Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ

Αγαπητοί αναγνώστες,

 Την περασμένη εβδομάδα και λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της διεξαγωγής της δίκης για την υπόθεση του Ιερού Ναού Αγίου Σπυρίδωνος Καρέα, έλαβα στο προσωπικό μου ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ένα γράμμα από κάποιον εν Χριστώ αδελφό, ο οποίος θεώρησε ως σωστό να με ειρωνευτεί για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζομαι το παρόν Blog. 

 Για τον λόγω αυτό αισθάνομαι την ανάγκη για ακόμη μία φορά να ''απολογηθώ'' για ορισμένα θέματα, κι αυτό το κάνω με αγαθά αισθήματα, προκειμένου να απαντήσω τόσο εις τον συγκεκριμένο εν Χριστώ αδελφό, όσο και σε οποιονδήποτε άλλο έχει την ίδια γνώμη με εκείνον.

Για ποιον λόγω θέλησα να ονομάσω το Blog <<ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ>>
και όχι  <<Ιεράρχης Ματθαίος>>;

 Όταν με τη βοήθεια του Θεού πριν τέσσερα χρόνια κατάφερα να δημιουργήσω το blog αυτό, σκέφτηκα πως το όνομά του θα έπρεπε να ήταν και αντάξιο των περιεχομένων του. Ως εκ τούτου, κι επειδή εμείς οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί φέρουμε την Αποστολική μας Διαδοχή από τον Άγιο Πατέρα Ματθαίο Καρπαθάκη, Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, το ιστολόγιο αυτό φέρει το όνομά Του αλλά και την ιδιότητα αυτού επάνω εις τα θέματα της Ορθοδοξίας. Όπως, δηλαδή, εκείνος υπήρξε Ομολογητής επειδή ποτέ δεν φοβήθηκε να πει την αλήθεια, έτσι και η σελίδα αυτή, επιθυμεί να περπατάει επάνω στα χνάρια του Αγίου, και χωρίς φόβο να Ομολογεί πάντοτε την αλήθεια.

 Επιπλέον πρέπει να τονίσω πως το blog ασχολείται περισσότερο με Εκκλησιολογικά θέματα και λιγότερο με διάφορα άλλα. Χωρίς όμως τούτο να σημαίνει πως εις αυτό κατά καιρούς δεν δημοσιεύονται διάφορα άλλης φύσεως εκκλησιολογικά θέματα. Κι αυτό κατ' επιλογήν δική μου, επειδή προσωπική μου επιθυμία είναι η διακονία της αλήθειας και ο προσωπικός μου αγώνας, ως ελαχίστου μέλους της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, για την διασφάλιση της Ομολογίας Πίστεως και της Αποστολικής Διαδοχής. 

Η προσωπική μου απάντηση σε όσους με κατηγορούν για τον τρόπο διαχείρισης του Blog:

 Σαφώς και γνωρίζω πως κάποιοι άλλοι στη δική μου θέση μπορεί να επέλεγαν άλλου είδους διαχείρηση. Αυτό φυσικά και δεν μπορώ να το κατακρίνω. Διότι γνωρίζω πολύ καλά πως ο κάθε άνθρωπος επιλέγει να αντιμετωπίζει με τον δικό του τρόπο τα διάφορα θέματα, ακόμη κι αυτά της Εκκλησίας. Ούτε όμως ο δικός μου τρόπος διαχείρισης μπορεί κατακρίνεται, πόσο μάλλον όταν αυτός προσβλέπει ΜΟΝΟ στην <<ΟΜΟΛΟΓΙΑ>> της αλήθειας. Άλλωστε με το να λέω την αλήθεια, όσο δυσάρεστη και αν αυτή είναι προς τους περισσότερους, δεν έρχομαι σε σύγκρουση, αλλά επιτυγχάνω την πλήρη ταύτιση με όσα αναφέρει το Κοντάκιο της εορτής του Σαββάτου του Λαζάρου: <<Η πάντων χαρά, Χριστός η ΑΛΗΘΕΙΑ...>>. Επομένως δεν βλέπω τον λόγω για τον οποίο ο οποιοσδήποτε μπορεί να με ειρωνεύεται, έστω και με προσωπικά μηνύματα.

 Το Blog και η θέση του Σεβ/του Μητροπολίτου κ. Κηρύκου προς αυτό:

 Πολλές φορές έχω αναφέρει πως οι δημοσιεύσεις του Blog αναρτώνται με προσωπική μου ευθύνη. Αυτό σημαίνει πως μερικές από αυτές μπορεί να γίνονται άνευ συνεννοήσεως μετά του Σεβ/του κ. Κηρύκου. Για τον απλούστατο αυτό λόγω, ο Σεβ/τος αυτόματα απαλλάσσεται από οποιαδήποτε ευθύνη έναντι των δημοσιεύσεων, και η ευθύνη είναι καθαρά δική μου ως διαχειριστού.

Θερμή  παράκλησή μου προς τους αναγνώστες του Blog:

 Νομίζω πως σωστό και πρέπον θα ήταν όποιος έχει την όποια αντιπαράθεση με τις δημοσιεύσεις που εγώ επιλέγω  να κάνω, να επιζητεί τον καλύτερο τρόπο ώστε να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου, προκειμένου έτσι να συζητήσει μαζί μου τις όποιες αντιρρήσεις του. Το ιστολόγιο δεν δημιουργήθηκε για να επιβάλλεται σε κανέναν, υπάρχει ώστε να το επισκέπτεται όποιος το επιθυμεί. Υπάρχει όμως και για να λέει την αλήθεια, και όχι για να κρύβει πράγματα. 

 Αγαπητοί αναγνώστες,

 Με αυτά τα λίγα λόγια κι επειδή δεν θέλω να σας κουράζω με δικά μου κείμενα, τα οποία ενδεχομένως συντακτικά μπορεί να είναι και λανθασμένα, θέλω απλά να ενημερώσω εσάς και τον αγαπητό εν Χριστώ αδελφό που μου έστειλε το προσωπικό γράμμα, για τον σκοπό αλλά και τις δημοσιεύσεις του Παρόντος Blog. 

 Εύχομαι εις το μέλλον να μην τύχω παρόμοιας επιστολής, χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει πως δεν επιθυμώ την καλοπροαίρετη κριτική από οποιονδήποτε αναγνώστη. 

Ευχαριστώ όλους σας που σπαταλήσατε έστω και λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαβάσετε αυτά τα ταπεινά μου λόγια,

Με ειλικρινή αισθήματα εκτίμησης προς Όλους

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ   

     



        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου