Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ


ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ - ΑΠΟΡΙΑ

 Πότερον (ποίον από τα δύο) ο ανόητος είναι αχάριστος ή ο αχάριστος είναι ανόητος; Το κείμενον τούτο είναι από την Αδολεσχία Φιλόθεος.
 <<Αλλ' εγώ επί του παρόντος έχω και μίαν απορίαν να προβάλλω, και η απορία μου είναι αύτη. Πότερον ο ανόητος είναι αχάριστος ή ο αχάριστος είναι ανόητος; Το δεύτερον φαίνεται. Διότι ο αχάριστος ζημιοί αυτός εαυτόν με την αχαριστίαν, και το να ζημιοί τις αυτός εαυτόν είναι μία επίσημος ανοησία. Αλλ' ο ανόητος δεν είναι αχάριστος, διότι ο ανόητος ων δεν διακρίνει την χάριν. Και ο μη διακρίνων την χάριν πως δύναται να αχαριστή; Ουδείς αρνείται εκείνο όπου παντάπασιν αγνοεί και ουδαμώς διακρίνει. Δια να είναι τις αχάριστος πρέπει να έχη μέτρον τι γνώσεως, και αν λέγεται αγνώμων ο αχάριστος, λέγεται διότι η επίγνωσις της ληφθείσης υπ' αυτού χάριτος μένει εις τον νουν αυτού, αλλά δεν μεταβαίνει εις την καρδίαν, ήτις είναι της ευγνωμοσύνης το σκήνωμα. 
 Τόσον δε αληθώς είναι, ότι ο ανόητος δεν είναι κυρίως και αληθώς αχάριστος, όσον βλέπομεν και τινα ζώα, τα οποία μη έχοντα λογικήν διάνοιαν δεν είναι όμως αχάριστα. Διότι δ' εμφύτου τινός αισθητικής αντιλήψεως και διακρίσεως μακαρίζουσι τον ευεργέτην. <<Έγνω βους τον κτησάμενον και όνος την φάτνην του κυρίου αυτού>> (Ησ. 1, 13). Το μέτρον της εν τοις τοιούτοις ζώοις ευγνωμοσύνης είναι της εν αυτοίς ευαισθησίας. Αλλ' ο αχάριστος άνθρωπος είναι βοειακώτερος από τον βουν και αχρειότερος από τον όνον>>.

 Σχόλιο διαχειριστού: Το ως άνω κείμενο σωστό και πρέπεον είναι να αφιερωθεί εις όλους εκείνους τους ''ανώνυμους'' σχολιαστές του blog, οι οποίοι μέσα από την ''ανωνυμία'', όπως λένε, εκπροσωπούν τάχα την αλήθεια. Αν κανείς ψάξει στο blog θα δει πως κάποιοι από αυτούς τους ανώνυμους δεν είναι άγνωστοι αλλά γνωστοί. Μερικοί δε από αυτούς είχαν και έχουν ευεργετηθεί τόσο πολύ από συγκεκριμένα πρόσωπα, και το ευχαριστώ τους φτάνει σήμερα να είναι ο διωγμός και οι παντείου είδους συκοφαντίες. Κι αυτό επειδή απλά οι ευεργετούντες δεν έκαναν ή δεν κάνουν πάντοτε το χατίρι των ευεργετηθέντων ώστε τα πράγματα να γίνονται όπως τα θέλουν εκείνοι.Πλην όμως όλοι αυτοί, οι δήθεν ''εξυπνάκιδες'' και ''ομολογητές'' (που στην πραγματικότητα τίποτα από τα δύο δεν είναι), ας διαβάσουν μετά μεγάλης Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η Σ την τελευταία παράγραφο του κειμένου που ήδη παρατέθηκε, κι ας κλάψουν με τον εαυτό τους που δυστυχώς γι' αυτούς τυγχάνει <<αχρειότερος από τον όνον>>.   

20 σχόλια:

  1. Αχ βρε Παπαδάτε πλανεμένε! Τόση διαστροφή πιά; Έχεις γίνει ο χειρότερος διώκτης της Αληθείας και μιλάς εσύ ότι διώκεσαι και συκοφαντείσαι; Τόση διαστροφή πια; Τόσο σκότος; Το γεγονός ότι δεν σου απαντάει κανείς στις καθημερινές σου δημοσιεύσεις είναι ότι σε έχει βαρεθεί ο κόσμος κι όχι ότι δεν έχουν τι να σου απαντήσουν. Κι όλα αυτά τα Πατερικά που βάζεις κατά καιρούς ταιριάζουν μόνο σε εσένα και τον Κήρυκο κι όχι στους άλλους. Κοίτα λοιπόν, στον καθρέφτη και θα δεις τον όνο που ψάχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Κοίτα λοιπόν στον καθρέφτη και θα δεις τον όνο που ψάχνεις''. Τέτοιου είδους απαντήσεις δίναμε όταν πήγαινα δημοτικό. Επομένως φαντάσου τι νοημοσύνη σε διακατέχει αγαπητέ ''ανωνυμάκια''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και όποιος με βαρέθηκε τότε πολύ εύκολο του είναι να μην ξαναδιαβάσει αυτά που γράφω. Διότι δεν θυμάμαι ποτέ να ανάγκασα κάποιον να επισκέπτεται το blog μου. Μόνοι θέλετε και το κάνετε και μετά παραπονιέστε κιόλας γιατί δεν σκύβουμε το κεφάλι στις βλακείες που λέτε και παρά ταύτα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ. Μάθετε λοιπόν πως και εσάς τους ανώνυμους σας βαρέθηκε ο κόσμος και αν μάλιστα είχατε τα κότσια να γράφατε με το όνομά σας, τότε θα βλέπατε εμπράκτως την οργή του απέναντί σας. Όμως αυτός είναι και ένας ακόμη λόγος που αποφεύγετε να υποστηρίξετε τη γνώμη σας επώνυμα. Διότι φοβάστε την κατακραυγή του κόσμου που συνάμα είναι και οργή Θεού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνεχίστε να λέτε την "αλήθεια" σας κ. Παπαδάτο και μην ακούτε κανέναν. Δεν ξέρουν αυτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΠΕΙ, ΕΠΩΝΥΜΑ, ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ; ΕΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙΣ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΟΥ, ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ ΕΠΩΝΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ. Παπαδάτε εκφράζω την αμέριστη συμπαράστασή μου προς το πρόσωπό σας. Τα όσα δημοσιεύετε καθημερινά είναι πέρα ως πέρα αληθινά, όσο και αν δεν αρέσουν σε ορισμένους. Και είναι φυσικό να μην αρέσουν διότι η αλήθεια ως γνωστόν πονάει γι' αυτό και έχει λίγους αλλά εκλεκτούς οπαδούς. Κανείς από αυτούς τους ανώνυμους δεν μπορεί να βλάψει ούτε εσάς, ούτε τον Σεβ/το Κήρυκο. Διότι ο δέσποτας Κήρυκος με τον αγώνα του για την διαφύλαξη της Ομολογίας Πίστεως έχει δείξει σε γνωστούς και αγνώστους ποιος είναι. Κι εσείς όμως κ. Πάπαδάτε, με την αγάπη σας για την Εκκλησία και την αλήθεια, από την πρώτη στιγμή που δημιουργήσατε το blog έχετε αποδείξει σε όλους μας πως για την Ορθοδοξία είστε έτοιμος μέχρι και στην φωτιά να πέσετε, γι' αυτό και σας συγχαίρω. Συνεχίστε τον αγώνα σας αγαπητέ κ. Παπαδάτο και το λογικό ποίμνιο κρέμεται κυριολεκτικά από τα χείλη σας, ή πολύ καλύτερα από την πένα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Ω ΤΗΣ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΚΤΟΝΙΑΣ"

    Αυτές τίς λέξεις από Τροπάριο της Μεγάλης Πέμπτης μού θυμισε τό παρακατω κείμενο σου Χαρίλαε Στουραιτη, τό οποίον εδημοσιευσες στο δικό του μπλόκ, νομίζω σημερα, υπό τον τιτλον: "ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ".

    Ιδου τι γραφειςι:

    "Τι τελικά ήταν αυτό το οποίο έγινε στους έξι κατα το προδοτικό συλλείτουργο ΥΠΟΤΑΓΗΣ στην Κόρινθο, από τον συνοδοιπόρο, συνεργάτη και αποδέκτη του παράνομου,αιρετικού, αντικανονικού και αμετανοήτου "αρχιεπισκόπου" Νικολάου, αγαπητού Γέροντος, του οποίου η υπογραφή [και πολλών άλλων] βρίσκεται στις αιρετικές Εγκυκλίους της δεκαετίας του 90, βρίσκεται στην 3280 /2007 Εγκύκλιο, ενώ λείπει από την καθαίρεση του Καλλίστου, και που κατα δική του δήλωση, αυτός, μαζί με τον Νικόλαο, κράτησαν την Εκκλησία; Χειροθεσία, συγχωρητική ευχή, ευχή αποκαταστάσεως; Κάποιοι λένε, ότι ήταν όλα τα παραπάνω. Δίκιο έχουν, όλα τα παραπάνω ήταν. Και είναι σίγουρο, ότι αυτή την χειροθεσία υποταγής, άρνησης και προδοσίας της Εκκλησίας, θα την συζητούν και θα την καταδικάζουν όλες οι γενιές, μέχρι τέλους της ιστορίας".

    Δεν εσχολίασα το παραπάνω κείμενο σου εις τό προσωπικόν σου μπλόκ, αγαπητε Χαρίλαε, διότι ηδη από πολλών μηνων σε ενημερωσα οτι δεν θα ξανα ασχοληθω μαζί σου, διά τούς λόγους τούς οποίους σου εγραψα τοτε, καί πού ολοι οι αναγνωστες τούς γνωριζουν. Αλλά καί πάλιν δεν θα ασχολούμουν, ουτε από την δική μου σελίδα, εάν τό θρασος σου δέν ξεπερνουσε τα ορια.

    Τωρα πολύ συντομα θα σου απαντησω ως εξης χρησιμοποιωντας τα δικά σου λόγια:

    "Ἑιναι σίγουρα οτι τα περί δηθεν χειροθεσίας, υποταγης καί προδοσίας της Εκκλησίας θα τα συζητουν καί θα τα καταδικάζουν ολες οι γενιες μέχρι τελους της ιστορίας".

    Καί συμπληρωνω εγω καί τουτο, οτι εάν δεν μετανοησης καί αποκαταστησης της αλήθεια, οχι μόνον "μεχρι τελους της ιστορίας" θα σέ καταδικάζη η Εκκλησία, διότι σχίζης τόν αραφο χιτωνα του Χριστου με αυτά πού κανεις, αλλά καί εις αιωνας αιωνων ... Καί ασφαλώς το ιδιο θα ισχύει καί δι ολους μας, εάν δέν σεβασθουμε την αλήθεια καί τό δικαιον.

    Γι αυτό σέ παρακαλώ, πρίν ειναι αργα γιά ολους μας, αφησε τούς παρανοικούς διαλογισμούς σου ... καί ελα νά συνεχίσουμε την συζητησιν, εκεί πού την αφησαμε, εις τά πλαίσια πάντοτε του διαλόγου εν αγάπη καί αληθεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για αυτό οι γοχ θα μείνετε για πάντα 1000 κομμάτια που θα πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική μάλιστα πρόοδο. Ο κάθε ανόητος σηκώνει γαϊτανάκι. Ο ένας κατηγορεί και τρώει τις σάρκες του άλλου. Ο Κήρυκος αλλάζει θέσεις όπως αλλάζει πουκάμισα.. Ο Χαρίλαος τρις χειρότερος και διαβολέας. Ο παπαδάτος έχει ακαταλόγιστο. Ο Στέφανος άστα. Ο Ευστάθιος κρύβεται πίσω από το δάκτυλο του. Ο Καλλίνικος βρώμικος και όλοι μεταξύ τους αλληλοβρίζονται, αυτοδικαιώνονται, αυτοδικούν, δικάζουν, καταδικάζουν, αναθεματίζουν, αφορίζουν και πάει λέγοντας. Πότε επιτέλους θα το αντιληφθείτε, να καθίσετε όλοι στα σπίτια σας και να αφήσετε τον κόσμο ήσυχο με τα κόμπλεξ σας; Παπαδάτε δεν θέλω την απάντησή σου. Το ερώημα είναι ρητορικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τολμάει να μιλάει το «παρεκκλήσιο» για διάλογο εν αγάπη και αληθεία. Αν ανατρέξει κάποιος στο παρελθόν του θα καταλάβει αμέσως ότι είναι ο πλέον ακατάλληλος άνθρωπος γι’ αυτό ως ο πλέον χαμαιλεοντίζων επίσκοπος. Και εξηγώ:
    Το 72’ γράφει ότι πρέπει να καταδικαστεί η χειροθεσία την οποία πήραν το 71’, το 76’ όμως καθαιρεί τον Κάλλιστο γιατί είπε ότι πήρε τη χειροθεσία αυτή που έλεγε και ο ίδιος ότι πήραν (δημιουργείται το πρώτο σχίσμα με τον Κάλλιστο), στη συνέχεια ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ το 83’ και υποστηρίζει τα περί συγχωρητικής ευχής.
    Μέχρι το 92’ υποστήριζε με φανατισμό τις εικόνες «σύνθρονο» κτλ. ως ορθόδοξες, στη συνέχεια ΑΛΛΑΖΕΙ και τις καταδικάζει ως αιρετικές (δημιουργείται σχίσμα με τους πέντε).
    Το 99’ υποστηρίζει «Αμάρτυρο» και αντικρούει την κατηγορία λέγοντας ότι δεν είναι «Αμάρτυρο» και κ α θ α ι ρ ε ί τ α ι γι’ αυτό απ’ τη σύνοδο που τον χειροτόνησε. Το 19’ ΑΛΛΑΖΕΙ και υποστηρίζει ότι ήταν όντως «Αμάρτυρο».
    Το 07’ καταδικάζει τη σύνοδό του επειδή καταδίκασαν την χειροθεσία όπως ο ίδιος παρότρυνε να κάνουν το 72’ (γίνεται κι άλλο σχίσμα), επίσης καταδικάζει τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα επειδή μίλησε για λάθη το 71’. Σήμερα ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ και υποστηρίζει κι ο ίδιος για τα λάθη.
    Το 16’ πλευρίζει μυστικά δύο Επισκόπους απ’ τη Σύνοδο που τον χειροτόνησε και τους βοηθάει να δημιουργήσουν φατρία κατά της Συνόδου τους με αποτέλεσμα την καθαίρεση των δύο (γίνεται κι άλλο σχίσμα).
    Το 19’ ΞΑΝΑΑΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ για το «σύνθρονο» και λέει ότι δεν πειράζει, είναι παράδοση. Επίσης ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ και υποστηρίζει ότι τα περί συγχωρητικής ευχής το 71’ δεν ισχύουν [ενώ γι’ αυτό είχε αποκηρύξει τότε την Σύνοδο], και πλευρίζει αυτούς που καθαίρεσε το 09’ γι’ αυτόν τον λόγο, απομακρύνοντας τους πρώτους συνεργάτες του (ξαναγίνεται πάλι σχίσμα)…
    Και πάει λέγοντας…
    Κι έρχεται σήμερα και ισχυρίζεται ότι είναι το καταλληλότερο άτομο για διάλογο εν αγάπη και αληθεία που θα μονιάσει τους πάντες!!! [Θα έχει πολύ δουλειά πάντως ο ιστορικός του μέλλοντος με το άτομό του!]
    Με τέτοια άτομα λοιπόν, όχι διάλογοι και αγάπες δεν γίνονται αλλά θα ακολουθήσουν κι άλλα σχίσματα, σκάνδαλα και χωρισμοί. Έγινε το Ματθαιϊκό από 10 χωριά χωριάτες με τις παλινδομήσεις τέτοιων ανθρώπων και το μόνο που τους νοιάζει είναι πως να βγαίνουν πάντα στον αφρό κατηγορώντας τους άλλους. Δεν θέλω να ρίξω σε κανέναν ευθύνες για τίποτα, άλλωστε Άλλος θα Κρίνει. Αυτό όμως που μπορώ με σιγουριά να πω και να αποδείξω είναι ότι το «παρεκκλήσιο», σύμφωνα με το ιστορικό του, είναι εκτός Εκκλησίας και το πλέον ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ άτομο για διάλογο και μάλιστα εν αληθεία!
    *Και σταμάτα «παρεκκλήσιο» να κατακρίνεις και να ρίχνεις βαρέματα στους πάσης φύσεως «Ανώνυμους» γιατί οι περισσότεροι σίγουρα είναι κάτω των 60 χρονών και είναι οι μόνοι που δεν έχουν ευθύνες για το 71’. Προσγειώσου επιτέλους στον πλανήτη γη. Εσείς τα δημιουργήσατε αυτά, «υμείς όψεσθε»! [Και να σου πω; Αυτό το θέμα έχει λήξει κι όλας για τους Παχώμιο κι Ευστάθιο, με την Εγκύκλιο του 2007. Ας μην το ξεχνάνε αυτό! Και για τον Αμφιλόχιο έληξε το 2006. Εσύ μόνο βολοδέρνεσαι άσκοπα στο «χάος» σου].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Αλήθεια δυστυχώς πονάει αλλά η ιστορία έχει γραφεί. Δια τούτο αγαπητέ "παρεκκλήσιο" σταμάτα τα μεγάλα λόγια και ταπεινώσου λίγο μήπως σας λυπηθεί ο Θεός, εσένα και όλους τους απλούς και ανιστόριτους (θύματα) που τρέχουν πίσω σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχωρέστε με, αλλά μπορεί κάλλιστα κάποιος βλέποντας το παραπάνω ιστορικό να πει ότι ο ρόλος του εν λόγω επισκόπου ήταν αν όχι πρακτορικός δια να διαλύσει το παλιό αλλά σίγουρα αποτέλεσμα ενός αμφιδρομικού χαρακτήρα που δεν εξηγείται... Και αυτός ζητάει σήμερα διάλογο;;; Τι να πει; Πως διορθώνονται σήμερα όλα αυτά; Δε ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανωνυμε αν δεν εντρεπεσαι τούς ανθρωπους πού κάποια στιγμη θα σέ καταλάβουν ποιός εισαι, τουλάχιστον νά εντραπης (φοβηθης) τον, τό "εταζοντα καρδδιας καί νεφρους" Ησουν υπέρ της ενωσεως, ειχαμε συνεργασθει γιά νά επανελθουμε εις τήν πρό του 1971 γραμμην πλεύσεως, συμφωνουσαμε σε ολα, ακόμη καί στην διορθωση της Εγκυκλίου του 2006, ειχες ενημερωθει ως νεωτερος για ολα τα προβλήματα από τό 1971, (που εδημιουργησαν αλλοι) τους οποίους γνωριζεις καί τούς εστηλίτευσες καί εσυ καί τωρα διά κάποιος λόγους, (εδω "θου Κυριε φυλακην τω στόματι μου") αλλαξες την τελευταία στιγμη γραμμή πλεύσεως ... Για σκέψου λογικωτερα "Ανθρωπε εις ευατόν επαναγου῾. Ποτε δε΄ν ειναι αργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ ανώνυμε 12:23, αντιλαμβάνεστε τι είπατε; "Συνεχίστε τον αγώνα σας αγαπητέ κ. Παπαδάτο και το λογικό ποίμνιο κρέμεται κυριολεκτικά από τα χείλη σας"!!! Τελικά από κάτι τέτοιους σαν εσάς καταλαβαίνει κανείς γιατί φτάσαμε εκεί που φτάσαμε. Πάντως ένα είναι το σίγουρο. Ότι το ποίμνιο αν μη τι άλλο λογικό είναι αν κρέμεται απ' τα χείλη του Παπαδάτου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. διόρθ. ...αν μη τι άλλο παρά λογικό είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μην πτοήσε αγαπητέ Δημήτριε. Αληθώς συ λέγεις περί όλων αυτών που γράφεις. Αι δυνάμεις του σκότους εφοβήθησαν, ή μάλλον καλύτερα, εταράχθησαν με την κατά πάντα σωστή ένωση του παρελθόντος Ιανουρίου γι' αυτό και ο πονηρός μπήκε μέσα στις καρδιές ορισμένων και τους κάνει να γράφουν της αννοίας ρητά. Διότι αν οι οι ίδιοι οι ταλαίπωροι ''ανώνυμοι'' δεν μπορούν επώνυμα να στηλιτεύσουν τα λεγόμενά σου και τα λεγόμενα του Αγίου Μεσογαίας, τότε πως περιμένουν ο κόσμος να πιστέψει τις συκοφαντίες τους; Είμαι ο τάδε και πιστεύω πως γι' αυτόν τον λόγο η ένωση είναι λάθος, είναι αιρετική, είναι, είναι... Τα δε υπόλοιπα που κανείς μπορεί να γράψει, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Δημήτριε, γράφονται καθαρά και μόνο από εκδίκηση, από κακία, από ζήλεια κι από φθόνο επειδή απλά και μόνο κάποιοι θέλουν να εναντιωθούν εις την Ένωση αυτή. Γι' αυτό αγαπητέ αδελφέ μου συνέχισε τον δρόμο σου και μην λαμβάνεις καθόλου υπ' όψιν σου τι λέει ο κάθε πονηρός, ο κάθε ανόητος και βραδείς τη καρδία, που επειδή δεν έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει τα ίδια του τα λόγια, ψάχνει και τα βρίσκει πίσω από την εύκολη λύση της ανωνυμίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμε 6:34, με αυτά που γράφεις φαίνεται να είσαι το ίδιο ανόητος με τον Παπαδάτο. Είναι με τις προτροπές κάποιων σαν και εσένα που αυτό το παιδί καταστράφηκε... Δεν αντιλαμβάνεσαι και εσύ και όλοι οι άλλοι ότι αυτό το παιδί νοσεί; Είναι ψυχικά ασθενές. Είναι ανισόρροπο. Χρήζει φαρμακευτικής αγωγής, αν δεν την λαμβάνει ήδη βέβαια. Το λέω με πολλή αγάπη και πολύ κομψά. Λυπηθείτε αν μη τι άλλο την ψυχή του αφού ο πνευματικός του (Κήρυκος) είναι το ίδιο και χειρότερο όπως τελικά αποδεικνύεται. Έχετε καταντήσει πλέον οι μουτζαχεντίν των χριστιανών. Γέμετε κατηγορίας, φθόνου, πάθους φθονερού. Ο Θεός να σας λυπηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ ανώνυμε, άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε με πολύ προσοχή αυτό που θα σου γράψω.

    '' ΜΙΣΕΙΤΕ ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ!'' ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

    Εγώ κάτι ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ σαν και του λόγου σου τους πουλάω και τους αγοράζω μέσα σε πέντε λεπτά.Να σας χαίρονται οι γονείς σας, οι γυναίκες σας και οι άντρες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ Ανώνυμε 8:51. Κατ' αρχάς ο Ανώνυμος 6:34 φαίνεται πως ειρωνεύεται τον Παπαδάτο κι όχι ότι τα εννοεί. Απλά έπρεπε προς το τέλος να το αφήσει να εννοηθεί γιατί ο Παπαδάτος λογικά το πήρε αλλιώς και αντί να καταλάβει την ειρωνεία νόμιζε ότι τον επευφημούσε. Όσο για σένα, αν και είμαι σφόδρα αντίθετος με την τακτική του Παπαδάτου και γενικά πολέμιος της πλάνης του και της αίρεσής του, δεν συμφωνώ να μπαίνεις σε τόσο προσωπικά ζητήματα γιατί εδώ πολεμούμε την σχισματοαίρεση τους κι όχι τον άνθρωπο προσωπικά. Δεν θα κάνουμε ό,τι κάνουν κι αυτοί, πράγμα που είναι και η απόδειξη της πλάνης τους. Νομίζω έγινα σαφής. (Τα προσωπικά του και τα περί ασθενείας του ας τα επιληφθούν αυτοί που τον έχουν βάλει φερέφωνο, όχι εμείς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κρίμα στον Δεσπότη Κύρηκο και στους άλλους. Δεν βλέπουν που έχουμε γίνει άνω κάτω όλοι; Τι κακό είναι όλο αυτό που συμβαίνει; Τι κατάρα έπεσε; Να τρώγονται αδέλφια με αδέλφια και οι Δεσποτάδες να καμαρώνουν; που είναι και οι κύριοι υπεύθυνοι για όλη αυτή την κατάσταση; Πολύ λυπηρά όλα αυτά... Θα δώσουν μεγάλο λόγο στον Θεό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η Γραφη λέγει: " Εμίσησα καί εβδελυξάμην την αδικίαν ηγάπησα δέ τόν νόμον σου" (Ψαλμός 118, 163)

    ΑπάντησηΔιαγραφή