Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ.


18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Αξιοπρόσεκτον παράδειγμα από τη ζωή των Αγίων

ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩΜΕΝ
ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΙΝ ΕΞΕΤΑΣΩΜΕΝ 
ΚΑΛΩΣ, ΕΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ
ΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΙ

 Ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, ο τόσον άκρος φίλος του Χριστού και τόσον μεγάλος εις την αγιότητα, ως ατελής άνθρωπος επαρουσίαζε και κάποιο παράπτωμα εις τον εαυτόν του, όχι από κακίαν και γνώσιν, αλλ' από άγνοιαν της αληθείας και επίδρασιν. Διότι μόνον του Θεού είναι ίδιον το αναμάρτητον, καθώς λέγει ο Γρηγόριος ο Θεολόγος. Οι Άγιοι, όσον και αν είναι Άγιοι, υπόκεινται ως άνθρωποι, εις την ανθρωπίνην ασθένειαν και εις κάποια ανθρώπινα πάθη έστω και παραμικρά: <<άπτεται γαρ ου μόνον των πολλών αλλά και των αρίστων ο μώμος, ως μόνον του Θεού το παντελώς άπταιστον και ανάλωτον πάθεσιν>>. (Επιταφ. εις τον Μ. Βασίλειον).

 Έτσι λοιπόν και ο Άγιος Κύριλλος, ως άνθρωπος, είχε κάποιο ανθρώπινο πάθος το οποίον όμως διόρθωσε με θαυμάσιον τρόπον.
  
 Ποίον ήτο το πάθος τούτο και ποία υπήρξεν η διόρθωσίς του;  

 Ακούσατε:

 Ο μέγας Κύριλλος, είχε συγγενή τον Πατριάρχην Θεόφιλον, τον πρώτιστον εχθρόν του Αγίου Χρυσοστόμου και επίστευε τας ψευδείς κατηγορίας, τας οποίας έλεγον οι εχθροί εναντίον του όχι βεβαίως από κακίαν αλλά από απλότητα και ακακίαν, διότι κατά το γεγραμμένον <<άκακος ανήρ πιστεύει παντί λόγω>>.
 Από αυτά τα δύο αίτια, έφθασε να έχη ο θείος Κύριλλος πολύ κακήν υπόληψιν εναντίον του αγιωτάτου και θείου πατρός Χρυσοστόμου. Είχε έτσι μίσος εναντίον του όχι μόνον όσον εζούσε ο θείος Χρυσόστομος αλλά και αφού απέθανεν. ΔΙα τούτο δεν ήθελε να μνημονεύη εις τα δίπτυχα το όνομά του. Ο πατριάρχης Κων/πόλεως Αττικός, ο οποίος υπήρξε και αυτός εις την αρχήν εχθρός του Αγίου Χρυσοστόμου, αλλ' ύστερον μετενόησε και αντελήφθη ποίος ήτο πραγματικώς ο Άγιος, συνεβούλευσε τον Άγιον Κύριλλον αδελφικώς και τον παρεκάλει να γράψη εις τα δίπτυχα το όνομα του Αγίου Χρυσοστόμου και να το μνημονεύει.
  Ο Θείος Κύριλλος όμως δεν ήκουσε την συμβουλήν αυτήν, διότι δεν ήθελε να κατηγορήση την σύνοδον του Θεοφίλου κατά του Αγίου Χρυσοστόμου.
 Αλλά και ο Άγιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης τον συνεβούλευσε με πολύ θάρρος, ότι παραλόγως οργίζεται κατά του αθώου Ιωάννου και ότι δεν πρέπει να καταδικάζη κάποιος κάποιον άνθρωπον, εάν δεν εξετάση πρώτον με μεγάλην προσοχήν και λεπτομέρειαν την αιτίαν και το σφάλμα του ανθρώπου εκείνου. Διότι ο Θεός, ο οποίος αν και γνωρίζει τα παρόντα, πριν ακόμη να γίνουν και προβλέπει τα μέλλοντα ως παρόντα, εν τούτοις κατέβη μόνος Του από τον ουρανόν εις τα πόλεις των Σοδόμων δια να ιδή, αν αληθώς ημάρτανον οι Σοδομίται.
 Τούτο το έκαμε ο Παντεπόπτης Κύριος δια να μας διδάξη, να μη πιστεύωμεν αμέσως και αβασανίστως εις τας διαβολάς των κατηγόρων, αλλά να εξετάζωμε μόνοι μας προηγουμένως, έως ότου να βεβαιωθώμεν, εάν είναι έτσι η αλήθεια καθώς την ακούομεν. <<Λοιπόν και συ, πρέπει πρώτον να στοχάζεσαι και κατόπιν να οργίζεσαι, εάν εύρης πραγματικήν αιτία δια οργήν. Διότι πολλοί από εκείνους οι οποίοι ήσαν μαζί με εσέ εις την Σύνοδον (εις Έφεσον), σε κατηγορούν φανερώς, ότι αδίκως έχεις θυμόν κατά του αθώου Ιωάννου, και ότι, επειδή είσαι συγγενής του Θεοφίλου, μιμείσαι κατά πάντα εκείνον. Διότι όπως εκείνος εδίωξε από τον θρόνον τον άγιον και ηγαπημένον του Θεού Ιωάννη, ομοίως και συ τώρα κατηγορείς και διαβάλλεις την δόξαν του διωγμένου, μολονότι αυτός έχει απέλθει από τον πρόσκαιρον αυτόν βίον>>.

 Και εις άλλην του επιστολήν προς τον Άγιον Κύριλλον έλεγεν ο Άγιος Ισίδωρος:
 <<Με φοβίζουν τα παραδείγματα τα οποία αναφέρονται εις την θείαν Γραφήν και με βιάζουν να σου γράψω εκείνα τα οποία κρίνω απαραίτητα. Εάν εγώ είμαι ο πατήρ σου καθώς με ονομάζεις, φοβούμαι την καταδίκην, την οποίαν έλαβε ο Ηλί ο ιερεύς, διότι δεν επετίμησε καθώς έπρεπε τους υιούς του, όταν ημάρτανον. Εάν πάλιν εγώ είμαι υιός σου, καθώς το αισθάνομαι, φοβούμαι μήπως με καταλάβη η τιμωρία εκείνη, την οποίαν έλαβε ο Ιωνάθαν ο Υιός του Σαούλ, ο οποίος αν και ημπορούσε να εμποδίση τον πατέρα του, δεν τον ημπόδισε από την αμαρτίαν. Δια τούτο πρώτος εκείνος εφονεύθη εις τον πόλεμον. 

 Λοιπόν, δια να μη καταδικασθώ και εγώ, σου λέγω εκείνα, τα οποία πιστεύω, ότι θα σε ωφελήσουν. Και δια να μη καταδικασθής και συ από το δίκαιον Κριτήν άκουσέ με.

 Διώξε μακρυά τον θυμόν, τον οποίον έχεις κατά του θανόντος δικαίου και μη συγχύζεις την Εκκλησίαν των ζώντων και προξενείς εις αυτήν ταραχάς>>. 

 Και εις άλλο μέρος της επιστολής του λέγει: <<Με ερωτάς διατί και πως εξωρίσθη ο Ιωάννης. Πλην όμως εγώ δεν θέλω να σου απαντήσω λεπτομερώς, δια να μη φανώ ότι ονειδίζω και κατακρίνω τους άλλους. Αυτό μόνον σου λέγω, ότι πολλοί παράνομοι, αδίκως εναντίον του αγίου ετελείωσαν την κακίαν τους. Και θα σου αναφέρω εν συντομία την κατάστασιν της Αιγύπτου με την οποίαν γειτονεύεις.

 Η Αίγυπτος ηρνήθη τον Μωϋσήν και εδούλευσε εις τον Φαραώ. Τους ταπεινούς επλήγωσε με μάστιγας. Τους ταλαιπωρημένους Ισραηλίτας εβασάνισε. Πόλεις της έκτιζον και αυτή δεν τους επλήρωνε. Εις αυτά τα παράνομα έργα της Αιγύπτου, εφύτρωσε και ο Θεόφιλος, με τους ομόφρονάς του εμίσησε και ελύπησε τον ηγαπημένον άνθρωπον του Θεού και θεοκήρυκα Ιωάννην. Αλλ' ο οίκος του Δαβίδ αυξάνει μάλλον και στερεώνεται, ενώ ο οίκος του Σαούλ ελαττώνεται και ολιγοστεύει καθώς βλέπεις>>.

 Από τας επιστολάς αυτάς του Αγίου Ισιδώρου ήρχισε ο θείος Κύριλλος να εξυπνά και να γνωρίζη το σφάλμα του και να διορθώνεται. Πλην όμως τότε εγνώρισε καθαρά και διωρθώθη, όταν είδε την εξής οπτασίαν:

 Είδε εις τον ύπνο του ο Άγιος μίαν φοράν ότι ευρίσκετο εις ένα ωραιότατον τόπον, γεμάτον από χαράν ανεκλάλητον, εις τον οποίον έβλεπε τον Αβραάμ, τον Ισαάκ, τον Ιακώβ και άλλους μεγάλους Αγίους της Παλαιάς και Νέας εποχής. Εις τον τόπον εκείνον έβλεπε και έναν Ναόν φωτεινότατον του οποίου η λάμψις, και η ωραιότης ήτο ανερμηνεύτος. Μέσα εις τον Ναόν ήκουε πλήθος πολύ να ψάλλη μελωδικώτατα. Μόλις εισήλθε ο Άγιος εις τον ναόν έμεινε έκθαμβος από την θεωρίαν του χώρου εκείνου.

 Χαρά και γλυκύτης επλημμύρισε την καρδίαν του, διότι έβλεπε την Κυρίαν Θεοτόκον, περικυκλωμένην από πλήθος Αγίων Αγγέλων και λάμπουσαν, από άρρητον δόξαν. Έβλεπε δε και τον Άγιον Ιωάννην τον Χρυσόστομον, ο οποίος εστέκετο δίπλα εις την Παναγίαν μας με μεγάλην τιμήν και ήστραπτε από φως θαυμαστόν, ως Άγγελος Θεού, κρατώντας εις τα χέρια του το βιβλίον των διδαχών του. Ήσαν δε μαζί με τον Άγιον Χρυσόστομον και άλλοι πολλοί ένδοξοι άνδρες, οι οποίοι του παρεστέκοντο ως υπηρέται, οπλισμένοι και τάχα ετοιμασμένοι δια να λάβουν εκδίκησιν. Βλέποντας αυτά ο θείος Κύριλλος ηθέλησε να πλησιάση δια να προσκυνήση την Κυρίαν Θεοτόκον και έτρεξε προς Αυτήν. Αλλ' αμέσως ο Άγιος Χρυσόστομος με τους δορυφόρους του έτρεξε εναντίον του με θυμόν και όχι μόνον τον ημπόδισεν να πλησιάση την Θεοτόκον αλλά και από τον Ναόν εκείνον τον απεμάκρυνε.

 Και ενώ ο Άγιος Κύριλλος εστέκετο έντρομος, συλλογιζόμενος δια ποίον λόγον ωργίσθη εναντίον του ο άγιος Χρυσόστομος, ιδού ακούει την Υπέραγνον Δέσποινα, η οποία εμεσίτευε και έλεγε εις τον Ιωάννην να τον συγχωρήση, επειδή όχι από κακίαν, αλλά από άγνοιαν είχε λάβει την κακήν υπόληψιν δι' αυτόν.

 Ο Ιωάννης όμως υπεκρίνετο ότι δεν έστεργε να τον συγχωρήση. Τότε επέμενε η Θεοτόκος εις αυτόν: Δια την αγάπην μου, Ιωάννη, συγχώρεσέ τον, επειδή ηγωνίσθη πολύ δια την τιμήν μου, καταισχύνοντας τον υβριστήν μου Νεστόριον και ανακηρύττοντάς με Θεοτόκον εις τους ανθρώπους αμέσως κατεπράϋνε και αφού ενηγκαλίασε τον Άγιον Κύριλλον, ως φίλος φίλον, φιλικώς και θερμώς εν αγάπη τον ησπάζετο. Με τον τρόπον αυτόν ειρήνευσαν και συνεφιλιώθησαν οι δύο Άγιοι μεταξύ τους εις την οπτασίαν εκείνην με την μεσιτείαν της Θεοτόκου.

 Αφού εξύπνησε ο Άγιος Κύριλλος και εσυλογίσθη την οπτασίαν αυτήν μετανόησε πολύ και εκατηγορούσε μόνος του τον εαυτόν του, πως τόσον καιρόν είχε πάθος μάταιον και ασυλλόγιστον εναντίον του αγίου εκείνου ανδρός.

 Και αμέσως αφού συνεκέντρωσε όλους τους Επισκόπους της Αιγύπτου, έκαμε εορτήν και πανήγυριν προς τιμήν του Αγίου. Έγραψε και το όνομά του εις τα δίπτυχα και το εμνημόνευε μαζί με τους άλλους Αγίους. Έγραψε τον βίον του εις σχέδια, από τα οποία αργότερον συνέγραψε τον βίον του ο Γεώργιος Αλεξανδρείας. Και έτσι απηλλάγη από των μώμον αυτόν η αγιότης του θείου Κυρίλλου.

 Υ.Γ.: Το ανωτέρω απόσπασμα, το οποίον ελάβομεν από τον βίον του αγίου Κυρίλλου Πατριάρχου Αλεξανδρείας, το δημοσιεύομεν ένεκα προσφάτου δημοσιεύσεως του κ. Στουραΐτη, δια της οποίας ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός ανακοίνωσε πως στην σύνοδο που θα συγκληθεί όσο νούπω, υπό την προεδρία του Αγίου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου, θα συζητηθεί και το θέμα της δήθεν <<χειροθεσίας>> που έλαβε χώρα στα Εξαμίλια της Κορινθίας κατά την ημέρα του Ενωτικού Συλλειτούργου.
 Εγώ από την πλευρά μου ευχόμενος την άνωθεν επίσκεψιν και ευλογίαν δια την σύνοδον αυτήν, εκφράζω την λύπη μου για τις δηλώσεις του κ. Στουραΐτη περί δήθεν <<χειροθεσίας>> και την ανησυχία μου για όσα επρόκειτε να δημιουργήσει εις βάρος της ψυχής του ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος αν λάβει άδικες αποφάσεις. Διότι τα περί <<χειροθεσιών>> ανήκουν μόνο στη σφαίρα της φαντασίας ορισμένων και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. 
 Γι' αυτό και ως αυτόπτυς μάρτυς που ήμουν σε όσα συνέβησαν κατ' εκείνη την ημέρα, δηλώνω με απόλυτη ειλικρίνεια πως μόνο ''χειροθεσίες'' που δεν συνέβησαν. Και πως τα περί ''χειροθεσίας'' είναι επινοήματα τόσο δικά σας όσο και των ανθρώπων που στείλατε για να δουν τι θα γίνει την ημέρα αυτή και τίποτα περισσότερο. Οι δε άνθρωποι αυτοί ως ολιγογνώστες που είναι ως προς τα Εκκλησιαστικά, είδαν ή άκουσαν, ως φαίνεται, πως εντός του Ιερού πριν την μετάληψη των Αχράντων Μυστηρίων οι Αρχιερείς διάβασαν ο ένας στον άλλον την καθιερωμένη Συγχωρητική ευχή της δεδομένης στιγμής, κι αυτό το θεώρησαν ως ύποπτο και σας το μετέφεραν. Εσείς πάλι ως να μην έχετε από που αλλού να πιαστείτε για να μας καηγορήσετε, θελήσατε να υιοθετήσετε την λανθασμένη αυτή πληροφορία και από μία απλή συγχωρητική ευχή προ της Θείας Κοινωνίας όπου ήταν, να την αναγάγετε σε δήθεν ''συγχωρητική ευχή'' μετανοίας και επιστροφής μας εις την Ορθοδοξία.
 Δυστυχώς όμως κ. Στουραΐτη και λοιποί απαξάπαντες ομόφρονες αυτού, αδίκος ματαιοπονείτε να βγάλετε προς τα έξω μία λάθος εικόνα και να μας κατηγορήσετε ως δήθεν <<προδότες>> και αρνητές της Ομολογίας Πίστεως. Γι' αυτό και θα ήθελα να σας κάνω μία και μόνο παράκληση:
 Αν εσείς οι ''φωστήρες'' της Θεολογίας και οι  ''άγρυπνοι φύλακες'' της Ορθοδοξίας, νοιάζεστε, αγαπάτε και πιστεύετε πραγματικά πως ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος είναι ο επί γης εναπομείνας πλέον μόνος Ορθόδοξος Επίσκοπος, τότε καλό θα ήταν να τον αποτρέψετε από το να λάβει τέτοιου είδους άδικες κατά της ψυχής του και δη της Αρχιρωσύνης του αποφάσεις. Προκειμένου έτσι να μπορέσει να αποφύγει και παρόμοιο περιστατικό όπως αυτό του Αγίου Κυρίλου που είδε σε οπτασία την Υπεραγία Θεοτόκο. Κι αν όντως θέλετε να μάθετε με κάθε λεπτομέρεια όλα όσα συνέβησαν στο Συλλείτουργο, τότε καλό θα ήταν να δράξετε την ευκαιρία που σας δίνει ο ''Τόμος Ενώσεως'' και όσο ακόμη είναι καιρός να κυνηγήσετε τον εν αγάπη και αληθεία διάλογον με την Ιερά Σύνοδο, της οποίας Πρόεδρος είναι ο Μακ/τος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Παχώμιος και μέσα από αυτόν να ανακαλύψετε αν όντως έγιναν ''χειροθεσίες''. 
              
 

22 σχόλια:

  1. Καποιοι ετόλμησαν νά παραλληλίσουν την προδοτικην "ενωσιν", "χειροθεσίαν" καί "συγχωρητικην ευχήν" στην Αμερική καί στην Ελλάδα το ετος 1971, με τήν εν αληθεία καί αγάπη εν Χριστω καί εν τη Εκκλησία Του ευλογημενην ενωσιν της 27ης Ιανουαριου 2019 εις τά Εξαμίλια Κορινθίας.... Τι ειπωμεν καί τι λαλήσωμεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Επίσκοπος Κήρυκος επιμένει συνεχώς και δημοσίως υποστηρίζοντας ότι η Συγχωρητική ευχή είναι το ίδιο με την Χειροθεσία ως επί σχισματικών για να αποδείξει ότι το 71' όλοι ημάρτησαν. Άρα αυτό που αναφέρετε κι εσείς παραπάνω κ. Παπαδάτο, ότι έγινε Συχγωρητική ευχή από τον Παχώμιο στον Κήρυκο και στους επισκόπους του, κατά το συλλείτουργο στα εξαμίλια, είναι το ίδιο με Χειροθεσία ως επι σχισματικών, κατά τα ισχυριζόμενα του Κηρύκου! Το αυτό υποστηρίζουν εν κρυπτώ και οι του Παχωμίου. Ότι δηλαδή απεκατεστάθη ο Κήρυκος και οι συν αυτώ δια Συγχωρητικής ευχής - Χειροθεσίας. Ως πότε θα το κρύβετε αυτό κ. Παπαδάτο; Δεν γνωρίζετε το "Ουδέν κρυπτόν ό μη φανερόν γενήσεται"; Ως πότε θα κρύβετε την Αλήθεια; Ως πότε προσωπικά θα σέρνεστε ως δοσίλογος και προδότης για λίγη τιμή και υπόληψη υπό των σφετεριστών σας; Το γεγονός και μόνο ότι σβήνετε συνεχώς τα απαντητικά σχόλια των Anonymous αποδεικνύει την δειλία και την προπαγάνδα σας κατά των απλοϊκών πιστών ώστε να τους σύρετε κι αυτούς στη δική σας απώλεια! Λυπηθήτε τους κόπους και την αγαθότητα των πιστών αυτών που σας εμπιστεύονται και σας ακολουθούν (διότι εσείς είστε πλέον η φωνή της "συνόδου Παχωμίου" ο οποίος αποφαίνεσθε δημοσίως και πραγματοποιείτε τον διάλογο αντ' αυτής) και μη τους στέλνετε σε παντοτινή κόλαση για τυχόν προσωπικά σας πλην πρόσκαιρα ωφέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε ανωνυμε, εσενα και τους ομοιους σου μονο ο Θεος μπορει να σας συνετιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μονο ενας ανεγκεφαλος, στενόμυαλος (μάλλον αμυαλος) καί γνωστης των πραγματων θα μπορουσε νά τά γραψει αυτά, εν γνωσει του μαλιστα οτι ειναι αναληθειες. Αυτό ομως ειναι τό χειρότερον ειδος καιροσκοπισμου καί αυταπάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιος τελικα σέρνεται ως δοσίλογος και προδότης για λίγη τιμή και υπόληψη υπό των σφετεριστων του (δικά σου λόγια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ ανώνυμε, θα ήθελα πραγματικά να σε ρωτήσω και να μου απαντήσεις, πόσο σωστό μπορεί να είναι κάποιος λογικός άνθρωπος να αφήνει να ακούγονται λόγια ψευδή, τα οποία μάλιστα δεν αναφέρονται από ποιον γράφονται; Η ταπεινότητά μου πτυχία δεν έχει και ούτε είμαι κάποιος από όλους εσάς τους δήθεν σημαντικούς, πλην όμως θυμάμαι από το κοντινά μου χρόνια στο λύκειο πως μας έλεγαν οι καθηγητές ότι όταν είναι κάτι να πούμε και είναι έγκυρο, τότε οπωσδήποτε θα πρέπει να αναφέρουμε και τα στοιχεία μας, τουλάχιστον όνοματεπώνυμο. Αυτά μας τα έλεγαν οι Καθηγητές. Εσύ τώρα θέλοντας να περάσεις πάση θυσία τη δική σου γνώμη ως σωστή, χτυπιέσαι και αγωνίζεσαι γιατί εγώ σβήνω τα σχόλιά σου/σας. Σου λέω λοιπόν πως αυτό θα συνεχίσω να το κάνω ότι κι αν εσύ λες ή λέτε. Στο blog θα αφήνω να ακούγονται γνώμες εκείνων που έχουν το θάρρος να υποστηρίξουν με το όνομά τους τα λόγια τους. Τα δε υπόλοιπα θα αφαιρούνται ως ψευδή και συκοφαντικά. Κι απόδειξη πως είναι ψευδή και συκοφαντικά αποτελεί και το γεγονός πως εσύ συνεχίζεις να υποστηρίζεις ότι στα Εξαμίλια έγινε ''χειροθεσία'' ή ''συγχωρητική ευχή''. Εγώ που ήμουν εκεί και λόγω δεν έχω να πω ψέματα, το μόνο που είδα ήταν πριν από την Θεία Κοινωνία οι Αρχιερείς να διαβάζουν ο ένας στον άλλον την απαραίτητη ευχή για να μπορέσουν να κοινωνήσουν. Και μάλιστα την ημέρα εκείνη την ευχή αυτή την διάβασε ο Σεβ/τος Κήρυκος στον τότε Σεβ/το Παχώμιο. Κι εγώ που συνεχώς βρίσκομαι στο Ιερό ξέρω πως η ευχή αυτή διαβάζεται σε κάθε συλλείτουργο. Επομένως καλό θα ήταν να πάψεις να υποστηρίζεις τη γνώμη σου ως την μόνη αληθινή και αν θες να πεις κάτι, τότε να έχεις τα κότσια να το πεις με το όνομά σου και όχι κρυβόμενος πίσω από τις ανωνυμίες οι οποίες δίνουν στον κάθε ανόητο την δυνατότητα να πετάξει την μπαρούφα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι αν ακόμη εγώ δεν γίνομαι πιστευτός γι' αυτό που λέω, τότε όποιος από εσάς τους διαφωνούντες νομίζει πως λέει την αλήθεια και έχει τα παραίτητα επιχειρήματα για να την υποστηρίξει, τότε ας έρθει σε διάλογο με την σημερινή Ιερά Σύνοδο και μέσα από αυτόν ας ανακαλύψει το τι πραγματικά έγινε. Διότι εμείς μπορεί να μην ακούσαμε την γνώμη κάποιοων που για καθαρά προσωπικούς λόγους δεν ήθελαν την ένωση και να προχωρήσαμε σε αυτή, πλην όμως δεν είμαστε ψεύτες και ότι λέμε το λέμε επειδή είναι η αλήθεια και όχι για να κρύψουμε κάτι ή για να κοροϊδέψουμε τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και αυτή τη φορά, αγαπητέ ανώνυμε, θα αφήσω το σχόλιό σου μόνο και μόνο για να πάψεις να κλαίγεσαι σαν μικρό παιδάκι και για να γίνεσαι ρεζίλι μέσα από τα ίδια σου τα λόγια.

