Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Η Σύνοδος και οι σύνοδοι

Του Θεολόγου κ. Χαρίλαου Στουραΐτη

Εντός του ελλαδικού χώρου,τούτη την στιγμή,υπάρχουν αρκετές παλαιοημερολογίτικες σύνοδοι που φέρουν τον τίτλον ΓΟΧ.
Στην πραγματικότητα, όμως,όλες αυτές οι θρησκευτικές κοινότητες-ομάδες εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον νεοημερολογιτισμό -οικουμενισμό.
Η σύνοδος με επικεφαλής τον κ. Καλλίνικο Σαραντόπουλο,η σύνοδος με επικεφαλής τον κ.Μακάριο Καββακίδη,αυτή με επικεφαλής τον κ.Χρυσόστομον Τζαν
ή και εκείνη με επικεφαλής τον κ.Στέφανον Τσακίρογλου, είναι οι πιό γνωστές,με αρκετούς ακόλουθους και είναι αυτές που σφετερίζονται τον τίτλον Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Οι υπό τους κυρίους Καλλίνικον και Μακάριον σύνοδοι,προέρχονται εκ της γνωστής χειροτονίας του Ακακίου Παππά, που έγινε το 1961,μέσα σ'ένα ερεβώδες περιβάλλον, από έναν παλαιοημερολογίτη και έναν νεοημερολογίτη,μη ορθόδοξοι και οι δύο,πράξι την οποίαν ανεγνώρισαν οι Ρώσσοι της Διασποράς,οι οποίοι με την σειρά τους, είχαν πλήρη κοινωνία με τον νεοημερολογιτισμόν-οικουμενισμόν.
Και όπως είναι φυσικό,μετά από τέτοια γεγονότα και πορεία, οι συγκεκριμένες σύνοδοι,εκτός από την Αποστολική Διαδοχή,δεν έχουν και Ορθόδοξη Ομολογία.
Η υπό τον κ.Χρυσόστομον Τζαννή σύνοδος,προέρχεται εκ τους σχίσματος εις την Γνησία Ορθόδοξον Εκκλησία της Ελλάδος, που έγινε το 1995, το οποίο έκαναν αυτός και κάποιοι τεθνεώτες ήδη <<επίσκοποι>>, καταπατώντας και παραποιώντας Δογματικούς'Ορους και Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Προσφάτως δε,η συγκεκριμένη σύνοδος, ηνώθη με <<επισκόπους>> οι οποίοι επικαλούνται αγιότητα εις τους Ρώσσους της Διασποράς,οι οποίοι,επαναλαμβάνω,κοινωνούσαν με τον νεοημερολογιτισμόν και ήταν ηνωμένοι και με τους Ακακιοφλωρινικούς.
Σχισματική,λοιπόν,και αιρετική η συγκεκριμένη σύνοδος.
'Οσον αφορά στην σύνοδο με <<αρχιεπίσκοπον>>τον κ.Στέφανον Τσακίρογλου,εκτός από κάποιους επισκόπους,οι οποίοι ήταν χειροτονημένοι απο τον Αρχιεπίσκοπον Ανδρέα,αύτη χαρακτηρίζεται και είναι σιμωνιακή.
Το 2003,το περιβάλλον του κ.Στεφάνου,ανάγκασε τον τότε Αρχιεπίσκοπον Ανδρέα να παραιτηθή,ώστε να χειροτονηθή ο ίδιος επίσκοπος.
Για να καμφθούν οι αντιρρήσεις του τότε Πειραιώς Νικολάου στην επισκοποίηση του κ.Στεφάνου,συμφωνήθηκε μεταξύ αυτού και του περιβάλλοντος του κ.Στεφάνου , να παραιτήσουν τον τότε Αρχιεπίσκοπον,να τοποθετηθή στην Αρχιεπισκοπή ο Νικόλαος,άνθρωπος ματαιόδοξος, με αιρετικές θέσεις σε πολλά Δογματικά Θέματα και με το γνώστο Απαλλακτικό Βούλευμα να τον βαραίνει και, στην συνέχεια, να χειροτονήση ο ίδιος τον σημερινό <<αρχιεπίσκοπον>> κ.Στέφανον,κάτι το οποίον και έγινε.
Ο συγκεκριμένος,λοιπόν ,<<αρχιεπίσκοπος>>προέρχεται εκ σιμωνίας και χειροτονήθηκε από τον αιρετικό Νικόλαον Μεσσιακάρη.
Η σύνοδός του δε,εκτός όλων των παραπάνω,βαραίνεται σήμερα με τα ίδια πιστεύω των πρώην πέντε επισκόπων,σχετικά με την Δογματική περί των εικόνων,
αλλά και με την ταύτιση της Ζηζιούλειας θεωρίας .
Η υπό τον Μητροπολίτην και Τοποτηρητήν της Αρχιεπισκοπής Αθηνών αλλά και Πρόεδρον της Πανορθοδόξου Συνόδου κ.Κήρυκον,Σύνοδος,είναι αυτή που ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας,έχουσα ανόθευτον Αποστολική Διαδοχή και ακραιφνή Ορθόδοξον Ομολογία.
'Οσοι πιστοί,προσέλθετε.


3 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη! "θαυμάζω" το "θάρρος" σου να υπογράφεις δημοσίως ένα τόσο απαράδεκτο και προσβλητικό γιά σένα και την επικαλουμένη υπό σου ιδιότητα θλιβερό κείμενο. Πέραν της ασυνταξίας και των γραμματικών λαθών, τούτο γέμει ασυναρτησιών, ψευδών και συκοφαντιών. Εκείνο δε που προκαλεί θυμηδία είναι η αναφορά σου σε σήθεν ταύτιση ημών προς την Ζηζιούλεια θεωρία! Μας έκανες και γελάσαμε! Να το λέτε αυτό εσείς, οι μόνοι εκ των παλαιοημερολογιτών θιασώτες των σχετικών αιρετικών Αποφάσεων και θεωριών της ψευδοσυνόδου της Κρήτης;! Ο Θεός να σας συγχωρήσει λόγω της αγραμματοσύνης και ανοησίας σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη κ. Κάτσουρα.

    Καλό θα ήταν να ρίξετε μία γρήγορη ματιά στο παρελθόν της ''συνόδου'' σας και μετά να εκφράζετε οποιοδήποτε παράπονό σας. Εσείς μία''όντως'' ''Αγία σύνοδος'', δεν κολλήσατε ούτε στο να χειροδικήσετε, ούτε στο να εκδιώξετε τον π. Θωμά από την αγ. Τριάδα, ποτέ να μην μπει κανείς από εσάς εις τον κόπο να τον επισκεφθεί εις το νοσοκομείο για να του ευχηθεί, έστω και τυπικά, περαστικά, ούτε και να χειροτονήσετε ''επίσκοπο'' εκείνον που χειροδίκησε. Αναφέρω μόνο αυτά και αφήνω στην άκρη τις Εκκλησιαστικές παρανομίες σας, οι οποίες είναι ακόμη χειρότερες, διότι εκ των πρώτων φαίνεται ξεκάθαρα η παντελής έλλειψη επισκίασης αγ. Πνεύματος, αλλά και το πόσο αμόρφωτοι είστε επάνω σε θέματα ανθρωπιάς. Και ελπίζω να μην αναρωτηθείτε γιατί σας απαντούμε με αυτόν τον τρόπο, διότι η απάντηση βρίσκεται ήδη εις τον χαρακτήρα της ''συνόδου'' σας.

    Και επειδή με προκαλέσατε πρώτος αυτή τη φορά, δεν θα φοβηθώ και θα πω το εξής. Εις το πρόσφατο δικαστήριο σχετικά με την υπόθεση του αγ. Σπυρίδωνος, φάνηκε και το πόσο εύκολα μπορείτε να λέτε και ψέματα. Διότι όλα αυτά τα χρόνια που εγώ πήγαινα στην συγκεκριμένη Εκκλησία, κανείς από τους ιερείς που εσείς αναφέρατε εις τις δικαστικές αίθουσες δεν κόπιασε για να λειτουργήσει. Μόνο ο π. Θωμάς λειτουργούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλιες φορές κ. Κάτσουρα, η ''σύνοδό'' σας να ταυτιζόταν μόνο με τις θεωρίες του Ζηζιούλα. Δυστυχώς όμως οι πράξεις της, από το 2005 μέχρι και σήμερα, έχουν κατά πολύ ξεπεράσει τις παρανομίες του Ζηζιούλα και της ''συνόδου'' εις την οποία εκείνος ανήκει.

      Διαγραφή