτής και πρόλαβαν και ήρθαν εις την Ελλάδα ώστε να διαμαρτυρούν, όπως είχαν κάθε δικαίωμα. Ο εν λόγω Ιερομ/χος τελούσε και τελεί υπό ακοινωνησία από τον πνευματικό του π. Μιχαήλ Ιωάννου και δεν είχε ούτε και έχει από εκείνον ούτε όμως και από τον εκδημήσαντα π. Σωτήριο την συμμαρτυρία ώστε να μπορεί να αναλάβει αυτή τη θέση. Επομένως εις τις δύο αυτές περιπτώσεις δεν τηρήθηκαν ποτέ τα όσα αναφέρονται στο βιβλίο του οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου.  

 Η σημείωση συνεχίζει λέγοντας και τα ακόλουθα:

 '' Ακόμη δε επειδή αυτοί ( οι επίσκοποι) που οδηγούν τον λαό υποτίθεται ότι είναι οι πλέον θεωμένοι και άγιοι, οι οποίοι βιώνουν τα δόγματα και τηρούν πιστά τις παραδόσεις, έχουν εκλεγεί δε επιστασία και συναινέσει του Αγίου Πνεύματος, χωρίς προεκλογικά μαγειρέματα, χωρίς να γράφουν οι εφημερίδες πρίν από την εκλογή τα ονόματα αυτών που θα εκλεγούν ''.   

 Δυστυχώς ούτε και ως προς αυτά τα λόγια μπορούν να χαρακτηρισθούν ως νόμιμες οι '' εκλογές '' κάποιων εκ των ''επισκόπων'' της ''συνόδου'' του '' αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου. Ιδού το γιατί:

1ον. Ο πρώην ''επίσκοπος'' της εν λόγω ''συνόδου'', Παντελεήμων Ντέσκας, κατόπιν της χειροδικίας του εις βάρος ηλικιωμένης γυναικός, μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ο πλέον ''θεώμενος'' και '' άγιος;''. Πως λοιπόν κάποιοι γνωρίζοντας το βαρύ παράπτωμα εις το οποίο είχε πέσει, μπόρεσαν και τον ανέδειξαν εις αυτή την υψηλή θέση; Πως χωρίς φόβο Θεού μπόρεσαν και έφεραν ενώπιον της Αγίας Τραπέζης έναν άνθρωπο που είχε χτυπήσει Ορθόδοξη γηραία γυναίκα και φώναξαν δι' αυτού το ''άξιος;'. Η συνείδησή τους εκείνη την ώρα δεν τους έλεγχε; Κι αν δεν έλεγχε αυτούς, τότε δεν βρέθηκε κανείς από τους παρευρισκομένους να πει στους τελούντες το ''μυστήριο'' πως αυτό που έκαναν εκείνη τη στιγμή ήταν φρικτή βλασφημία εις βάρος του  Επισκοπικού Αξιώματος; Ο Επίσκοπος είναι ή δεν είναι εις τύπον και τόπον Χριστού; Ο Χριστός χτύπησε ποτέ κανέναν;

2ον. Κανείς από τους ήδη προαναφερθέντες Ιερομ/χους που ''χειροτονήθηκαν ''επίσκοποι'' δεν βίωνε τα δόγματα και δεν τηρούσε πιστά τις παραδόσεις. Διότι αν τούτο συνέβαινε, θα είχαν αρνηθεί ύστερα απ' όσα τους βάρυναν να '' λάβουν '' τον βαθμό του Επισκόπου. Τόσο ο πρ. ''επίσκοπος Πειραιώς'' κ. Παντελεήμων, επειδή είχε πράξει αυτή την αχαρακτήριστη για ιερομένο κίνηση, δια την οποία ούτε καν μπήκε στον κόπο να ζητήσει ποτέ συγγνώμη, ούτε όμως και οι άλλοι δύο Ιερομ/χοι π. Ιγνάτιος και π. Σεβαστιανός, καθώς ούτοι εβαρύνονται ακόμη και σήμερα από τις εκκλησιαστικές ποινές εις τις οποίες τους έχουν υποβάλλει οι πνευματικοί τους Πατέρες. Τις οποίες, όπως είναι γνωστό, ούτε Οικουμενική Σύνοδος δεν μπορεί να άρει. 

3. Όσο για τα περί μη επιστασίας και συναινέσεως του Αγίου Πνεύματος εις ότι αφορά τις εκλογές ''επισκόπων'' από την εν λόγω ''σύνοδο'', θα αφήσουμε περί αυτού να ομιλήσει μέσα από το κείμενό του που υπάρχει και είναι Πραγματικά Άξιος συγχαρητηρίων δι' αυτό, ο μεταστάς εκ των ώδε Σεβ/τος Μητροπολίτης Περιστερίου κ. Γαλακτίων. Ιδού τι αναφέρει ούτος εις την επιστολη που είχε στείλει στις 15 - 09 - 2007 εις τον φερώμενο ως ''αρχιεπ/πο'' κ. Νικόλαο:

'' Σχετικά με το άλλο θέμα περί χειροτονίας είχα την εντύπωση ότι θα δώσετε εντολή να εξέλθουν ο κ. Κάτσουρας και ο π. Μάξιμος καθώς επίσης και κάθε υποψήφιος άλλωστε αυτή είναι η νόμιμη οδός. Δυστυχώς βγάλατε ένα μικρό χαρτί και επανειλημμένως διαβάσατε τα ονόματα που ήταν όλα έτοιμα και προκαθορισμένα άγνωστο από ποιον! ''. 

 Με αυτά τα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ λόγια του Σεβ/του Μητροπολίτου Περιστερίου κυρού Γαλακτίωνος γίνεται τοις πάσι φανερό πως οι περισσότερες ''χειροτονίες'' των ''επισκόπων'' της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου ήταν όντως αποτελέσματα προεκλογικών μαγειρεμάτων, γραφόμενα από πριν τα ονόματα των υποψηφίων σε χαρτάκια που είχε στην τσέπη του ο πρ. Πειραιώς κ. Νικόλαος.     




( συνεχίζεται...)

1 σχόλιο:

  1. Επαναλαμβάνω για ακόμη μία φορά πως τα γραφόμενά μου δεν έχουν καμία απολύτως πρόθεση να ΄θίξουν προσωπικά κανένα, απλά λέω πως έχουν τα πράγματα και πως έπρεπε κανονικά να γίνουν. Από κει και πέρα ο καθείς από όλους εκείνους για τους οποίους γίνεται λόγος, έχει και την προσωπική ευθύνη των πράξεών του. Όμως ως Γνήσιος Ορθόδοξος Χριστιανός πρέπει να φανερώσω τις παρανομίες λλά και να τις ελέγψω. Αυτό λένε και οι φωτογραφίες που παρέθεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή