4η σελίδα
(συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης)
Η παρούσα τέταρτη σελίδα της απαντητικής Επιστολής του Σεβ. Κυρού Γαλακτίωνος εμπεριέχει σοβαρές αποκαλύψεις, οι οποίες πρέπει να τύχουν εξαιρετικού ενδιαφέροντος υπό του αναγνώστου.
α) Στη δήλωση του Σεβ. σχετικά με την συμπεριφορά του κ. Κάτσουρα εντός της Συνόδου. Συγκεκριμένα, στην άρνηση του κ. Κάτσουρα για την επισκοποίηση του π. Ευσταθίου.
β) Στην αποκάλυψη του Σεβ/του σχετικά με την αλλαγή στάσης του <<αρχιε/που>> κ. Νικολάου δια την επισκοποίηση του π. Ευσταθίου, αποτέλεσμα της διαφωνίας του κ. Κάτσουρα.
γ) Στην αποχώρηση του Σεβ/του από την συνεδρίαση.
δ) Στην υπόνοια του Σεβ/του σχετικά με το ότι η συνεδρίαση έπρεπε να διακοπή μιας και από τους 6 αρχιερείς είχαν αποχωρήσει οι τρεις. Παρατίθεται και σχετικό παράδειγμα περί αναβολής της Ιεραρχίας αν ο αριθμός των επισκόπων ήταν λιγότερος από τους μισούς, το παράδειγμα είναι από την εποχή του αρχιεπ/που Ανδρέου,
ε) Στην πίεση που άσκησε ο μ. Μάξιμος στον Σεβ/το προκειμένου εκείνος να υπογράψει κάποιο έγγραφο, το οποίο τελικά υπέγραψε βεβιασμένα και ελεγχόμενος από τη συνείδησή του, καθώς και,
στ) Στην πίεση που τρεις φορές δέχτηκε ο Σεβ/τος από τον ''αρχιεπ/πο'' Νικόλαο, προκειμένου ο Σεβ/τος να δίνει το παρόν στις ''συνόδους'' έστω κι αν ακόμη εκείνος δεν θέλει να υπογράψει τις αποφάσεις της.
Ακριβής αντιγραφή του κειμένου της Επιστολής:
Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο π. Μάξιμος και είπε ότι ο καθηγούμενος αποχώρησε και έδωσε εντολή να μην πραγματοποιηθεί η αρχιεροσύνη του π. Ανανία. Στο άκουσμα αυτής της εντολής δεν έγινε καμία ένσταση ή παρατήρηση. Αυτός είναι νέος θεσμός;
Προτείνατε να προχωρήσουμε στους 3. Ευθύς αμέσως σηκώθηκε όρθιος ο κ. Κάτσουρας(*) και είπε <<όχι>> στον Ευστάθιο. Εγώ εξέφρασα την απορία μου αφού ήδη είχαμε συμφωνήσει με τα ονόματα που διαβάσατε Μακαριότατε <<όχι>> είπε ο π. ευστάθιος ότι δε θα γίνει και στη συνέχεια ακούστηκε η φωνή του Αγίου Θηβών ο οποίος είπε ότι αμφιβάλλουμε για την Ορθοδοξία του π. Ευσταθίου, καμία παρατήρηση γι' αυτό.
Έχω λοιπόν την εξής απορία βλέποντας και ακούγοντας το διάλογο με τον κ. Κάτσουρα: γιατί Μακαριότατε δε λάβατε θέση παραθέτοντας το λόγο της αληθείας.
Ποιος ήταν ο λόγος που δε μεσολαβήσατε στη συζήτηση αυτή και στο διαπληκτισμό εμού που ήμουν θετικός και του κ. Κάτσουρα που ήταν αρνητικός;
Εγώ επέμενα μα τώρα ο Μακαριότατος δεν διάβασε μαζί με τους 5 τον π. Ευστάθιο Πατρών όχι ο κ. Κάτσουρας. Επέμενα μπροστά σας Μακαριότατε διότι δεν έβλεπα καμία διαμαρτυρία η ένσταση από κάποιον.
Έπειτα απ' όλα αυτά απεχώρησα ταραγμένος. Βγαίνοντας για να φύγω συνάντησα τον π. Παγκράτιο(**) ο οποίος απόρησε με το ύφος μου και αναρωτήθηκε τι συμβαίνει. Το μόνο που απάντησα ήταν ότι έχει ανέβει η πίεσή μου. Στη συνέχεια κατέβηκα στο υπόγειο και αναλογιζόμουν τις σκέψεις κάποιων ότι δηλαδή εγώ συμπαθώ τον π. Ευστάθιο. Αυτό είναι συκοφαντία και ψέμα διότι εγώ δεν έγραψα το όνομα του π. Ευσταθίου αλλά ο Μακαριότατος το διάβασε. Επάνω παρέμειναν οι 3 Αρχιερείς αφού οι άλλοι 3 αποχωρήσαμε.(***). Είναι γεγονός ότι πολλές φορές επί ημερών του Μακαριοτάτου Ανδρέα αναβάλλαμε την Ιεραρχία διότι έπρεπε ο αριθμός των Ιεραρχών να ξεπερνάει τους μισούς. Αφού λοιπόν πέρασε μία ώρα περίπου κατέβηκε ο π. Μάξιμος όταν με είδε χάρηκε διότι νόμιζε ότι είχα φύγει με παρακαλούσε να υποχωρήσω και να υπογράψω πράγμα που έπραξα βεβιασμένα και ελεγχόμενος από τη συνείδησή μου. Έπειτα από τις χειροτονίες Σας κάλεσα μαζί με τον Αγ. σαλαμίνος με σκοπό να εκθέσω τα παράπονά μου στη Νεάπολη Σάββατο βράδυ.
Μάλιστα σας είπα ότι όλα αυτά θα τα μαγνητοφονήσω πράγμα που έγινε. Μάρτυρας είναι ο Αγ. Σαλαμίνος που 3 φορές μου είπατε να έρχομαι στην Ιεραρχία και αν δε συμφωνώ να μην υπογράφω. Εγώ σας υποσχέθηκα ότι θα έρχομαι εκτός αν λάβουν χώρα ακραία καιρικά φαινόμενα. Επίσης επεσήμανα ότι τα θέματα πρέπει να τα λαμβάνουμε νωρίτερα.
Το κείμενο της Επιστολής σκαναρισμένο:
(*): Το γεγονός αυτό μπορεί κάλλιστα να αποδείξει και τα δικά μου κατά καιρούς λεγόμενα, πως την ημέρα που πήγα στα γραφεία της Συνόδου προκειμένου να παραθέσω την Αποτείχιση του Σεβ/του κ. Κηρύκου, άκουσα με τα ίδια μου τ' αυτιά τον κ. Κάτσουρα να διατάζει τους ''αρχιερείς'' ώστε να αποφασίσουν την Καθαίρεση του Σεβ/του Κηρύκου και του Ιερομ/χου π. Αμφιλοχίου (νυν Μητροπολίτου Λαρίσης).
(**): Ο εν λόγω ρασοφόρος συνεχίζει να διαμένει στα Γραφεία του Πνευματικού Κέντρου. Το χειρότερο όμως όλων είναι, ότι έχει αυτοανακηρυχθεί ''επίσκοπος'' φέρνοντας τον τίτλο της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Επισκοπής Ταυρομενίας, και εν γνώσει όλης της ''συνόδου'' και ιδίως του ''αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνου, ''τελεί λειτουργίες''
(***): Ιδού, λοιπόν, άλλες τρεις αποχωρήσεις από τις ''συνόδους'' του ''αρχιεπ/που'' κ. Νικολάου. Τελικά δεν ήταν μόνο ο Σεβ/τος Κήρυκος που το 2003, κατόπιν όλων των αντικανονικών πράξεων αποχώρησε από τη ''σύνοδο''.
(συνεχίζεται...)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου