Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Μαΐου 2017

ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ. ΜΕΡΟΣ 3ο

2η σελίδα

(συνέχεια προηγούμενης δημοσίευσης)

 Μέσα από την ανάρτηση αυτή παρουσιάζεται η δεύτερη σελίδα της απαντητικής Επιστολής του Σεβ/του Κυρού Γαλακτίωνος προς τον ''αρχιεπ/πο'' κ. Νικόλαο.
 Τα σημεία εκείνα της δεύτερης αυτής σελίδας, τα οποία χρίζουν Ιδιαίτερης Προσοχής είναι τα παρακατώ:

 α) Η παραδοχή του Σεβ/του Κυρού Γαλακτίωνος σχετικά με την κατάργηση του θεσμού ώστε εις την Ιεραρχία να συζητούνται θέματα τα οποία δεν έχουν αναγραφεί στην ημερήσια διάταξη. Πράξη η οποία, κατ' ομολογίαν του ιδίου του Σεβ/του, έλαβε χώρα κατά τις ημέρες της ''αρχιεπισκοπείας'' του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου.

 β) Η παραδοχή - παράπονο του Σεβ/του Γαλακτίωνος σχετικά με την λήψη της προσκλήσεως με τα θέματα, μόλις 5 μέρες πριν την Ιεραρχία. Πράξη η οποία βρίσκει παντελώς αντίθετο τον Σεβ/το, μιας και στην πρώτη σελίδα της επιστολής του αναφέρει πως τα θέματα πρέπει να τα λαμβάνουν οι Αρχιερείς το αργότερο δέκα μέρες πριν αυτά συζητηθούν, προκειμένου να υπάρχει χρόνος ώστε να μελετηθούν. 

  Και,

 γ) Η ερώτηση του Σεβ/του σχετικά με την αποδοχή του ''αρχιεπ/που'' κ. Νικολάου ώστε εις την συζήτηση να παρεβρεθούν ο. μ. Μάξιμος και ο  Δ. Κάτσουρας, καίτοι αυτοί έφτασαν εις τα γραφεία κατόπιν της προσευχής και της υπό του Γραμματέως αναγνώσεως των θεμάτων. Πράξη η οποία, κατά τα γραφόμενα του Σεβ/του, ήταν αποτέλσμα των ημερών της αρχιεπισκοπίας του κ. Νικολάου.

        Ακριβής αντιγραφή του κειμένου της Επιστολής:

 1) Πριν τρία χρόνια σε κάθε Ιεραρχία απαγορεύατε αυστηρά κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, να περιφέρονται στο διάδρομο Θεολόγοι, Κληρικοί, και Μοναχοί, με σκοπό να τηρείται το αδιάβλητο. Επίσης πιστεύω να ενθυμείσθε ότι σας έλεγα ότι όσα συζητάμε μέσα στην Ιεραρχία τα ξέρουν λίγο - πολύ όλοι και εσείς επιμένατε με απόλυτο τρόπο, να τους καλούμε μόνο όταν έχουμε να συζητήσουμε για κάποιο θεολογικό θέμα.
 Μάλιστα θυμάμαι το έντονο παράπονο του πρώην Μακαριωτάτου Ανδρέα ο οποίος σας παρακαλούσε να αφήσετε το διάκονο Μεθόδιο να παρευρεθεί να του λέει στο αυτί τα λεγόμενα και εσείς δεν το επιτρέψατε.
 Κατά συνέπεια εκφράζω την εξής απορία:
 Πότε ετηρούντο οι θεσμοί της Ιεραρχίας τότε ή τώρα που παρεβρίσκονται στην Ιεραρχία οι σύμβουλοι θεολόγοι και μοναχοί;
 Επίσης χρόνια τώρα λέγατε ότι δεν επιτρέπεται να συζητήσουμε κανένα θέμα που δεν έχει αναγραφεί στην ημερησία διάταξη, εκτός αν κάποιος κάνει μία απλή ερώτηση. Παρόλα αυτά ο θεσμός αυτός καταργήθηκε επί των ημερών σας. Σαν υπενθυμίζω ότι περί το τέλος του έτους 2006 πραγματοποιήθηκε κανονική ενδημούσα. Την πρόσκληση με τα θέματα που επρόκειτο να συζητηθούν τη λάβαμε 5 ημέρες πριν και ήταν τα εξής.
 α) Το θέμα της Κύπρου και β) την εκλογή Αρχιερέων.
 Παρεβρέθηκαν όλοι οι 5 Αρχιερείς και αντί του Αγίου Φιλίππου ο καθηγούμενος π. Στέφανος. Αρχίσαμε προσευχηθήκαμε και εν συνεχεία ο Γραμματέας διάβασε τα θέματα προς συζήτηση. Πριν ξεκινήσουμε τη διαλογική συζήτηση σας ειδοποίησαν ότι έφθασαν ο π. Μάξιμος και ο κ. Δ. Κάτσουρας κι εσείς τους επιτρέψατε να περάσουν. Αυτό αποτελεί νέο θεσμό η παλαιό; Εκάθησαν λοιπόν με την πρέπουσα τάξη κι εσείς κάνατε αναφορά στα δύο θέματα τα οποία θα συζητούσαμε.
 Εκείνοι αντέδρασαν και είπαν ότι το πρώτο θέμα θα είναι αυτό της χειροθεσίας ένα θέμα δηλαδή που απασχολεί την Ιεραρχία επί 35 χρόνια και έχουν γραφτεί πολλά κατά καιρούς. Επιπλέον πριν από 2 έτη είχατε αναθέσει σε επιτροπή στην οποία προέδρευε ο Άγιος Αργολίδος και όσες φορές σας απευθύναμε ερωτήσεις εσείς απαντούσατε απλά <<υπομονή>>. Όμως υπομονή στην υπομονή πέρασαν τα δύο χρόνια και κανένας εξ ημών δεν είχε διαβάσει τη μεγάλη πραγματεία περί χειροθεσίας εκτός της επιτροπής και του πατρός Ευσταθίου.
 Στη συνέχεια όλοι υποχωρήσαμε δίχως καμία διαμαρτυρία αφού ακούσαμε τη 14σέλιδη πραγματεία στην οποία ζητούσατε τη γνώμη μας για ένα ζήτημα που για πρώτη φορά πληροφορηθήκαμε.  

Η Επιστολή του Σεβ/του Γαλακτίωνος σκαναρισμένη:



(συνεχίζεται...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου