Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ. ΜΕΡΟΣ 6ο

5η σελίδα

(συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης)

 Αισίως φτάσαμε στην παρουσίαση της 5ης και προτελευταίας σελίδας της απαντητικής Επιστολής του Σεβασμιωτάτου Κυρού Γαλακτίωνος. Εις αυτή την σελίδα γίνονται πάρα πολλές αποκαλύψεις, τις οποίες καλείται ο αναγνώστης να τις προσέξει πάρα πολύ, ώστε να καταλάβει πως τελικά λειτουργούσε η ''σύνοδος'' επί ''αρχιεπισκοπίας'' του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου. 

 Θέλοντας να βοηθήσουμε στον εντοπισμό των κυριοτέρων σημείων της Επιστολής, αναφέρουμε μερικά από αυτά:

α) Ο τρόπος αντιμετώπισης του ''αρχιεπ/που'' κ. Νικολάου στην άρνηση του Σεβ/του Γαλακτίωνος να υπογράφει τις αποφάσεις της ''συνόδου'' ακόμη και όταν εκείνος δεν είναι παρόν στις εργασίες της.

β) Η δήλωση - επιθυμία του Σεβ/του ώστε να μην υπογράψει τα θέματα τα οποία ήταν 1) η χειροθεσία, 2) η καθαίρεση του Σεβ/του Κηρύκου και, 3) η καθαίρεση των Κυπρίων Ιερέων.

γ) Η γνωστοποίηση του Σεβ/του Γαλακτίωνος σχετικά με τις πράξεις ''προαγωγής'' δύο ''επισκόπων''.

δ) Η διαπίστωση του Επισκόπου, σχετικά με την αλλαγή των θεσμών (*). 

και,

ε) Η άρση των υπογραφών του από την ''εκλογή'' και ''προαγωγή'' των δύο ''επισκόπων''  (δηλ. του ''Πειραιώς'' κ. Παντελεήμονος και ''Λαρίσης'' κ. Ιγνατίου.

Ακριβής αντιγραφή του κειμένου της Επιστολής

 Και τώρα αναφέρομαι σχεικά με την Ιεραρχία της 21ης Ιουλίου που με πήρατε ο ίδιος τηλέφωνο στην αρχή και με παρατηρήσατε για την απουσία μου.Όπως ανέφερα δεν παρεβρέθηκα την 21η Ιουλίου για τους γνωστούς λόγους. Εσείς μου είπατε ότι δεν πειράζει που απουσιάζω αρκεί να συμφωνήσω και να υπογράψω ότι αποφασίσατε. Εγώ απάντησα αρνητικά κι εσείς κλείσατε με θυμό το τηλέφωνο. Τον Αύγουστο έλαβα εκ νέου ειδοποίηση για την Ιεραρχία με τα θέματα προς συζήτηση αλλά διαπίστωσα ότι είχατε ήδη συζητήσει και υπογράψει.
 Σας απάντησα ότι δεν υπογράφω τα θέματα τα οποία ήταν: 1) η χειροθεσία, 2) η καθαίρεση του Κηρύκου, 3) η καθαίρεση Ιερέων Κυπρίων. Επιπλέον είπατε ότι κάνατε και δύο ακόμη προαγωγές του Σεβασμιότατου Παντελεήμονα από Σαλαμίνος σε Πειραιώς και Νήσων, και του Σεβασμιότατου Ιγνατίου από Φαρσάλων σε Λαρίσης και Τυρνάβου. Εγώ τόνισα ότι αυτό δε λέγεται προαγωγή αλλά μεταθετό και γι' αυτό κατηγορούμεθα. Η Σαλαμίνα δεν είναι απλά Επισκοπή αλλά Μητρόπολη (ο νεοημερολογίτης Μητροπολίτης Σαλαμίνος είναι και Μεγαρίδος). Επιπλέον το 1973 που η παράταξη Φλωρίνης έκανε το Γερόντιο από Σαλαμίνος Πειραιώς το κατακρίναμε μάλιστα έδωσα στο Σεβασμιότατο Πειραιώς Παντελεήμονα να διαβάσει δύο σελίδες σχετικά με το τι υποσχεθήκατε το 1995 όταν με χειροτονήσατε Επίσκοπο Περιστερίου, ενώ Σαλαμίνος δεν θέλατε και τα διάβασε αλλά καμία σημασία δεν δώσατε. Υπέγραψα λοιπόν αφού δεν ήταν θέματα δογματικά και όπως βλέπω οι θεσμοί αλλάζουν. 
 Πριν ολοκληρώσουμε θέλησα να διαβάσω το συμφωνητικό προαγωγής του Αγ. Πειραιώς και τότε είδα ότι αντί του <<Πειραιώς>> <<Σαλαμίνος και Νήσων>> να τον κάνατε όπως άλλωστε είναι ο θεσμός τοποτηρητής Νικαίας ή να παραμένατε ο ίδιος όπως είσθε σε πολλά μέρη της Ελλάδος. Δώσατε δικαιοδοσία στον τοπογράφο να καταργήσει την Μητρόπολη Νικαίας να μην υφίσταται και όρισε 10 τοποθεσίες όπως π.χ. Πέραμα - Κερατσίνι - Αμφιάλη - Κορυδαλλό - Αγ. Βαρβάρα κλπ. και όρισε επίσης σύνορα της Νεάπολης το Νεκροταφείο και Πλατεία Σπάθα. Έχω την αίσθηση ότι πρέπει να κάνω την εξής ομολογία όσον αφορά τα σύνορα και αυτό το ανακοίνωσα και στον ίδιο δεν επιθυμώ ούτε την περιφέρεια Νεκροταφείου ούτε της Πλατεία Σπάθα. Αυτά ας τα πάρουν οι νεότεροι κι εκείνοι που πιστεύουν ότι θα ζήσουν αιώνια. Εγώ παρακαλώ τον Πανάγαθο Θεό και εύχομαι να μπορώ να κάνω μία λειτουργία που και που στις εορτές. Τα σύνορα τα δικά μου είναι δεξιά η Αισχύλου και αριστερά η Ευριπίδου.
 Εν κατακλείδι Μακαριότατε και Άγιοι Αρχιερείς 1) Αποσύρω τις δύο υπογραφές μου τόσο της εκλογής όσο και της προαγωγής των 2 Αρχιερέων Αγ. Πειραιώς και Αγ. Λαρίσης, διότι δεν τηρήθηκαν οι θεσμοί τους οποίους εγώ προσωπικά κατηγορούμαι ότι δεν τηρώ,  

Το κείμενο της Επιστολής σκαναρισμένο:



(*): Αυτό έλεγε και τόνιζε συνέχεια και ο Σεβ/τος Κήρυκος, πως από το 1997 και εντεύθεν, οι θεσμοί εις την ''σύνοδο'' άλλαξαν, και πως πλέον τα θέματα δεν τύγχάνουν της σωστής αντιμετωπίσεως από αυτήν.

(συνεχίζεται...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου