Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Προφητεία Αγίου Ανατόλιου της Όπτινα: «Θα αρχίσει ανεπαισθήτως να διαστρέφει τις διδασκαλίες και τους θεσμούς της Εκκλησίας..»



 <<... Από αυτό θα εξαπλωθούν παντού αιρέσεις και θα πλανήσουν πολλούς ανθρώπους. Ο εχθρός του ανθρωπίνου γένους θα ενεργεί με πονηριά, με σκοπό να ελκύση εντός της αιρέσεως εάν ήτο δυνατόν ακόμη και τους εκλεκτούς.

 Δεν θα αρχίσει κατ' ευθείαν να απορρίπτη τα δόγματα της Αγίας Τριάδος, την θεότητα του Ιησού Χριστού και την αρετή της θεοτόκου, αλλά θα αρχίση ανεπαισθήτως να διαστρέφη τις διδασκαλίες και τους θεσμούς της Εκκλησίας και το πραγματικό νόημά τους, όπως μας παρεδόθησαν από τους Αγίους Πατέρες εν Αγίω Πνεύματι. Ολίγοι θα αντιληφθούν αυτές τις πανουργίες του εχθρού, εκείνοι μόνον οι πλέον πεπειραμένοι εις την πνευματικήν ζωήν. Οι αιρετικοί θα πάρουν την εξουσίαν επί της Εκκλησίας (1) και θα τοποθετήσουν ιδικούς των υπηρέτας παντού (2), οι δε πιστοί θα καταφρονώνται (3).

 Ο Κύριος είπεν: <<από των καρπών αυτών επιγνώσεσθε αυτούς>> και έτσι από τους καρπόύς των, όπως επίσης και από τους αληθινούς ποιμένας. Αυτοί είναι πνευματικοί ληστές, λεηλατούντες το πνευματικόν ποίμνιον και θα εισχωρούν εις την αυλήν των προβάτων (την Εκκλησίαν) αναβαίνοντες αλλαχόθεν (και όχι από την πύλην), όπως ακριβώς προείπεν ο Κύριος. Θα εισχωρούν παρανόμως, μεταχειριζόμενοι Βίαν και καταπατούντες τους Θείους Θεσμούς (4). Ο Κύριος τους αποκαλεί κλέπτας (Ιω. Ι, 1). Πράγματι, το πρώτο έργο που θα κάνουν θα είναι ο διωγμός των αληθινών ποιμένων (5), η φυλάκισις και η εξορία τους, διότι χωρίς αυτό θα είναι αδύνατον σ' αυτούς να λεηλατήσουν τα πρόβατα. 

 Γι' αυτό παιδί μου, όταν ίδης την παραβίασιν της Πατερικής Παραδόσεως και της Θείας Τάξεως εις την Εκκλησίαν, της τάξεως που εγκαθιδρύθη από τον ίδιον τον Θεό, γνώριζε ότι οι αιρετικοί έχουν ήδη εμφανισθεί, αν και προς το παρόν μπορεί να αποκρύπτουν την ασέβειά τους. Ακόμη θα διατστρέφουν την Αγίαν Πίστιν (Ορθοδοξίαν) ανεπαισθήτως με σκοπό να επιτύχουν, καλύτερα να παραπλανήσουν και δελεάσουν τους απείρους στα δίκτυα τους. Ο διωγμός δεν θα στρέφεται μόνον εναντίον των Ποιμένων, αλλά εναντίον όλων των υπηρετών του Θεού, διότι όλοι εκείνοι που θα κυβερνώνται από την αίρεσιν δεν θα ανέχονται την ευσέβειαν. Να αναγνωρίζης αυτούς τους λύκους με ένδυμα προβάτων, από τις υπερήφανες διαθέσεις τους και την αγάπη τους για την εξουσία. Θα είναι συκοφάντες, προδότες, ενσπείροντες πανταχού έχθραν και κακίαν. Οι αληθινοί υπηρέται του Θεού είναι ταπεινοί, αγαπούν τον πλησίον και είναι υπήκοοι εις την Εκκλησίαν (6) .

 Οι Μονάζοντες θα καταπιέζονται μεγάλως από τους αιρετικούς και ο μοναχικός βίος θα περιφρονείται. Τα Μοναστήρια θα λιγοστεύσουν, ο αριθμός των μοναχών θα μειωθεί και αυτοί που θα μείνουν θα υποφέρουν ποικίλους εκβιασμούς. Αυτοί οι εχθροί του μοναχικού βίου τέλος πάντων έχοντες εμφάνισιν μόνον ευσεβείας, θα προσπαθούν να ελκύουν τους μοναχούς με το μέρος των, υποσχόμενοι σ' αυτούς προστασία και γήινα αγαθά, κακοποιούντες τους αντιτιθεμένους σ' αυτούς με διώξεις. Αυτές οι κακοποιήσεις θα προξενούν μεγάλη απόγνωση στους ολιγοψύχους, αλλά εσύ παιδί μου να χαίρεσαι, διότι έχεις ζήσει μέχρι τούτον τον καιρόν, επειδή σύμφωνα με τον λόγον του Κυρίου (Ματθ. Ι΄. 32), πιστοί τότε, που δεν έχουν δείξει τίποτα άλλες αρετές, θα λάβουν στεφάνους μόνον και μόνον επειδή εστάθησαν στερεοί εις την πίστιν. Να φοβήσαι τον Κύριον, παιδί μου. Να φοβήσαι μήπως απολέσης τον στέφανον που ετοιμάσθηκε για σένα. Να φοβήσαι μην αποβληθής παρά του Κυρίου εις το σκότος το εξώτερον και την αιώνιον κόλασιν. Στέκε ανδρείως εις την πίστιν και εάν είναι αναγκαίον υπόμενε διωγμούς και άλλες θλίψεις, διότι ο Κύριος θα είναι μαζί σου και οι άγιοι Μάρτυρες και Ομολογηταί θα βλέπουν με χαρά τους αγώνας σου.

 Όμως αλλοίμονον στους μοναχούς σ' αυτές τις ημέρες που θα είναι δεμένοι με υπάρχοντα και πλούτη, οι οποίοι ένεκα της αγάπης, της <<ειρήνης>> θα είναι έτοιμοι να υποταχθούν εις τους αιρετικούς. Αυτοί θα αποκοιμίζουν την συνείδησή τους με το να λένε <<εμείς συντηρούμε και σώζομε το μοναστήρι, και ο Κύριος θα μας συγχωρήση>>. Οι ταλαίπωροι και τυφλοί δεν αντιλαμβάνονται ότι δια μέσου της αιρέσεως οι δαίμονες θα εισέρχονται στο μοναστήρι, το οποίον δεν θα είναι πλέον τότε άγιο μοναστήρι, αλλά γυμνοί τύχοι από όπου η χάρις θα αποχωρεί.

 Ο Θεός οπωσδήποτε είναι ισχυρότερος από τους εχθρούς και ποτέ δεν θα εγκαταλείψη τους υπηρέτας του. Αληθινοί Χριστιανοί θα ευρίσκονται έως τέλος του αιώνος τούτου, μόνον που θα προτιμούν να ζουν σε απομακρυσμένους και ερημικούς τόπους. Να μην φοβήσαι τις θλίψεις, αλλά μάλλον να φοβήσαι την ολέθριον αίρεσιν, διότι αυτό είναι που μας γυμνώνη από την Θεία Χάρη και μας χωρίζει από τον Χριστόν. Αυτός είναι και ο λόγος δια τον οποίον ο Κύριος μας έδωσε την εντολή να θεωρούμε τους αιρετικούς σαν χριστοκαπήλους και ειδωλολάτρας. Και έτσι παιδί μου ενδυναμού με την Χάριν του Ιησού Χριστού. Βιάσου να ομολογήσεις υπέρ της πίστεως και να υπομένεις θλίψεις σαν καλός στρατιώτης του Κυρίου Ιησού Χριστού. Βιάσου να ομολογήσεις υπέρ της Πίστεως και να υπομένεις θλίψεις σαν καλός στρατιώτης του Κυρίου Ιησού Χριστού ( Β Τιμ. Β 1 - 3), ο οποίος είπε <<γίνου πιστός άχρι θανάτου, και δώσω σοι τον στέφανον της ζωής>> (Αποκ. β΄ 10). Εις Αυτόν συν τω Πατρί και τω Αγίω Πνεύματι ας είναι Δόξα, Τιμή και Κράτος εις αιώνας αιώνων. Αμήν. 

