Η Επιστολή ''φωτιά'' του Σεβ/του Βερροίας κ. Ταρασίου
προς τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Νικόλαο
2η σελίδα
(συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης)
Το κείμενο της δεύτερης σελίδας της Επιστολής σκαναρισμένο
Ακριβής αντιγραφή του κειμένου της δεύτερης σελίδας της Επιστολής
<< Ο δε Σεβ. Γαλακτίων, όταν τον ενημέρωσα σχετικώς μου είπε, ότι αν ήξερε ότι με ειδοποίησαν την Πέμπτη το βράδυ δεν θα ερχόταν ούτε αυτός στην Ενδημούσα. Αλλά και την πέμπτη επιστολή μου της 30.5.03 δεν σεβαστήκατε καθόλου. Ούτε την δεύτερη παράγραφο, ούτε την τρίτη. Με την επιστολή αυτή: Πρώτον σας ενημέρωσα, ότι δεν είχα λάβει την πρόσκλησι και δεύτερον σας ζήτησα να αναβάλετε την εκλογή, ώστε να δοθή ο χρόνος να συζητηθούν τα εκκρεμούντα θέματα και έτσι να δοθή η δυνατότης σε όλους τους Αρχιερείς να συμμετάσχουν, αφού δηλαδή βρεθή μία λύσις σ' αυτά. Πως ήτο δυνατόν να συμμετάσχω υπ' αυτάς τας προυποθέσεις; Και σεις δεν δώσατε καμμιά σημασία, στην ένστασί μου αυτή, ούτε και στις ενστάσεις των άλλων δύο Αρχιερέων. Προχωρήσατε μόνοι σας. Και τώρα γράφετε ότι αδικαιολογήτως απουσιάσαμε. Όχι, Σεβασμιώτατε, εμείς πολύ δικαιολογημένα δεν συμμετείχαμε, τουναντίον εσείς πολύ αδικαιολόγητα βιασθήκατε να κάνετε τις εκλογές. Και που ακούστηκε να συμμετέχη στην εκλογή του διαδόχου του ο ''παραιτούμενος'' Αρχιεπίσκοπος; Γιατί βιασθήκατε; Μήπως χάσετε την ευκαιρία; Και ύστερα λέτε ότι ενεργήσατε κατά τους Κανόνες. Που το είδατε αυτό. Δεν βλέπετε τουλάχιστον τους νεοημερολογίτας, πόσο προσεκτικοί είναι σ' αυτό το θέμα; Δεν παίρνετε παράδειγα από τον αποθανόντα νεοημερολογίτη ''Αρχιεπίσκοπο'' Σεραφείμ, που, όταν μιλούσανε για την διαδοχή του, αν και η κατάστασι της υγείας του ήτο πολύ χειροτέρα από του Μακαριωτάτου, έβγαινε στην τηλεόρασι, και έλεγε ''ζω ακόμη'', τι είναι αυτά που ''λέτε'' και έμεινε μέχρι τέλος στην θέσι του. Ή από τον επίσης νεοημερολογίτη ''Αρχιεπίσκοπο'' Κύπρου, που έστω και ανενεργός, λόγω πολύ κακής καταστάσεως της υγείας του, παραμένει στο θρόνο του; Ή από τον αποθανόντα νεοημερολογίτη ''Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης'' Παντελεήμονα, που στην κηδεία του εδήλωσαν ότι η εκλογή του διαδόχου του θα γίνη μετά πενήντα μέρες, και, όπως είναι γνωστόν, εκκρεμεί τώρα δύο μήνες, μετά την παρέμβασι του Βαρθολομαίου. Εκείνοι, όπως λένε, αφήνουν να ενεργήση το θέλημα του Θεού, εμείς γιατί αφήνουμε στην άκρη το θέλημα του Θεού, και προβάλουμε το δικό μας; Γιατί τόση βιασύνη; Και το λέω αυτό, διότι αυτά που έγιναν με την παραίτησι του Μακαριωτάτου είναι πρωτοφανή και πρωτάκουστα. Και τώρα ζητάτε να έλθουμε να σας αναγνωρίσουμε; Μα πως να σας αναγνωρίσουμε, όταν δεν θελήσατε να συζητηθούν τόσο σοβαρά θέματα; Και μάλιστα θέματα, όπως αυτό του Απαλλακτικού Βουλεύματος, και αυτά που λένε οι Φλωρινικοί, ότι μας αναγνωρίζουν από το 1971, και άλλα;
Σεβασμιώτατε, όταν χειροτονιθήκαμε δώσαμε την υπόσχεσι ότι θα μείνουμε μέχρι τέλους Ορθόδοξοι και Ομολογητές, και ότι θα τηρήσουμε επακριβώς την Κανονική και θα διαφυλάξουμε την Ομολογία μας και την Αποστολική μας Διαδοχή, όπως μας την παρέδωσε ο Χριστός, δια των χειροτονιών του 1935 και 1948, μακρυά από προδοσίες του 71 και άλλα. Πόσοι αγώνες γίνονται δια την Ελληνικότητα της Μακεδονίας, επειδή οι ανθέλληνες Σκοπιανοί την επιβουλεύονται. Εμείς δια την ακεραιότητα και την γνησιότητα της Ορθοδοξίας μας και της Αποστολικής μας Διαδοχής, δεν θα κάνουμε αγώνα; Όταν μάλιστα κάποιοι επιβουλεύονται ακόμη και σήμερα την Ομολογία μας, και θέλουν να εξαρτήσουν την Αποστολική μας Διαδοχή, μέσω της ''χειροθεσίας'', ότι δήθεν έγινε ''επί σχισματικών'', από τους Ρώσους της Διασποράς; Τί περιμένουμε για να δώσουμε την πρέπουσα απάντησι; >>
Λίγα λόγια σχετικά με το παραπάνω κείμενο
Εις την δεύτερη σελίδα της απαντητικής του Επιστολής ο Σεβ. Ταράσιος αναφέρει τα εξής:
α) Τους λόγους δια τους οποίους δεν παρευρέθη εις την ενδημούσα.
β) Την βιαστική διαδικασία ''εκλογής''.
γ) Την παράνομη και ανεπίτρεπτη συμμετοχή του παραιτηθέντος Αρχιεπ/που Ανδρέου εις την ψηφοφορία του ''νέου αρχιεπ/που''.
δ) Σχετικά παραδείγματα νεοημερολογιτών, οι οποίοι μέσα από αυτά φαίνεται ότι σεβάστηκαν μερικούς Ιερούς Κανόνες.
ε) Ορισμένα θέματα τα οποία έπρεπε να συζητηθούν κατά τη διάρκεια της ενδημούσης, δύο εκ των οποίων ήταν 1) Το Απαλλακτικό Βούλευμα και, 2) η λεγομένη Χειροθεσία.
στ) Την υπόσχεση που όλοι οι επίσκοποι έδωσαν την ημέρα της χειροτονίας τους. Ότι θα παραμείνουν μέχρι τέλους Ορθόδοξοι και Ομολογητές, και ότι θα τηρούν επακριβώς την Κανονική Τάξη και θα διαφυλάττουν την Ομολογία τους και την Αποστολική τους Διαδοχή, όπως ακριβώς τους την παρέδωσε ο Χριστός, δια των χειροτονιών του 1935 και 1948.
Και επιπλέον χαρακτηρίζει ως πρωτοφανή και πρωτάκουστα τα όσα συνέβησαν σχετικά με την ''παραίτηση''.
α) Τους λόγους δια τους οποίους δεν παρευρέθη εις την ενδημούσα.
β) Την βιαστική διαδικασία ''εκλογής''.
γ) Την παράνομη και ανεπίτρεπτη συμμετοχή του παραιτηθέντος Αρχιεπ/που Ανδρέου εις την ψηφοφορία του ''νέου αρχιεπ/που''.
δ) Σχετικά παραδείγματα νεοημερολογιτών, οι οποίοι μέσα από αυτά φαίνεται ότι σεβάστηκαν μερικούς Ιερούς Κανόνες.
ε) Ορισμένα θέματα τα οποία έπρεπε να συζητηθούν κατά τη διάρκεια της ενδημούσης, δύο εκ των οποίων ήταν 1) Το Απαλλακτικό Βούλευμα και, 2) η λεγομένη Χειροθεσία.
στ) Την υπόσχεση που όλοι οι επίσκοποι έδωσαν την ημέρα της χειροτονίας τους. Ότι θα παραμείνουν μέχρι τέλους Ορθόδοξοι και Ομολογητές, και ότι θα τηρούν επακριβώς την Κανονική Τάξη και θα διαφυλάττουν την Ομολογία τους και την Αποστολική τους Διαδοχή, όπως ακριβώς τους την παρέδωσε ο Χριστός, δια των χειροτονιών του 1935 και 1948.
Και επιπλέον χαρακτηρίζει ως πρωτοφανή και πρωτάκουστα τα όσα συνέβησαν σχετικά με την ''παραίτηση''.
(συνεχίζεται...)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου