Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΑΓΑΠΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ


Άλλο δεν θα βρεις θησαυρό Παιδί μου στην ζωή σου
πιο καθαρό και ατίμητον απ' τους καλούς Γονείς σου.
          
Εκείνοι για χατήρι σου Νυχθημερόν μοχθούν και για
την ευτυχία σου παιδί μου προσπαθούν.
          
Ποτέ κακό μη βάλεις για κείνους στο μυαλό σου γιατί
οι Γονείς σου θέλουνε παιδί μου το καλό σου.
          
Πάντα να τους προσέχεις και να τους Αγαπάς και στην
καρδιά τους τη χαρά σαν μύρο να σκορπάς.
          
Γιατί το γέλιο και η χαρά, που δίνεις στους Γονείς σου,
 θα' ναι στολίδι ατίμητο, στην παιδική ψυχή σου.
          
Και μη ξεχνάς πως κάποτε Σένα άγνωστο καιρό θα
σου χαρίσει ο Θεός τον τίτλο τον ιερό.
          
Πατέρας ή Μητέρα θα ονομαστείς και εσύ και στην 
καρδούλα σου χαρά, θα νιώσεις περισσή.
          
Και τότε θα ζητάς και συ παιδί μου απ' τα παιδιά σου
την ευτυχία την χαρά να δώσουν στη καρδιά σου
          
Λοιπόν παιδί μου πάντοτε αγάπα τους Γονείς σου
για να' ναι πάντα κι ο ΘΕΟΣ παιδάκι μου μαζί σου.

ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥΣ 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου