Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ!

  
  Δημήτριος Αθ. Παπαδάτος
14.07.2019 εκ.ημ. Ακύλα αποστ. 

<<ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΟΝ. ΘΕΟΔΩΡΟΥ 
ΠΡΟΣ ΤΟ ''FACEBOOK'' ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ κ. ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ>>.

  Αγαπητέ μου π. Θεόδωρε,

  Εύχομαι ο άγιος Θεός να έχει καλά τόσο εσένα όσο και την οικογένειά σου. Μου προώθησαν την επιστολή σου στο facebook του Θεολόγου κ. Χαρίλαου Στουραΐτη και με πόνο ψυχής μόνο τούτο έχω να σου πω. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!! Ντροπή σου που δεν υποστηρίζεις την αλήθεια και προσωπολατρείς. Ντροπή σου που τελικά η τόσων ετών φιλία και συνεργασία με τον Σεβ/το Κήρυκο σε φέρνει σήμερα να είσαι αντιμέτωπός του. Γνώριζε όμως πως η αναλήθεια και η προπαγάνδα έχουν όρια, τα οποία εσύ και ο κ. Στουραΐτης τα έχετε ξεπεράσει. Προσέξτε όμως γιατί υπάρχει και Θεός που μακροθυμεί αλλά δεν λησμονεί!
  Ειλικρινά είναι κανείς να φρίττει με όλα αυτά που τολμάς και γράφεις στην επιστολή σου, με το πόσο εύκολα μπορείς και αλλάζεις θέσεις. Λίγο καιρό πριν, μόλις και θα έφευγες από τον γέροντά σου Σεβ/το Αμφιλόχιο προκειμένου να ακολουθήσεις την ένωση και τώρα έρχεσαι και την πολεμάς. Να είναι όμως καλά ο Σεβ/τος Κήρυκος που με νύχια και με δόντια σε έκανε να παραμείνεις στη Λάρισα, διότι ακόμη και με αυτή την κίνησή του αφήνει να εννοηθούν πολλά καλά για το πρόσωπό του . Ένα από αυτά είναι και το ότι ποτέ κανέναν δεν θέλησε να τον κρατήσει κοντά του με το ζόρι. Όλους τους ήθελε και τους θέλει δίπλα του κατ' επίγνωση, με το να γνωρίζουν δηλαδή οι ίδιοι γιατί τον ακολουθούν. Όπως όλοι γνωρίζουμε η ένωση που με το θέλημα του Θεού έγινε, ήταν αποτέλεσμα τριών ολόκληρων ετών προσπάθειας, μόχθου πνευματικού και σωματικού, αλλά και προσευχής πολλών Χριστιανών, εις εκ των οποίων είναι και η αθλιότητά μου. Γι' αυτό και  αναρωτιέμαι ειλικρινά γιατί εσύ και ο αδ. Χαρίλαος δεν αντιδράσατε τις πρώτες βδομάδες της διεξαγωγής του διαλόγου, γιατί δεν αντιδράστε τους πρώτους μήνες ή τα πρώτα δύο χρόνια, αλλά ήρθατε  Νοέμβριο λίγες μέρες πριν από την ένωση και αρχίσατε να αντιδράτε; Για τον μεν Χαρίλαο οι λόγοι είναι πολύ γνωστοί. Απλά προσωπικοί κι επειδή με δύο πλέον Θεολόγους στη Σύνοδο εκείνος δεν θα μπορούσε να παρευρίσκεται εις αυτήν ώστε να την κάνει ότι θέλει. Για σένα όμως μάλλον εις λόγος υφίσταται, και το δικαίωμα για να τον σκέφτεται κανείς τον έχεις δώσει εσύ με τη στάση σου. Μάλλον κάτισου τάξανε (;) (περί Ιερωσύνης ο λόγος).Ας είναι όμως Ευλογημένο και τρισευλογημένο το όνομα του Υψίστου διότι μέσα από αυτήν σου την διαφοροποίηση και αυτόν σου τον πόλεμο που ως προς την ένωση κάνεις, της τοποθετείς αμαράντινα στεφάνια τα οποία ακόμη κι αν εις το ελάχιστο αυτή ήταν λάθος, τα στεφάνια αυτά την καθιστούν ολόλευκη.
   Αν είναι ποτέ δυνατόν πάτερ μου εσύ ο φανατικότερος των φανατικότερων επικριτών του κ. Ελευθερίου, να έρχεσαι τώρα και να κυκλοφορείς επιστολή με την οποία τον εγκωμιάζεις. Λίγο φιλότιμο δεν υπάρχει πλέον; Επειδή όμως η προπαγάνδα αυτή που έχετε στήσει εσύ και ο αδ. Χαρίλαος ώστε να τραβήξετε τον κόσμο προς το μέρος σας πρέπει επιτέλους να λάβει ένα τέλος, αναγκάζομαι την στιγμή αυτή να προβώ σε περισσότερες αποκαλύψεις σχετικά με το τι τόσο καιρό μου έλεγες εσύ για τον ''Ομολογητή'' κ. Γκουτζίδη και τον Σεβ. Αμφιλόχιο.  
  Πρώτ' απ' όλα όσον αφορά τον κ. Ελευθέριο Γκουτζίδη και την υπόλοιπη υπ' αυτού Οικογένεια. Εσύ δεν ήσουν που συνέχεια μου έλεγες ότι ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος έχει πέσει θύμα του ''Λευτέρη'' και της ''Οικογένειάς'' του; Μήπως θυμάσαι τι μου είχες πει κάποτε στο Κορωπί, μετά από την Συνεδρίαση της Συνόδου, όταν ο Σεβ/τος έφτασε να βάλει τις φωνές μιας και δεν άντεχε πλέον στην συνεργασία του με τον  Ελευθέριο να γίνεται πάντα αυτό που ήθελε ο κ. Γκουτζίδης; Ιδού τα λόγια σου: <<Καλά έκανε σήμερα, Δημήτρη, ο Σεβ/τος Κήρυκος κι έβαλε τις φωνές. Αυτό το πρόβλημα με το περιοδικό (την ''Ο.Π.'') πρέπει πλέον να τελειώσει και ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος πρέπει να πάψει να υπερασπίζεται τον Γκουτζίδη. Ο κόσμος έχει απηυδήσει με τις αναρτήσεις του Ελευθερίου που συνέχεια κατηγορεί και βρίζει τους πάντες και τα πάντα. Ο Σεβ/τος Κήρυκος δεν είναι όπως ο Λευτέρης. Έχω συνεργαστεί μαζί του και ξέρω πως μπορεί να γράψει και άλλα πράγματα στο περιοδικό πέραν των κατηγοριών προς τους ''Νικαλαιτες'' και να το κάνει ακόμα καλύτερο. Πνευματικά, ψυχωφελή και εποικοδομητικά>>. Άλλη πάλι φορά και συγκεκριμένα πριν δύο χρόνια, στην εορτή του Σεβ/του Αμφιλοχίου, σε είχα πάρει τηλέφωνο και σε  είχα ρωτήσει αν μπορείς κάπου να φιλοξενήσεις εμένα και τον Σεβ/το Ματθαίο διότι η αδ. ''Ε'' Γκουτζίδη εξ αρχής αρνήθηκε να μας δεχθεί στην Οικία της που είναι πλησίον της Εκκλησίας. Τότε θυμάσαι τι μου είχες πει; <<Είναι σωστό άνθρωπος της Εκκλησίας και να μην θέλει για μία βραδιά να σας φιλοξενήσει, όταν μάλιστα για δύο άτομα έχει άπλετο χώρο;Εγώ κάπου θα έβρισκα να σας στείλω, αλλά αν το μάθει η ''Ε'' ενήργησα χωρίς να την ειδοποιήσω, τότε  πρέπει να φύγω από τη Λάρισα >> Το θυμάσαι πάτερ μου αυτό, ναι ή όχι; Ανήμερα της εορτής μετά την Θεία Λειτουργία και τον καβγά που ακολούθησε, όταν ήρθαμε στην οικία σου, θυμάσαι τι μας έλεγες για την εν λόγω οικογένεια; <<Οι Γκουτζιδαίοι είναι η αιτία που εδώ στην Λάρισα το ποίμνιο θα χωριστεί. Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος που ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος δεν έχει το θάρρος να τους κάνει όλους εκείνους στην άκρη και να ακούσει μόνο τους συνεπισκόπους του και δη τον Σεβ/το Κήρυκο. Εγώ συνέχεια του τα λέω γι' αυτό τόσο εκείνος όσο και οι Γκουτζίδηδες με έχουν κάνει στην άκρη>>. Μου τα είχες πει αυτά πάτερ μου, ναι ή όχι; Μία άλλη πάλι φορά που μιλούσαμε στο τηλέφωνο, τι μου είχες πει, θυμάσαι; <<Δημήτρη μου ας τα να πάνε. Τα πράγματα εδώ στη Λάρισα με τους Γκουτζιδαίους πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Εσύ κοίταξε να παραμείνεις δίπλα στον Σεβ/το Κήρυκο και να τον βοηθάς όσο μπορείς. Σήμερα με αυτό που έκανε η αδ. ''Ε'' Γκουτζίδη έχει βουίξει ο  κόσμος. Αμέσως μετά την Θεία Λειτουργία εδώ στο Μοναστήρι, στο Εκκλησάκι του αγ. Αθανασίου του Αθωνίτου, πήρε τον Σεβ/το Αμφιλόχιο και τον πήγε στον ''Νικολαΐτη επίσκοπο'' Ιγνάτιο προκειμένου να τον καλοπιάσουν για ένωση. Συνέχεια έλεγε στον Ιγνάτιο: Θυμάσαι πόσο καλά ήμασταν τότε και πόσο ωραία περνούσαμε ενωμένοι; Η αδ. ''Ε'' , Δημήτρη,  βλέπει πως η ένωση θα γίνει κι επειδή εκείνη δεν θα ακολουθήσει κάνει τα πάντα ώστε η Εκκλησία της μετά την κοίμηση του Σεβ/του υα μην μείνει χωρίς ιερέα. Μάλιστα νόμιζε πως η επίσκεψη αυτή  μπορούσε να μείνει κρυφή γι' αυτό παρακάλεσε τον Ιγνάτιο να μην πει τίποτα. Εκείνος όμως με το που έστριψαν τη γωνία αμέσως πήρε τηλέφωνο και το διέδωσε στην μισή Ελλάδα>>. Μου τα είχες πει αυτά πάτερ μου, ναι ή όχι; Σε άλλο πάλι τηλεφώνημα σε ρώτησα πως και δεν σε έχει χειροτονήσει ακόμη ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος, κι εσύ για να τον απαλλάξεις από την ευθύνη (μπράβο σου γι' αυτό!) τα έριξες όλα στην ως άνω εν Χριστώ αδελφή λέγοντάς μου: <<Δεν φταίει Δημήτρη μου ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος που μέχρι σήμερα δεν έχω χειροτονηθεί. Για να γίνει κάποιος Ιερέας στην Εκκλησία εδώ στη Λάρισα πρέπει πρώτα να μάθει να κάνει περισσότερο υπακοή στην αδ. ''Ε'' και λιγότερο στον Σεβ/το. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που ο Ιγνάτιος έπαψε όταν ήμασταν ενωμένοι να έρχεται στην Εκκλησία μας. Διότι σε μία βάφτιση η ''Ε'' δεν τον είχε αφήσει σε χλωρό κλαρί και όλο του υποδείκνυε τι να κάνει.Γι' αυτό και εγώ αποφεύγω να χειροτονηθώ. Διότι εδώ θα έχω να περάσω τα πάνδεινα>>. Μου τα είχες πει αυτά πάτερ μου, ναι ή όχι; Ή μήπως να σου θυμίσω και το άλλο; <<Δυστυχώς Δημήτρη μου απ' ότι διαπιστώνω ''Πατριάρχης'' εδώ στη Λάρισα είναι η αδ. ''Ε'' και όχι ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος>>. Λόγια δικά σου, κατά δικά σου!!! Πως λοιπόν μετά από τα παραπάνω μπορείς και υπερασπίζεσαι εκείνους που κατηγορούσες;
   Κατά δεύτερον όσα μου έλεγες για τον Σεβ/το Αμφιλόχιο. Για έλα να θυμηθούμε μαζί μερικά από τα λόγια σου. Ανά τακτά διάστημα μου έλεγες: <<Δημήτρη είμαι να σκάσω. Από εκεί που ο Σεβ/τος με είχε για πολύ δικό του άνθρωπο και συνέχεια μου μιλούσε, τώρα που κατάλαβε πως δεν τον υποστηρίζω και συμφωνώ με την ένωση με έχει κάνει στην άκρη και δεν μου λέει τίποτα>>. Κάποια άλλη φορά θέλοντας να μου δείξεις πως η ένωση με κάποιους από τους ''Νικολαΐτες'' μπορεί να γίνει διότι σε κάποιους από αυτούς σφάλαμε κι εμείς, μου είχες πει: <<Άκουσε να δεις Δημήτρη. Δεν πρέπει να τα ρίχνουμε όλα στους ''Νικολαΐτες''. Προσωπικά ξέρω πως ο Ιγνάτιος και ο Βαρθολομαίος είχαν επισκεφθεί τον Σεβ/το Αμφλόχιο και του είχαν πει πως αν εκείνος έλεγε ότι έφταιξε έστω και λίγο τότε εκείνοι δεν θα έφευγαν από κοντά του. Ποτέ όμως ο Σεβ/τος δεν θέλησε να το κάνει αυτό. Μάλιστα θα μπορούσε δείχνοντας Πατρική αγάπη, να θυσιαστεί για τα δύο αυτά πνευματικοπαίδια του και να πει έστω και φαινομενικά πως ''έφταιξε'', έστω και αν αυτό δεν είχε συμβεί, μόνο και μόνο για να τα βοηθήσει έτσι να παραμείνουν κοντά του και να μην πάνε με τον Νικόλαο. Δυστυχώς όμως δεν το έκανε.Για τον λόγο  αυτό εγώ θεωρώ  πως το λάθος στην υπόθεση αυτή το έκανε ο Σεβ/τος>>. Είναι δικά σου λόγια πάτερ μου αυτά,ναι ή όχι; Τον περασμένο Νοέμβριο στο Κορωπί, πριν αρχίσει η Σύνοδος, σχετικά με την στάση του Σεβ/του Αμφιλοχίου για το '71, επί λέξη μου είχες πει: <<Ούτε κι εγώ συμφωνώ Δημήτρη με την θέση του Σεβ/του Αμφιλοχίου για το '71. Μάλιστα του είχα πει πως κάνει λάθος που στο θέμα της <<συγχωρητικής ευχής>> υποστηρίζει τον Γκουτζίδη και όχι τον Σεβ/το Κήρυκο που έχει πιο ξεκάθαρες θέσεις>>. Και περίπου δέκα λεπτά πριν ξεκινήσει η Σύνοδος μου είπες: <<Άντε να γίνει και η σημερινή συνεδρίαση Δημήτρη,  να μιλήσουμε στον Σεβ/το Κήρυκο να δεχθεί την ένωση ώστε να τελειώνει πλέον και αυτό>>. 
   Αυτά είναι ορισμένα μόνο απ' όσα εσύ μου έλεγες πάτερ μου τόσο κατά του κ. Ελευθερίου και της Οικογένειάς του, όσο και κατά του Σεβ/του Αμφιλοχίου. Μέχρι σήμερα δεν τα είχα πει σε κανέναν όλα αυτά, ούτε ακόμη - ακόμη και στον ''Δημήτρη''. Τώρα όμως που βλέπω πως όλα τα διαστρεβλώνεις, όλα τα παραποιείς και τα μεταφράζεις κατά το δοκούν, η χριστιανική μου αγωγή δεν μου επιτρέπει να μένω σιωπηλός απέναντι στην στάση σου αυτή. Όπως μέχρι πριν λίγο καιρό αντιστεκόμουν στις άθλιες ενέργειες του κ. Κάτσουρα, έτσι και τώρα αντιστέκομαι στις δικές σου αξιολύπητες ενέργειες. Και όσα φανέρωσα, δεν τα είπα για να σε φέρω σε οξεία αντιπαράθεση με όσους κατηγορούσες, αλλά για να γνωρίσω στον κόσμο το πριν και το τώρα σου και έτσι να μπορέσει να βγάλει ακόμη καλύτερα συμπεράσματα περί των λεγομένων σου. Άλλωστε η Εκκλησία δια της προς Κορινθίους Α΄ Επιστολής του Απ. Παύλου μας διδάσκει: <<Λοιδορούμενοι ευλογούμεν, διωκόμενοι ανεχόμεθα, βλασφημούμενοι παρακαλούμεν. Ως περικαθάρματα του κόσμου εγενήθημε, πάντων περίψημα έως άρτι>>. Αυτήν την στάση και αυτό το ταπεινό φρόνημα θα συνεχίσει η ταπεινότητά μου να έχει απέναντί σου έως την ημέρα εκείνη που θα αποφασίσεις να επανέλθεις εις την προτεραία σου θέση, ομολογώντας έτσι την αλήθεια και αντικρούοντας το ψεύδος και την προσωπολατρία.
  Και προπαντώς εσύ και ο αδ. Χαρίλαος μην ξεχνάτε πως <<Ενός ανθρώπου η αχαριστία βλάπτει όλους τους δυστυχείς>>!!!  Είθε να μη χρειαστεί να ξαναγράψω γα εσάς.            

8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρη, δεν θα ασχοληθώ με τα ψέματά σου και τα αποκυήματα αυτά της φαντασίας σου διότι οι απαντήσεις που ζητάμε όλοι από σας είναι ΜΟΝΟΝ επάνω στα θέματα της πίστεως που έχουν προκύψει τελευταία και τίποτε άλλο. Αν δεν είστε σε θέση να απαντήσετε σε αυτά, τουλάχιστον μη ρίχνεται λάσπη και βρωμιές ασχολούμενοι συνεχώς με ανούσια και κουτσομπολιά για να βγείτε στον αφρό. Θα σας παραδεχτώ αν απαντήσει σε όλα αυτά που παραθέτουμε, σε δογματικό πεδίο, ο δεσπότης, διότι αυτό είναι τώρα που μας απασχολεί. Κι όχι τα κληρονομικά, τα προσωπικά και τα κάθε ανοίας ρητά που ξεστομίζετε. Αν είναι δυνατόν να μπούμε όλοι σε έναν τέτοιο κυκεώνα αλληλοκατηγοριών και συκοφαντιών! Κάνεις το χειρότερο κακό στον μεταξύ μας διάλογο. Αν είχες αγάπη όπως λες και ήθελες την ενότητα δεν θα την επεδίωκες μόνο με τους Ευσταθιανούς αλλά και με μας. Κι όχι τον έναν να «αγαπας» και τον άλλο να κατηγορείς. Δεν στέκουν αυτά που κάνεις. Έρχεσαι αντιμέτωπος με αυτά που υποστηρίζεις περί «αγάπης». Δεν το καταλαβαίνεις; Αλλά τελικά κάτι άλλο είναι. Όσο για τον Τόμο Ενώσεως, δεν σας φταίει κανείς, ούτε Γκουτζίδης ούτε κανείς. Μόνοι σας τα κάνατε θάλασσα. Οπότε τι κατηγορείτε; Ρίχνετε πολύ τον εαυτό σας έτσι που συμπεριφέρεστε και το έχουν καταλάβει όλοι αυτό. Όσο για τα παραπάνω που με κατηγορείς, δε με πειράζει, να σε έχει ο Θεός καλά. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να καταλάβετε σε τι βόθυνο αιρέσεων έχετε πέσει, να ανανήψετε και να ξαναγυρίσουμε πάλι στην προηγούμενη κατάσταση που ήμασταν πριν. Διότι Δημήτρη, όσο στάθηκα εγώ δίπλα στον Δεσπότη, από το 95’ που έγινε επίσκοπος, δεν στάθηκε κανείς και το ξέρεις αυτό. Αλλά προέχει πάνω απ’ όλα Η ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ!
    ΥΓ. …ή μήπως νομίζεις ότι δεν έχουμε κι εμείς στοιχεία (κι εγώ κι ο Χαρίλαος) ώστε να παίξουμε το παιχνίδι των αλληλοκατηγοριών που έχετε ξεκινήσει; Αλλά αυτό αγαπητέ μου δεν λύνει αλλά διχάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πλάνη σου σου πάτερ μου σε έφτασε σε τέτοιο σημείο που να λες πράγματα και ο άλλος να φρίττει για το ράσο.Ευτυχώς όμως που υπάρχουν έστω και οι ελάχιστοι Ορθόδοξοι Αρχιερείς και Ιερείς ώστε το ράσο να μην χαλαλίζεται μόνο αλλά και να ευλογείται. Τολμάς και λες πως όλα όσα γράφω είναι ψέματα. Ο Θεός να σε ελεήσει και να σε ευλογεί. Μήπως όλα όσα σου είπα τα έχω βγάλει από το μυαλό μου; Ή μήπως δεν γνωρίζεις πως όταν σε κάποιον έχεις κάνει τρομερή εντύπωση με τα την Ομολογιακή στάση που κάποτε κρατούσες, αυτός ταν μάλιστα είναι και νέος, μπορεί και συγκρατεί βαθιά μέσα του τα δικά σου λόγια; Εσύ ας λες πως είναι ψέματα κι εγώ ας έχω δίπλα μου τον Θεό που ξέρει πως όλα όσα φτάνω σε σημείο να πω είναι πέρα έως πέρα αληθινά. Αλλά σε καταλαβαίνω διότι για να αποφύγεις την αντιπαράθεση με εκείνους που τώρα θυμήθηκες να επαινέσεις, ρίχνεις το βάρος σε εμένα. Οι πλάτες μου όμως νεανικές και στιβαρές δέχονται κάθε αποποίηση των ευθυνών σου.Ξέρεις όμως κάτι; Πιάνεσαι λιγάκι αδιάβαστος στα των ηλεκτρονικών μέσων, διότι ελάχιστες αναρτήσεις αν γυρίσεις πίσω θα δεις και προσπάθησα να τα έχω καλά με εσάς και πολύ καιρό έκανα να γράψω. Για το πρώτο μάλιστα υπάρχουν οι εκκλήσεις που έκανα προς τον εν Χριστώ αδ. Χαρίλαο και του ζητούσα να σταματήσει να γράφει στο Facebook και να έρθει σε ένα προσωπικό διάλογο προκειμένου να συζητήσει όλα όσα για εκείνον έχουν γίνει λάθος. Αυτός φυσικά δεν ήταν μόνο για εκείνον αλλά και για όποιον άλλον σαν εκείνον έγραφε και γράφει,εις εκ των οποίων είσαι και εσύ τώρα. Και κακό δεν κάνω εγώ στον διάλογο μεταξύ μας. Απλά τον διάλογο αυτό με δεδομένη τη σημερινή Σύνοδο δεν θέλετε ούτε να τον ακούτε κι εσύ απλά τώρα ρίχνεις πάλι την ευθύνη σε εμένα. Αλλά είπαμε, οι πλάτες μου γερές. Αν μία στις χίλιες θελήσετε να συνδιαλεχθείτε, τότε όπως έκανα από την πρώτη στιγμή που είδα τον Σεβ. Ευστάθιο να μετανοεί και τουάπλωσα χέρι βοηθείας, το ίδιο θα κάνω και με εσάς και με πολύ μεγάλη μου χαρά θα ξεκινήσω να γράφω στο blog τις νέες θέσεις σας. Είθε μόνο να το πράξετε. Από κει και πέρα δεν έχω να σχολιάσω τίποτα άλλο γιατί όποιος γνωρίζει, καταλαβαίνει σε πόσο δεινή θέση βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ που δεν θέλω την ειρήνη μαζί σας...

    ΜΕΡΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ...
    ...ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΘΕΟΛΟΓΟ
    κ. ΧΑΡΙΛΑΟ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ

    Αγαπητέ κ. Στουραΐτη,

    Ως ελάχιστο μέλος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού το οποίο πραγματικά πονάει γι' αυτήν, ταπεινά και με πολύ αγάπη θα ήθελα να σας παραθέσω μερικά λόγια καρδιάς. Κατ' αρχήν σας ενημερώνω πως αν και με έχετε διαγράψει από το προφίλ σας στο facebook, εντούτοις όμως τις αναρτήσεις σας τις λαμβάνω. Με πόνο ψυχή σας λέω λοιπόν πως στεναχωριέμαι βαθύτατα για όσα καθημερινά γράφετε εις βάρος της ενώσεως. Από την ημέρα του Ιερού συλλειτούργου και μετά δεν έχετε σταματήσει να κεραυνοβολείτε την ένωση. Γιατί αυτό κ. Στουραιτη; Τόσο πολύ πλέον σας έχει πειράξει που πρώην δικά μας άτομα επέστρεψαν στην Εκκλησία και τώρα όλοι μαζί αγωνιζόμαστε τον καλόν αγώνα με γνήσια Ομολογία Πίστεως; Τα λόγια που τώρα σας γράφω, είναι λόγια καρδιάς και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να αντιδικήσω μαζί σας. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι επιτυγχάνετε με το να προσφεύγετε συνεχώς στο facebook και να γράφετε τις διαφωνείες σας με τρόπο σαν να μην υπήρξατε ποτέ άνθρωπος και συνεργάτης του Σεβ/του Κηρύκου. Γράφετε συνεχώς πως εσείς λέτε την αλήθεια, πως εσείς είστε πλέον οι μόνοι ομολογητές επί της γης, πως εσείς μείνατε πλέον να δοξολογείτε Ορθά το Όνομα του Κυρίου. Προς τι όλη αυτή η έπαρση κ. Στουραίτη; Το να διαφωνείτε με ορισμένα πρόσωπα από την σημερινή Ιερά Σύνοδο, με καλή καρδιά, μπορώ να πως πως το καταλαβαίνω. Το να διαφωνείτε όμως και με τον Σεβ/το Κήρυκο αυτό δεν το χωράει το μυαλό μου. Θεολόγος σαν και εσάς δεν είναι και ο Σεβ/τος; Εσείς θέλετε το καλό της Εκκλησίας και εκείνος όχι; Εσείς ξέρετε πως πρέπει να γίνει μία ένωση και εκείνος όχι; Ξαφνικά εσείς ξέρετε και ο Σεβ/τος δεν ξέρει; Ή μήπως ξαφνικά ο Σεβ/τος έπεσε <> και εσείς έχετε το Άγιο Πνεύμα που σας προφυλάσσει; Πιστεύω πως από το να σπαταλάτε χρόνο καθημερινά και να γράφετε με τόσο μένος εις βάρος όλων μας που είδαμε πως η ένωση αυτή είναι κατά Θεόν και γι' αυτό την ακολουθούμε, πολύ καλύτερο θα ήταν να καθόσασταν και να γράφατε σε μία κόλλα χαρτί τις όποιες διαφωνείες σας και ύστερα να τις στέλνατε ή στον Σεβ/το ή στην Σύνοδο, κι αυτοί να σας έδιναν τις απαντήσεις που θέλετε. Όπως πάλι πιστεύω πως τον δρόμο για το κελί του Σεβ/του είτε στην αγ. Αικατερίνη στο Κορωπί, είτε στον αγ. Δημήτριο στο Μενίδι, είτε ακόμη και στην Παναγία Σουμελά, δεν τον έχετε ξεχάσει. Γιατί δεν τον επισκέπτεστε ώστε κατ' ιδίαν να συζητήσετε μαζί του τις όποιες διαφωνείες σας σχετικά με την ένωση; Ξέρετε πόσο πιο ωφέλιμες θα ήταν αυτές οι κινήσεις από το να βγαίνετε συνεχώς στο facebook και να κρίνετε, νομίζοντας πως με αυτόν τον τρόπο δήθεν υποστηρίζετε την Ορθοδοξία ή πως δήθεν Ομολογείτε; Το μόνο που καταφέρνετε με επιτυχία να κάνετε είναι να κατασκανδαλίζετε τους πιστούς και να τους γεννάτε αισθήματα θυμού. Είναι αυτά άραγε σωστές κινήσεις κάποιου που θέλει την ειρήνη και την Ορθότητα Πίστεως μαζί; Γνωρίζω πως πολλές φορές στο παρελθόν σας προτάθηκε να γράψετε εσείς κάποιο σχέδιο <> αλλά δεν το κάνατε. Γιατί κ. Στουραΐτη; Πως μετά και από αυτό θέλετε έστω και εγώ, ο τελευταίος των Χριστιανών, να σας πιστέψω ότι αγωνίζεσθε για το καλό;

    κ. Στουραίτη, τα παραπάνω λόγια μπορεί μεν είναι πτωχά πλην όμως είναι γραμμένα μέσα από την καρδιά μου. Σας παρακαλώ πολύ σταματήστε όλον αυτόν τον καταιγισμό δημοσιεύσεων και αν όντως θέλετε την Ενότητα της Πίστεως, τότε προσφερθείτε και επιδείξτε τους τρόπους με τους οποίους κατά τη γνώμη σας αυτή μπορεί να επιτευχθεί ορθά.

    Αν θέλετε κ. Στουραϊτη να σχολιάσετε κάτι, γνωρίζετε πως ρυθμίσαμε τα σχόλια ώστε να μπορείτε κι εσείς με κόσμιο τρόπο να πείτε ελεύθερα την γνώμη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα πρωτα εισαγωγικά παραλείπεται από το blog η λέξη θύμα και στα δεύτερα η πρόταση Τόμου Ενώσεως.Δεν ξέρω γιατί το κάνει αυτό το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και η παραπάνω είναι μία από τις τρεις παρακλήσεις που έκανα προς τον εν Χριστώ αδελφό κ. Χαρίλαο Στουραΐτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελοσπάντων, Δημήτρη. Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου, και κακώς που το έκανα και τώρα. Θα ακούσω την προτροπή που μου έκανε ο Μεσογαίας για σένα όταν του είπα να σου πει τίποτα για να σταματήσεις να γράφεις διότι μας ρεζίλευες τότε όλους και ιδιαίτερα τον δεσπότη και όλοι έλεγαν γιατί σε αφήνει να γράφεις. Και μου απάντησε ο Δεσπότης: "Μην ασχολείστε με τον Δημήτρη! Αφήστε τον να γράφει ότι θέλει. Το παιδί αυτό..... " Δεν θα συνεχίσω Δημήτρη διότι δεν θέλω να σε στεναχωρήσω. Αλλά θα σου πω ένα τελευταίο. Δεν σε συμφέρει, ευλογημένε, να ξεκινάς έναν τέτοιο πόλεμο με κάποιον που γνωρίζει τα πάντα για σένα... προσωπικά και μη. Δε σε κόβει λίγο;
    Άντε, συγχωρεμένα και χρόνια πολλά για αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομολογουμένως πολύ καλό όλο αυτό που βρήκες να μου γράψεις πάτερ μου για να με πικάρεις, λαϊκιστή ''να μου την πεις.'' Γνώριζε όμως πως επειδή έχω ακούσει πολύ χειρότερα από άλλους τα δικά σου τώρα δεν με ακουμπούν καθολου. Ούτε όμως θα καταφέρεις να με κάνεις να τσακωθώ με τον πνευματικό μου Σεβ. Κήρυκο με όλα αυτά που γράφεις ότι δήθεν σου είχε πει για εμένα.ι.Απλά από τα λόγια σου αυτά και μόνο φαίνεται πως τόσα χρόνια δίπλα στον Σεβ/το τελικά δεν τον έμαθες καθόλου. Ο δεσπότης είναι ευθύς άνθρωπος και ότι έχει να πει σε κάποιον του το λέει κατευθείαν και δεν βάζει μεσάζοντες. Κι επειδή λες πως όλαα αυτά που έγραφα τότε για τους Νικολαΐτες ήταν καθαρά και μόνο δικές μου κινήσεις, χωρίς κάποιος να με έχει ωθήσει σε αυτή τη διαδικασία, επιφυλάσσομαι να σου απαντήσω πολύ σύντομα και με αποδείξεις, όπως πάντα κάνει ο Δημήτρης. Για δε την απειλή σου πως γνωρίζεις πράγματα από την προσωπική μου ζωή, επειδή αυτά τα έχω εξομολογηθεί, σου λέω πως και να τα πεις όλα καθόλου δεν με νοιαζει. Καλό θα μου κάνεις και όχι κακό. Διότι θα με κάνεις να ταπεινωθώ ακόμη περισσότερο κι εσύ που από την άλλη θα χαίρεσαι θα λαμβάνεις κόλαση. Κι αν άπου υστερήσεις σε αυτά που θα αποκαλύψεις, πό κάτω θα γρψω εγώ την συνέχεια. Άλλωστε η εξομολόγηση κάποτε ήταν δημόσια. Έτσι δεν είναι; Αυτά επί του παρόντος και σου χρωστάω μία απάντηση επειδή τρώγεσαι. Κι αυτή σου την φαγομάρα ας την προσέξει ο κόσμος ώστε μετά να μην μπορεί κανείς αλλά ούτε κι εσύ να πεις πως ξαφνκά, μου ήρθε εμένα και σου απάντησα. Διότι μέχρι την στιγμή αυτή αυτό λες με μεγάλη αυθάδεια.Σε ευχριστώ για την συγχώρεση και καλή εορτή και σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή