Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ'' ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ κ. ΚΑΤΣΟΥΡΑ!!!


 Αναγνώστης που μπορεί και παρακολουθεί τις δημοσιεύσεις του κ. Κάτσουρα (διότι εμάς μας έχει αποκλείσει), μας έστειλε τα παρακάτω ζητώντας μας να τα δημοσιεύσουμε και να τα σχολιάσουμε:

  <<Τι Σκοπιανά και τι "Νοβάρτις" και δεν συμμαζεύεται. Αφήστε τα όλα και ελάτε αύριο (Κυριακή των Απόκρεω) στην εκκλησία να ακούσουμε το φοβερό Ευαγγέλιο της μελλούσης Κρίσεως. Τότε που θα δικαιωθούν όλα τα θύματα της Ιστορίας, θα λογοδοτήσουν οι θύτες και όλοι θα κριθούμε με βάση τι; την ηθική; όχι! την αρετή; όχι! την πίστη; όχι! Αλλά τι; ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ! Την ανιδιοτελή ΑΓΑΠΗ ! ! ! (εμείς θα σας περιμένουμε στο εκκλησάκι του Αγίου Νεκταρίου στη Ξυλοκέριζα). >>

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ:

 Γοργά, γοργά ο κ. Κάτσουρας αρχίζει να φανερώνεται. Μετά από την Α Ν Ι Δ Ι Ο Τ Ε Λ Η αγάπη και την Σ Υ Μ Π Ρ Ο Σ Ε Υ Χ Η της Κύπρου με τον Φ Λ Ω Ρ Ι Ν Α Ι Ο ''μητροπολίτη'' κ. Κυπριανό εις την οποία προχώρησε ο ίδιος και οι ''Επίσκοποι'' της ''συνόδου'' εις την οποία υπάγεται, μετά την Α Ν Ι ΔΙ Ο Τ Ε Λ Η Σ Υ Μ Π Ρ Ο Σ Ε Υ Χ Η του ίδιου με Νεοημερολογίτες, τώρα δια του Facebbok ο Θεολόγος της Α Ν Ι Δ Ι Ο Τ Ε Λ Ο Υ Σ αγάπης κ. Κάτσουρας, καλεί κόσμο σε συμπροσευχή στο Εκκλησάκι του αγίου Νεκταρίου στην Ξυλοκέριζα Κορινθίας. Μήπως όμως, αγαπητοί αναγνώστες, αυτά τα Οικουμενιστικά και Φρικτά περί Ανιδιοτελούς αγάπης σας θυμίζουν κάτι; Μήπως τα λόγια αυτά θα μπορούσαν κάλλιστα να βγαίνουν από το στόμα κάποιου Μορφωμένου σπουδαίου Νεοημερολογίτη Θεολόγου, καθώς εκείνοι μόνο αγωνίζονται περί αυτής της αγάπης; Εμείς απλά σας αφήνουμε να σκεφθείτε όλα όσα εμείς γράφουμε και είστε ελεύθεροι, αν φυσικά το θέλετε, να τα σχολιάσετε και να μας πείτε αν συμφωνείτε και με το δικό μας σχόλιο.
 Προσοχή όμως και σε αυτό. Πριν μερικές μέρες ο κ. Κάτσουρας μαζί με το συνονθύλευμα της ''συνόδου'' του, ''αρχιεπ/πο'' και ''ηγούμενο'' κ. Στέφανο και ΣΙΑ, συμμετείχαν στο συλλαλητήριο της Αθήνας για το Σκοπιανό ζήτημα, και τώρα ο κατά τα άλλα έντιμος αυτός ''Κύριος'' γράφει περί αυτού: <<Τι Σκοπιανά και τι "Νοβάρτις" και δεν συμμαζεύεται. Αφήστε τα όλα...>>.
''ΦΡΙΞΟΝ ΗΛΙΕ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΞΟΝ ΓΗ'' ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΑΣΥΤΗΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!!!!!

 Αφού κ. Κάτσουρα το Σκοπιανό ζήτημα πρέπει να ξεχαστεί, σύμφωνα με την Α Λ Α Ν Θ Α Σ Τ Η Θεολογική σας άποψη, τότε γιατί παραβρεθήκατε στο συλλαλητήριο της Αθήνας και δεν κάτσατε στο Εκκλησάκι της Ξυλοκέριζας να προσεύχεστε;


10 σχόλια:

  1. κ. Κάτσουρα, νομίζουμε πως είστε ο καταλληλότερος άνθρωπος ώστε κάποιος να απευθύνει τα παρακάτω λόγια του Αγίου Εφραίμ του Σύρου:

    '' Είναι γραμμένα τα έργα μας και τα λόγια μας, και όσα κάναμε σε αυτή τη ζωή, και νομίσαμε με το νου μας ότι τάχα θα διαφύγουν τον Θεό που ερευνά τις διαθέσεις και τις επιθυμίες. Και όπου είναι γραμμένες όλες οι πράξεις μας και οι σκέψεις όλων, είτε φαύλες είτε καλές. Ω, πόσα δάκρυα μας χρειάζονται για κείνη την ώρα, και όμως αμελούμε!''

    Αυτά όσον αφορά για τις προδοτικές κατά τις Εκκλησίας πράξεις σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταλαίπωρε νεαρέ, τόση μεγάλη σημασία καί προτεραιότητα ἔχουν γιά σένα καί τόν περίγυρό σου τό τί γράφω, ὥστε νά σχολιάζεις καί τά μηνύματά μου; Κάνε το!Δέν πειράζει. Ἄν θέλεις μάλιστα μπορεῖς καί νά ὠφεληθεῖς. Διαφαίνεται ὅμως ὅτι εἶσαι καί εἶστε σέ μόνιμο παροξυσμό πού σεῖς μέν τόν δικαιολογεῖτε ὅτι δῆθεν προέρχεται ἀπό κάπου ἀλλοῦ, ἀλλά νομίζω ὅτι μᾶλλον προέρχεται ἀπό τόν ἔλεγχο τῆς συνειδήσεώς σας, στόν ὁποῖο, ὅμως, δέν φροντίζετε νά ἀνταποκρίνεστε πρός ὄφελός σας. Ἄκου, λοιπόν, πρός γνῶσιν σου καί ὠφέλειά σου, κάποιες παρατηρήσεις ἐπί τῶν σχολίων σου, γιά νά μή ἀδικεῖς τόν ἑαυτόν σου. Πρῶτον, ἡ ρητορική πρόσκληση μου νά ἔλθουν ὅλοι νά ἀκούσουν τό Εὐαγγέλιο εἶναι πρόσκληση τῆς ἴδιας τῆς Ἐκκλησίας (ἀκόμη δέ) καί ὡς πραγματική πρόσκληση εἶναι ἁπολύτως θεμιτή καί ἱεροκανονικῶς ἐπιτρεπτή, ἀφοῦ ὁ κάθε ἕνας μπορεῖ νά τό ἀκούσει (κατηχούμενος κλπ.) μέσα σέ ἕναν ὀρθόδοξο ναό (ἤ μήπως ἐσεῖς δέν ἐπιτρέπετε νά εἰσέρχονται νεοημερολογίτες στούς ναούς σας καί δέν τό γνωρίζουμε;...). Δεύτερον, ἐάν εἶχες στοιχειώδη θεολογική γνώση, ἀλλά καί χριστιανική ἐπίγνωση, θά πρόσεχες τί λές, ἐπικρίνων ἀπό παχυλή ἔγνοια τήν ἀναφορά μου περί ἀνιδιοτελοῦς ἀγάπης. Ἄν, μέσα στά πλαίσια τῆς ἀγνοίας σου καί τῆς σκοπιμότητός σου νά διαστρέφεις τήν πραγματικότητα γιά νά βγάζεις τά συμπεράσματα πού θἄθελες νά ἰσχύουν, παρεξηγεῖς καί ἐπικρίνεις τά περί ἀνιδιοτελοῦς ἀγάπης ( τῆς κατά Θεόν, βεβαίως) τά ὁποῖα ἀποτελοῦν τόν ὕψιστο βαθμό πνευματικῆς τελειώσεως, τότε ἐκτίθεσαι ἀνεπανόρθωτα. Δέν μελέτησες ποτέ τήν Ἁγία Γραφή ἤ τούς Πατέρες; Τί ἄραγε καταλαβαίνει τό μυαλουδάκι σου ἀπό τά λεγόμενα ἤ μᾶλλον κηρυττόμενα ὑπό τοῦ στόματος τοῦ Χριστοῦ, τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, ὅτι τρία εἶναι πού μένουν: πίστη, ἐλπίδα καί ἀγάπη καί ὅτι ἐξ αὐτῶν τό μεγαλύτερο εἶναι ἡ ἀγάπη; Μήπως "οἰκουμενίζει" κι αὐτός; Καί, τρίτον καί τελευταῖον, δέν νομίζεις ὅτι προκαλεῖς ἀνοηταίνων ὅταν θέλεις νά κάνεις καί μαθήματα ἐθνικοφροσύνης; Καί τέλος πάντων πότε θά ἀφήσεις τήν κακή συνήθεια, πού συναντᾶται σέ ὁπαδούς σεκτῶν καί παρεκκλησιαστικῶν μορφωμάτων, νά διαστρέφεις τήν πραγματικότητα; Ἀνέφερα πουθενά ἐγώ ὅτι πρέπει νά ξεχάσουμε, ταλαίπωρε νεαρέ, τό Σκοπιανό; Αὐτό σημαίνει, ἀκαλλιέργητο πλάσμα, τό ἀφῆστε τα γιά λίγο ὅλα στήν ἄκρη, ἀκόμη καί αὐτό, ναί καί αὐτό, γιά νά προσέξουμε τό φοβερό Εὐαγγέλιο περί τῆς Δευτέρας Παρουσίας καί παγκοσμίου Κρίσεως; Γιατί ἀδικεῖς μέ τέτοιες διαστροφές τόν ἑαυτό σου; Ἀφοῦ μέ παρακολουθεῖς, πόση τυφλότητα ἔχεις ὅταν λές αὐτά πού λές ἐνῶ διαβάζεις τά καθημερινά σχετικά σχόλιά μου καί ἄρθρα καί δημοσιεύσεις μου; Ἐσύ, λοιπόν, φαίνεται ὅτι θά παρεξηγοῦσες καί τόν Κύριο ἐφ' ὅσον, ἀφ' ἑνός διά τοῦ Νόμου Του παραγγέλει τίμα τόν πατέρα σου καί τή μητέρα σου καί, ἀφ' ἑτέρου, στό Εὐαγγέλιό Του λέγει ὅτι θά πρέπει ἀκόμη καί νά τούς ἀποστραφοῦμε ἕνεκεν Αὐτοῦ; Ἄκου, λοιπόν, γιά τό καλό σου καί τοῦ περιγύρου σου, μία πρόταση: Ἀντί νά ἐξαπατᾶτε τίς Δημόσιες καί Δικαστικές Ἀρχές ὑποστηρίζοντας ἀντιευαγγελικῶς ψεύδη καί ἀπάτες, ὅπως ὅτι σᾶς ἀνήκουν δῆθεν πατρογονικῶς ἤ ἐκ δωρεῶν ἐν ζωῆ ξένα ἀκίνητα (Ναοί καί ἐκκλησιαστικές περιουσίες) τά ὁποῖα καταλαμβάνετε καί ὑπεξαιρεῖτε ὡς κοινοί ἀπατεῶνες βάζοντας φωτιά στό κεφάλι σας, ἀρκεσθεῖτε στό νά συγκεντρώνεσθε σέ κάποιο ἀπό τά σπίτια σας, τά ὁποῖα ἐλπίζω αὐτά τουλάχιστον πραγματικά νά σᾶς ἀνήκουν καί ἐκεῖ νά μελετᾶτε τά βιβλία τῆς Ἐκκλησίας, μήπως καί συνέλθετε ἐρχόμενοι εἰς ἑαυτούς καί κάποια στιγμή ἀποφασίσετε νά ἐπιστρέψετε στήν Ἐκκλησία. Τό πάθημά σας, τῆς ἀρνήσεως τῆς ὀρθοδόξου Ὁμολογίας-Ἐκκλησιολογίας, τήν ὁποία ἐκράτησε ψηλά ὁ ἐν ἁγίοις πατήρ ἡμῶν Ματθαῖος, μέ τούς Ρουμάνους γιά σᾶς καί μέ τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς ἐσχάτως ἀπό τήν ὁμάδα τῶν "πέντε", πρέπει νά σᾶς προβληματίσει ὅσο εἶναι καιρός. Εἴθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ''κ.'' Κάτσουρα,

    Απαντάτε σε όσα γράφω με μπούρδες.Δεν μας προξενεί καμία εντύπωση πως ακόμη και τώρα έχετε το θράσος ώστε να θέλετε να βγείτε και από πάνω. Άλλωστε ακόμη και έτσι δικαιολογείτε την σφόδρα οικουμενιστικοτάτη θέσης σας - θέση και της ''συνόδους'' σας (μιας και δεν σας επαναφέρει στην τάξη)- η οποία φτάνει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και από εκείνη όλων όσων συγκρότησαν την δήθεν ''Πανορθόδοξη Σαύνοδο'' της Κρήτης (του Κολυμπαρίου). Κουνάτε το δάχτυλο σαν σιγανοπαπαδιά, ενώ ταυτόχρονα σπαίρνετε ανέμους και θερίζετε θύελες κατά της Ορθοδοξίας. Χωρίς καμία ντροπή, αιδώ και ''ανιδιοτελή αγάπη'', εμφανίζεστε στα δικαστήρια ως μάρτυρας υπερασπίσεως πλευράς της οποίας ο πρώην ''Ορθόδοξος αρχιεπ/πος'' κ. Νικόλαος σας είχε αφορίσει, και καταθέτετε ψευδείς μαρτυρίες προκειμένου δι' ενός καλοπληρωμένου και καλοστημένου -''συνεδρίου ματαιότητος'' - δικαστικού αγώνος, να επιτύχετε την υφαρπαγή ακόμη και του μικρού Ναού του Αγίου Σπυρίδωνος, ώστε να το παραδόσετε και αυτόν απλόχερα στον Μεσογαίας Νικόλαο, όπως από καιρό του έχετε παραδόσει τα καταστατικά = Την Ιερά Μονή Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως ενώ και τα 4 δικαστήρια του αγ. Σπυρίδωνος τα είχαμε κερδίσει, εσείας καταφέρατε να κερδίσετε μόλις το τελευταίο (και αυτό πως;...). Αυτά όσον αφορά γι' αυτά που τολμάτε να λέτε για την υπόθεση αυτή. Και μην ξεχνάτε πως τότε που ήσασταν ο μεγαλύτερος μπατίρης της Πάτρας, εκείνος που σας βοήθησε να ορθώσετε το ανάστημά σας Οικονομικά και Πνευματικά ήταν ο Σεβ/τος Κήρυκος, τον οποίο σήμερα κυνηγάτε μετά περισσής μανίας. Τότε που με τα τηλεφωνήματά σας στη γιαγιά μου, την παρακαλούσατε να μιλήσει στον Σεβ/το προκειμένου εκείνος να σας βάλει στα γραφεία και μετά να σας αυξήσει τον μισθό. Κι αυτό δυστυχώς έγινε, τότε που ακόμη φυτεύατε τις ρίζες ώστε εις την συνέχεια να μπορέσετε να καρποφορήσετε κακόδοξα μέσα εις την ''σύνοδο'' και να την διαλύσετε. Κι εσείς κατόπιν όλων αυτών έρχεστε να μας κάνετε μαθήματα; Και για να μην χαίρεστε άδικα, σας λέμε πως καμία από τις δημοσιεύσεις σας δεν παρακολουθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... Διότι τον χρόνο μας επιλέγουμε να τον ξοδεύουμε σε ψυχωφελή κείμενα και Ορθόδοξες δημοσιεύσεις, κάτι που δεν συμβαίνει με τα γραφόμενά σας. Μιλάτε όμως και για ''ανιδιοτελή αγάπη''... Το Θείο και Ιερό Ευαγγέλιο αγαπητέ μου, εγώ ο απλός μάγειρας, γνωρίζω πως την αγάπη δεν την μεταφράζει ως απλοχερία, αλλά την θέτει σε κάποια όρια, τα οποία διαφυλάσσουν μόνο οι Ορθόδοξοι. Εσείς όπως μιλάτε γι' αυτήν την αγάπη την μεταφράζετε ως αγάπη προς όλους, Ορθοδόξους - Κακοδόξους, και όταν εμείς δια μηνύματος λαμβάνουμε τις δημοσιεύσεις σας προκειμένου να τις σχολιάσουμε, επειδή μας το ζητούν, έρχεστε να μας κουνήσετε το δάχτυλο. Μάθετε, λοιπόν, πως αυτό πρέπει κάποτε να τελειώσει, διότι εν πρώτοις δεν είναι έντυμο όταν προέρχεται από έναν άνθρωπο ο οποίος ποτέ δεν παραδέχεται τα λάθη του και έχει σκοπό της ζωής του να αφανίσει την Ορθοδοξία και να υπαγάγει τους πιστούς εις την ''σύνοδο'' από την οποία προήλθε.
      Όσο δε για τους Ρουμάνους Ορθοδόξους Επισκόπους μας, καλύτερα να πλένετε το στόμα σας με ροδόνερο προτού τολμήσετε να μιλήσετε γι' αυτούς. Διότι σε καμία των περιπτώσεων δεν μοιάζουν με τους δικούς σας ''επισκόπους'' οι οποίοι θεωρούν τεράστιο πλήγμα της καριέρας τους να Ομολογήσουν εγγράφως την Ομολογία τους. Αποτέλεσμα αυτού, να έρχονται σε ρήξη με δύο Επισκόπους, να κυνηγάνε τον γηραιότερο εκ των δύο αυτών, να τον καθαιρούν και να τον θέτουν δήθεν εκτός ''εκκλησίας'', και ο ένας από αυτούς την ''χειροτονία'' του να την οφείλει ξεκάθαρα στον Σεβ/το κ. Παχώμιο. Αυτοί είστε κ. Κάτσουρα και όσα και αν γράφετε δεν μπορείτε πλέον να κρυφτείτε, διότι αυτοί που σας φανερώνουν δεν είμαστε εμείς, αλλά οι ίδιες σας οι πράξεις οι οποίες κατά παραχώρηση Θεού σας προδίδουν!!!

      ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΘΡΑΣΥΣ!!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

      Και θα σας το πω και από εδώ, τα ψέματά σας είναι περισσότερα από τα κιλά σας!!!

      Διαγραφή
    2. Η δημοσίευσή σας είναι αυτή που γράψατε, όπως την γράψατε, και αφήνει να εννοηθούν εκείνα που εννοούνται σύμφωνα με το πως την γράψατε. Μην σπεύδετε τώρα να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Διότι τότε μάλλον εσείς είστε εκείνος που επίτηδες τις γράφετε έτσι, ώστε εμείς να τις σχολιάσουμε και μετά να μας κατηγορήσετε ως κακούς!!!

      ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΛΗΣΙΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΕΜΑΤΕ!!!

      Διαγραφή
    3. Γιά ἐσένα ταλαίπωρε νεαρέ δέν ἔχω πλέον νά πῶ τίποτε! Καλά κάνεις καί ἀσχολεῖσαι μέ τή μαγειρική, ἄν καί ἐκτιμῶ ὅτι οὔτε ἐκεῖ θά ἔχεις ταλέντο μέ τόση ἔλλειψη γνώσεων, ἄρνηση μαθητείας, ἀπουσία καλλιέργειας καί αἰσθητικῆς πού προδίδουν τά ἄθλια κείμενά σου. Πρόσεχε, ὅμως, διότι μέ τά ὅσα ψευδή καί συκοφαντικά γράφεις κάποια στιγμή σέ βλέπω νά ἔχεις νομικές ἐπιπτώσεις καί δικαστικές περιπέτειες. Οὔτε ὅτι δέν σχετίζομαι μέ τήν Πάτρα δέν γνωρίζεις (Ἀθηναῖος εἶμαι καί διαμένω στήν Κόρινθο), τολμᾶς νά δημιουργεῖς παραμύθια περί τηλεφωνημάτων στή γιαγιά σου μέ τήν ὁποία δέν εἶχα ποτέ καμμία σχέση ἤ ἐπαφή πέραν τοῦ ὅτι ὑπῆρξε ἐνορίτισσα τῆς Ἐνορίας μου. Γιά τά ὑπόλοιπα ρώτησε τόν κ. Κήρυκο καί δέν πιστεύω νά ἔχει φθάσει σέ τέτοιο κατάντημα νά ἐπιβεβαιώνει τέτοιες μυθοπλασίες. Διότι κακόδοξος καί σχισματικός μπορεῖ νά κατεστάθη μέ τίς ἐπιλογές καί τίς συμπορεύσεις του, ἀλλά πιστεύω καί ἐλπίζω ὅτι δέν ἔφθασε νά ἰσχυρίζεται πράγματα ἀνύπαρκτα πού θά τόν καθιστοῦσαν ἀθεόφοβο ἀπατεώνα. Πάψε, λοιπόν, ταλαίπωρε νά τόν ἐκθέτεις καί νά ἐξευτελίζεις ἀκόμη περισσότερο τόν παραταξιακό χῶρο σας. Καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  4. κ. Κάτσουρα, αυτό που σας είπα δεν το έβγαλα από το μυαλό μου. Αν θυμάστε καλά σας το είχε πει η ίδια η γιαγιά μου στο δικαστήριο πριν δύο περίπου χρόνια. Τότε που σας ακούμπησε κιόλας κι εσείς της είπατε να μην σας ακουμπάει. Πολύ καλά ξέρετε πως η γιαγιά μου δεν ψεύδεται.
    Αλήθεια κ. Κάτσουρα, έχετε καταλάβει πόσο κακό έχετε κάνει στην Εκκλησία;
    Όσο για όλα τα υπόλοιπα που γράφετε για εμένα, ας είναι. Αν θέλετε να μου κάνετε και μήνυση, είστε ελεύθερος να το πράξετε. Προσέξτε όμως γιατί πίσω από αυτόν τον Νέο που σας ελέγχει (σίγουρα πολύ ασφυκτικά), μπορεί να κρύβεται ο Θεός ο οποίος δεν επιθυμεί όλα όσα μέχρι σήμερα έχετε κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι επειδή λέτε πως ποτέ δεν είχατε καμία σχέση με τη γιαγιά μου, επιτρέψτε μου να σας θυμίσω μία από αυτές. Την ημέρα που ο π. Θωμάς βγήκε στην Ωραία Πύλη διάβασε και ύστερα σχολίασε την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου, δεν πιστεύω να την έχετε ξεχάσει; Τότε είχατε πέσει όλοι πάνω του να τον φάτε. Εγώ τότε σας είχα πει από μακρυά πως <>. Το βράδυ λοιπόν εκείνης της ημέρας δεν πήρατε τηλέφωνο τη γιαγιά μου για να της κάνετε παράπονα; Αυτά ως μία απλή σημείωση προκειμένου να μην νομίζει και ο κόσμος πως βγάζω πράγματα από το μυαλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πως ''θα δούμε ποιος θα φύγει από την Εκκλησία''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή