Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ Ή ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ


  Αγαπητοί σχολιαστές, μόλις έλαβα κάποιο μήνυμα από έναν πρώην δικό σας πιστό, το οποίο εκείνος μου ζήτησε να δημοσιεύσω χωρίς Όνομα και Επίθετο. Το μήνυμα αυτό έχει ως εξής:

 <<Μετά λύπης μου εδώ και κάποιες μέρες βλέπω πως κάποιοι άνανδροι ανώνυμοι, πολεμούν τον κ. Παπαδάτο και μάλιστα τον πόλεμο αυτόν τον κάνουν χωρίς Όνομα και Επίθετο, αλλά γράφοντας κάποιοι ένα ψευδώνυμο. Κι αυτό γιατί άραγε; Μήπως φοβούνται και μηνύσεις από τον κ. Παπαδάτο οι οποίες πολύ δικαιολογημένα θα γινόντουσαν; Επειδή όμως έτυχε να είμαι πρόσφατο θύμα της ''συνόδου'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου, θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους ανώνυμους σχολιαστές πως στην οικογένειά μου υπάρχει άτομο το οποίο γνωρίζει πάρα πολύ καλά τις λειτουργίες του υπολογιστή και έτσι μπορεί να δει ποιος είναι εκείνος που σχολιάζει ανώνυμα ή με ψευδώνυμο. Για τον λόγω αυτό, εγώ μόνο για μία και μόνο φορά θα σας επιστήσω την Προσοχή και θα σας συμβουλεύσω να σταματήσετε εδώ τον πόλεμο προς τον κ. Παπαδάτο. Αν χρειαστεί να επανέλθω, αυτό θα γίνει με τη βοήθεια του συγγενικού μου προσώπου και τότε κάποιοι πρώην εν χριστώ αδελφοί μου θα δυσαρεστηθούν πάρα πολύ. Επιπλέον σας ενημερώνω πως εγώ ζήτησα από τον κ. Παπαδάτο το σχόλιό μου να δημοσιευθεί ως πρώτο θέμα και χωρίς την αναγραφή του ονόματός μου. Διότι κατόπιν της κοροϊδίας που δέχτηκα από εσάς, δεν επιθυμώ να έχω καμία προσωπική επικοινωνία, παρά μόνο για να βοηθάω όλους εκείνους που τυχαίνουν θύματά σας, όπως δυστυχώς έτυχα κι εγώ. Μακάρι κάποια μέρα να αποκτήσετε το θάρρος του κ. Παπαδάτου και τα σχόλιά σας να τα γράφετε επώνυμα, όπως και τις λάθος αναρτήσεις σας να τις παίρνετε πίσω. Σας τονίζω για τρίτη και τελευταία φορά πως αν χρειαστεί να επανέλθω αυτό δεν θα το κάνω μόνος μου. Να είστε καλά και Χριστός Ανέστη!

 κ. Παπαδάτο σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το βήμα που μου δώσατε.>> 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου