Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

ΘΕΕ ΜΟΥ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Και αν δεν ευχαριστήσω Σέ, Κύριε και Θεέ μου, σε ποιόν άλλον να ανοίξω το στόμα μου και να πω το μεγάλο, το ολόθερμο ευχαριστώ μου; Σε ποιόν; Ποιός άλλος φάνηκε τόσον αγαθός, τόσον επιεικής, τόσον εύσπλαχνος, και ελεήμων και ευεργετικός σε μένα τον ανάξιον, όσον σύ, ο Κύριος και Θεός μου; Ήμουνα ακάθαρτος, και με εκαθάρισες με το πανάσπιλον Αίμα του Υιού Σου. Ήμουνα νεκρός, και με ανέστησες με την Ανάστασίν Του.Ήμουνα εις τον άδην, και με ανέβασες εις τον Παράδεισον. Ήμουνα πτωχός και γυμνός και έρημος από κάθε καλό και τίμιο και άγιο, και με εγέμισες με τας δωρεάς και τα χαρίσματα του Παναγίου Σου Πνεύματος. Ήμουνα αμαρτωλός και αχρείος και ένοχος, ανάξιος της αγάπης Σου και Σύ από την ευσπλαγχνίαν Σου με έκαμες άξιον της Ουρανίου Βασιλείας Σου. Θεέ μου, κάθε ημέρα να Σε υμνώ, δεν είναι αρκετόν. Κύριε μου, κάθε στιγμή να Σε δοξολογώ, είναι λίγο και μικρό. Πατέρα μου ουράνιε και αν σ' όλη μου την ζωή πέφτω να Σε προσκυνώ και να σου λέγω το πιό εγκάρδιο και θερμό Ευχαριστώ, δεν μπορώ εις τας ευεργεσίας Σου να ανταποκριθώ. Και όμως, δεν μπορώ και αυτό κάνω. Σε ευχαριστώ, Κύριε, Σε ευχαριστώ. Από τα βάθη της ψυχής μου, αιώνιε της ψυχής μου Ευεργέτα, Σε ευχαριστώ. Σε υμνώ, Σε προσκυνώ και λατρεύω και Σε δοξολογώ.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου