Του Μητροπολίτου Γ.Ο.Χ. Μεσογαίας κ. ΚΗΡΥΚΟΥ
Η Ομολογια της Μητροπολιτικης Συνοδου του 2006 ως εχει, ηταν ενας από τους απαραιτητους ορους πού εθετε ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος δια να αποδεχθη την ενωσιν της 27 Ιαν. 2019. Καλω τον Σεβασμιωτατον Αμφιλόχιον να δεχθει μίαν προσωπικην συναντησιν δια να του εξηγησω γιατι κατα την γνωμην μου, δεν ηδυνατο να τεθει, ως εχει, η εν λόγω Ομολογια εις τήν κοινην Ομολογιαν καί τόν Τομον Ενωσεως, καί εαν συν Θεω συμφωνησωμεν επί του θεματος τουτου θα προχωρησωμεν καί εις τα αλλα θεματα. Πάντοτε εις τα πλαίσια του διαλόγου εν αγαπη καί αληθεια.
Τοῦτο ἐπράξαμεν, ἀφοῦ ἐλάβομεν ὑπ' ὄψιν τήν κρισιμότητα τῶν ᾽Εκκλησιαστικῶν πραγμάτων τά ὁποῖα ἀπαιτοῦν ἄμεσον ἀντιμετώπισιν, κατά τό τοῦ ῾Οσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου: «Ἐντολῆ γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν εν καιρῶ κινδυνεούσης Πίστεως. Λάλει γάρ, φησί, καί μή σιώπα. Ὅτε περί πίστεως ὁ λόγος, ούκ ἐστιν εἰπεῖν, ἐγώ τίς είμί. Διά τοῦτο κἀγώ ὀ τάλας δεδοικώς τό κριτήριον λαλῶ. Οὐδεμία αἵρεσις, τῆς εἰκονομαχικῆς ταύτης αἱρέσεως, δεινοτέρα. Χριστόν ἤρνηται, εἰς πρόσωπον δέρει, πραγματικῶς καί λογικῶς λυττῶσα... Χριστιανοί ἀπολλύμεθα. Προφθάσωμεν τό πρόσωπον Χριστοῦ ἐν ἐξομολογήσει ἀσπασώμεθα Χριστόν, ὅν δι' ἀθετήσεως τῆς αὐτοῦ ἁγίας εἰκόνος ἀρνούμεθα».
Δηλαδή, συνεκαλέσαμεν τήν Μητροπολιτικήν Σύνοδον, ἵνα καί δι' αὐτῆς διακηρύξωμεν τούς περί Πίοτεως λόγους, ὡς ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης ἐδίδασκεν τότε τούς ὀρθοδόξους διακηρύσσων, ὅτι «ἔχομεν ἐντολήν ἀπό τόν Κύριον νά μή σιωπῶμεν, ὅποιοι καί ἄν εἴμεθα, διότι ὅταν πολεμῆται ἡ Πίστις, δέν δικαιολογεῖται κανείς νά λέγη, ἐγώ ποιός εἶμαι, ἤ δέν μοῦ πέφτει λόγος». Καί, ὅπως πάλιν ὁ ἴδιος ἔλεγεν: «Διά τοῦτο καί ἐγώ ὁ δυστυχής (καλόγηρος) φοβούμενος τό κριτήριον φωνάζω (καί λέγω ὅτι) ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΙΡΕΣΙΣ δέν εἷναι φοβερωτέρα ἀπό αὐτήν τήν Εἰκονομαχικήν, ἡ ὁποία ἔχει ἀρνηθεῖ καί ἔχει βλασφημήσει κατά πρόσωπον τόν Χριστόν καί τόν μαστιγώνει μέ λύσσα... Χριστιανοί μου χανόμεθα αἰωνίως, διά τοῦτο ἀς προσφύγωμεν καί ἀς προσπέσωμεν εἰς τόν Χριστόν, ἀσπαζόμενοι μέ εὐλάβειαν τήν ἁγίαν εἰκόνα Του, τόν ὁποῖον ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ καί ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ὀσοι ἀρνοῦνται αὐτῆς τήν προσκύνησιν». (Ρ.G. 99 1321).
᾽Ιδιαιτέρως, ὅμως, ἐλάβομεν ὑπ’ ὄψιν καί τό γεγονός ὅτι ἡ παροῦσα Ἐκκλησιολογική αἵρεσις τοῦ Νεοημερολογιτικοῦ καί Παλαιοημερολογιτικοῦ Οίκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία μέ λύσσα κηρύσσεται καί δρᾶ παντοχόθεν, ἀκόμη καί δι' ᾽Αρχιερέων τῆς Γνησίας ᾽Ορθοδόξου ᾽Εκκλησίας, εἶναι πολύ χειροτέρα τῆς εἰκονομαχικῆς, διότι αὕτη ἀρνεῖται καί καταργεῖ ἔργω καί λόγω τήν ΜΙΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΑΝΤΑ, ΣΤΑΥΡΩΘΕΝΤΑ καί ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ
Διότι πράγματι, τό σατανικόν κήρυγμα, καθ' ὅ δῆθεν ὅλαι αἱ ἀπ' ἀρχῆς καί μέχρι σήμερον σχισματικαί, αἱρετικαί, ψευδώνυμοι χριστιανικαί ἐκκλησίαι, δηλαδή ὅλαι αἱ ὀργανώσεις - παρατάξεις τοῦ ᾽Αντιδίκου, μετέχουν τῆς ᾽Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ὡς μέρη, καί εἶναι ὅλαι τό ἴδιον, ἀλλά καί τό γεγονός ὅτι ἀπό τό 1924 ὁ ἴδιος ἀντίδικος τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας Του, μέ δολιώτερον τρόπον πολεμᾶ πάλιν τόν Χριστόν, ἀφοῦ τώρα πολεμᾶ τήν Ἐκκλησίαν Του, ἐπιβάλλει εἰς ἡμᾶς τούς ᾽Ορθοδόξους νά διακηρύσσωμεν τήν ὁμολογίαν μας, καθ᾽ ἥν ἡ Μία ῾Αγία Καθολική καί ᾽Αποστολική ᾽Εκκλησία δέν διηρέθη καί δέν ἐξέλιπεν οὔτε μέ τούς ποικιλωνύμους αἱρετικούς ᾽Αρειανούς, Χριστομάχους, Πνευματομάχους, εἰκονομάχους, Παπικούς, Προτεστάντας, Οἰκουμενιστάς, Νεοημερολογίτας, οὔτε καί μέ τάς σχισματικάς παλαιοημερολογιτικάς παρατάξεις τοῦ 1937 καί τάς προτεσταντικῶ δικαίω προελθούσας ἐξ αὐτῆς ψευδοεκκλησίας, ψευδοσυνόδους καί ψευδαρχιεπισκόπους, οὔτε καί μέ τά παρόμοια σχίσματα τοῦ 1995 καί 2005.
῾Η λυσσῶσα ἐπίθεσις κατά τῆς ῾Ομολογίας - ᾽Εκκλησιολογίας τῆς Γνησίας ᾽Ορθοδόξου Εκκλησίας, ἡ ὁποία ἤρχισεν ἀμέσως μετά τήν, κατά τό 1924, ἀποτυχίαν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, νά παρασύρη ὅλους τούς ᾽Ορθοδόξους εἰς τόν Νεοημερολογιτισμόν - Οἰκουμενισμόν, συνεχίσθη μέ τήν ἀπό τό 1935 καί 1948 ἐπίθεσιν κατά τῆς γνησίας καί ἀδιακόπου ᾽Αποστολικῆς Διαδοχῆς τῶν Ἐπισκόπων καί Πρεσβυτέρων Αὐτῆς, ἡ ὁποία μυστικῶς ἐσκηνοθετήθη τό 1950 ὑπό τοῦ πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου καί ἐμεθοδεύθη, πλήν ἀνεπιτυχῶς, ὑπό τῶν Φλωρινικῶν καί Νεοημερολογιτῶν, διά τῆς γνωστῆς χειροθεσίας ἐν ἔτει 1971, καί ἐσκόπει, καί πάλιν μετά τό 2003 σκοπεῖ, εἰς τήν ΔΙΑΚΟΠΗΝ τῆς γνησίας καί ἀνοθεύτου Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς τῶν ᾽Επισκόπων καί Πρεσβυτέρων, στρέφεται κατά τῆς Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας – Ἐκκλησιολογίας, δηλαδή κατά τῆς Ἐκκλησίας, κατά τοῦ Χριστοῦ. Καταφανῶς αὕτη εἶναι ἡ ἐν ταῖς ἐσχάταις ἡμέραις γενική ἀποστασία, ἡ ὁποία μόνον ὡς προδρομική τοῦ Ἀντιχρίστου δέον νά θεωρῆται.
Δηλαδή, συνεκαλέσαμεν τήν Μητροπολιτικήν Σύνοδον (του 2006), ἵνα καί δι' αὐτῆς διακηρύξωμεν τούς περί Πίοτεως λόγους, ὡς ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης ἐδίδασκεν τότε τούς ὀρθοδόξους διακηρύσσων, ὅτι «ἔχομεν ἐντολήν ἀπό τόν Κύριον νά μή σιωπῶμεν, ὅποιοι καί ἄν εἴμεθα, διότι ὅταν πολεμῆται ἡ Πίστις, δέν δικαιολογεῖται κανείς νά λέγη, ἐγώ ποιός εἶμαι, ἤ δέν μοῦ πέφτει λόγος». Καί, ὅπως πάλιν ὁ ἴδιος ἔλεγεν: «Διά τοῦτο καί ἐγώ ὁ δυστυχής (καλόγηρος) φοβούμενος τό κριτήριον φωνάζω (καί λέγω ὅτι) ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΙΡΕΣΙΣ δέν εἷναι φοβερωτέρα ἀπό αὐτήν τήν Εἰκονομαχικήν, ἡ ὁποία ἔχει ἀρνηθεῖ καί ἔχει βλασφημήσει κατά πρόσωπον τόν Χριστόν καί τόν μαστιγώνει μέ λύσσα... Χριστιανοί μου χανόμεθα αἰωνίως, διά τοῦτο ἀς προσφύγωμεν καί ἀς προσπέσωμεν εἰς τόν Χριστόν, ἀσπαζόμενοι μέ εὐλάβειαν τήν ἁγίαν εἰκόνα Του, τόν ὁποῖον ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ καί ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ὀσοι ἀρνοῦνται αὐτῆς τήν προσκύνησιν». (Ρ.G. 99 1321).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σεβ/τος Λαρισης κ. Αμφιλόχιος μεταξυ αλλων προυποθεσεων που εθεσεν να δεχθει την Κοινην Ομολογιαν καί τον Τομον της Ενωσεως ητο να τεθει εις αυτην ολόκληρος η Ομολογια της Μητροπολιτικης Συνοδου του 2006. Τον εχω καλέση (ο Επίσκοπος Κηρυκος) πολλες φορες να δεχθει μίαν συναντησιν δια να του εξηγησω, οτι δεν μπορουσε να τεθει ολόκληρος η Ομολογια του 2006 εις τήν Κοινην Ομολογιαν καί εις τόν Τόμον Ενωσεως,αλλά ακόμη δεν εχει δεχθει ... Ελπίζω ομως, οτι καποια στιγμη θα το καταλάβει.
ΑπάντησηΔιαγραφή