κ. Κάτσουρα, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Σας ευχαριστούμε που μπήκατε στον κόπο να σχολιάσετε την δημοσίευση του Θεολόγου και εν Χριστώ αδελφού κ. Χαρίλαου Στουραΐτη: ''Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ''. Αν και παντελώς άστοχα όσα γράφετε, εν τούτοις όμως μας δίνετε την δυνατότητα να διευκρινήσουμε μερικούς από τους λόγους δια τους οποίους η δική μας Σύνοδος έναντι της ιδικής σας, αλλά και των υπολοίπων παλαιοημερολογιτικών παρατάξεων, είναι η Μόνη που ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας, έχουσα Ανόθευτον την Αποστολικήν τής Διαδοχήν.
''Πας ουν όστις ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ καγώ εν αυτώ έμπροσθεν του Πατρός μου, του εν ουρανοίς''. (Ματθ.Γ32, Λουκ.ΙΒ΄8).
Εμείς κ. Κάτσουρα, από το 2005 μέχρι και αυτή την χρονική στιγμή, με τα έργα μας ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ έμπρακτα ενώπιον των ανθρώπων τον Χριστό ως Θεό Αληθινό και δεν τον δυσφημούμε όπως εσείς. Διότι πως αλλιώς αν όχι ως δυσφήμηση μπορούν να χαρακτηρισθούν πράξεις σας όπως αυτή της Παρανόμου Παραιτήσεως του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου δια δήθεν λόγους υγείας, και ταυτόχρονα την μετάθεσή του εις την Προεδρία των Πατρών; Μήπως αυτή σας η πράξη δείχνει ειλικρίνεια; Τελικά ήταν ή δεν ήταν άρρωστος ο Αρχιεπίσκοπος; Και αν ήταν, τότε πως του ήταν αδύνατον να ποιμάνει την Εκκλησία ως Αρχιεπίσκοπος και του ήταν δυνατόν να γίνει Πρόεδρος Πατρών; Πως μπορείτε να πείτε πως η ''σύνοδός'' σας, κατόπιν αυτού του γεγονότος, σέβεται τον Θεό, όταν εις την θέση του Αρχιεπισκόπου τοποθετεί κάποιον που ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης έχει ομολογήσει πως η Αποστολική του διαδοχή έλκεται από τους Ρώσους της Διασποράς και όχι από τον Άγιο Πατέρα, τον οποίο και κατηγόρησε για ίδρυση δικής του Εκκλησίας; Αφού λοιπόν με τόση υπερηφάνεια το 2003 βιαστήκατε και κάνατε Αρχιεπίσκοπο τον Πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο (εκκλησιαστικό πρόσωπο που πολλάκις έχει καταγγελεθεί από τους πιστούς δια σειρά αιρετικών φρονημάτων), τότε γιατί σήμερα σας πειράζει που εμείς μαρτυρούμε όλα εκείνα που εσείς θα θέλατε να έχουν μείνει στην κρυφά; Μήπως όμως και ο τρόπος με τον οποίο εκλέξατε τον κ. Νικόλαο ως Αρχιεπίσκοπο, ήταν εκείνος που θα αποδείκνυε εις όλους τον πλήρη σεβασμό σας εις τους Κανόνες της Εκκλησίας; Τρεις Επίσκοποι διαφωνούσαν τότε και κανέναν δεν λάβατε υπ' όψιν σας. Και για να μην μείνω μόνο εις τις Εκκλησιαστικές Παρανομίες, οι οποίες είναι τόσο πολλές που αν αναφερθούν όλες θα κουράσουν τους αναγνώστες, θα κάνω και μία μικρή, πλην όμως σημαντική αναφορά και εις τα έργα σας ως άνθρωποι δήθεν της Εκκλησίας (εννοείται πως δεν ομιλώ για τους απλούς εξαπατηθέντες πιστούς σας, αλλά για για όλους εσάς που ηγείστε της εν λόγω ''συνόδου'').
Λέει λοιπόν ο ψαλμωδός: <<Ούτω λαμψάτω το φως υμών έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσιν υμών τα καλά έργα>>
Ιδού εν συντομία τα δικά σας καλά έργα:
Λέει λοιπόν ο ψαλμωδός: <<Ούτω λαμψάτω το φως υμών έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσιν υμών τα καλά έργα>>
Ιδού εν συντομία τα δικά σας καλά έργα:
α) Ποτέ σας δεν σεβαστήκατε την επιθυμία του π. Θωμά για έναν υγιή και εν αγάπη διάλογο, ο οποίος το 2003 θα λειτουργούσε αποτρεπτικά ως προς την δημιουργία του σχίσματός σας, την οποία ( = επιθυμία) δια δύο προσωπικών επιστολών του είχε εκφράσει προς τον ''Αρχιεπίσκοπό'' σας κ. Νικόλαο.
β) Εκτός από την ασέβειά σας προς την επιθυμία του π. Θωμά για ειρήνη, δεν σεβαστήκατε ούτε και τον ίδιο ως άνθρωπο και δη ως Ιερέα, ο οποίος για πάνω από 30 χρόνια έδωσε και την τελευταία σταγόνα τους αίματος του ποιμαίνοντας με τον πλέον Θεάρεστο τρόπο τους πιστούς του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως, τον οποίο και ανήγειρε εκ βάθρων, χωρίς καμία δική σας βοήθεια.
γ) Επειδή ο π. Θωμάς διαφώνησε με τις κατά το 2003 παρανομίες σας, ενώνοντας την φωνή του με εκείνη των επίσης διαφωνούντων τριών Αρχιερέων, τον εκδιώξατε με τον χειρότερο τρόπο από την ενορία του.
δ) Κατά την περίοδο που ο π. Θωμάς τελούσε υπό του διωγμού σας, κληρικός σας κατά την προσπάθεια της καταλήψεως του Ιερού Ναού αγίας Τριάδος κάτω Ηλιουπόλεως, και συγκεκριμένα την ημέρα της αλλαγής των κλειδαριών, η οποία έχει άνευ ενημερώσεως του Εφημερίου, χειροδίκησε εις βάρος ηλικιωμένης γυναικός - ενορίτισσας της συγκεκριμένης Εκκλησίας.
ε) Τον εν λόγω Κληρικό, θέλοντας να τον επιβραβεύσετε για αυτήν του την ενέργεια, αντί να τον περάσετε από συνοδικό δικαστήριο όπως ορίζουν οι Κανόνες, εσείς τον χειροτονήσατε και Επίσκοπο. Μήπως τώρα θέλετε να σας αποκαλέσουμε και υπερασπιστές των Ιερών Κανόνων;
στ) Πράξατε χειροτονίες χωρίς την αποδοχή του ποιμνίου εις το οποίο θα αποστέλονταν οι χειροτονούντες Επίσκοποι, και μάλιστα η μία από αυτές βάφτηκε και με αίμα.
ζ) Στην προσπάθειά σας να μειώσετε κάθε καλή ενέργεια του Σεβ/του Κηρύκου η οποία γινόταν για το καλό της Εκκλησίας, δεν φοβηθήκατε ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ και την επίσκεψή του Σεβ/του εις τον Πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο, στον κόσμο σας την μεταφράσατε ως επίσκεψη αιτήσεως συγχωρήσεως . Ενώ η μόνη αλήθεια είναι πως ο Σεβ/τος επισκέφθηκε ως ασθενή τον κ. Νικόλαο, και μάλιστα όταν του ζήτησε να ορισθεί επιτροπή για την διεξαγωγή διαλόγου, εκείνος αμέσως απάντησε θετικά. Και σας ερωτώ κ. Κάτσουρα, τα κάνουν αυτά τα πράγματα απλοί Χριστιανοί, πόσο μάλλον ''Γνήσιοι Ορθόδοξοι;''
η) Όταν μάθατε πως ο π. Θωμάς εισήλθε βαριά ασθενής στο νοσοκομείο, μπήκε κανείς σας εις τον κόπο να τον επισκεφτεί; Μήπως μπήκατε εσείς που ως Θεολόγος από την Ωραία Πύλη Κηρύττετε το ''ήμουν άρρωστος και με επισκεφθήκατε;''. Τουλάχιστον ελπίζουμε να έχετε έστω και τον ελάχιστο σεβασμό προς τα λόγια του Ευαγγελίου, και ενθυμούμενος την πράξη αγάπης που ΔΕΝ πράξατε, κατά την ημέρα όπου λέγονται τα παραπάνω λόγια, εσείς να μην κηρύττετε.
θ) Ποτέ σας δεν θελήσατε να έρθετε σε διάλογο με τον Σεβ/το κ. Κήρυκο. Ούτε καν για να αποδείξετε στους δικούς σας πιστούς πως εκείνος είναι το <<απολωλός>> πρόβατον και δια του διαλόγου κάνετε το ανθρωπίνως δυνατόν για να τον επαναφέρετε εις τον σωστό δρόμο. Από την αρχή , εκείνος και μόνο εκείνος εργάστηκε υπέρ του διαλόγου. Κι αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει μέσα από τις πολλές επιστολές που εκείνος έχει αποστείλει τόσο εις τον πρώην Αρχιεπίσκοπό σας κ. Νικόλαο, όσο και εις εις τον νυν κ. Στέφανον. Μάλιστα πριν τρία χρόνια, ενώ πραγματοποιήθηκε συνάντηση σε γνωστό ξενοδοχείο εις το Κέντρο της Αθήνας με σκοπό την αρχή του διαλόγου, εσείς όχι μόνο δεν δώσατε το παρόν εις αυτήν, αλλά προσπαθήσατε και να την μειώσετε λέγοντας χίλιες δυο ασυναρτησίες. Αν όμως είχατε ΛΕΥΚΟ Εκκλησιαστικό Ποινικό Μητρώο, τότε όχι μόνο θα δίνατε το παρόν, αλλά εσείς θα ήσασταν και εκείνοι που συνεχώς θα ψάχνατε τον Σεβ/το προκειμένου να συζητήσετε μαζί του.
Ι) Και σαν να μην έφτανε η πεισματική άρνησή σας για διάλογο, άνευ ίχνους σεβασμού προς τον Άγιο Πατέρα, ''επίσκοποι'' της ''συνόδου'' σας εις την Κύπρο τόλμησαν και ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ με τον Φλωριναίο Μητροπολίτη Ωρωπού και Φυλής κ. Κυπριανό.
θ) Ποτέ σας δεν θελήσατε να έρθετε σε διάλογο με τον Σεβ/το κ. Κήρυκο. Ούτε καν για να αποδείξετε στους δικούς σας πιστούς πως εκείνος είναι το <<απολωλός>> πρόβατον και δια του διαλόγου κάνετε το ανθρωπίνως δυνατόν για να τον επαναφέρετε εις τον σωστό δρόμο. Από την αρχή , εκείνος και μόνο εκείνος εργάστηκε υπέρ του διαλόγου. Κι αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει μέσα από τις πολλές επιστολές που εκείνος έχει αποστείλει τόσο εις τον πρώην Αρχιεπίσκοπό σας κ. Νικόλαο, όσο και εις εις τον νυν κ. Στέφανον. Μάλιστα πριν τρία χρόνια, ενώ πραγματοποιήθηκε συνάντηση σε γνωστό ξενοδοχείο εις το Κέντρο της Αθήνας με σκοπό την αρχή του διαλόγου, εσείς όχι μόνο δεν δώσατε το παρόν εις αυτήν, αλλά προσπαθήσατε και να την μειώσετε λέγοντας χίλιες δυο ασυναρτησίες. Αν όμως είχατε ΛΕΥΚΟ Εκκλησιαστικό Ποινικό Μητρώο, τότε όχι μόνο θα δίνατε το παρόν, αλλά εσείς θα ήσασταν και εκείνοι που συνεχώς θα ψάχνατε τον Σεβ/το προκειμένου να συζητήσετε μαζί του.
Ι) Και σαν να μην έφτανε η πεισματική άρνησή σας για διάλογο, άνευ ίχνους σεβασμού προς τον Άγιο Πατέρα, ''επίσκοποι'' της ''συνόδου'' σας εις την Κύπρο τόλμησαν και ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ με τον Φλωριναίο Μητροπολίτη Ωρωπού και Φυλής κ. Κυπριανό.
Ένεκα όλων αυτών, για τα οποία κανείς δεν μπορεί να πει πως εμείς έστω και για μία μόνο φορά έως σήμερεα, εμείς έχουμε συμπεριφερθεί όπως εσείς, δηλώνουμε το πασιφανές προς όλους, πως πρώτα έχετε εκπέσει ως άνθρωποι και ύστερα ως ''Σύνοδος''. Επομένως ακόμη και ο σεβασμός σας αλλά και η τήρηση των βλάσφημων θεωριών του Ζηζιούλα, κρίνονται ως πταίσματα μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα που έχετε διαπράξει. Μακάρι να σας βάρυναν μόνο οι ευθύνες των θεωριών, αλλά εις τις πλάτες σας έχετε και το βαρύ φορτίον των αντιεκκλησιαστικών πράξεων, που ούτε και τις μισές από αυτές ο Ζηζιούλας δεν έχει σκεφθεί ποτέ να διαπράξει.
Θα σταματήσω εδώ και δεν θα συνεχίσω άλλο. Ελπίζω όμως την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να ζητήσετε και τα ρέστα, να σκεφθείτε πρώτα πως ΧΡΩΣΤΑΤΕ... και όχι, όπως λέει ο απλός κόσμος, ''να θέλετε να βγείτε και από πάνω''. Αυτό και αν δεν είναι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ.
Πριν ολοκληρώσω την απάντησή μου, σας απαντώ και σε όσα μου γράψατε περί της αποδοχής μου εις όλα αυτά που γράφει ο εν Χριστώ αδελφός Χαρίλαιος. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με όσα γράφει, και σας συμβουλεύω να χαίρεστε για εκείνον μιας και λέει μόνο αυτά. Διότι αν ήταν κάποιος άλλος στη θέση του, τότε θα σας τα έγραφε ακόμη χειρότερα.
Πριν ολοκληρώσω την απάντησή μου, σας απαντώ και σε όσα μου γράψατε περί της αποδοχής μου εις όλα αυτά που γράφει ο εν Χριστώ αδελφός Χαρίλαιος. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με όσα γράφει, και σας συμβουλεύω να χαίρεστε για εκείνον μιας και λέει μόνο αυτά. Διότι αν ήταν κάποιος άλλος στη θέση του, τότε θα σας τα έγραφε ακόμη χειρότερα.
Ευχόμενος ολόψυχα προς τον αναστάντα Χριστό όπως σας φωτίσει ώστε κάποτε να ξυπνήσετε από την πνευματική σας ''χειμερία ανάρκη'' και επιστρέψετε στον σωστό δρόμο από τον οποίο οικειοθελώς εξήλθατε, σας χαιρετίζω με τον πλέον επίκαιρο χαιρετισμό,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ - ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου