Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Ο ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ


ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!


  Η ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΗΓΕΡΘΗ ΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΗΤΟ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΝ, ΑΝΤΙΑΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΟΙ ΝΙΚΟΛΑΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΕΦΑΝΙΤΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
  Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΙΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΕΦΥΓΟΝ ΟΙ ΔΙΩΧΘΕΝΤΕΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ Π. ΘΩΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΟΤΑΝ (ΤΟ 2003 - 2004) ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΝΙΚΟΛΑΙΤΕΣ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΩΣ ΝΕΟΙ ΑΤΤΙΛΑΙ ΚΑΤΕΛΑΒΟΝ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ (ΕΤΙ ΖΩΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ), ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΞΗΝΑΓΚΑΣΑΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΣΙΜΩΝΙΑΚΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΝ ΘΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΕΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΙΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ (ΜΑΛΛΟΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ) ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ....
  ΜΑΛΙΣΤΑ!!!! Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΕΥΣ π. ΘΩΜΑΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ: "ΕΞΕΛΕΞΑΝΤΟ ΠΑΡΑΡΙΠΤΕΙΣΘΑΙ ΕΝ ΤΩ ΟΙΚΩ ΤΟΥ ΘΕΟΥ", ΗΤΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΝ ΙΕΡΟΝ ΝΑΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ, (ΤΟΤΕ ΗΤΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΤΑΘΗ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΝΑΟΣ ΟΡΘΙΟΣ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ... ΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ, Ἤ "ΟΙΚΕΙΝ (ΑΥΤΟΥΣ) ΕΝ ΣΚΗΝΩΜΑΣΙΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ" ...
ΔΙΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ "ΣΚΗΝΩΜΑΤΑ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ" ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ, ΕΥΘΥΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ, ΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΟΧΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗΝ ΕΚΕΙΝΟΥ ΒΑΔΙΖΟΝΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΡΟΓΛΟΥ ΤΟΥ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ" ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ "ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ" ...
  ΕΠΙΛΕΙΨΕΙ ΗΜΑΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΝ ΙΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25 ΚΑΙ ΟΡΦΕΩΣ 40, ΟΠΟΥ Η ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΟΥ Ι.Ν. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΒΙΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΚΑΤΕΛΑΒΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΕΤΕΒΑΛΟΝ ΕΙΣ "ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ", ΑΠ' ΟΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ ΕΙΣ ΒΙΑΙΑΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ - ΕΚΠΟΙΗΣΕΙΣ ΝΑΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑΤΟΣ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΜΕΝΩΝ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ, ΩΣ ΤΟΥ Ι.Ν. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΠΕΥΚΗΣ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΩΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ...
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΟΥΤΩΝ Η ΜΗΝΥΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ 7 ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ "ΚΑΑΚΟΥΡΓΗΜΑ" ΠΟΥ ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΠΡΟΣ ΕΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΙΝ ΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΝΑΟΝ ΑΥΤΟΝ... ΚΑΙ ΕΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑΝ - ΦΥΛΑΚΙΣΙΝ (ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 7 ΕΝΟΡΙΤΩΝ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΘΟΥΝ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΟΝ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΑΟΝ .... ΚΑΙ Η ΝΑ ΤΟΝ ΠΩΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ (ΕΛΕΧΘΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ "ΦΙΛΕΤΤΟ" ΚΑΙ ΑΥΤΟ ) Η ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΝ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΣ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑΣ ΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ, Η ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΑΚΟΥΕΤΑΙ Η ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΚΗΡΥΚΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΗΤΟΙ ΤΟ "ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ ΣΤΕΦΑΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ"...(ΣΗΜΕΙΩΘΗΤΩ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΝΤΑ ΖΩΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟΝ ΤΟΥ ΕΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΝ ΩΣ ΜΟΙΧΟΝ".
  ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΗ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝ ΑΥΤΗΝ ΑΝΟΗΤΟΝ ΑΠΟ ΠΑΣΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΝΕΝΟΗΜΕΝΗΝ ΠΡΑΞΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΩΡΕΙΑΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΝ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΚΡΙΤΗΡΙΟΝ, ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΔΩΣΩΜΕΝ ΟΛΟΙ ΛΟΓΟΝ ΔΙ Ο,ΤΙ ΜΙΚΡΟΝ Η ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟΝ ΔΙΕΠΡΑΞΑΜΕΝ ...
  ΚΑΙ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ" ΚΑΙ "ΗΓΟΥΜΕΝΟΝ" ΣΤΕΦΑΝΟΝ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΩ: "ΦΙΛΕ ΣΤΕΦΑΝΕ, ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ "ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ" ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΑΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΥΠΟ ΤΗΝ "ΕΞΟΥΣΙΑΝ" ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ...
  ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΣΚΕΦΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ: "ΑΦΡΟΝ ΑΦΡΟΝ ΤΑΥΤΗ ΤΗ ΝΥΚΤΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΣΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΙΝ ΑΠΟ ΣΟΥ, Α ΔΕ ΗΤΟΙΜΑΣΑΣ:ΤΙΝΙ ΕΣΤΑΙ".
  ΣΕ ΚΑΛΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩΜΕΝ, ΜΗΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ, ΙΣΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΛΟΓΟΝ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟΝ ...

 Εἶπεν ὁ Κύριος τὴν παραβολὴν ταύτην· ἀνθρώπου τινὸς πλουσίου εὐφόρησεν ἢ χώρα ... Εἶπε δὲ αὐτῷ ὃ Θεός· ἄφρον, ταύτῃ τῇ νυκτὶ τὴν ψυχήν σου ἀπαιτοῦσιν ἀπὸ σοῦ· ἃ δ'· ἡτοίμασας τίνι ἔσται; οὕτως ὃ θησαυρίζων ... (Ο Απόστολος Παύλος στην Α' επιστολή του στον Επίσκοπο Τιμόθεο κεφ. στ' στίχος 9 ).

 ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΙΝ ... ΟΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ ΑΠΕΦΑΣΙΣΑΝ ΑΠΟ ΕΤΩΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΗΚΗΝ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΖΗΛΩΤΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΟΚΚΟΡΗ (ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΤΟ ΕΤΟΣ 1989), ΠΕΡΙ ΑΝΕΓΕΡΣΕΩΣ ΥΠΟ ΤΩΝ ΓΟΧ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ, ΗΤΟΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΓΟΧ, ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ .... ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 2005 ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΙΝ ΤΟΥ ΕΝ ΕΤΕΙ 1936 ΚΤΙΣΘΕΝΤΟΣ ΥΠΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΙΣΚΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ , ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΦΥΓΟΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΡΟΩΡΙΖΕΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟΝ .... Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΔΩΡΗΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑΝ, ΗΤΟ ΝΑ ΓΙΝΗ Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΙΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ, ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΗΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕΝ ΖΩΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΙ (ΗΤΟΙ ΠΕΡΙ ΤΟ 1980) ΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΛΑΙΚΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ ΜΗΝΑΝ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΝ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ (1982) ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΝ ΚΑΙ (ΕΝ ΕΤΕΙ 1995) ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΝ, Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΚΚΟΡΗΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΝ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΗ ΤΟΝ ΝΑΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕΝ ΟΤΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΝ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗΝ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ... ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕΝ ΕΞΩ ...

  Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΖΗΤΕΙ ΝΑΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΑΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΙΣ ΤΟΥ "ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ" ΣΗΜΕΡΟΝ, ΚΑΘ' ΗΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΑΝΕΓΕΙΡΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ, ΟΣΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ... ΔΙΟΤΙ ΔΙΑ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ "ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΙΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΥΤΟΙ (ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ) ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΠΙΣΤΙΝ .... ΕΚΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠ' ΟΠΟΥ ΑΠΕΣΤΑΤΗΣΑΝ ΤΟ 1920 - 1924 .... ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟ ΤΟΥ 1920 ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠ' ΑΥΤΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ .... Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΜΕΝ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΚΙΑΧΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟΙ (ΑΔΕΙΟΙ) ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΕΥΑΡΕΣΤΗΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΜΙΚΡΟΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΝ ΝΑΟΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ, ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΟΛΟΣΙΑΙΟΝ ΝΑΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΚΟΝΕΙΤΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟ - ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ 
  ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΔΕ ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΑΣ ΤΟΥ 1924 ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΝ ΤΟΤΕ (ΝΥΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΝ) ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΕΤΥΠΩΣΕΝ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ "ἙΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ" ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝΕΠΝΕΟΜΝΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ, ΗΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ....ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠ' ΑΡΧΗΣ Ο ΜΑΚΑΡΡΙΣΤΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΚΚΟΡΗΣ ΕΙΧΕΝ ΙΔΡΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΦΙΛΙΚΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΝ" (ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ ΛΑΒΑΡΟΝ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΝ, ΚΑΙ ΕΞΕΔΙΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ" ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΦΗΣΕΝ ΩΣ ΙΕΡΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΝ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΝ ΤΟΤΕ ΚΗΡΥΚΟΝ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΝ ... 
  ΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΟΤΑΝ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ ΤΟΝ ΝΑΟΝ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑΝ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΟΚΚΟΡΗ, ΑΦΙΕΡΩΣΕΝ ΤΟΝ ΝΑΙΣΚΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ... ΑΠΕΦΑΣΙΣΕΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΤΕ ΑΜΑ ΤΗ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΕΙ ΤΟΥ ΝΑΙΣΚΟΥ ΝΑ ΚΤΙΣΘΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΤΙΜΩΜΕΝΟΝ ΕΠ' ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ, ΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ (ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ, ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ, ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ), ΨΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΘ' ΕΚΑΣΤΗΝ ΘΕΙΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΤΑΚΤΟΝ ΩΡΑΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ....
 ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ (ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΙΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ - ΕΦΗΜΕΡΙΟΥ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ π.ΘΩΜΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ - ΘΕΟΔΩΡΟ ΜΟΝΑΧΟ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΡΟΜΕΝΟΝ ΩΣ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ" ΚΑΙ "ΗΓΟΥΜΕΝΟΝ" ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΩΜΕΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΤΑΜΑ, ΔΙΟ ΚΑΙ ΑΠΕΦΑΣΙΣΑΜΕΝ ΤΟΝ ΜΕΝ ΙΕΡΟΝ ΝΑΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΝΑ ΑΦΗΣΩΜΕΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΩΣ ΕΧΕΙ, ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΩΝΟΜΑΣΑΜΕΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΩΜΕΝ ΕΙΣ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΝ ΙΕΡΟΝ ΝΑΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΓΟΧ ΑΘΗΝΩΝ (ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΤΙΚΟΒΟΙΩΤΙΑΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩΜΕΝ ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΙΕΡΟΝ ΝΑΟΝ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΕΥΜΕΓΕΘΗΣ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ, ΚΑΙ ΕΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΝ ΣΤΥΛ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ "ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ" ...

 ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΕΦΑΝΕ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ" ΚΑΙ "ΗΓΟΥΜΕΝΕ", (ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤ' ΑΜΦΩ ΠΑΡΑΝΟΜΕ") ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ.... ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ (ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΡΩΜΗΣ), ΟΤΑΝ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΝΑΟΝ ΤΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ; ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΣ:


 Όταν κάποτε για την εξαγορά αιχμαλώτων διάταξε να πουλήσουν χρυσά σκεύη της εκκλησίας που δεν είχαν χρησιμοποιηθεί στο θυσιαστήριο, κατηγορήθηκε γιαυτό από τους Αρειανούς. Αυτός όμως δεν πτοήθηκε, αλλά απάντ
ησε ότι μόνο με αυτό το μέσο ήταν δυνατό να σωθεί η ζωή και η πίστη των ανθρώπων αυτών, που θεωρούσε ασύγκριτα πολυτιμότερη από τα χρυσά σκεύη. Οι αγώνες του κατά των Αρειανών πήραν μεγάλες διαστάσεις, γιατί η αίρεση αυτή κατάφερε να αποκτήσει αρκετούς οπαδούς στα Μεδιόλανα και να εισχωρήσει μέσα στα βασιλικά ανάκτορα. Η χήρα του Ουαλεντινιανού Α’ δεν δίσταζε να ραδιουργεί εναντίον του έχοντας πειθήνιο όργανο τον γιο της Ουαλεντινιανό Β’. Η Ιουστίνη, το 385 ζήτησε πρώτα μικρό ναό για να τον χρησιμοποιούν οι Αρειανοί, αλλ’ ο Άγιος αντιστάθηκε λέγοντας: «Στον αυτοκράτορα ανήκουν τα παλάτια, στον ιερέα οι ναοί». Αργότερα όταν η Ιουστίνη ξαναζήτησε τον ναό έγιναν συμπλοκές μεταξύ των Ορθοδόξων και του στρατού, που στάλθηκε για να τον συλλάβει. Με την επέμβαση όμως του Πνευματοφόρου Πατρός ειρήνευσαν τα πνεύματα: «Δεν ήλθαμε στον ναό είπε, για να πολεμήσουμε αλλά για να προσευχηθούμε. θα προσευχηθούμε, χωρίς να φοβηθούμε». Τέλος το 386 ο νεαρός αυτοκράτορας επέμενε ξανά να δοθή ένας ναός. Ο Αμβρόσιος όμως του διαμήνυσε ότι ο αυτοκράτορας πρέπει να είναι «εν τη εκκλησία και ουχί υπέρ την Εκκλησίαν». Ο Άγιος έχοντας ο ίδιος την εμπειρία της καθαρότητας που προκαλεί στην καρδία των πιστών η παρουσία σ’ αυτήν του Αγίου Πνεύματος, γνώριζε ότι η παραχώρηση του μικρού ναού στους Αρειανούς θα συντελούσε στη διαιώνιση της Θεότητας του Ιησού, με αποτέλεσμα τον μη αγιασμό των Χριστιανών. Διότι οι Χριστιανοί αγιάζονται με το Άγιο Πνεύμα που φέρει σε προσωπική επαφή τον άνθρωπο με τον Θεό και που η παρουσία του στον πιστό προϋποθέτει πρώτα απ’ όλα πίστη στα αποκαλυμμένα δόγματα. Γιαυτό αντιστάθηκε θαρραλέα και όταν του εσύστησαν να φύγει απάντησε ότι δεν συνηθίζει να εγκαταλείπει το ποίμνιό του. Τέλος η Αυλή υποχώρησε και η Ορθοδοξία υπερίσχυσε.
 

  Ο ΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΕΥΣ Π. ΘΩΜΑΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΙΩΧΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑΝ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΟΝ ΙΕΡΟΝ ΝΑΟΝ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΙΝ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΕΝΤΟΣ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕΣΣΙΑΚΑΡΗ, ΔΙΟΤΙ ΕΚΗΡΥΣΣΕ "ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ" ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΕΖΟΝΤΟ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΤΟΥ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ. ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΓΡΑΦΗ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ: ...... Είναι συγκλονιστικόκαί ακαταµάχητο το επιχείρημα των Αγιορειτών Πατέρων στην επιστολήπού έστειλαν προς τον αυτοκράτορα Μιχαήλ Η´ Παλαιολόγο, ο οποίος μετά την ψευδοένωση της Λυών (1273) τους επίεζε να μνηµονεύουν στην Θ. Λειτουργία το όνομα του πάπα. Αποκρούοντες αυτήν την απαίτηση αντιτείνουν: Πως είναι δυνατόν, ενώηΑγία Γραφήμάς συνιστάούτε στον δροµο να χαιρετούμε τους αιρετικούς, ούτε να τους δεχόμαστε σε κοινές οικίες, εμείς να τους εισάγουμε μέσα στους ναούς, όταν στην φρικτή και μυστική τράπεζα θύεται και σφαγιάζεται αθύτως ο Υιός του Θεού; Μόνον από τον Άδη θα µπορούσε να εκπορεύεται φωνή πούμνηµονεύει τον εχθρό του Θεού, τον πάπα. Αν οαπλός χαιρετισμός των αιρετικών μας κάνει κοινωνούς της αιρέσεως, πόσο περισσότερο ισχύει αυτόγιάτήν φωνητικά ισχυρή μνηµόνευσή του, όταν τελούνται τα θεία και φρικτά μυστήρια; Καίάν ο Χριστός, οεπί της Αγίας Τραπέζης κείµενος, είναι η αυτοαλήθεια, πως θα δεχθεί το μεγάλο ψεύδος, το να συµμπαραθέτουμε τον πάπα ως ορθόδοξο πατριάρχη με τους λοιπούς ορθοδόξους πατριάρχες; Την ώρα των φρικτών μυστηρίων θα παίζουµμε θέατρο και θα παρουσιάζουμε τόανύπαρκτο ως υπαρκτό, την αίρεση ως Ορθοδοξία; Πως θάτάανεχθεί αυτά η ορθόδοξη ψυχή και δεν θα διακόψει την κοινωνία προς αυτούς που μνημονεύουν και δεν θάτούς θεωρήσει ως καπήλους και εκμεταλευτές των θείων;[7]
  



1 σχόλιο:

  1. Αλήθεια, σε ποιανού το όνομα έχει μεταβιβαστεί ο Ναός του Αγίου Σπυρίδωνα; Αν δεν με απατά η μνήμη μου, δεν είναι στο όνομα του Μακαριωτάτου. Διορθώστε με εάν λανθάνομαι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή