Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΕΞΑΓΟΜΕΝΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟΝ ΠΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...


 Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, 

Την στιγμή αυτή που γράφω τις φτωχές μου σκέψεις, φόβος Θεού αλλά και λύπη διακατέχει την ψυχή μου. Φόβος Θεού διότι με τα γραφόμενά μου δεν θέλω να φέρω σύγχυση σε κανέναν, ούτε τρόπον τινά ''σχίσμα'' να προξενήσω στην Εκκλησία. Και πόνος ψυχής διότι βλέπω πως κάποιοι εν Χριστώ αδελφοί έχουν ξεκινήσει έναν αδικαιολόγητο πόλεμο προς την Ένωση που έγινε και γενικά προς την Εκκλησία. Ως ελάχιστος όμως αδελφός όλων των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών που αυτή την ώρα διαβάζουν την ανάρτησή μου, δηλώνω αλλά και διακηρύσσω προς πάσα κατεύθυνση πως η Ιερά Σύνοδος που σήμερα υπάρχει και εκπροσωπεί την Γνησία Ορθόδοξο Εκκλησία του Χριστού, η υπό του Μακ/του κ. Παχωμίου, ΟΥΔΕΠΟΤΕ αναγνώρισε ως Κανονικούς Αρχιεπισκόπους τόσο τον πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο, όσο και τον σημερινό <<αρχπ/πο>> και <<ηγούμενο>> κ. Στέφανον. Αλλά ως τελευταίο και κανονικό Αρχιεπίσκοπο αναγνωρίζει τον Μακ/το Ανδρέα, το έργο του οποίου σήμερα καλείται να συνεχίσει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Παχώμιος. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα μέσα από όλες τις ενέργειες που μέχρι τώρα έχουν γίνει. Πλην όμως ένα πράγμα με προβληματίζει πάρα πολύ. Γιατί ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος αρνείται να δεχθεί την ένωση Και αναρωτιέμαι. Μήπως υπάρχει κάποια άλλη βαθύτερη αιτία. Συνεχώς συγκεκριμένα άτομα ''χτυπούν'' τον <<Τόμο Ενώσεως>>. Ρωτώντας όμως εγώ τον Σεβ/το κ. Κήρυκο για τις απορίες που προκύπτουν από την ανάγνωση αυτού, διαεπίστωσα ότι τελικά αδικαιολόγητα κάποιοι τον αρνούνται. Διότι και εκλήθησαν να κάνουν παρατηρησεις και ενστάσεις, και ηρνηθησαν, αλλά και αυτά, οπου λέγουν ότι δεν καταδικάζουμε τά αιρετικά φρονήματα του Νικολάου, είναι ψευδη, και μου εξήγησε χαρακτηριστικά ότι πρίν από τον Νικόλαο, πρέπει να καταδικασθούν, αν δεν παραδεχθούν το λάθος τους, εκείνοι που από την πρώτη στιγμή τάχθηκαν υπέρ της αποφάσεως των Ρώσων του 1971 είναι απόλυτα Ορθόδοξη, και πως αυτή είναι δήθεν των Ορθοδόξων Ρώσων και πολύ κακώς κάνουν οι Φλωριναίοι που δεν ενώνονται μαζί μας. Και εκείνοι οι οποίοι την εν λόγω απόφασιν κατά τον Η Κανόνα, ερμηνευσαν ως συγχωρητικη ευχή, ξκαί εκείνοι οι οποίοι 1981 υποστήριζαν, ότι οι Ρώσοι μας αναγνώρισαν με συγχωρητική ευχή.. Θέσις, βάσει της οποίας εγινε η καθαίρεσις των Νικολαιτων… Είναι οι ιδιοι οι οποίοι εν ετει 2015 απαίτησαν, όπως ο Σεβ/τος Παχώμιος και ο Σεβ/τος Ευστάθιος γίνουν δεκτοί ως Μοναχοί και σημερα αρνιούνται καί την κοινην Ομολογιαν καί τόν Τόμον της Ενώσεως….

17 σχόλια:

  1. ''ΟΛΒΙΟΣ, ΟΣΤΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΣΧΕ ΜΑΘΗΣΙΝ''᾿Εάν μελετήσωμεν τά ἱστορικά γεγονότα τοῦ χθές, δηλαδή μόλις τῶν τελευταίων δεκαετιῶν, πιστεύω θά κατανοήσωμεν, ὅτι οἱ ἴδιοι παράγοντες πού ἔδρασαν τότε, δροῦν καί σήμερον, καί προωθοῦν τά ἴδια προγράμματα. Διά τῆς μελέτης αὐτῶν τῶν γεγονότων, δέν ἐνθυμούμεθα ἁπλῶς αὐτά τά γεγονότα τοῦ παρελθόντος, ἃλλά κυρίως διδασκόμεθα ὑπ᾿ αὐτῶν καί βοηθούμεθα νά κατανοήσωμεν καί νά ἃντιμετωπίσωμεν μέ ὀρθόν τρόπον καί τά σύγχρονα ἐκκλησιαστικά προβλήματα. Αἱ πτώσεις πού προηγήθησαν, καί αἱ συνέπειαι αὐτῶν, πρέπει νά μᾶς ἃπασχολήσουν καί νά ἃνακόψουν καί τήν σημερινήν ἐπαπειλουμένην ὁμοίαν πτωτικήν πορείαν. ῾Ο ἱστορικός Πολύβιος λέγει: "῎Ολβιος, ὅστις τῆς ἱστορίας ἔσχε μάθησιν". Δηλαδή εἶναι εὐτυχής - μακάριος ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος γνωρίζει τήν ἱστορίαν, διότι ἡ ἱστορία πληροφορεῖ, διαφωτίζει, καί ὁ ἄνθρωπος μέ βάσιν τά ἱστορικά δεδομένα, ἑρμηνεύει, κατανοεῖ καί προλαμβάνει νέας καταστάσεις-γεγονότα, καί οὕτω γράφει ἐπιτυχῶς τήν ἱστορίαν.

    (Επίσκοπος Κήρυκος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα πολύ σοβαρό εκκλησιολογικης καί νομοκανονικης φύσεως θέμα, τό οποίον πρέπει νά μελετησωμεν καί νά εξετάσωμεν, καί νά λάβουμε τά απαραίτητα διδάσματα καί μηνυματα, ωστε νά ειμεθα εν τάξει έναντι της Ιστορίας καί ενώπιον τού Θεού, ειναι η εν ετει 1971 προδοτική ενωσις της Εξαρχίας μας μετά των μη Ορθοδόξων Ρωσων της Διασπορας διά χειροθεσίας επί σχισματικων, (οπως γράφει η απόφασις) καί οπως αυτη μετωνομάσθη εις συγχωρητικήν ευχήν, καί εν συνεχεία, οπως ερμηνευθησαν τά γεγονότα κατά την Συνοδον τού 1981 καί τού 1983 (βλέπετε Απόφασιν κατά τού παλαιοημερολογιτικου Οικουμενισμου) καί τήν εξέλιξιν αυτης μέ τά σχιμστα τού 1995, του 2005 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ: ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

    1.,<< Ἡ ἀγάπη εἶναι συνδεδεμένη μέ τήν ἀλήθεια
    Ὡς μέλη τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας στενοχωρούμεθα καί λυπούμεθα, διότι δέν βλέπουμε τίς φερόμενες ὀρθόδοξες ἡγεσίες καί τούς ἐπισκόπους, νά τηροῦν σταθερά καί ἀταλάντευτα τήν διαχρονική στάση τῆς Ἐκκλησίας, σύμφωνα μέ τήν ὁποία, τούς αἱρετικούς καί τούς σχισματικούς δέν τούς μισοῦμε ὡς πρόσωπα, φερόμαστε ὅμως αὐστηρά ἀπέναντί τους, ὥστε ἀπό ἀληθινή ἀγάπη νά τούς βοηθήσουμε παιδαγωγικά νά ἐπανέλθουν στήν Ἐκκλησία, ἀλλά καί γιά νά προφυλάξουμε τούς ἄλλους πιστούς ἀπό τήν ἀρρώστια τῆς αἱρέσεως καί τήν ἀπώλεια τῆς σωτηρίας. Μέσα στά Γεροντικά ὑπάρχουν πολλές διηγήσεις, ἀπό τίς ὁποῖες προκύπτει ὅτι, ὅταν συνέβη νά ἐπισκεφθοῦν ὁσίους καί ἁγίους Γέροντες κάποιοι αἱρετικοί, οὔτε τούς δέχθηκαν μέ χαρά οὔτε συνομίλησαν μαζί τους, ἀλλά ἀφοῦ τούς πρόσφεραν ὑλική τροφή τούς εἶπαν νά φύγουν. Ὄχι ἀσφαλῶς ἀπό φανατισμό καί φονταμενταλισμό, ὅπως νομίζουν μερικοί «προοδευτικοί», ἀλλά μέ πόνο ψυχῆς καί ἀπό πραγματική ἀγάπη, γιά νά τούς κάνουν νά αἰσθανθοῦν ὅτι βρίσκονται στήν αἵρεση καί στήν πλάνη. Ἡ ἱστορία τῶν τοπικῶν καί τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων εἶναι γεμάτη ἀπό καταδίκες αἱρετικῶν, ὅπως καί τά θεόσοφα συγγράμματα τῶν Ἁγίων Πατέρων. Ὅλη δέ αὐτή ἡ σταθερή στάση τῆς Ἐκκλησίας εὑρίσκεται συμπυκνωμένη στό «Συνοδικό τῆς Ὀρθοδοξίας», πού διαβάζεται κάθε χρόνο τήν Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, καί ἐκεῖ ἐγκωμιάζονται καί ἐπαινοῦνται οἱ Ὀρθόδοξοι, ἐνῶ κατακρίνονται καί ἀναθεματίζονται οἱ αἱρετικοί. Ἡ ἀγάπη εἶναι ἀχώριστα δεμένη μέ τήν ἀλήθεια· χωρίς τήν ἀλήθεια εἶναι ψευτοαγάπη, ἀγαπισμός, ὑποκρισία, διπλωματία, ψευτοευγένεια. Ἄν ἀγαπᾶς κάποιον, τοῦ λές τήν ἀλήθεια, δέν τόν ξεγελᾶς μέ ψέματα, ὅπως ξεγέλασε ὁ Διάβολος τούς πρωτοπλάστους, ὁ ἀρχηγός τοῦ ψεύδους καί τῆς ἀπάτης, καί τούς ἀπομάκρυνε ἀπό τόν Θεό, τήν αὐτοαλήθεια. Ἡ ἀλήθεια εἶναι τοῦ Θεοῦ τό ψέμα τοῦ Διαβόλου.>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ 1981. ...
    ‘Ελ. Γκουτζίδης: Οὔτε κἄν τήν ἀπόφασιν εἴδαμε. Τήν γνωρίσαμε δέ τό πρῶτον ἀπό τά «Χαρμόσυνα Μηνύματα» τοῦ Βίκτωρος. Δέν θά ἦτο δυνατόν νά ἀκολουθήση καμμία ἐνέργεια, ἄν ἐγνωρίζαμε τήν ἀπόφασιν.

    Μακαριώτατος: Ἐγώ περίμενα στήν συνεδρίασι μέ τούς Κληρικούς νά ἀκούσω τήν ἀπόφασι, ἀλλά δέν ἀνεγνώσθη.
    ‘Ελευθέριος Γκουτζίδης: Ἡ ρητή δήλωσις τῆς Ἐξαρχίας ὅτι οἱ Ρῶσοι ὡμολόγησαν καί ἀνεγνώρισαν τήν χειροτονίαν τοῦ 1948, τήν δέ χειροθεσίαν ἔκαμαν τυπικῶς ὑπό τύπον μιᾶς συγχωρητικῆς εὐχῆς καί διά τήν ἐνότητα, μᾶς εἰρήνευσε καάι μᾶς χαροποίησε, ὥστε νά μήν ἀντιδράσωμεν καθόλου. Δηλαδή πρῶτον ἠ Ὁμολογία τῆς ‘Εκθέσώς των καί δεύτερον ὅτι ἡ χειροθεσία ἦτο μία συγχωρητική εὐχή, ἦσαν αἱ προϋποθέσεις πού ἐδεχθήκαμε τό γεγονός, καί ἐπιδιώξαμε νά δεχθοῦν τουλάχιστον, ὅλοι οἱ ‘Αρχιερεῖς αὐτοῦ τοῦ εἴδους τήν χειροθεσίαν, ἵνα μή ὑπάρξῃ σχίσμα.
    Μεσσηνίας: Ναί ἔτσι δεχθήκαμε τήν χειροθεσία καί ἵνα μή δημιουργηθῆ μεταξύ μας σχίσμα. ‘Ενθυμοῦμαι τόν π. Εὐγένιο πού εἶπε, τό κάναμε διά νά γίνη ἡ ἕνωσις νά ἔλθη ἡ εἰρήνευσις στήν Ἐκκλησία θέλουμε δἐν θέλουμε.
    ‘Αττικῆς: Ναί ἐπεκράτησε τό πνεῦμα νά μή γίνη σχίσμα στήν Ἐκκλησία καί νά δεχθοῦμε τήν χειροθεσία, ἐφ’ ὅσον οἱ Ρῶσοι ἦσαν πράγματι ὀρθόδοξοι κατά τήν διαβεβαίωσιν τῆς ‘Εξαρχίας καί ὄτι ἐπρόκειτο περί συγχωρητικῆς εὐχῆς.
    Μακαριώτατος: Τήν δεχθήκαμε τήν χειροθεσία σάν τύπο συγχωρητικῆς εὐχῆς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Τί λέγετε περί Ανατολίου; Ουχί Έξαρχος της Αγίας τετάρτης Συνόδου εγεγόνει; Και ιδού υπό Διοσκόρου του δυσεβούς εκεχειροτονήτο, παρόντος και Ευτυχούς. Και ημείς γουν δεχόμεθα τους από αιρετικών χειροτονηθέντας, ως και Ανατόλιος εδέχθη (εγένετο δεκτός). Και αύθις αληθώς φωνή Θεού εστίν, ότι ουκ αποθανούνται τέκνα υπέρ Πατέρων, αλλ' έκαστος της ιδίας αμαρτίας αποθανείται και ότι εκ του Θεού εστίν η χειροτονία» (Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, ΜΑΝΣΙ, 12,1042).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιδιαιτέρως δέ νά ἐξαιρεθῇ ὁ Σεβ/τος κ. Νικόλαος, διότι εἰς βάρος του ἐκκρεμοῦν πλῆθος κακοδοξιῶν πού διετύπωσε σέ κείμενά του, καί ἰδίως, διότι ἐπί 25 ἔτη, δέν διεμαρτυρήθη διά τό γνωστόν ᾿Απαλλακτικόν Βούλευμα ἐπί ἀντιποιήσει, τό ὁποῖον ἐστηρίχθη εἰς τόν μοναδικόν λόγον, ὅτι οἱ ᾿Επίσκοποι τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας ἀπεκατεστάθησαν τό 1971 διά τῆς λεγομένης χειροθεσίας ἀπό τήν Ρωσική Σύνοδο τῆς Διασπορᾶς. Οὔτε καί ὅταν κατηγγέλθη τό Βούλευμα ἔπραξε τοῦτο. Αὐτό, ὅμως, ἀποτελεῖ βαρυτάτην προσβολήν καί κατά τῆς μνήμης τοῦ ἀοιδίμου ῾Ομολογητοῦ ῾Ιεράρχου Ματθαίου.(Επίσκοπος Κηρυκος 2001)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
    ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΥ
    ΤΗΣ 19 ΚΑΙ 20. 8. 1981 ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ» ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1971 ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ 1995, ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΟΦΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΙΕΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Ο Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΩΜΙΛΗΣΕΝ ΠΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΛΑΘΩΝ ΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ ΤΟΥ 1971 ΚΑΙ ΔΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΤΕΙΝΕΝ Η ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΘΗ Η ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΩΡΙΣΕΝ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1981. ΜΗΠΩΣ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΥΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΟΧΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΤΟΥ 1971 ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΜΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ !!!ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΗ Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΤΟΥ 1971;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρίν από λίγα χρόνια,γνωστή γερμανική εταιρεία,η οποία δωροδόκησε όλο το πολιτικό προσωπικό της υφηλίου [τιμωρήθηκαν παντού,εκτός από την Ελλάδα ] ώστε να αναλαμβάνει τα δημόσια έργα, ακόμη και με μικρότερες προσφορές έναντι των άλλων,ερχόμενη σε συμβιβασμό με το ελληνικό κράτος,εκτός από το ένα δίς ευρώ που έπρεπε να πληρώσει ως αποζημίωση [δεν γνωρίζουμε εάν το έκανε τελικώς] πρότειναν και το άκρως σουρεαλιστικό, την δημιουργία λέει οργανισμού κατά της... διαφθοράς Ποιοί; αυτοί που διέφθειραν και ελέγχουν όλους τους πολιτικούς κάθε χώρας. Κάτι παρόμοια γίνονται καί στά εκκλησιαστικά... Ψάξε εις βάθος τό θέμα τού 1971.

    ΑπάντησηΔιαγραφή