________

(1): Αυτό δεν έπραξε και ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ δια το ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΝ Βούλευμά του πρ. Πειραιώς κ. Νικόλαος; Δεν ζήτησε και έλαβε την Εξουσίαν επί της Εκκλησίας; Από το 1995 ζητούσε (σαν μικρό παιδί) να γίνει έστω και για λίγους μήνες Αρχιεπίσκοπος. Την χρονολογία αυτή δεν ήταν που έλεγε πως δεν ακολουθεί τους << Πέντε >> εις το σχίσμα τους διότι φοβόταν μήπως δεν τον κάνουν Αρχιεπίσκοπο; 

(2): Ιδικούς του υπηρέτες δεν τοποθέτησε εις τον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως ο πρ. Πειραιώς, όταν λίγες ημέρες πριν την κατάληψη μοίρασε φακέλους διορισμού σε άτομα της εμπιστοσύνης του, χωρίς να ρωτήσει τον επί τριάντα χρόνια εφημέριο της Εκκλησίας;

(3): Οι πιστοί δεν καταφρονήθηκαν από τον πρ. Πειραιώς, όταν ΔΗΜΟΣΙΑ τον ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑΝ για ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ και κανείς δεν τους έλαβε υπόψιν; Οι πιστοί ενορίτες της Αγ. Τριάδος, δεν καταφρονήθηκαν από τον πρ. Πειραιώς, όταν του έστειλαν αρκετές Επιστολές με τις οποίες του εξέφραζαν τα παράπονά τους και του εξηγούσαν τους λόγους δια τους οποίους δεν μπορούσαν να τον δεχθούν ως <<αρχιε/πο>>; Ακόμη, ακόμη, και ο ίδιος ο Παπάς και Επί Τριάντα και Πλέον Έτη Εφημέριος της Αγίας Τριάδος, π. Θωμάς Κοντογιάννης, δεν ΚΑΤΑΦΡΟΝΗΘΗΚΕ από τον πρ. Πειραιώς, όταν του έστειλε δύο Επιστολές στις οποίες ΟΥΔΕΠΟΤΕ έδωσε σημασία; Όπως επίσης, καταφρόνηση δεν ήταν το γεγονός πως την ημέρα της Καταλήψεως της Αγίας Τριάδος, ο κ. Νικόλαος δεν έδωσε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σημασία στους Πιστούς και στον Ιερέα της ενορίας αυτής, και παρά ταύτα τόλμησε να ''λειτουργήσει'';

(4): Με βία δεν προσπάθησε ο τότε υποτακτικός του ψευδοαρχιεπισκόπου κ. Νικολάου να αλλάξει τις κλειδαριές της Αγίας Τριάδος, όταν χειροδίκησε εις βάρος ηλικιωμένης γυναικός; Ή μήπως βία δεν υπήρξε και κατά την ημέρα της εις ''επίσκοπον χειροτονίας'' του Σεβαστιανού; Όσο δε δια τους Θείους Θεσμούς... Αυτοί καταπατήθηκαν υπέρ του δέοντος από την ''Νικολαίτικη σύνοδο'', κι αυτό εκτός από τον Σεβ/το Κήρυκο το επιβεβαίωσε και ο Μακαριστός Επίσκοπος Γαλακτίων με την προς τον Νικόλαο Επιστολή του.

(5): Δυστυχώς και αυτό το έπραξε ο τότε ψευδοαρχιεπίσκοπος κ. Νικόλαος και μάλιστα εις διπλούν. Καθώς τον πρώτο που πρασπάθησε και τελικά δεν πέτυχε να εκδιώξει από την ενορία του Αγίου Δημητρίου εις το Μενίδι ήταν ο Σεβ/τος Κήρυκος. Αλλά και τον π. Θωμά εκδίωξε από την αγ. Τριάδα.

(6): Πότε η ''σύνοδος'' του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου έκανε υπακοή εις την Εκκλησία; Μήπως ως Υπακοή μπορεί να λογιστεί η παράνομη Παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου; Μήπως ο παράνομος τρόπος εκλογής του πρ. Πειραιώς ως δήθεν <<αρχιεπισκόπου>>; Ή μήπως όλες οι από τότε αποφάσεις της εν λόγω ''συνόδου'';
   


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου