Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

ΕΑΝ ΟΥΤΟΙ ΣΙΩΠΗΣΟΥΣΙΝ, ΟΙ ΛΙΘΟΙ ΚΕΚΡΑΞΟΝΤΑΙ (ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙ ΔΙΔΑΧΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΙΩΠΩΜΕΝ ΕΑΝ ΠΙΣΤΙΣ ΕΣΤΙ ΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΜΕΝΟΝ )

 

 Του Μητροπολίτου Γ.Ο.Χ. Μεσογαίας κ. ΚΗΡΥΚΟΥ

Πραγματι εαν ημεις παρασιωπήσωμεν καί δεν ελέγξωμεν την ολην προδοσίαν καί δεν αποκαλύψωμεν τα κακως γενόμενα εν ετει 1971 (εν Νεα Υόρκη), εν ετει 1973 (εν Γενευη της Ελβετιας), εν ετει 1976 (εν Κορινθω - οτε ο ιερομ. τοτε Καλλίνικος Σαραντοπουλος, νυν Αρχιεπίσκοπος των Φλωρινικων, παρεσυρε τόν Κορινθιας Καλλιστον εις τούς Αυξεντιανους - Φλωρινικους), εν ετει 1981 (οτε επεβλήθη καί "Συνοδικως" ως σωτηριος δια την Εκκλησίαν η συγχωρητικη ευχη), καί μεχρι σημερον (εν Αθηναις καί απανταχου), ΤΟΤΕ, ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΘΟΙ (ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ) ΚΕΚΡΑΞΟΝΤΑΙ. Καί εις τι συνίσταται αυτη η προδοσία; Εις τό οτι οι Ρωσοι της Διασπορας καί η εν Γενευη Διεθνης Αδελφοτης "Η ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΣΑ ΠΙΣΤΙΣ" (της οποίας την Ομολογιαν, το Καταστατικόν καί την εν Γενευη Γενικην Συνελευσιν ενυπογραφως απεδεχθη, ενεκρινε καί επεσφραγισεν ο Μακαριωτατος Αρχιεπίσκοπος Ανδρεας καί δυο τρεις Επίσκοποι της Εκκλησίας των ΓΟΧ), ουδεποτε ωρθοδοξησαν, ουδεποτε απεδεχθησαν την καλήν Ομολογιαν της ακαινοτομήτου Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησίας περί καταδικης του Νεοημερολογιτισμου Ουνιτισμου του ΙΣΤ αιωνος, τον οποιον (νεοημερολογιτισμόν οικουμενισμόν) κατεδικασεν εν Πανορθοδοξοις Συνοδοις η Εκκλησία του Χριστου. Συνελόντι ειπειν: Η Ομολογια της "ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ" καί επομενως καί των Ρωσων της Διασπορας, ειναι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΙΣΜΑ εις τόν ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΝ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ, (την οποίαν ως αποδεικνυεται απεδεχθη, προσυπέγραψεν, συνωμολόγησεν καί επευλογησεν ο Αρχιεπίσκοπος Ανδρεας εν ετει 1973 εν Γενευη της Ελβετιας καί δυο τρεις ακόμη Αρχιερεις καί πολλες Μονες καί Κοινότητες των ΓΟΧ.

Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων

Το χειροτερον ειναι οτι εν ετει 1981, η Ιερα Συνοδος "ἁπεφανθη", κατοπιν εισηγησεως του θεολόγου Ελευθεριου Γκουτζιδη (ημεις προσωπικως διεφωνησαμεν καί καταθεσαμεν την διαφωνια μας εις τα Πρακτικα), οτι "ὑπό την προυπόθεσιν οτι οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν εδεχθημεν συγχωρητικην ευχήν δια να διευκολύνουμε την ενωσιν μετα των Φλωρινικων), καθως εδωσαν εντολήν οι Ρωσοι της Διασπορας (βλ. Απόφασιν των Ρωσων της Διασπορας κατα Σεπτεμβριον του 1971). Καί το ετι χειροτερον, οτι εις τάς πρός εμε επιστολάς του μετα τό 2015 ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος (λόγω του οτι τελεί ακόμη εις την βαβυλώνειον αιχμαλωσιαν του περιβαλλοντος του), ισχυριζεται, εις την διαπασων, καί επιμενει, οτι "οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδοξησαν, καί ετσι ενωθηκαμε μαζι τους, διοτι αν πούμε οτι δεν ωρθοδοξησαν τότε κακοδοξησαμε καί εμείς πού ενωθηκαμε μαζι τους)....

Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων

Περί του οτι οι Ρωσοι ουδεποτε ωρθοδοξησαν, δηλαδή ουδεποτε απεδεχθησαν την Ομολογιαν - Εκκλησιολογιαν της εν Ελλάδι καί απανταχου Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησίας, καί ουδεποτε διεκοψαν κοινωνιαν μετα των Νεοημερολογιτικων Οικουμενιστικων εκκλησιων, καί ουδεποτε κατεδικασαν τον Νεοημερολογιτισμόν - Οικουμενισμόν, μου το διαβεβαιωσεν πρό δεκαετιας περιπου ενωπιον πολλων μαρτυρων Κληρικων του, εις μίαν τυχαίαν συναντησιν μας, εις τον Αγιον Νεκταριον Αιγινης, ο τοτε Μητροπολιτης των Ρωσων της Διασπορας, Λαυρος, ο εν ετει 1971 γραμματευς της Συνοδου καί ο μόνος υπογραψας την απόφασιν περί των "Ματθαικων" Επισκόπων. Υπέγραψεν ως Γραμματευς Επίσκοπος Μανχαταν Λαυρος. Επομενως ητο ο μόνος αρμόδιος να δωση μιαν τοιαυτην διαβεβαιωσιν περί αυτου του θεματος. Ο Μητροπολίτης των Ρωσων της Διασπορας Λαυρος εις σχετικήν ερωτησιν μου απηντησε: Ἑμεις ουτε πρίν, ουτε κατα ουτε καί μετα το 1971 διεκοψαμεν ποτε εκκλησιαστικην κοινωνιαν μετα του Οικουμενικου Πατριαρχειου καί των λοιπων Τοπικων Εκκλησιων. Μόνον μετα του Πατριαρχειου Μόσχας ειχομεν διακόψει κοινωνιαν δια ειδικους λόγους, αλλά ηδη εντος τριων μηνων θα υπογραψουμε την ενωσιν καί μετ αυτων" ...

Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων

Καί μια μικρη ενημερωσις: Ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος από τό ετος 1971, δηλαδή αφ' οτου συνετελέσθη η η προδοτικη ενωσις της Εξαρχίας (ερημην του Κλήρου καί του Λαου) με τους Ρωσους της Διασπορας, μέχρι καί τό 2015 υπεστηριζε, καλως πραττων, οτι οι Ρωσοι της Διασπορας δέν ωρθοδόξησαν (καί αυτό τό αναφέρει καί σέ Υπόμνημά του πρός την Ιεράν Συνοδον εν ετει 1977). Μετά τό ετος 2015, ομως αλλαξε γνωμην καί ηρχισε νά γραφη εις τάς επιστολάς του πρός εμέ, ότι οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδόξησαν τό 1971 καί υπό την προυπόθεσιν αυτην καί μόνον «εδέχθημεν» την συγχωρητικην ευχήν. Καί επίσης ελεγεν, οτι «εάν οι Ρωσοι της Διασπορας ησαν κακόδοξοι», τοτε ειμαστε καί εμείς κακόδοξοι, πού ενωθηκαμε μαζί τους .. Οταν, ομως, του υπενθυμισα οτι τό 1977 τους θεωρουσε κακοδόξους, τότε μου ειπε, οτι εν ετει 1981 η Ιερά Συνοδος τά τακτοποίησεν αυτά, καί δέν λεγω δικά μου πράγματα, αλλά ο,τι απεφάσισεν η Συνοδος του 1981... Και οταν παλιν του ειπα, οτι δεν ειναι αυτη η απόφασις της Ιεράς Συνόδου, αλλά του κ. Γκουτζίδη, πράγμα το οποιον επιβεβαίωσεν καί ο ιδιος (ο κ. Γκουτζιδης) εσχάτως (Αυγουστος 2018), λέγοντας ενωπιον της Ιεράς Συνόδου: "Ναί ἑφευραμεν την συγχωρητικην ευχήν, διά νά μήν υπάρξουν αντιδράσεις από τον Κλήρο και τον λαό καί γιά νά μή γίνη σχισμα».... Οταν επίσης τού ειπα οτι η Ομολογια περί της συγχωρητικης ευχής του 1981 δέν ειναι Ομολογια των Αρχιερέων, αλλά του κ. Γκουτζίδη, (ο οποιος εις τά Πρακτικα πού διωρθωσε αφηρεσε τις γνωμες των Αρχιερεων καί εβαλε μόνον την δικη του, οσον αφορα το θεμα της συγχωρητικης ευχης), τοτε, ουτε λίγο ουτε πολύ ειπε πως ο,τι λέγει ο κ. Γκουτζιδης αυτό ειναι η αλήθεια καί ουτε λίγο ουτε πολυ οτι ο κ. Γκουτζιδης ειναι ο μοναδικός εκφραστης της Ορθοδοξίας. ..... Τά γραφω αυτά δημοσίως πλέον, διότι ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος ενω καλείται νά ελθη νά συζητησωμεν αρνειται καί με κατηγορεί ως πεπτωκότα, διότι δέν δέχομαι ως αληθινά οσα λέγει ο Ελευθέριος γιά τό 1971, εφθασε μάλιστα μέχρι καί νά με «αφορίση» δι αυτόν τόν λόγον, και να με αποκαλή με το κοσμικόν μου ονομα. ... Καί οσο δέν ερχεται νά συζητησωμεν εγω οφείλω νά συνεχίζω .... Τί χρωστάνε οι απλοικοι ανθρωποι νά παραπλανωνται ... Γι αυτό θά επανέλθω.

2 σχόλια:

  1. ΤΑ ΤΡΙΑ ΨΕΥΔΗ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1971
    Τα τρια ψευδη της Εξαρχιας του 1971, το βράδυ της επιστροφής της απο Αμερικη, που είναι, κατ εμε και η αιτία που κλυδωνιζεται επι μιαν περιπου πεντηκονταετιαν το σκαφος της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι. Πρωτο οτι δηθεν ωρθοδοξησαν οι Ρώσοι, ητοι απεδεχθησαν την Ομολογιαν της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας και οτι θα διεκοπτον κοινωνιαν μετα του Οικουμενικου Πατριαρχείου και των λοιπών Νεοημερολογιτικων Εκκλησιων. Δεύτερον, ότι δεν έγινε καμμια χειροθεσια, παρα μονο μια απλη συγχωρητικη ευχη, και Τρίτον, ότι απέκρυψαν την αποφασι των Ρωσων της Διασποράς, την οποίαν ομως ενεφανισαν αμέσως μετα το Πανηγυρικον συλλείτουργο της Ενώσεως. (Απο το αποψινο μαθημα του "Φροντιστηρίου Εκκλησιολογικων Μελετων").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΑ ΤΡΙΑ ΨΕΥΔΗ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1971
    Τα τρια ψευδη της Εξαρχιας του 1971, το βράδυ της επιστροφής της απο Αμερικη, που είναι, κατ εμε και η αιτία που κλυδωνιζεται επι μιαν περιπου πεντηκονταετιαν το σκαφος της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας ειναι. Πρωτο οτι δηθεν ωρθοδοξησαν οι Ρώσοι, ητοι απεδεχθησαν την Ομολογιαν της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας και οτι θα διεκοπτον κοινωνιαν μετα του Οικουμενικου Πατριαρχείου και των λοιπών Νεοημερολογιτικων Εκκλησιων. Δεύτερον, ότι δεν έγινε καμμια χειροθεσια, παρα μονο μια απλη συγχωρητικη ευχη, και Τρίτον, ότι απέκρυψαν την αποφασι των Ρωσων της Διασποράς, την οποίαν ομως ενεφανισαν αμέσως μετα το Πανηγυρικον συλλείτουργο της Ενώσεως. (Απο το αποψινο μαθημα του "Φροντιστηρίου Εκκλησιολογικων Μελετων").

    ΑπάντησηΔιαγραφή