    Ότι έχεις να πεις, αν αυτό είναι αλήθεια, υποστήριξέ το με το όνομά και το επίθετό σου. Όπως κάνω εγώ ο μεν αγάγραμματος αλλά φανατικός υποστηρικτής της αληθείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γραφεις ανωνυμε οτι ο Επίσκοπος Κήρυκος επιμένει συνεχώς και δημοσίως υποστηρίζοντας ότι η Συγχωρητική ευχή είναι το ίδιο με την Χειροθεσία ως επί σχισματικών για να αποδείξει ότι το 71' όλοι ημάρτησαν. Καί σου απαντω: Ο Επίσκοπος Κηρυκος στό μόνο πού επιμενω ειναι οτι στην Αμερική τον Σεπτεμβριο του 1971 1) Οι Ρωσοι δέν ωρθοδοξησαν, ητοι δεν απεδεχθησαν την Ομολογιαν -Εκκλησιολογιαν της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησίας της Ελλάδος 2) Η Απόφασις των Ρωσων περί των Ματθαιικων Επισκόπων ητο κακόδοξος 3) Οτι συμφωνα με τήν απόφασιν των Ρωσων εγενετο η λεγομένη χειροθεσία, την οποίαν διεταχθησαν επιστρεφοντες εις τήν Ελλάδα νά τήν μεταδωσουν εις τούς λοιπούς Αρχιερεις, 4) Επιστρεψαντες ομως εις τήν Ελλάδα επειδή εφοβηθησαν τις αντιδρασεις των εδω προπάντων οταν ο θεολόγος Ελευθεριος ακουσε από τόν Κ. Σαραντόπουλο, οτι τούς εκαναν χειροθεσία, αντεδρασε καί μου ειπε "πάμε νά φυγουμε δέν θα βάλω μετανοια σέ προδότες", 5) Εν τω μεταξυ παρενεβη ο Καλλιόπιος καί ειπε:"Οχι δέν εγινε χειροθεσία μια απλή συγχωρητικη ευχή εγινε", 6) Ζήτησε συγγνωμη ο Ελευθεριος καί μαζί μέ τόν Καλλιόπιο επεισαν τούς εν Ελλάδι Αρχιερεις νά δεχθουν μίαν συγχωρητικην ευχήν, ενω απέκρυψαν την απόφασιν διά νά μην υπάρχουν αντιδρασεις, 7) Παρα ταυτα δυο Αρχιερεις αντεδρασαν καί εις αυτην την συγχωρητικην ευχην, αλλά καί ολος ο Κλήρος σχεδόν δε΄ν εδέχθη καμμίαν χειρουεσίαν η συγχωρητικην ευχήν, καί τελεος στό περιοδικό "ΚΗΡΥΞ" εδημοσιευσαν εκ των υστερων καί την απόφασιν καί την ειδησιν πως ο,τι εγινε εις τήν Αμερικήν εγινε καί εις τήν Ελλάδα. Σημειωτεον οτι τό περιοδικόν τοτε επεμελειτο ο θεολόγτος Ελευθεριος Γκουτιζης υπό τυήν επιστασίαν του Πρωθιερεως Ευγενίου Τόμπρου ... Επεται συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σεβ/τε πιστεύω πως με όσα λέτε γίνεστε απόλυτα σαφής και συνάμα είστε απόλυτα ξεκάθαρος. Όποιος σας ξέρει προσωπικά γνωρίζει πως όταν γράφετε, το κάνετε μόνο για να υποστηρίξετε την αλήθεια και για κανέναν άλλο λόγο. Επομένως κανείς από το Λ Ο Γ Ι Κ Ο ποίμνιο της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν μπορεί να αμφιβάλλει για τα λεγόμενά σας. Τουναντίον μάλιστα, θα πρέπει να ευχαριστήσουμε και τον Θεό που χάρισε εις ημάς τους απλούς πιστούς έναν Αρχιερέα σαν κι εσάς, που ο μόνος του σκοπός είναι να διακονήσει την αλήθεια, την αγάπη και μέσα από αυτά τον ίδιο τον Χριστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα ανωτερω ειναι ειναι μία συνοψις των οσων συνεβησαν το 1971, τα οποία ομως θα αναλυθουν καί θα εξηγηθουν καλύτερα βάσει ντουκουμεντων. Βεβαια ο Τλόμος της Ενωσεως καί προηγουμενως η κοινη Ομολογια διευκρινιζει το θεμα του 1971 κατα τόν πλέον ευσυνοπτον καί ανταποκρινόμενον εις τήν αλήθειαν τρόπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ 1981 ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 1971, ΗΤΟΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΑΙΞΕΝ Ο ΚΑΛΛΙΟΠΙΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΙΝ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ ΤΟΥ 1971 (ΔΙΑ ΝΑ ΕΝΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ, ΩΣ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΚΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ:
    Αρχιμ. Χρυσόστομος (ειπεν): Περί τοῦ ὅτι ὁ Καλλιόπιος ἐνεργοῦσε πρό τοῦ 1970 περί τῆς ὑποθέσεως αὐτῆς ἔχω ὑπ’ ὄψιν μου πληροφορίας ἀπό τόν ἴδιο τόν Καλλιόπιο, ὅταν μετά τήν ἐπιστροφήν των ἐξ’ ‘Αμερικῆς τό 1971 εὑρισκόμεθα εἰς τό δωμάτιόν του στόν Πειαριᾶ παρόντων καί τοῦ π. Κλήμη μεθ’ ἑνός Μοναχοῦ ἐκ τῆς συνοδείας του, τοῦ Καλλίστου, τῆς Μακαρίας καί ἐμοῦ, ὅπου ἔλεγε ὅτι διά τήν ὑπόθεσιν, ἤτοι τῆς μεταβάσεως εἰς ‘Αμερικήν καί ἀναγνώρισιν ἀπό τούς Ρώσους εἴχαμε ἐπαφάς καί συνεννοήσεις πρό δύο ἐτῶν μέ τόν Κάλλιστο καί τήν Μακαρία, ὅπου ἤρχοντο ἐδῶ εἰς τό ταπεινόν μου κελλίον καί τά ἐσυζητούσαμε. Τούς ἔλεγα δέ ὅτι πρέπει νά πᾶμε εἰς τήν ‘Αμερικήν καί νά συναντηθοῦν μέ τόν Φιλάρετο νά τούς ἀναγνωρίση. Διότι ἄν πᾶτε στήν ‘Αμερική καί δέν συναντῆστε τόν Φιλάρετο μήν πᾶτε καθόλου. Θά φροντίσω ἐγώ νά μήν φανῆ προσυνεννοημένη ἡ συνάντησίς σας. Τηλεφωνικῶς δέ εἶχα ἐπικοινωνήσει εἰς ‘Αμερικήν μέ τόν π. Παντελεήμονα ὁ ὁποῖος ὑπεδέχθη εἰς ‘Αμερικήν τόν Κάλλιστον τό 1970, καί ὁ ὁποῖος ἐνήργησε νά συναντηθῆ ὀ Κάλλιστος μέ τόν Φιλάρετο. Κατά τήν ἀφήγησιν τοῦ Καλλιοπίου οὐδείς τόν διέψευσε, μάλιστα ὁ Κάλλιστος εἰς μίαν στιγμήν τοῦ εἶπε: «Λέγε, λέγε π. Καλλιόπιε, νά φωτίζωνται τά παιδιά». Χαρακτηριστικῶς ὁ Καλλιόπιος εἶπεν ὅτι ἀρχικῶς ἤρχοντο ὁ Καλλιόπιος καί ἡ Μακαρία ἐδῶ καί ἐφοβοῦντο μήπως γίνουν ἀντιληπτοί πού ἔχουν σχέσι μαζί μου.
    Σεβ. Κοζάνης (ειπεν): Ἔχω πληροφορηθεῖ ὅτι ὁ Καλλιόπιος ἐπῆγε στόν Πολύκαρπο Λιώση καί τόν πίσεσε νά ὑπογράψη τήν πληροφορία ὅτι ὁ Φλωρίνης εἶχε πεῖ, ὅτι οἱ Ματθαιϊκοί νά χειροθετοῦνται.
    Ἀρχιμ. Χρυσόστομος: Εἰς τό σημεῖον αὐτό ἐνθυμοῦμαι πού μοῦ εἶχεν εἰπεῖ ὀ Καλλιόπιος ὅτι διά τό θέμα τῆς ἀναγνωρίσεως τῶν Ματθαιϊκῶν καί τῆς χειροθεσίας των συνεννοήθησαν 4 ἄτομα: 1) Βίκτωρ Μοναχός 2) Πολύκαρπος Λιώσης 3) Ἕνας ‘Αγιορείτης δέν ἐνθυμοῦμαι τό ὄνομά πού μοῦ εἶπε καί 4) Ἴσως ἐννοοῦσε τόν ἐαυτόν του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 1981

    Ελ. Γκουτζίδης: Ὅλα ἦσαν προκατασκευασμένα ὑπό τοῦ Καλλιοπίου, Βίκτωρος καί Παντελεήμονος. Τά ἐγνώριζον καί ἄλλα πρόσωπα, ὅπως ὁ π. Κων/νος ‘Αλεξανδρόπουλος, ὅστις ἐπανειλημμένως μέ ἠρώτησεν πῶς θά γίνουν δεκτοί οἱ ‘Αρχιερεῖς ἀπό τούς Ρώσους. Καί εἰς τήν ἀπάντησίν μου ὅτι δι’ ἁπλῆς Συνοδικῆς Πράξεως, ἐφ’ ὅσον βεβαίως πρωτίστως ὑπάρξει ταυτότης ἐν τῆ Πίστει, οὗτος μέ διεβεβαίωσεν ὅτι θά γίνουν δεκτοί διά χειροθεσίας.»
    Μεθ’ ἡμέρας δέ ἦλθε εἰς τό Γραφεῖον καί εἰρωνικῶς μοῦ εἶπεν: «’Ἐλευθέριε τούς ἐχειροθέτησαν», ὅταν ἐμεῖς ἀγνοούσαμε τά πάντα.
    Ἡ ἀπάντησίς μου ἦτο: «Εἶναι ἀδύνατον, τότε δέν εἶναι ‘Επίσκοποι. Πῶς λοιπόν ἐγνώριζε τά πάντα ὁ π. Κων/νος;;».
    ‘Ενθυμοῦμαι ἀκόμη ὅτι εἰς τό ἀεροδρόμιον ἐπληροφορήθην ὑπό τοῦ Κων/νου Σαραντοπούλου ὅτι ὁ Καλλιόπιος τοῦ ἐτηλεφώνησε καί τοῦ εἶπεν ὅτι τούς χειροθέτησαν, τότε ἐν καταφανεῖ ἀγανακτήσει ἐπεχείρησα νά ἀποχωρήσω τοῦ ἀεροδρομίου, διότι δέν ἐννοοῦσα νά ὑποδεχθῶ προδότας ἀρχιερεῖς. Τῆ ἐπιμονῆ ὅμως τῶν Κληρικῶν Ματθαίου καί Νικολάου ἀνέμενον νά πληροφορηθῶ ἀκριβῶς. Ὅτε ἔφθασεν ἡ ‘Εξαρχία ἦτο καταφανῶς στενοχωρημένη, ἀλλά ἐπεδιώχθη νά δημιουργθῆ ἀτμόσφαιρα πανηγυρική, ἐνῶ οἱ πληροφορίες πού μᾶς ἔδωσαν ἦσαν ὅτι οἱ Ρῶσοι ὀρθοδόξησαν, ὅτι ἠ Ὀρθοδοξία διεδόθη εἰς τά τέσσερα σημεῖα τοῦ κόσμου καί ὅτι ἐδέχθησαν χειροθεσίαν ὑπό τήν ἔννοιαν τῆς ἁπλῆς εὐλογίας καί διά νά μήν ἔχη οὐδείς πρόφασιν νά ἐμποδίση τήν ἐνότητα καί τήν πρόοδον τῆς Ἐκκλησίας.
    Ἦτο χαρακτηριστικόν τό παράδειγμα πού μοῦ εἶπον: Ὑπῆρχε μία παράβασις ἐξωτερική, τυπική, ὅπως ὅταν ἐσύ εἶσαι παραβάτης καί σέ συγχωρεῖ διά τῆς ἐπιθέσεως τῶν χειρῶν ὁ πνευματικός σου, ἔτσι ἐδέχθημεν καί ἡμεῖς τήν χειροθεσίαν.
    Μετά ταῦτα βεβαιωθείς ὅτι δέν θίγει ἡ χειροθεσία τήν ἀκεραιότητα τοῦ μυστηρίου τῆς χειροτονίας ἠρέμησα καί ἐζήτησα συγγνώμην, διότι ἀπεδοκίμασα ὡς προδότας τούς Ἀρχιερεῖς τῆς ‘Εξαρχίας. Ἔσφαλα ὅμως διότι ἐζήτησα τά κείμενα καί δέν ἐπεμεινα εἰς γραπτάς βεβαιώσεις, ἀλλά ἐπείσθην εἰς τά προφορικῶς λεχθέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γραφεις ανωνυμε, ανεξαρτητα σε ποιόν απευθυνεσαι: "Ως πότε προσωπικά θα σέρνεστε ως δοσίλογος και προδότης για λίγη τιμή και υπόληψη υπό των σφετεριστών σας"; Τό σκεφθτηκες καλά πού τό εγραψες. Μήπως πρέπει νά τό ξαναδιαβασης καί νά τό ξαναδιαβασης, διοτι υπάρχει περίπτωσις μεσα σ αυτη την φρασι αγαπητε ανωνυμε να ανακαλύψης τον δικό σου "δοσιλογισμό" καί την δικη σου προδοσία. Καί μακαρι νά τόν ανακαλύψης, διότι μόνο ετσι θα ελευθερωθεις από τήν "βαβυλώνειον αιχμαλωσίαν" του νοός σου καί των καταστασεων οι ιοποιες σέ περικυκλώνουν. Θα συνεχίσωμεν με τα΄θέματα του 1971. Καί νά εισαι βεβαιος οτι μέ τήν βοηθεια του Θεου ολα θα αποκαλυφθουν "ουδεν κρυπτόν ο ου μη φανερόν γενησεται", καί ολοι θα κληθουμε νά απολογηθουμε γιά τά λάθη πού διεπράξαμε, καί δέν μετανοησαμε... Καί η δικη ειναι αδεκαστος καί εδω και εις τό αιωνιον κριτηριον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σεβ/τε, είναι φανερό πλέον πως κάποιοι θρασύδειλοι στην προσπάθειά τους να υπερασπιστούν τη γνώμη τους και με το ζόρι να την περάσουν ως σωστή, ανοίγουν τα στόματά τους και λένε του κόσμου τις κουταμάρες. Μάλιστα πηγαίνουν και γυρεύοντας να γίνονται ρεζίλι μέσα από τα ίδια τους τα γραπτά. Αυτοί όμως οι δήθεν ''ομολογητές'', πόσο ομολογητές και σωστοί Χριστιανοί μπορεί να είναι στην πράξη όταν κυνηγούν την καταδίκη εκείνων που έχουν προσωπικά μαζί τους και τους δικούς τους, τους αγαπητικούς τους, τους άγουν και τους φέρουν ως δήθεν ομολογητές βάζοντάς τους ψεύτικα φωτοστέφανα; Αν λοιπόν επιθυμούν την καταδίκη εκείνων με τους οποίους εσείς πολύ σωστά κάνατε και ενωθήκατε διότι εκείνοι μετενόησαν, τότε ας επιθημήσουν πρωτίτερα την ''καταδίκη'' του ''κ. Καθηγητού'' ο οποίος στη Σύνοδο του Αυγούστου του 2018 δεν φοβήθηκε μήτε Θεό μήτε ανθρώπους και είπε πως ''ανακάλυψε την συγχωρητική ευχή για να μην υπάρξουν αντιδράσεις''. Έλεος πλέον με εκείνους που βάζουν πλάτη σε όσους τους αρέσουν και τους υπόλοιπους τους βρίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ με πάρα πολύ μεγάλη ευκολία. Αυτοί για εμένα δεν είναι Χριστιανοί, αλλά προσποιούνται τους Χριστιανούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καί δι᾿ αὐτῶν τῶν ἐνεργειῶν τῶν ἐπιβούλων τῆς ᾿Ορθοδοξίας οἰκονόμησεν ὁ Θεός, ὥστε τό 1971 νά κηρυχθῆ ὅτι ὁ ῞Αγιος Πατήρ ἡμῶν Ματθαῖος δέν ἡμάρτησεν τό 1948, ὅταν μή ὑπάρχοντος ἄλλου ᾿Ορθοδόξου ᾿Επισκόπου, ἐχειροτόνησεν μόνος του εἰς ἐπίσκοπον Τριμυθοῦντος, τόν μακαριστόν Σπυρίδωνα, καί ὅτι ἡ Χειροτονία ἐκείνη ἦτο πλήρης καί τελεία. Αὐτή εἶναι ἡ ἀλήθεια, αὐτή εἶναι ἡ συνείδησις τῆς ᾿Εκκλησίας (πιστοῦ Κλήρου καί Λαοῦ) καί οὕτω ἐδέχθημεν τήν λεγομένην "χειροθεσίαν" καί ὄχι ὅπως θέλουν νά περάσουν τό μήνυμα αἱ σκοτειναί δυνάμεις. (θεολόγος Ελευθεριος Γκουτζιδης Κυριακη Ορθοδοξιας 1996)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μηπως ειναι καιρος, αγαπητε ανωνυμε, νά ενσκηψωμεν εις τήν μελέτην των λαθων διά τά οποία ωμίλησεν ο Μακαριωτατος Αρχιεπισκοπος Ανδρεας οταν τον αναγκασαν νά παραιτηθει εν ετει 2003; Μηπως πρέπει νά ιδωμεν καί τα των ημετερων καί των αλλων καί νά σταματησωμεν τις αλληλοκατηγορίες καί τις αλληλοσυκοφαντιες, μήπως καί μάς ελεήση ο Κυριος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Παλαιοημερολογιτικος Οικουμενισμός ο οποιος εφθασε εις τό υψιστος σημειον με την δηθεν αναγνωρισιν των χειροτονιων καί την αποδοχήν της συγχωρητικης ευχής υπό τήν προυπόθεσιν οτι ωρθοδοξησαν οι Ρωσοι καί επί τω σκοπώ να γινη η ενωσις μετα των Φλωριναίων ηταν η αιτία ολων των μετα το 1971 σχισματων καί κυριως του 1995, 2005 καί 2015. Εάν ελειτουργει η Επιτροπη την οποίαν ωρισε η Συνοδος του 1981 καί εάν εξηταζε το θεμα του 1971 καί προσδιωρισε τους υπευθυνους, ωστε νά διορθωθουν δέν θα ακολουθουσαν τα οσα επηκολουθησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γραφει ο ανωνυμος: "Ο Επίσκοπος Κήρυκος επιμένει συνεχώς και δημοσίως υποστηρίζοντας ότι η Συγχωρητική ευχή είναι το ίδιο με την Χειροθεσία ως επί σχισματικών για να αποδείξει ότι το 71' όλοι ημάρτησαν". Γνωριζεις ανωνυμε οτι η Απόφασις των Ρωσων δεν προβλέπει συγχωρητικη ευχή, αλλά χειροθεσία κατα τόν Η Κανόνα της Α΄ Οικουμενικης Συνόδου καί οτι η συγχωρητικη ευχή ειναι εφευρημα του Καλλιοπίου εις το οποίον παρεσυρε τόν Ελευθεριο καί εκείνος αρεσυρε τούς Αρχιερεις, η τανάπαλιν (ακόμη δεν μάς τό δδιευκρινισεν αυτό), καί τουτο διά νά μήν υπάρχξουν αντιδρασεις καί διά νά αποφευχθη τό σχίσμα. Γνωρίζεις επίσης οτι εις τόν Κήρυκα του Οκτωβριου η Νοεμβριου δέν ενθυνμούμαι καλώς υπάρχει η ενημερωσις εκ μέρους της Ιερας Συνόδου, οτι κατα τό πναηγυρικόν συλλείτουργον ανεγνωσθησαν οι ευχές κατα την ταξιν, ως εγένετο καί εις τήν Αμερικήν;Γνωριζεις επίσης οτι δέν υπάρχει καμμία απόφασις η οποία νά λέγη οτι δέν θα γίνη εδω στην Ελλάδα χειροθεσία, αλλά συγχωρητικη ευχή. Γνωρίζεις οτι δέο Αρχιερεις αντιδρουσαν καί ο Ελευθεριος τούς ειπε δεχθητε γιά νά μή γίνη σχίσμα, δεν ειναι τιποτα. Οτι θα γίνη θα γινη υπό τυπον συγχωρητικης ευχής... Γνωρίζεις επίσης οτι οταν τό 1981 ηρωτηθη υπ εμου ο Αρχιεπίσκοπος εν Συνόδω τί ευχές ανεγνωσε "τά μασουσε" καί ποτε δέν μάς απήντησε ευθεως γιά τό τι ευχές του ανενγνωσαν εις τήν Κόρινθο καί γιά τό τι ευχές ανεγνωσε ο ιδιος στούς υπολοίπους Αρχιερεις; Καί αλλα πολλά θα σε ερωτησω ανωνυμε; Καί αν ξερεις καλώς, νά μάς απαντησης. Αν ομως δέν ξερης "ΣΙΩΠΑ, ΠΕΦΙΜΩΣΟ" καί σταμάτα νά διαστρεβλωνης την αληθεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακαινοτομητος Εκκλησία Κατακομβων Γράφει στό πιό πάνω κείμενα ο κ.Χαρίλαος τά εξης: "ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΝΗΡΓΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟ 1971 ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΨΕΥΔΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΑΦ' ΕΝΟΣ, ΤΑ ΠΑΝΟΥΡΓΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦ' ΕΤΕΡΟΥ, ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ..." Μήπως θά πρέπει νά μάς εξηγήσει κάποια στιγμή ο κ. Χαρίλαος ποία πρόσωπα υπονοει εδω; Καί επίσης νά μάς εξηγησει μήπως τοτε πού τά εγραφε ειχε κάτι υπ οψιν πού τωρα τό ξέχασε; Μήπως υπάρχουν καί αλλα μυστικά τά οποία δέν γνωρίζει καν ο ιδιος καί πρέπει νά ειναι κάπως συγκρατημένος, εις αυτά πού γράφει, διότι αν τά μάθει θά "πέση από τά συννεφα", καί αν δέν μετανοήσει θά ειναι η πτωσις μεγάλη καί οριστική, ο μή γένοιτο. Μήπως θά πρέπει νά ψάξη λίγο περισσότερο γιά νά δη ποιοι αλλοι ειναι ακόμη κάτω από την "βαβυλώνειον αιχμαλωσίαν" αυτων των προσωπων, τά οποία, οπως γράφει χαρακτηριστικά, "ενήργησαν γιά την μετάβαση στην Αμερική τό 1971 καί τά τόσα ψευδη τους, γιά νά εφαρμόσουν τά πανούργα σχέδια τους καί αφ ετέρου νά αποφύγουν τίς ευθυνες τους" ; Η μήπως ξέρει νά μάς εξηγησει, τέλος πάντων γιατί καί από ποίους εμποδίσθη η ορισθείσα από την Συνοδο του 1981 Επιτροπή νά λειτουργηση ως ελαβεν εντολή, ητοι νά ερευνηση τά τού 1971, νά εξευρεθούν οι υπεύθυνοι, καί νά αποδοθούν ευθυνες; Δέν τά ερωτω τυχαίως ολα αυτά, απλώς καλόν θά ητο νά υπάρξη προβληματισμός καί συγκρατημός από ολους μας. Διότι, κ. Πέτρο Αποστόλου, πρέπει νά γνωρίζετε, καί πρέπει νά γνωρίζουμε ολοι, οτι πίσω απ' ολα αυτά κρυπτονται οχι μόνον προδοσίες εις θέματα πίστεως καί αλλης φύσεως θέματα (νομοκανονικά καί ηθικά), αλλά προπάντων καί .... τεράστια οικονομικά σκάνδαλα (βλέπετε περίπτωσιν κληρονομιας Δασκαλοπούλου, πωλήσεις καί καταλήψεις ναών, πνευματικών Κέντρων καί μοναστηριακής περιουσίας κλπ.κλπ.). Εδω θά θέσω φυλακήν τω στόματί μου, διότι τήν διερεύνησιν τού θέματος αυτού την εχουμε αναλάβει πλέον καί τό αντιμετωπίζουμε ως η Κανονικήυ Ιερά Σύνοδος (υπό τόν Αρχιεπίσκοπον κ, Παχωμιον). "Εις τό επανιδείν" , οπως σου γράφει καί ο. Χαρίλαος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή