Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

ΤΟ ΥΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ''ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΣ'' ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΠΑΧΩΜΙΟΝ.



Από το παραπάνω ''Πρακτικόν Επισκέψεως'' ας προσέξουμε τα εξής σημεία που ο ίδιος ο Θεολόγος κ. Στουραΐτης καταγράφει:

1. Σε ερώτηση δική μου , αν θα μπορούσε να μας διευκρινήσει τα σχετικά περί της μηδέποτε γενομένης <<χειροθεσίας>>, μου απήντησε στεντωρίως: <<Χαρίλαε, παιδί μου, εγώ δεν δέχομαι καμμίαν χειροθεσίαν. Εγώ το μόνο που θα διακηρύσσω, και θα το πράττω μέχρι να ύγω απ' τη ζωή, είναι τις ευλογημένες χειροτονίες του Αγίου Πατρός μας Ματθαίου πλήρεις Αγίου Πνεύματος. Αν εγώ ίστευα σε χειροθεσίες, τότε θα είχα ακολουθήσει τον Κάλλιστο.>>

2. Ακούγοντας, λοιπόν, αυτά τα λόγια ο Σεβασμιώτατος κ. Κήρυκος, τον ρώτησε; <<Σεβασμιώτατε, υπάρχει η υπογραφή σας σε συγκεκριμένες επιστολές που μου στείλατε, σε Εγκύκλιοτου 2007, σχετική περί της καταδίκης της φερομένης χειροθεσίας, αλλά και σε έγγραφο ψευδοκαθαιρέσεως εναντίον μου, γι' αυτά τι έχετε να μας πείτε;>>
Απαντά, τότε, ο Σεβ. Παχώμιος: <<Σεβασμιώτατε, στις πιστολές που σου έστειλα, αναφέρομαι σε γ΄ και όχι σε α΄ πληθυντικό πρόσωπο. Όπως είπα και προηγουμένως, εγώ μόνο τις χειροτονίες του Αγίου Βρεσθένης αποδέχομαι. Αν έγραψα κάτι, αυτό το έκανα με τρόπο σαρκαστικό με τρόπο συμβουλευτικό προς την αξιοσύνη σου σας, ώστε να βοηθήσετε και εμάς τους λίγα γράμματα γνωρίζοντας, ια όσα συνέβησαν το 1971.>>
Και συνεχίζοντας, είπε: <<Εγώ δεν αποδέχομαι ούτε την ψευδοκαθαίρεσή σας ούτε την Εγκύκλιο του '07, ούτε τίποτε άλλο! Έχω δε την διάθεση να πάρω πίσω την υπογραφή μου από κείμεα, τα οποία δεν με εξέφρασαν και δεν με εκφράζουν!>>

3. Τότε τον ηρώτησα: <<Σεβασμιώτατε, για πέστε μας τη γνώμη σας για το κατάπτυστο βούλευμα, το οποίο λέει ότι ο Άγιος Πατέρας ίδρυσε δική του Εκκλησία το '37, χειροτόνησε παρανόμως, ότι χειροθετήθημεν ως σχισματικοί το '71, και κατ αυτόν τον τρόπο αναγνωριζόμεθα απ τον νεοημερολογιτισμόν κτλ...>>
Λέγει τότε πάλιν: <<Χαρίλαε, εμπτύω σ' αυτό το βούλευμα και το καταδικάζω, όχι μόνο τώρα αλλά ανέκαθεν! Επαναλαμβάνω δεν δέχομαι τίποτε άλλο απ' τις ευλογημένες χειροτονίες του '48ύτε χειροθεσίες, ούτε βουλεύματα, ούτε καθαίρεση για εσάς, τίποτε, τίποτε, τίποτε!>>

Αυτά όλα αγαπητοί αναγνώστες καταγράφει με τα ίδια του τα χέρια ο Θεολόγος κ. Χαρίλαος Στουραΐτης. Πως λοιπόν τώρα, μετά από τις παραπάνω δηλώσεις του τότε Σεβ/του κ. Παχωμίου ότι: α) Δεν δέχεται τα περί χειροθεσίας και παραδέχεται μόνο τις χειροτονίες του Αγίου Πατρός Ματθαίου , β) Δεν δέχεται την ''Εγκύκλιο''του 2007 που κυκλοφόρησε η <<σύνοδος>> του <<αρχιεπισκόπου>> κ. Στεφάνου, ούτε όμως και την ''καθαίρεση'' του Σεβ/του κ. Κηρύκου, γ) Ότι δεν παραδέχεται το βούλευμα του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου αλλά το <<εμπτύει>> και το <<καταδικάζει>> και πως δ) Δεν δέχεται <<τίποτε, τίποτε, τίποτε>>  από τα παραπάνω παρανομα, πως λοιπόν τώρα ο κ. Στουραίτης, μετά από όλα αυτά που άκουσε και κατέγραψε, λέγει ότι η ένωση με τον Σεβ/το Παχώμιο είναι λάθος ή πως εμείς που ακολουθούσαμε και ακολουθούμε την Πανορθόδοο Σύνοδο δια της ενώσεως υποταχθήκαμε πλέον στην ψευτοσύνοδο του <<αρχιεπίσκοπου>> Στεφάνου και άλλα ασυνάρτητα; Αυτά που αναγράφονται στο παραπάνω ''Πρακτικό'' δεν είναι αληθινά; Δεν είναι όσα ο ίδιος ο κ. Στουραΐτης ζητούσε τόσο καιρό να βγεί έστω και ένας από τη <<σύνοδο>> του κ. Στεφάνου και να τα καταδικάσει; Και επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τον κ. Στουραΐτη αν στο μείζον αυτό θέμα του '71 ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος έχει τις ίδιες ξεκάθαρες θέσεις με τον Μακ/το Παχώμιο και τον Σεβ/το Ευστάθιο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου