Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

ΥΠΟΨΙΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ (6)


ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΨΗΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΑΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΝ ΤΗΣ 21.4.1994

 <<... Πατέρες και Αδελφοί,

 Η Εκκλησία δεν διοικείται με το θέλημα του Αρχιεπισκόπου ή των Επισκόπων, όποιοι και όσοι και αν είναι. Έχει τους Ιερούς Κανόνες Της. Έχει την τάξιν Της. Εχει την παράδοσί Της. Και μέσα από τους Κανόνες και την τάξιν, αναζητείται και τηρείται το θέλημα του Θεού. Δεν καταδικάζει κανένα ανεξετάστως. Ούτε κατηγορεί χωρίς μαρτυρίες και αποδείξεις... Ένας πατέρας δεν μπορεί να ανεχθή να συκοφαντήται ή να κατηγορήται το παιδί του με αβάσιμες και ανεύθυνες κατηγορίες. Και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να συνυπογράψη την καταδίκη του παιδιού του, όταν δεν αποδεικνύεται ότι έκανε κάποιο παράπτωμα. Πόσω μάλλον ένας πνευματικός Πατέρας που είναι υπεύθυνος απέναντι στο Θεό για την ψυχή του πνευματικού του παιδιού, θα δεχθή να κατηγορήται και να καταδικάζεται το πνευματικό του παιδί, χωρίς κατηγορία, χωρίς μαρτυρίες, χωρίς αποδείξεις; Πως λοιπόν εγώ, ως πνευματικός Πατέρας θα ανεχθώ να κατηγορούνται λη να καταδικάζωνται σε πνευματικό θάνατο!... Βεβαίως όταν αποδειχθούν αι κατηγορίαι και δεν δεχθούν τας πνευματικάς μου νουθεσίες, τότε οφείλω όχι μόνον να δεχθώ αλλά και να επιβάλω τα προβλεπόμενα από τους Ιερούς Κανόνες κανονικά επιτίμια, για της δική τους διόρθωση και σωτηρία, αλλά και για την προφύλαξι των υπολοίπων πνευματικών μου τέκνων. Οι Άγιοι Απόστολοι γράφουν: <<Εάν εκδώσετε απερίσκεπτα καταδικαστική απόφασι, θα είσαστε ένοχοι της καταδίκης και συνένοχοι με τον συκοφάντη εμπρός εις τον Θεόν, τον δίκαιον Κριτήν>>. (Αποστ. Διαταγαί)...>>. (Βλέπε εις το βιβλίο του Μακαριωτάτου: <<ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΑΤΙΚΟΝ ΘΕΙΟΝ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΝ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ (21.5.1994)>>, Αθήναι 1994, σελ. 16-17).

 Σχόλιο διαχειριστού: Το παραπάνω κείμενο το θέτω υπόψιν του Σεβ. Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου επειδή ο Θεολογικός του σύμβουλος, κ. Χαρίλαος Στουραΐτης, δήλωσε πρόσφατα πως στη Σύνοδο που θα γίνει όσο νούπω, θα συζητηθεί και το θέμα των δήθεν ''χειροθεσιών'' που έλαβαν χώρα κατά το Ενωτικό Αρχιερατικό Συλλείτουργο της 21ης Ιανουαρίου 2019 εις την Ιερά Μονή Αγίας Τριάδος Εξαμιλίων Κορινθίας. Δεδομένου του ότι κάποιοι απεσταλμένοι εκ Λαρίσης ή εξ Αθηνών, μπορεί στο Συλλείτουργο να είδαν ή να άκουσαν κάτι και να το παρεξήγησαν, όντες ολιγογνώστες των Εκκλησαστικών, αν αυτό στην πραγματικότητα δεν μπορεί να αποδειχθεί, πράγμα που σημαίνει πως δεν ισχύει κιόλας, τότε αν αυτό γίνει η βασική αιτία καταδικής αθώων ψυχών, όπως παραπάνω λένε οι Άγιοι Απόστολοι, εκείνοι που θα εκδόσουν απερίσκεπτα την καταδικαστική απόφαση, θα είναι ένοχοι της καταδίκης και συνένοχοι με τον συκοφάντη εμπρός εις τον Θεόν, τον δίκαιον Κριτήν. Γι' αυτό ας προσέξει πάρα πολύ ποιους θα θελήσει να ακούσει και τι ακριβώς θα αποφασίσει ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος.  
 Και για να αποφύγω την όποια παρεξήγηση δηλώνω πως το παραπάνω κείμενο δεν είναι επιλογή δική μου, αλλά είναι παρμένο από την <<Ο.Π.>>, Τόμος 15ος, Τεύχος 149, Ιούνιος 2004. Τότε δηλαδή που κάποιοι έβρισκαν σωστά τα λόγια του Μακ/του κ. Ανδρέου, γι' αυτό και τα παρέθεταν στο περιοδικό που διαχιεριζόντουσαν. 

19 σχόλια:

  1. ΣΧΟΛΙΟΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ "ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΝ ΜΑΤΘΑΙΟΝ" ΑΠΟ ΤΟ "ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ" 13 Νοεμβρίου 2019 - 1:15 π.μ.

    Γραφει ανωνυμος τις περί του Επισκόπου Κηρυκου μεταξυ αλλων καί τό εξης:

    "Ο Επίσκοπος Κήρυκος επιμένει συνεχώς και δημοσίως υποστηρίζοντας ότι η Συγχωρητική ευχή είναι το ίδιο με την Χειροθεσία ως επί σχισματικών για να αποδείξει ότι το 71' όλοι ημάρτησαν".

    Επ αυτης της θεσεως ο ανωνυμος ερωταται ως ως εξης:

    "Γνωριζεις ανωνυμε οτι η Απόφασις των Ρωσων δεν προβλέπει συγχωρητικη ευχή, αλλά χειροθεσία κατα τόν Η Κανόνα της Α΄ Οικουμενικης Συνόδου καί οτι η συγχωρητικη ευχή ειναι εφευρημα του Καλλιοπίου εις το οποίον (εφευρημα - απάτην) παρεσυρε καί τόν Ελευθεριο καί εκείνος μαλλον παρεσυρε τούς Αρχιερεις, η τανάπαλιν (ακόμη δεν μάς τό διευκρινισεν αυτό ο κ. Γκουτζιδης), καί τουτο, οπως εδηλωσεν εσχατως (Αυγοιυστος 2018) ενωπιον της Ιερας Συνόδου, "διά νά μήν υπάρξουν αντιδρασεις καί διά νά αποφευχθη τό σχίσμα".

    Γνωρίζεις οτι εις τόν Κήρυκα του Οκτωβριου η Νοεμβριου (δέν ενθυμούμαι καλώς) υπάρχει η ενημερωσις εκ μέρους της τοτε Ιερας Συνόδου, οτι κατα τό πανηγυρικόν συλλείτουργον εις τήν Κοίμησιν της Θεοτοκου εις Καλλιθεαν, ανεγνωσθησαν ευχές κατα την ταξιν, ως εγένετο καί εις τήν Αμερικήν, χωρις να αναφερει τι ευχες ανεγνωσθησαν;

    Γνωριζεις οτι δέν υπάρχει καμμία απόφασις, η οποία νά λέγη οτι δέν θα διαβαστη εδω στην Ελλάδα χειροθεσία, αλλά συγχωρητικη ευχή;

    Γνωρίζεις οτι δύο Αρχιερεις (Τρικκης καί Μεσσηνίας) αντέδρασαν καί δέν εδέχοντο ουτε συγχωρητικην ευχήν (οπως την μετωνόμασαν ο Καλλιόπιος καί ο Ελευθεριος), διό καί ο Ελευθεριος τους επίεσε, οπως ειπε αργότερα ο Μεσσηνίας Γρηγοριος) καί τους παρεκάλεσε (καθ ημας) νά δεχθουν (την συγχωρητικη ευχή) γιά νά μην υπάρχουν αντιδρασεις καί δημιουργηθει σχίσμα.

    (Ακολουθει η συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Συνεχεια εκ του προηγουμενου)

    Γνωρίζεις οτι ενω τους ειπαν οτι θα διαβαστη μια απλή συγχωρητικη ευχη, η θα γίνη χειροθεσία υπό τυπον συγχωρητικης ευχης, οταν κατόπιν (εν ετει 1981) εν Συνόδω ηρωτηθη υπ εμού ο Αρχιεπίσκοπος τί του ανεγνωσαν οι δυο (Κάλλιστος καί Επιφανειος) εις τήν Κόρινθον καί τί ανεγνωσαν κατόπιν αυτοί εις τούς υπολοίπους (κατα τό πανηγυρικόν συλλείτουργον) "τά μασουσε".

    Γνωριζεις οτι οποιαδηποτε ευχήν καί αν εδιάβασαν, ειτε εις Αμερικήν, ειτε εδω εις Ελλάδα, δέν αλλαξε τιποτα ουσιαστικως, αφου η ενωσις - υποταγη εις τούς Ρωσους εγενετο βασει της αποφασεως των Ρωσων της Διασπορας, ητοι βάσει του Η Κανόνος της Α΄ Οικουμενικης Συνόδου, την οποίαν η ιδια η Συνοδος απεδεχθη ως Ορθοδοξον, μέ την προυπόθεσιν οτι οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν, ητοι απεδεχθησαν την Ομολογία της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας της Ελλάδος, υπεσχέσθησαν οτι θα διακόψουν κοινωνιαν μετα του Πατριαρχειου Κωνσταντινουπολεως καί λοιπων Νεοημερολογιτικων Εκκλησιων καί του λοιπου θα συμπορευθουν εν τη γνησια Ορθοδοξια μετα των ημετερων Αρχιερεων;.

    Γνωριζεις, οτι οταν ο κ. Γκουτζιδης εζητησε την Ομολογιαν των Ρωσων καί την αποφασιν των περί των χειροτονιων υφ ενος, ητοι τα "scripta" (ηχει ακόμη μετα από πενηντα χρονια στα αυτια μου αυτη η λέξις που καλά καλά δέν καταλάβαινα τοτε τι εσημαινε) του ειπε ο Καλλιόπιος, οτι οι Ρωσοι δεν υπέγραψαν χαρτιά, (ενω ειχαν τηνν απόφασι μαζι τους οπως απεδειχθη), υπεσχέθησαν ομως οτι θα τα υπογραψουν μετα εν ετος, οταν θα θα ξανακάνουν Συνοδο καί οταν καί πάλιν εφερε αντιρρησεις ο Ελευθεριος του ειπε ο Καλλιόπιος: "Δεν εχεις εμπιστοσύνη σέ δυο Αρχιερεις;" ;

    Γνωριζεις οτι ο Ελευθεριος ακουοντας τον Καλλιόπιο νά τούς λέγει οτι οι Ρωσοι ειναι ορθοδοξωτατοι, ειναι αγιοι ανθρωποι, ειναι θεολόγοι, ειναι ασκητες καί οτι εγινε μιά μικρη Πεντηκοστη, καί οτι η Ορθοδοξία εφυγε από τά στενά ορια της Κερατεας καί εξαπλώθηκε σέ ολο τόν κόσμο, ενθουσιάστηκε, οπως ηταν φυσικόν, τους εβαλε μετανοια καί εζητησε συγχωρησι, διοτι προηγουμενως στο αεδροδρόμιο, οταν ακουσε από τόν Κ. Σαραντοπουλο (σημερινό Αρχιεπίκοπο των Φλωρινικων) οτι τους εκαναν χειροθεσία, τους ειπε "καραγκιόζηδες" καί "προδότες";

    Γνωριζεις οτι οταν εγινε η Συνοδος εις την οποίαν ηταν εις τά μεσα καί τα εξω ο Καλλιόπιος καί φυσικά καί ο Ελευθεριος απεφασίσθη νά προχωρησουν εις τό πανηγυρικόν συλλείτουργον της ενωσεως; Εκείνο ομως πού δεν θα σε ερωτησω, αγαπητε ανωνυμε, ειναι αν γνωριζης ποτε εγενετο γνωστη εις τους εδω Αρχιερεις η απόφασις των Ρωσων της Διασπορας, πρό η μετα τό συλλειτουργον. Διοτι επ αυτου του θεματος, δέν μπορεσα ακόμη ουτε εγω που τό ερευνησα πάρα πολύ, (καί ερωτησα εν Συνοδω καί τον τοτε Σεβ. Κιτιου Επιφανειον, καί τον τοτε Μακαριωτατον Αρχιεπίσκοπον Ανδρεαν) να καταλάβω πότε την πηραν στα χέρια τους.

    Γνωριζε καί τουτο, (καί θα σταματησω εδω τις ερωτησεις) οτι εκείνο πού μέ εκανε νά μήν ξερω τι νά πιστευσω γι αυτό τό ζητημα, ειναι η απάντησις πού μου εδωσε μετα τό 2015 ο θεολόγος Ελευθεριος Γκουτζίδης, οταν τον ερωτησα πότε του εδειξαν την απόφασιν καί πότε συνεζητηθη η απόφασις των Ρωσων της Διασπορας εν Συνοδω, οτε, χωρις νά υπάρχη σοβαρός λόγος ηγερθη μετα σοβαρότητος, σταυροκοπήθηκε καί "ωρκίσθηκε", οτι πρίν γινη τό πανηγυρικόν Συλλειτουργον της 28 Οκτωβριου 1971 εις τόν Ιερόν Ναόν Κοιμήσεως Θεοτοκου σγτην Καλλιθεα, την αγνοουσε παντελώς. Καί ενω τόν απέτρεψα νά ορκισθη καί τόν ερωτησα πάλι μηπως δέν θυμάται καλά; επέμενε οτι "δεν του την εδειξαν "ουκ οιδα την απόφασιν"...

    Καί αλλα πολλά θα σε ερωτησω φιλε ανωνυμε; Καί αν γνωριζεις, απάντησε μας. Αν ομως δέν γνωριζης "ΣΙΩΠΑ, ΠΕΦΙΜΩΣΟ" καί παυσε νά διαστρεβλωνης την αληθεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που έστω και καθυστερημένα ή συγκεκαλυμμένα υιοθετείτε την απόφαση της Ιεράς Συνόδπυ του 2007 περί καταδίκης της χειροθεσίας, μίας απόφασης που στείλατε στο πυρ το εξώτερον αλλά τώρα όχι μόνο έρχεστε στα λόγια της αλλά πάτε και 10 βήματα παραπέρα. Τουλάχιστον εκείνη έλεγε «ότι και εάν έγινε, το απορρίπτουμε». Εσείς λέτε «έγινε χειροθεσία αλλά δεν έγινε δεκτή». Είναι αργή, αλλά τουλάχιστον σταθερή η πρόοδος σας προς τον αυτοεξευτελισμό αλλά ελπίζω τουλάχιστον το τέλος της πορείας σας να είναι η μετάνοια για τα σχίσματα που προκαλέσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά με τις «ερωταποκρίσεις» σας και με το ξεσκέπασμά σας και από τους άλλους σχολιαστές, φανερώνεται πλέον πεντακάθαρα ότι τόσα χρόνια σερβίρατε στους οπαδούς σας σανό. Έως πότε θα κρατήσει αυτή η αθεφοβία και η θεομπαιξία, μόνο ο Θεός γνωρίζει, που σας το επιτρέπει κιόλας. Τουλάχιστον εντραπείτε και σιωπάτε παρά να ντελαλίζετε την κατάντια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Ανώνυμε, δεν σέρβιρε σανό στους οπαδούς του όπως λέτε, ο Σεβ. Κήρυκος τα προηγούμενα χρόνια αλλά ήταν ένας ομολογητής που κράτησε την θέση του έναντι της ομολογίας και της ορθοδοξίας. Αλλά τα τελευταία χρόνια για να μπορέσει να ενωθεί με τον Παχώμιο έπρεπε να εμπτύσει σε ότι ορθόδοξο έλεγε και υποστήριζε τόσα χρόνια όπως και σε ορθόδοξες προηγούμενες ομολογίες του, ώστε να γίνει σήμερα, όπως λέτε, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της Εγκυκλίου του 2007', και γενικά να ανακηρυχθεί ο Μεγαλύτερος παλαοη/της οικουμενιστής του αιώνος μας. Μην τα συγχέεται λοιπόν. Δεν μπαίνουν όλα σε ένα καζάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ ανώνυμε, αν έχω καταλάβει καλά, θεωρείς ότι εγώ έγραψα και το ανώνυμο σχόλιο 11:43 π.μ. Δεν είναι έτσι, αν και συμφωνώ και με εκείνο. Όσο για εσένα, αλλού σε τρώει και αλλού ξύνεσαι. Ως φαίνεται πρέπει να είσαι και εσύ ένας από αυτούς τους ψεκασμένους που έτρωγαν τον σανό που τους τάιζε τόσα χρόνια η φατρία του Κηρύκου και τώρα ξύνισες με την ένωση που έκαναν με τον Παχώμιο που τους χειροθέτησε στα Εξαμίλια τον περασμένο Γενάρη. Το πρόβλημα όμως και των δύο, τόσο του Παχωμιο-Κηρυκο-Ευσταθιανού θεάτρου, όσο και του Αμφιλοχιακού είναι αλλού. Βάλε το μυαλό σου να δουλέψει και φτύσε τον σανό. Όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να ήταν έτσι, αγαπητέ ανώνυμε 3:33, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Η πλάνη σου και η αίρεσή σου χτυπάνε κόκκινο, κι αυτό κάνει μπαμ από μακριά... Ο υπεροπτικός τρόπος που μιλάς δείχνει πόσο μακριά είσαι από την Αλήθεια και τον Χριστό! Ταπεινώσου λίγο και αμέσως θα σου ανοιχτεί εμπρός άλλος ορίζοντας! (Δυστυχώς τέτοιοι είστε όλοι οι ομόφρονες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Επίσκοπος Κήρυκος επιμένει συνεχώς και δημοσίως υποστηρίζοντας ότι η Συγχωρητική ευχή είναι το ίδιο με την Χειροθεσία ως επί σχισματικών για να αποδείξει ότι το 71' όλοι ημάρτησαν. Άρα αυτό που αναφέρετε κι εσείς παραπάνω κ. Παπαδάτο, ότι έγινε Συχγωρητική ευχή από τον Παχώμιο στον Κήρυκο και στους επισκόπους του, κατά το συλλείτουργο στα εξαμίλια, είναι το ίδιο με Χειροθεσία ως επι σχισματικών, κατά τα ισχυριζόμενα του Κηρύκου! Το αυτό υποστηρίζουν εν κρυπτώ και οι του Παχωμίου. Ότι δηλαδή απεκατεστάθη ο Κήρυκος και οι συν αυτώ δια Συγχωρητικής ευχής - Χειροθεσίας. Ως πότε θα το κρύβετε αυτό κ. Παπαδάτο; Δεν γνωρίζετε το "Ουδέν κρυπτόν ό μη φανερόν γενήσεται"; Ως πότε θα κρύβετε την Αλήθεια; Ως πότε προσωπικά θα σέρνεστε ως δοσίλογος και προδότης για λίγη τιμή και υπόληψη υπό των σφετεριστών σας; Το γεγονός και μόνο ότι σβήνετε συνεχώς τα απαντητικά σχόλια των Anonymous αποδεικνύει την δειλία και την προπαγάνδα σας κατά των απλοϊκών πιστών ώστε να τους σύρετε κι αυτούς στη δική σας απώλεια! Λυπηθήτε τους κόπους και την αγαθότητα των πιστών αυτών που σας εμπιστεύονται και σας ακολουθούν (διότι εσείς είστε πλέον η φωνή της "συνόδου Παχωμίου" ο οποίος αποφαίνεσθε δημοσίως και πραγματοποιείτε τον διάλογο αντ' αυτής) και μη τους στέλνετε σε παντοτινή κόλαση για τυχόν προσωπικά σας πλην πρόσκαιρα ωφέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και σήμερα λοιπόν τι συμβαίνει; Όπως βλέπουμε από το πρωΐ, διάφοροι ''ανώνυμοι'' έχουν αρπάξει την ευκαιρία που τους δίνω και δεν σβήνω τα σχόλιά τους και ο καθείς από αυτούς γράφει ότι του κατεβάσει η κούτρα του. Και τώρα, στο πέρασμα της ημέρας, ο αναγνώστης καλείται να διαλέξει τι από όλα αυτά που σήμερα ακούστηκαν θα κρατήσει. Θα κρατήσει αυτά που επώνυμα έχουν γραφτεί από τον Σεβ/το Κήρυκο και την ταπεινότητά μου, ή όσα λένε ανώνυμα μερικοί; Διότι διερωτώμαι: Από πότε η ανωνυμία ταυτίζεται με την αλήθεια; Πέραν όμως αυτών σήμερα συμβαίνει και το εξής ωραίο. Αυτοί οι ψευδοανώνυμοι καταφέρνουν και γίνονται κυριολεκτικά επώνυμοι, δεδομένου ότι αποκαλύπτωνται από τα γραφόμενά τους. Γι' αυτό κι εγώ τους λέω: Συνεχίστε κύριοι όπως ξεκινήσατε, με το αυτό θάρρος της ''επώνυμης'' - ανώνυμης γνώμης σας ώστε όλοι να καταλάβουν πλέον πως ακόμη και εσείς οι ίδιοι ξέρετε πως λέτε ανοησίες γι' αυτό και φοβάστε πάνω από τα λόγια σας να γράψετε τα ονόματά σας. Διότι πολύ απλά είστε ανεύθυνοι άνθρωποι που μόνο σκοπό έχετε μέσα από μπαρούφες να χτυπήσετε την Εκκλησία και τους πραγματικά Ορθοδόξους. Συγχαρητήρια σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ Ανώνυμες μαρτυρίες και γνώμες. Αυτό είναι όλο και τίποτα περισσότερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιος από όλους εσάς τους ανώνυμους που κρυμμένοι πίσω από τον H/Y σας λέτε μεγάλα Ομολογιακά λόγια, έχει το σθένος να καλέσει σε διάλογο την Ιερά Σύνοδο και μέσα από αυτόν να υποστηρίξει τη γνώμη του;
    Οι άγιοι εκτός του ότι ξεστόμιζαν μεγάλους λόγους, όταν τους καλούσαν να τους υποστηρίξουν, μετά χαράς δεχόντουσαν την πρόσκληση και τις αρχικές τους δηλώσεις δεν τις άλλαζαν, αλλά τις υπερασπιζόντουσαν έως θανάτου, θανάτου δε σταυρού. Γι' αυτό κι έλεγαν εγώ ο Αντώνιος πιστεύω αυτά... Εγώ ο Αθανάσιος Πιστεύω αυτά... Εσείς πάλι λέτε εγώ ο Ανώνυμος λέω αυτά και έτσι είναι η αλήθεια. αιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία αγαπητοί Ανώνυμοι. Αυτό μόνο έχω να πω για τις δηλώσεις σας. Μεγάλα λόγια χωρίς την επιβαλλόμενη επώνυμη υποστήριξη. Επομένως ΚΟΥΦΙΑ λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πλέον ακόμη και οι ''ομολογητές'' εκμοντερνίστηκαν. Δεδομένου του ότι πλέον προέκυψαν και οι ''ομολογητές του διαδικτύου'', που βοηθούμενοι από αυτό και την ανωνυμία που τους παρέχει, βγαίνουν και λένε ότι τους κατέβει!!! Οι κοινοί μπαχαλάκιδες της Εκκλησίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ''ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΤΕ ΑΠΟ ΤΑΣ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ, ΟΤΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΛΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ [μάλιστα δε και ΑΝΩΝΥΜΑ]. Τέτοι άνθρωποι είναι χριστέμποροι και όχι χριστιανοί, καθ' όσον [γράφοντες ανώνυμα] προτιμούν πάντοτε εκείνο που τους ωφελεί εις τον παρόντα βίον από την ζωήν της αληθείας''. (Μ. Βασίλειος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη βιαζεστε κυριοι ανωνυμοι νά βγαλετε συμπεράσματα για το ποιος ειναι ο μεγαλύτερος παλαιοημερολογιτης οικουμενιστης καί ποιός ειναι ο μικρότερος. Αφηστε πρωτα νά λειτουργηση η Επιτροπή, την οποίαν ωρισε η Ιερα Συνοδος του 1981, καί νά βγαλη τα συμπεράσματα της, καί νά αποδώση ευθυνας, εστω καί τωρα, καί τότε θα ιδωμεν αν επρεπε νά καταδικασθη η μηδεποτε γενομένη δεκτη υπό της Εκκλησίας χειροθεσία η συγχωρητικη ευχή, η συγκεκριμενα ατομα, τα οποία θα αποδειχθει οτι ΩΣ ΑΤΟΜΑ καί ουχί ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ εδέχθησαν ως Ορθοδοξον την βλασφημον απόφασιν (ενωσιν,χειροθεσίαν η συγχωρητικήν ευχήν, η ευλογιαν η οπωσδηποτε καί αν την ωνόμασαν) ακυρον πραξιν του 1971.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σεβ/τε κ. Κήρυκε ευλογείτε. Δυστυχώς πολλοί λένε πολλά αλλά λίγοι έχουν το σθένος ψυχής να μιλήσουν επώνυμα, κι ένας από αυτούς τους λίγους είστε κι εσείς. Για εμένα προσωπικά αλλά και για κάθε λογικό άνθρωπο επάνω στη γη, πιστεύω, πως οι κατασκευασμένες μαρτυρίες των ανωνύμων δεν έχουν καμία απολύτως σημασία. Διότι τι να την κάνει κάποιος την ''ομολογία πίστεως'' όλων αυτών των ανωνύμων, όταν πρώτοι οι ίδιοι δεν μπαίνουν στον κόπο να την υπερασπιστούν επώνυμα; Άραγε πόσο μυαλό λείπει από όλους αυτούς του θρασύδειλους ώστε να καταλάβουν πως με τις ανώνυμες μαρτυρίες τους αντί να μας βάζουν ψήλους στα αυτιά, μας στερεώνουν έτι περισσότερο στην Εκκλησία του Χριστού που με τη βοήθεια του Θεού βρισκόμαστε; Κι αν πάλι κανείς από αυτούς νομίζει πως πληρή τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να αποδείξει πως εσείς, άγιε δέσποτα, έχετε κάνει κάπου λάθος, τότε γιατί παρακαλώ πολύ δεν σας καλεί σε έναν διάλογο ενώπιον του κόσμου ή κατά μόνας και με τα δήθεν αληθινά επιχειρήματά του να σας αποδείξει πως έχετε σφάλει; Τον δήθεν ''έξυπνο'' και τον πολλά βαρύ και όχι, πίσω από τον υπολογιστή όλοι μπορούν να τον κάνουν, πόσο μάλλον όταν κρύβονται και πίσω από ανωνυμίες. Αλλά οι πραγματικά έξυπνοι και ομολογητές είναι εκείνοι που την εκκλησιαστική τους γνώμη επειδή είναι όντως αληθινή, έχουν την δύναμη να την υπερασπιστούν επώνυμα και αν χρειαστεί να μαρτυρήσουν και για χάρη της. Πλην όμως μόνο αυτό που δεν συμβαίνει με τους ανώνυμους ''μπαχαλάκηδες''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή