Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ


ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ,
Ο Χ Ι Θ Ε Α Τ Ρ Ο!!!

 Ήταν δάσκαλος του λαού ο Φαρισαίος. Άνθρωπος επίσημος που όλοι έπρεπε να τον τιμούν. Βάδιζε με ύφος αγέρωχο και με αίσθημα αυτάρκειας. Και όλ' αυτά κάτω από τη μάσκα της υποκρισίας. Η υποκρισία ήταν η ταυτότητά του. Γι' αυτό και δεν ένοιωσε καν την ανάγκη να την πετάξει, ούτε την ώρα της προσευχής. Την ώρα αυτή που δείχνουν οι χαρακτήρες το βαθύτερο ποιόν τους.
 Ανέβηκε στο ιερό και, αντί να συντριβεί και να δακρύσει, άρχισε να διαφημίζει τα έργα του, να υποτιμά τους άλλους και να ζητά δικαιωματικά αμοιβές και πρωτεία από το Θεό, αλλά προς το είδωλό του. Τρομερή η κατάστασή του. Κινείται μέσα στο ψέμα και την απάτη. Αγνοεί την τραγωδία της ανθρώπινης ύπαρξης. Αγνοεί το χάος που τον χωρίζει από το Θεό. Μετράει την αμαρτία μόνο εξωτερικά, αριθμητικά, συμβατικά. Αγνοεί την πτώση της ανθρώπινης φύσης.
 Το εντελώς αντίθετο παρουσιάζει, την ίδια ώρα, ένας άλλος προσευχόμενος στον ίδιο ναό, ο συντριμμένος Τελώνης.
 Αυτός, προτού ανεβεί στο ιερό, κατέβηκε στα βάθη της ψυχής του, είδε την αμαρτωλότητά του, γιαυτό και άρχισε να κτυπά τα στήθη του, να κλαίει με δάκρυα καυτά και να λέει μόνο τη λυτρωτική εκείνη φράση: <<Κύριε, ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ>>.
 Και ο Θεός έβγαλε την απόφασή του. Ο Τελώνης δικαιώθηκε και λυτρώθηκε, ενώ ο Φαρισαίος δέθηκε και καταδικάσθηκε.
 Ο Θεός μας κρίνει ανάλογα με το υλικό που του δίνουμε. Όταν του προσφέρουμε συντριβή και μετάνοια, μας χαρίζει τη λύτρωση. Όταν του προσφέρουμε υποκρισία, μας ανταποδίδει την κόλαση. Κόλαση είναι οι υποκριτικές σχέσεις μας. Μόνοι μας τη δημιουργούμε.
 Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την υποκρισία. Είναι η κάλυψη της αλήθειας. Δυστυχώς, μας αρέσει, γι' αυτό και όλοι μας, λίγο - πολύ, παίζουμε θέατρο. Συνήθως καθόμαστε απάνω σε μία επίσημη καρέκλα, σ' ένα θώκο, πίσω από ένα φανταχτερό γραφείο, πίσω από έναν υπολογιστή, ή φοράμε βαρύτιμα άμφια, κουστούμια, κι' εμφανιζόμαστε άλλοι αντί άλλων.
 Πουλάμε πνεύμα και φιγούρα, που αγοράζουμε συνέχεια από το παζάρι της ψευτιάς.
 Παίζουμε θέατρο μέσα στην ρουτίνα της ζωής μας. Και τό' χουμε τόσο πολύ συνηθίσει, που με κανένα τρόπο δε θέλουμε ν' αρνηθούμε τον πρόστυχο αυτό ρόλο μας.
 Όμως, είτε το θέλουμε, είτε όχι, θα έρθει η ώρα που η μάσκα της υποκρισίας θα πέσει και όλα θ' αποκαλυφθούν γυμνά. 
 Προτού μας βρει αυτή η συμφορά, μήπως πρέπει να διαλέξουμε τη στάση του Τελώνη, που οδηγεί στην αληθινή χαρά; Έτσι θα γλυτώσουμε κι από τη συμφορά.     

33 σχόλια:

  1. ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΑΣ ΤΟΥ 1971...

    Φαρισαιοι καί Τελώνες παρελάσαμε πολλοί από τό 1971 καί μέχρι σημερον καί παρα το οτι πέρασε σχεδόν μία πεντηκονταετια, δέν συνετισθηκαμε ακόμη. Ας διαβάσουμε ολοι εμείς οι επώνυμοι καί οι ανωνυμοι το παρακατω απόσπσμα καί ας βαλουμε απέναντι τόν εαυτό μας καί ας προβληματιστουμε εστω καί τωρα καί "ο νοων νοείτω" :

    Ιδου τό απόσπασμα πού επιλεξαμε νά σχολιάσουμε: :

    "Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την υποκρισία. Είναι η κάλυψη της αλήθειας. Δυστυχώς, μας αρέσει, γι' αυτό και όλοι μας, λίγο - πολύ, παίζουμε θέατρο. Συνήθως καθόμαστε απάνω σε μία επίσημη καρέκλα, σ' ένα θώκο, πίσω από ένα φανταχτερό γραφείο, πίσω από έναν υπολογιστή, ή φοράμε βαρύτιμα άμφια, κουστούμια, κι' εμφανιζόμαστε άλλοι αντί άλλων. Πουλάμε πνεύμα και φιγούρα, που αγοράζουμε συνέχεια από το παζάρι της ψευτιάς".

    Ιδού καί τό σχόλιο:

    Τό "παζάρι της ψευτιας". Πολύ επιτυχημενο. Στην δική μας εδω περίπτωσι ποιό ειναι " τό παζάρι της ψευτιας"; Καί τι μπορεις νά βρης σ' αυτό τό "παζάρι της ψευτιας" το οποιον εθεσαν πρός "πώλησιν" οι υποκινηταί της ολης υποθεσεως (του 1971). Ειναι τα οσα μάς εσέρβιρεν η επιστρεψασα Εξαρχία,

    Θά αναφερω μόνο τα τρια ψεύδη τα οποία εσέρβιρε ο Φλωριναίος Καλλιόπιος πού υπεκριθη τόν ομολογητη καί συνωδευσε την Εξαρχία στην Αμερική:

    Το πρωτον ψευδος οτι οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν καί απεδεχθησαν την Ομολογια της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησίας της Ελλάδος καί τωρα "η Ορθοδοξία εφυγε από τα τεσσαρα ντουβαρια της Κερατεας καί ξαπλώθηκε σε ολο τόν κόσμο", ενω οι Ρωσοι ουτε ησαν Ορθοδοξοι, διοτι επικοινωνουσαν μέ τίς κακόδοξες οικουμενιστικές Εκκλησίας, ουτε ωρθοδοξησαν, απλώς υπεσχέθησαν (συμφωνα με τήν Εξαρχίαν), πράγμα το οποίον ομως ποτε δέν ετηρησαν.

    Τό δευτερον ψευδος ητο, οτι στην Αμερική δέν εγινε καμμιά χειροθεσία, οπως ειπε στό αεροδρόμιο ο υποτακτικός του Καλλιοπίου Κων/νος Σαραντοπουλος (νυν Αρχιεπίσκοπος των Φλωρινικων), "αλλά μιά απλή συγχωρητικη ευχή, οπως κάμνει ο πνευματικός στο κεφάλι του μετανοουντος", κατα τόν Καλλιόπιον, ενω ο,τι κι αν εδιαβάσθησαν, (ακυρως βεβαιως), ειτε ευχές χειροτονίας, ειτε απλή συγχωρητικη ευχή, εδιαβάσθησαν βάσει της Αποφασεως των Ρωσων της Διασπορας, η οποία επικαλείται τόν Η Κανόνα της Α ΟΙκουμενικης Συνόδου, ο οποίος αφορά επιστροφη σχισματικων εις τήν Εκκλησίαν. Σημειωτεον οτι καποιοι ειπαν οτι αυτη η εφευρεσις (της συγχωρητικης ευχής), οπως μετωνομάσθη η χειροθεσία, ητο σωτηριος διά την Εκκλησίαν, διοτι δηθεν μάς απήλαξεν από τόν μολυσμό της χειροθεσίας.

    Τό τριτον ψευδος ητο το εξης: Οταν ο κ. Γκουτζίδης ζητησε την απόφασιν ειπεν ο ιδιος (ο Καλλιοπιος), οτι δέν υπέγραψαν οι Ρωσοι καμμίαν απόφασιν, αλλά θά την υπογραψουν κατα την επομένην Συνοδόν των (ητοι τον Σεπτεμβριον του 1972) καΊ θά μάς την αποστείλουν, ενω την ειχον στα χέρια των ... Καί οταν ο κ. Γκουτζίδης επέμενε οτι πρέπει νά δώσουν χαρτια (scripta), ο Καλλιοπιος του ειπε: "Δεν εχεις εμπιστοσυνη στούς δυο Αρχιερεις" τότε εκείνος εβαλε μετανοια, ζητησε συγγνωμη καί τους εζητησε νά τόν συγχωρησουν διότι στό αεροδρόμιο τους ειπε "καραγκιόζηδες" καί "προδότες"

    Αυτο ειναι τό παζαρι της ψευτιας του 1971 από το οποίον ακόμη μέχρι σημερον κάποιοι "αγοράζουν" καί "πωλουν" (ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ, ΚΑΠΟΙΟΙ, ΟΧΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΔΡΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ .....
    2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΕΝΟΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    Ἡ ἀπόλυτος ἐνώπιον Θεοῦ εὐθύνη τῶν Ἐπισκόπων καί τῶν Πρεσβυτέρων τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἡ διατήρησις καί ἡ μή διασάλευσις ἐπ’ οὐδενί τῆς κανονικῆς, ἐκκλησιολογικῆς καί λειτουργικῆς ἑνότητός Της, ἀξίας ὑπερτάτης κατά τήν Ἀρχιερατική προσευχή τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου δεηθέντος «πάτερ ἅγιε, τήρησον αὐτοὺς ἐν τῷ ὀνόματί σου ᾧ δέδωκάς μοι, ἵνα ὦσιν ἓν καθὼς ἡμεῖς» (Ἰω. 17,11). Αὐτή ὅμως ἡ ἑνότης ὁρίζεται ἀπό τό σαφῆ προσδιορισμό τοῦ Κυρίου, «καθώς ἡμεῖς» πού σημαίνει ὅτι πρότυπο αὐτῆς τῆς ἑνότητος εἶναι ὁ Τριαδικός Θεός. Ὅπως ἡνωμένα καί ὁμοούσια εἶναι τά τρία πρόσωπα τοῦ Παναγίου Θεοῦ ἐν ἀπολύτῳ, ἀληθείᾳ, δικαιοσύνῃ καί ἀφάτῳ ἀγάπῃ ὀφείλομεν νά διατηροῦμε τήν ἑνότητα τῆς πίστεως «ἐν τῷ συνδέσμῳ τῆς εἰρήνης» (Ἐφ. 4,3). Ἑπομένως ἑνότης πού δέν ἔχει ὡς πρότυπον τό «καθώς ἡμεῖς» τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ καί στηρίζεται στό ψεῦδος, στή βία καί στήν παραβίασι τῶν ἐντολῶν τοῦ Παναγίου Πνεύματος καί τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων, ὅπως σήμερα ἐπιχειρεῖ ὁ συγκρητιστικός οἰκουμενισμός εἶναι βιασμός τῆς ἀληθείας καί τῆς οἰκείωσις τοῦ κόσμου τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου. Εἶναι χαρακτηριστική ἡ Πατερική ρήσις τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου πώς ἀκόμη καί τό μαρτύριο, ἡ ὑψίστη ἀπόδειξις τῆς ἀφοσιώσεως καί τῆς ἀγάπης στόν Θεό, δέν μπορεῖ νά ἀποπλύνει τό κακούργημα τοῦ σχίσματος καί τῆς αἱρέσεως «τό σχίσμα οὐδέ αἷμα μαρτυρίου ἀποπλύνει». Ἡ ἑνότης τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Σώματος πού ἀποτελεῖ κατά τόν μεγαλειώδη ὁρισμό τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, τό σῶμα τοῦ Χριστοῦ μέ Κεφαλή Ἐκεῖνον (Ἐφ. 1,22-23) εἶναι ἀδιαπραγμάτευτος ἀξία καί δι’αὐτό ἡ αἵρεσις τοῦ Ἐθνοφυλετισμοῦ καί ἡ δι’ αὐτῆς διασάλευσις τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἑνότητος, ἀποτελεῖ κανονικό ἔγκλημα. Ἑπομένως, ὁποιαδήποτε ἐκκλησιαστική κίνησις, παρ’ οἱουδήτινος, πού προσβάλλει τήν ἑνότητα τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ ἔκπτωσι, διά τήν ὁποίαν θά ἀποδοθεῖ λόγος ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος καί Κυρίου τῆς Ἐκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά παρεκκλήσιο είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως. Μόνο διάβασε αυτά που έγραφες τότε και τώρα. Τελικά και συ ψεύτης και υποκριτής όπως γράφεις ή είσαι μόνο μειωμένης αντίληψης; Δεν εξηγείται αλλιώς. Είσαι φαινόμενο! Διάβασε αυτά που αναρτάς ενώπιον του καθρέφτη. Μόνο τότε θα σε δικαιολογήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά, αγαπητέ ανώνυμε, θέλει πολύ θάρρος η παραδοχή των λαθών μας. Βλέπεις για παράδειγμα ο Κήρυκος σήμερα, αντί να παραδεχτεί ότι τα έχει κάνει όλα άνω κάτω τα τελευταία 50 χρόνια, και αντί να ζητήσει συγχώρεση για τις τόσες παλινδρομήσεις του, οι οποίες έχουν διασαλεύσει και πλήξει βαρέως την εκκλησιαστική ενότητα, βγαίνει κι από πάνω απειλώντας άλλους ότι θα δώσουν λόγο "ενώπιον του Δομήτορος και Κυρίου της Εκκλησίας". Τόσο σκότος λοιπόν! "Αν το φως σκότος, το σκότος πόσο;" (Δηλαδή, εάν κάποιος μεταλλάσσει το Φως σε σκοτάδι, τότε το σκοτάδι του πόσο θα είναι άραγε;) Δεν αξίζει λοιπόν, να ασχολείται κανείς με τον Κήρυκο και τους συν αυτώ, πόσο μάλλον να διεξάγει και διάλογο μαζί του. Και ξέρεις γιατί δεν πρέπει; (γνώμη μου) ...γιατί στο τέλος θα τρελαθεί (πλανεθεί) κι ο ίδιος! Ξέρεις, αυτά τα δαιμόνια είναι πολύ κολλητικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερχεται καιρος πού οι ανθρωποι θα παραλογιζωνται καί αν δούν κάποιον νά μή παραλογιζεται, θα ξεσηκωθουν εναντιον του λέγοντας: "Εσύ εισαι παράλογος" Καί αυτό θά συμβεί γιατί δέν θα ειναι ομοιος τους. (Μεγας Αντωνιοσ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερχεται καιρος πού οι ανθρωποι θα παραλογιζωνται καί αν δούν κάποιον νά μή παραλογιζεται, θα ξεσηκωθουν εναντιον του λέγοντας: "Εσύ εισαι παράλογος" Καί αυτό θά συμβεί γιατί δέν θα ειναι ομοιος τους. (Μεγας Αντωνιος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακριβώς αυτό, αγαπητέ Κήρυκε, που κάνετε εσείς όλοι προς τον κ. Χαρίλαο! Τον λέτε όλοι παράλογο και παρανοϊκό, τον επιτιμάτε και τον συκοφαντείτε, προσβάλοντας ακόμη και την οικογένειά του! Κι όλα αυτά γιατί δεν είναι όμοιός σας! Μακάρι να "ξυπνήσετε" κάποια μέρα και να τα καταλάβετε όλα που κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανωνυμε γίνε επώνυμος καί ελα νά τά συζητησουμε. "Θελει αρετή καί τόλμη η ελευθερια". Καί αυτό τό γνωρίζεις πολύ καλά. Καί ισχύει γιά ολους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να συζητήσεις με ένα άτομο με τέτοιο ιστορικό. Άλλα θα σου πει σήμερα και άλλα αύριο...! Σήμερα έτσι αύριο γιουβέτσι, που λένε.
    Αντιγράφω από προηγούμενο Ανώνυμο τα εξής:

    "Τολμάει να μιλάει το «παρεκκλήσιο» για διάλογο εν αγάπη και αληθεία. Αν ανατρέξει κάποιος στο παρελθόν του θα καταλάβει αμέσως ότι είναι ο πλέον ακατάλληλος άνθρωπος γι’ αυτό ως ο πλέον χαμαιλεοντίζων επίσκοπος. Και εξηγώ:
    Το 72’ γράφει ότι πρέπει να καταδικαστεί η χειροθεσία την οποία πήραν το 71’, το 76’ όμως καθαιρεί τον Κάλλιστο γιατί είπε ότι πήρε τη χειροθεσία αυτή που έλεγε και ο ίδιος ότι πήραν (δημιουργείται το πρώτο σχίσμα με τον Κάλλιστο), στη συνέχεια ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ το 83’ και υποστηρίζει τα περί συγχωρητικής ευχής.
    Μέχρι το 92’ υποστήριζε με φανατισμό τις εικόνες «σύνθρονο» κτλ. ως ορθόδοξες, στη συνέχεια ΑΛΛΑΖΕΙ και τις καταδικάζει ως αιρετικές (δημιουργείται σχίσμα με τους πέντε).
    Το 99’ υποστηρίζει «Αμάρτυρο» και αντικρούει την κατηγορία λέγοντας ότι δεν είναι «Αμάρτυρο» και κ α θ α ι ρ ε ί τ α ι γι’ αυτό απ’ τη σύνοδο που τον χειροτόνησε. Το 19’ ΑΛΛΑΖΕΙ και υποστηρίζει ότι ήταν όντως «Αμάρτυρο».
    Το 07’ καταδικάζει τη σύνοδό του επειδή καταδίκασαν την χειροθεσία όπως ο ίδιος παρότρυνε να κάνουν το 72’ (γίνεται κι άλλο σχίσμα), επίσης καταδικάζει τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα επειδή μίλησε για λάθη το 71’. Σήμερα ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ και υποστηρίζει κι ο ίδιος για τα λάθη.
    Το 16’ πλευρίζει μυστικά δύο Επισκόπους απ’ τη Σύνοδο που τον χειροτόνησε και τους βοηθάει να δημιουργήσουν φατρία κατά της Συνόδου τους με αποτέλεσμα την καθαίρεση των δύο (γίνεται κι άλλο σχίσμα).
    Το 19’ ΞΑΝΑΑΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ για το «σύνθρονο» και λέει ότι δεν πειράζει, είναι παράδοση. Επίσης ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ και υποστηρίζει ότι τα περί συγχωρητικής ευχής το 71’ δεν ισχύουν [ενώ γι’ αυτό είχε αποκηρύξει τότε την Σύνοδο], και πλευρίζει αυτούς που καθαίρεσε το 09’ γι’ αυτόν τον λόγο, απομακρύνοντας τους πρώτους συνεργάτες του (ξαναγίνεται πάλι σχίσμα)…
    Και πάει λέγοντας…
    Κι έρχεται σήμερα και ισχυρίζεται ότι είναι το καταλληλότερο άτομο για διάλογο εν αγάπη και αληθεία που θα μονιάσει τους πάντες!!! [Θα έχει πολύ δουλειά πάντως ο ιστορικός του μέλλοντος με το άτομό του!]

    Με τέτοια άτομα λοιπόν, όχι διάλογοι και αγάπες δεν γίνονται αλλά θα ακολουθήσουν κι άλλα σχίσματα, σκάνδαλα και χωρισμοί. Έγινε το Ματθαιϊκό από 10 χωριά χωριάτες με τις παλινδομήσεις τέτοιων ανθρώπων και το μόνο που τους νοιάζει είναι πως να βγαίνουν πάντα στον αφρό κατηγορώντας τους άλλους. Δεν θέλω να ρίξω σε κανέναν ευθύνες για τίποτα, άλλωστε Άλλος θα Κρίνει. Αυτό όμως που μπορώ με σιγουριά να πω και να αποδείξω είναι ότι το «παρεκκλήσιο», σύμφωνα με το ιστορικό του, είναι εκτός Εκκλησίας και το πλέον ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ άτομο για διάλογο και μάλιστα εν αληθεία!"

    Οπότε κ. Παρεκκλήσιο... όντως θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία σου από τις πλάνες! Σου εύχομαι Καλή Λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανωνυμε εισαι ο ιδιος πού εγραψες καί το προηγουμενο σχόλιο. Δεν πειράζει. Καλά εκανες ομως καί τό ξαναδημοσιευσες, διότι ηθελα επάνω σ αυτό νά συζητησουμε. Διάλογος ομως σημαίνει διάλογος. Οχι μονόλογος. Οχι νά αποφαινεσαι ex cathedra...Καί μάλιστα με αυτό τόν τροπο... Καί αν αφησεις τόν εαυτό σου ελεύθερο καί δέν παραμείνεις με τίς παρωπίδες πού σού βαλανε τωρα τελευταια, η πού εβαλες μόνος σου, πιστευω πώς θα καταλάβεις πολλά αν κρινης εσυ εν τοπω καί χρονω. Καί αν εχεις αρετη καί τόλμη θα ελευθερωθης καί θα καταλάβης πού παρεδωσες τόν εαυτό σου. Οπως τόν καταλαβα κι εγω ... Αυτα δέν σού τα αναλύω περισσ'ότερο διοτι τα ξερης, διότι ησαν καί δικές σου θεσεις, οταν ησουν ελεύθερος καί διότι περιμενω νά τα συζητησουμε. Γι αυτό σού ειπα θελει αρετη καί τόλμη η ελευθερια.... Αναμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητοί ανώνυμοι και μη, μη χτυπιέστε και αντικρούεστε. Ένα είναι το θέμα. Ζω στην Πάτρα πάρα πολλά χρόνια και γνωρίζω τον πρώην Πατρών όσο κανείς άλλος εδώ μέσα. Όποιος πέσει στα δίχτυα του δεν ξεμπλέκει εύκολα. Το αυτό έπαθε και ο Κήρυκος τώρα. Έπεσε στα δίχτυα του Ευσταθίου και θα χρειαστεί άλλα τόσα χρόνια να το καταλάβει όσα χρειάστηκε μέχρι σήμερα να καταλάβει για τον πρώην αγαπημένο του θεολόγο. Το έχει στο αίμα του φαίνεται να βρίσκεται πάντα υπό, ίσως γιατί έτσι τον βολεύει καλύτερα ή γιατί τον τραβάει κάθε φορά το πιο γλυκό (κλείνω ματάκι). Οπότε μη μιλάτε για ελευθερίες και αρετές γιατί όλοι κάπου έχουμε σκυμμένο τον τράχηλό μας. Το θέμα είναι το που.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ἁγίου Ἰσιδώρου τοῦ Πηλουσιώτου.

    «... Τὸ πάλαι ὑπὲρ τῶν προβάτων ἀπέθνησκον οἱ Ποιμένες, νῦν δὲ μᾶλλον αὐτοὶ ἀναιροῦσι τὰ πρόβατα· τότε νηστείαις τὸ σῶμα ἐσωφρόνιζον, νῦν δὲ τρυφαῖς παρασκευάζουσι σκιρτᾷν. Τότε τὰ ἑαυτῶν τοῖς δεομένοις διένειμον, νῦν δὲ τὰ τῶν πενήτων σφετερίζονται. Τότε τὴν ἀρετὴν ἤσκουν, νὺν δὲ τοὺς τὴν ἀρετὴν ἀσκούντας ἐξοστρακίζουσι. Τότε οἱ φιλάρετοι πρὸς τὴν ἱερωσύνην ὑπήγοντο, νῦν δὲ οἱ φιλάργυροι. Τότε οἱ ἀκτημωσύνῃ ἐναμβρυνόμενοι, νῦν δὲ οἱ πλεονεξίᾳ ἑκουσίως χρηματιζόμενοι. Τότε οἱ πρὸ ὀφθαλμοῦ ἔχοντες τὸ θεῖον δικαστήριον νῦν δὲ οἱ μηδὲ εἰς ἔννοιαν τοῦτο λαμβάνοντες. Τότε οἱ τύπτεσθαι, νῦν δὲ οἱ τύπτειν ἕτοιμοι».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ἁγίου Ἰσιδώρου τοῦ Πηλουσιώτου.

    «... Τὸ πάλαι ὑπὲρ τῶν προβάτων ἀπέθνησκον οἱ Ποιμένες, νῦν δὲ μᾶλλον αὐτοὶ ἀναιροῦσι τὰ πρόβατα· τότε νηστείαις τὸ σῶμα ἐσωφρόνιζον, νῦν δὲ τρυφαῖς παρασκευάζουσι σκιρτᾷν. Τότε τὰ ἑαυτῶν τοῖς δεομένοις διένειμον, νῦν δὲ τὰ τῶν πενήτων σφετερίζονται. Τότε τὴν ἀρετὴν ἤσκουν, νὺν δὲ τοὺς τὴν ἀρετὴν ἀσκούντας ἐξοστρακίζουσι. Τότε οἱ φιλάρετοι πρὸς τὴν ἱερωσύνην ὑπήγοντο, νῦν δὲ οἱ φιλάργυροι. Τότε οἱ ἀκτημωσύνῃ ἐναμβρυνόμενοι, νῦν δὲ οἱ πλεονεξίᾳ ἑκουσίως χρηματιζόμενοι. Τότε οἱ πρὸ ὀφθαλμοῦ ἔχοντες τὸ θεῖον δικαστήριον νῦν δὲ οἱ μηδὲ εἰς ἔννοιαν τοῦτο λαμβάνοντες. Τότε οἱ τύπτεσθαι, νῦν δὲ οἱ τύπτειν ἕτοιμοι».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΛΘΩΕΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΘΗΝ

    ῞Οπως στήν ἐποχή τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου πού ἀναγκάστηκε ὁ ἴδιος πού ἦταν στό στόχαστρο τῶν φθονερῶν συναδέλφων του καί τῶν ἀτιθάσων αἱρετικῶν νά γράφῃ: " Διατί τά παθαίνομεν εὐτά ἀδελφοί καί μέχρι πότε; Πότε θά συνέλθωμεν ἀπό τήν μέθην: ...Τί σκοτεινή καί ἀσέληνη νύκτα εἶναι ὅλα αὐτά. Τί μάχη νυκτερινή; Τί ζάλη, ἡ ὁποία δέν ἐπιτρέπει νά διακρίνωμεν τήν ὄψιν τῶν φίλων καί τῶν ἐχθρῶν.Διατί ἔχομεν γίνει ἐντροπή διά τούς γείτονάς μας, περίγελως καί ἐμπαιγμός διά τούς γύρω μας. ᾿Από ποῦ προέρχεται τό πάθος αὐτό διά τό κακόν; Διά ποῖον λόγον κουραζόμεθα ἔτσι συνέχεια; ῎Η μᾶλλον δέν κουραζόμεθα, ἀλλά μᾶς δυναμώνει τό κακόν, ἐπειδή μαινόμεθα ἀπό τό πάθος, καί αἰσθανόμεθα ἠδονήν, ἐνῶ καταστρέφομεν τόν ἑαυτόν μας".
    Καί στήν συνέχεια λέγει κάτι πού πρέπει ἀκόμη περισσότερο νά τό προσέξωμε.
    "Μέχρι ποῦ θά προχωρήσουν (αὐτοί πού ἔχουν τό πάθος αὐτό μέσα τους) μέχρι ποῦ θά προχωρήσουν αὐτό τό κακόν; Φοβοῦμαι μήπως αὐτά τά ὁποῖα συμβαίνουν σήμερα εἲναι ὁ καπνός τοῦ πυρός, τό ὁποῖον ἀναμένομεν καί μήπως ἐπίσης ἔλθῃ μαζί μέ αὐτά ὁ ἀντίχριστος καί χρησιμοποιήσῃ ὡς εὐκαιρίαν διά νά ἐπιβάλῃ τήν τυραννίαν του, τά σφάλματα καί τάς ἀδυναμίας μας. Διότι δέν ὑπάρχῃ περίπτωσις νά προσβάλῃ τυχόν ὑγιεῖς ἤ ἑνωμένους στενά μέ τήν ἀγάπην. ᾿Αλλά πρέπει πρῶτα νά διαιρεθῇ μεταξύ της ἡ βασιλεία, ἐν συνεχείᾳ νά ἔλθ·η ὁ πειρασμός καί νά φιμώσῃ τόν ὑγιῆ συλλογισμόν μέσα μας, καί ἀκολούθως νά διαρπαγοῦν τά σκεύη καί νά πάθωμεν ἐκεῖνο τό ὁποῖον βλέπομεν τώρα τόν ἐχθρόν νά παθαίνῃ ἀπό τόν Χριστόν".
    Βέβαια ὅλα αὐτά δέν τόν ἐπηρεάζουν:
    "᾿Εμένα βέβαια, λέγει στήν ἴδια περί Εἰρήνης ὁμιλία του, δέν θά μέ κάνουν νά ἀλλάξω, οὔτε ὅσοι μέ ἐπευφημοῦν, οὔτε ἐκεπινοι πού μέ ἀποδοκιμάζουν". Παρά τό γεγονός, ὅτι, ὅπως λέγει σέ ἄλλο σημεῖο: "῞Οπως ὁ ἀφρός τριγυρίζει τήν πέτραν, ἤ οἱ ἀπαλοί ἄνεμοι τό πεῦκον ἤ κάποιον ἀπό τά ὑψηλά καί πυκνά δένδρα, ἔτσι καί ἐμέ περιτριγυρίζουν αἱ γλῶσσαι" Καί παρακάτω ἀναφέρει κάτι πού πρέπει νά τό προσέξουμε. "᾿Εάν μέν λέγῃ ψέμματα ἐκεῖνος πού μέ κατηγορεῖ, ὁ λόγος μᾶλλον ἀναφέρεται στόν ἴδιο παρά εἰς ἐμέ, ἔστω καί ἄν ὑβρίζῃ ἐμέ προσωπικῶς. ᾿Εάν δέ λέγῃ τήν ἀλήθειαν θά κατηγορήσω τόν ἑαυτόν μου..."
    ῾Η ἀγωνία του ἦταν:
    "Διατί νά συμβαίνουν ὅλα αὐτά καί μέχρι πότε; Δέν θά συνετισθῶμεν ἔστω καί ἀργά; δέν θά ἀνανήψωμεν; Δέν θά φυλαχθῶμεν ἄν μή τι ἄλλο ἀπό τάς γλώσσας τῶν ἐχθρῶν, οἱ ὁποῖα κατηγοροῦν εὔκολα καί διά ψευδῆ πράγματα; Δέν θά σταματήσωμεν τήν ὑπερβολικήν φιλονεικίαν;"
    Καί γιά νά τελειώσω μέ ἕνα ἀκόμη ἀπόσπασμα ἀπό τόν ὡραῖο αὐτόν περί εἰρήνης λόγο τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ θεολόγου, ἀς δοῦμε ποιό εἶναι τό μεγάλο πρόβλημα:
    "῾Η ἐριστικότης μας εἶναι τόσον ὑπερβολική, ὥστε τήν ἐχρησιμοποιήσαμεν διά νά ὑποδαυλίσωμεν τάς φιλοδοξίας ἄλλων καί καταστρεφόμεθα ἀπό τήν ἰδίαν τήν ἔχθραν μας χάριν ξένων θρόνων, διαπράττοντες ταυτοχρόνως δύο πολύ μεγάλα κακά, τό ὅτι ὑποδαυλίζομεν τήν φιλαρχίαν ἐκείνων, καί τό ὅτι χρησιμοποιοῦμεν τοῦτο ὡς στήριγμα τοῦ ἰδικοῦ μας πάθους, ὅπως συμβαίνει μέ ἐκείνους πού κατακρημνίζονται πού πιάνονται ἀπό τίς πέτρες πού βρίσκονται κοντά ἤ ἀπό τούς ἰσχυρούς θάμνους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Διατί νά συμβαίνουν ὅλα αὐτά καί μέχρι πότε; Δέν θά συνετισθῶμεν ἔστω καί ἀργά; δέν θά ἀνανήψωμεν; Δέν θά φυλαχθῶμεν ἄν μή τι ἄλλο ἀπό τάς γλώσσας τῶν ἐχθρῶν, οἱ ὁποῖοι κατηγοροῦν εὔκολα καί διά ψευδῆ πράγματα; Δέν θά σταματήσωμεν τήν ὑπερβολικήν φιλονεικίαν;" (Αγιος Γρηγοριος ο Θεολόγος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΝ ΚΑΤΩΡΘΩΣΕ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΕΩΣ ΤΟ 2005 ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙ ΑΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ Η ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΥΧΗΣ ΤΟΥ 1971.

    ΚΑΤ' ΑΥΤΟΥΣ Η ΘΕΣΙΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΑΛΛΑ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΧΘΟΥΝ ΔΙΑ "ΝΑ ΛΥΘΗ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ" ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΕΡΙ ΥΠΑΓΩΓΗΣ, ΕΝΤΑΞΕΩΣ,Η ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΩΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗΣ ΟΥΝΙΑΣ.

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΝΩΣΙΝ ΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το πρόβημα που αντιμετωπίζεις είναι αλλού. Νομίζω είναι προφανές πού. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ... Τι διαλόγους και κουραφέξαλα ζητάς; Αφού κάθε μέρα αλλάζεις θέση. Άστε εμάς ήσυχους επιτέλους με τις ανοησίες σας και εσείς πάψετε να αυτογελοιοποείστε έτι και έτι. Αν δεν έχετε την στοιχειώδη αντίληψη να αντιληφθείτε αυτά, δεν είστε σε θέση να αντιληφθείτε τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε 10:08, συμφωνώ κι επαυξάνω. Επίσης να τονίσω και το εξής. Όλοι οι αιρετικοί και σχισματικοί επικαλούνται ορθοδοξία. Όπως κι ο Βαρθολομαίος λέει το "Εις Μία Αγίαν Εκκλησίαν..." αλλά κάνει άλλα. Το ίδιο κι αυτοί. Μιλάνε συνέχεια για Ορθοδοξία και στην ουσία είναι παλαιο/γίτες οικουμενιστές. Τρελή εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ χαρακτηριστικά καί προφητικά για την εποχή μας ειναι τα λόγια τοῦ στάρετς ‘Ανατόλιου ἀπό τήν Ὄπτινα τῆς Ρωσίας(+1927), ὁ ὁποῖος προλέγει μέ ἐξαιρετική σαφήνεια περί τῶν συμβαινόντων εἰς τάς ἡμέρας μας: «Θά ἐξαπλωθοῦν παντοῦ αἱρέσεις. Ὀλίγοι θά ἀντιληφθοῦν τήν πανουργία τοῦ ἐχθροῦ. Οἱ αἱρετικοί θά πάρουν τήν ἐξουσία στά χέρια τους. Θά τοποθετήσουν παντοῦ δικούς τους ὑπηρέτας. Θά μεταχειρίζωνται βίαν. Οἱ μονάζοντες θά καταπιέζωνται καί ὅσοι θά εἶναι συνδεδεμένοι μέ τά ὑλικά θά ὑποταχθοῦν στούς αἱρετικούς. Οἱ δαίμονες διά τῆς αἱρέσεως θά εἰσέρχωνται εἰς τά Μοναστήρια, τά ὁποῖα θά παραμείνουν μόνον τοῖχοι, ἡ χάρις θά ἔχει φύγει ...».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οχι δεν "θα σάς αφησουμε στην ησυχία σας" αγαπητοί ανωνυμοι, οπως μάς ζητατε. Πρωτον διότι αν σάς αφησουμε στην ησυχία σας, πάλιν θα παραπονησθε οτι δέν ενδιαφερώμαστε γιά τόν πλησίον, αλλά κυτταζουμε μόνο τόν εαυτόν μας, καί επίσης θα ελεχθουμε από τόν Θεό, οτι δέν εκάναμε τό καθηκόν μας κατα τό "ελεγξον, επιτιμησον παρακάλεσον". Πέραν τουτου ειναι εντολή του Θεου νά μη σιωπούμε οταν κινδυνευει η πίστις μας. Καί ξερετε ακόμη γιατί δέν θα σάς αφήσουμε στην ησυχία σας, αγαπητοί ανωνυμοι, διότι διαπιστωσαμε, οπως πολύ καλά γνωριζετε κι εσείς, οτι τελικά ολοι οι προκαλούντες σχίσματα, τά προκαλούν καί διά νά προβάλλουν τίς πλάνες των, αλλά προπάντων διά νά καλύπτουν οικονομικά καί αλλα σκάνδαλα (Βλέπετε περιπτωσεις Κληρονομίας Δασκαλοπούλου, Σαλαμινος, Πεύκης, Κερατεας, κλπ), διά τά οποία εάν σιωπήσωμεν θα ειμαστε καί εμείς συνένοχοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να το πάλι το σύνδρομο του κατατρεγμένου... Είσαι ο καταπιεζόμενος μια ζωή, ο αδικημένος, ο καθ´ ου η κάθε πανουργία, όλοι συνωμοτούν εναντίον σου και λοιπά και λοιπά και λοιπά. Όντως, αυτό λέει πολλά για το επίπεδο αντίληψης εκάστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εισθε πολύ καλά εκπαιδευμενοι, αγαπητοί ανωνυμοι, καί στην εξάσκησι του ψυχολογικου πολεμου χωρις τόν οποίον δέν μπορειτε νά ζησετε, ως φαίνεται. Ευγε σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΟΜΙΚΟΣ ΤΙΣ

    Κατά τη διάρκεια της δημόσιας τριετούς δράσεως του Κυρίου, «λογοποιοί τινες αθυροστομείν ειωθότες» (άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας), δηλ. άνθρωποι κουτσομπόληδες που είχαν συνηθίσει να λέγουν αθυροστομίες, διέδιδαν εις βάρος Του τα ακόλουθα: Έλεγαν πως ο Χριστός περιφρονεί το Μωσαικό Νομό, «καινά δε αυτός εισφέρει διδάγματα», δηλ. καινούργια διδάγματα εισάγει στο βίο των ανθρώπων. Γι’ αυτό έρχεται ο σημερινός νομικός του Ευαγγελίου και προσπαθεί να παρασύρει τον Ιησού σε κάποια συζήτηση, από την οποία θα επιτύγχανε δύο πράγματα, θα έκανε το Χριστό να ομολογήσει πως ο Νόμος του Μωυσή είναι παρωχημένος, ενώ ο υποτιθέμενος δικός Του είναι σωστός. Αγνοούσε πως ο νομοθέτης και της Παλαιάς και της Καινής είναι ο ίδιος ο Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ὅπως τότε, μὲ τοὺς Γραμματεῖς καὶ Φαρισαίους, τοὺς Ἡρῳδιανοὺς καὶ Σαδδουκαίους, στὴν πρώτη παρουσία τοῦ Μεσσίου Ἰησοῦ, ἔτσι καὶ τώρα στοὺς ἐσχάτους καιρούς, ἰσχύει ἀπολύτως ὁ Λόγος αὐτός: « ὑμεῖς ἐκ τῶν κάτω ἐστέ, ἐγὼ ἐκ τῶν ἄνω εἰμί• ὑμεῖς ἐκ τοῦ κόσμου τούτου ἐστέ, ἐγὼ οὐκ εἰμὶ ἐκ τοῦ κόσμου τούτου, εἶπον οὖν ὑμῖν ὅτι ἀποθανεῖσθε ἐν ταῖς ἁμαρτίαις ὑμῶν• ἐὰν γὰρ μὴ πιστεύσητε ὅτι ἐγὼ εἰμί, ἀποθανεῖσθε ἐν ταῖς ἁμαρτίαις ὑμῶν». Παραχωρεῖ δηλαδὴ ὁ Κύριος νὰ σκληραίνουν οἱ καρδιὲς τῶν ἀμετανοήτων ἐχθρῶν Του, ἕως ὅτου ἡ πονηρὴ προαίρεση τους, ὁδηγήσει τὶς ψυχές τους, στὴν κόλαση. Ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ Λόγου εἶναι σαφής. Ἐντούτοις, οἱ δυστυχεῖς νεοεποχίτες κλείνουν τὰ ὦτα, παραμένουν ἀμετανόητοι ἐχθροὶ τοῦ Μεσσίου Ἰησοῦ καὶ προσπαθοῦν μὲ δόλο νὰ φέρουν τὰ ἄνω κάτω. Ἀντὶ τῆς βασιλείας καὶ τῆς δικαιοσύνης τοῦ Θεοῦ, ἐπιδιώκουν τὴ δική τους δικαιοσύνη, τὴ μεταπτωτική, τὴν ὕλη, καὶ μὲ τὴν κακή τους γνώμη ζητοῦν νὰ καταστεῖ ὁ σατανᾶς κοσμοκράτορας καὶ ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου. Μὲ ἀπάτη, σπρώχνουν τοὺς ἀνθρώπους σὲ βορβορώδη σαρκικὰ πάθη καὶ μετὰ ταῦτα, τοὺς ὁδηγοῦν στὰ ψυχοφάρμακα καὶ στὰ ἠλεκτροσόκ, ἀρνούμενοι τὴν ὕπαρξη τοῦ σατανᾶ. Ὁ Χριστὸς ὅμως, Αὐτὸς Μόνος, ἐκβάλλει τὰ δαιμόνια μὲ τὸν λόγο Του καὶ εὐεργετώντας τὸ πλάσμα Του, τὸ ὁδηγεῖ μέσῳ τῆς μετανοίας στὴν ψυχικὴ καὶ σωματικὴ ὑγεία, στὴν εἰρήνη καὶ στὴ σωτηρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρεκκλήσιο άσε όλα τα υπόλοιπα και δώσε εξηγήσεις για την σκοτεινή σου πορεία και διαχρονική μεταστροφή επί του θέματος της χειροθεσίας. Που ήσουν και που κατήντησες. Έβριζες νυχθημερόν τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα επιδή μίλησε για «λάθη» και τώρα έρχεσαι να πεις εσύ τα ίδια. Αλλά είπαμε, τώρα αυτός είναι μακαριστός. Σε λίγο θα σε ακούσουμε να μνημονεύεις και τον μακαριστό αρχιεπίσκοπο Νικόλαο. Όταν κάνεις αυτό, τότε να έρθεις και για διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο "ανωνυμος" πάλιν επανήλθε δριμύτερος καί επιθετικωτερος αλλά καί μέ μεγαλυτεραν πονηρίαν καί αυθαδειαν. Καί προετεινε νά αφήσουμε στην ακρη τά "υπόλοιπα" (δηλαδή τά ουσιωδη) καί "νά δωσουμε ἑξηγησεις" διά τά ανυπαρκτα δι ημάς υπαρκτά ομως καί εις βάρος του δι αυτόν (τόν ανωνυμον). Ποια ειναι τά υπόλοιπα, τα οποία πρέπει νά αφησουμε στην ακρη, κατα τόν ανωνυμον, Ειναι αυτά πού αναφεραμε στό αμέσως προηγούμενο σχόλιο. Ειναι τά οικονομικά, ηθικα καί αλλης ταξεως σκάνδαλα. Ειναι αυτα για τα οποία προκειμένου νά καλυφθουν, εφευρεθησαν καί εδημιουργηθησαν αλλα θεματα (Πϊστεως, Ομολογιας καί Κανονικης Ταξεως) τα οποία κατεληξαν τα γνωστα σχίσματα.

    Οχι κ. Ανωνυμε δέν θα τά αφήσωμεν στην ακρη, οπως προτεινεις. Θα τα αντιμετωπίσαμεν ολα μέ τήν απαιτουμενην σοβαρότητα καί ευθύνην. Διοτι αυτό η Αλήθεια, αυτός ζητα ο Χριστός, αυτή ειναι η Κανονική Ταξις. Εμπρός λοιπόν νά συνεχισθει ο διάλογος εν αγαπη καί αληθεια, επί ολων των θεματων. Καί εάν εσυ ανωνυμε δεν θελεις τόν διάλογο, διότι δέν θελεις νά λάμψη η αλήθεια, διοτι διακατεχεσαι από ασπονδον μισος, η εχεις συμφεροντα, καί πιστευεις οτι ο Κηρυκος δεν ειναι τό αρμόδιο πρόσωπο νά κάνη τόν διάλογο καί θελεις νά απόσχης, δικη σου επιλογή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα τα αντιμετωπίσεις με σοβαρότητα;;

    Κήρυκος + σοβαρότητα = κράσις άκρατος, μίξις άμεικτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή