Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ...

...ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ 
κ. ΧΑΡΙΛΑΟ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ

Αγαπητέ κ. Στουραϊτη χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.

Σήμερα βρίσκομαι για ακόμη μία φορά στη δυσάρεστη θέση να σας γράψω προκειμένου να σας εκφράσω τη λύπη μου περί των χθεσινών δημοσιεύσεών σας. Πριν λίγες μέρες, εγώ, ο ανάξιος όλων, σας παρακάλεσα να χαμηλώσετε λίγο τους τόνους και ότι έχετε να πείτε για τα θέματα που γράφετε, αυτό είτε να το γράψετε σε μία κόλα χαρτί και να το αποστείλετε στην Σύνοδο ή στον Σεβ/το Κήρυκο, ή να επισκεφθείτε κατ' ιδίαν τον ίδιο τον Σεβ/το και να συζητήσετε μαζί του την όποια διαφωνία σας. Πλην όμως η παράκλησή μου αυτή δεν έγινε αποδεκτή από εσάς γι' αυτό και συνεχίζετε πεισματικά να γράφετε στο facebook χωρίς δισταγμό. Επειδή όμως είστε Θεολόγος και μάλλον με ''διδακτορικό'', εξ' όσων τουλάχιστον φαίνεται από τις μακροσκελείς δημοσιεύσεις σας, θα ήθελα να σας ρωτήσω να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο του Ευαγγελίου αναφέρει ο Χριστός πως την Βασιλεία των Ουρανών θα την λάβουν όσοι γράφουν στο facebook, και δη όσοι με τις αναρτησεις τους σκανδαλίζουν τον κόσμο αντί να του προσφέρουν εις ''ωσμήν ευωδίας πνευματικής'' διδακτικά κείμενα. Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ γι' αυτό. Η ταπεινότητά μου αυτό που γνωρίζει επί των διαφωνιών είναι εκείνο που υπάρχει και αναγράφεται στο Ιερό Ευαγγέλιο,  το οποίο λέγει πως όταν κάποιος αδελφός έχει παράπονο από κάποιον άλλον, τότε οφείλει να τον πάρει κοντά του και τον έλεγχο να τον κάνει μυστικά <<μετά σού και αυτού μόνου>>. Κάνω λάθος αδελφέ μου; Και αν και ακόμη και τώρα, μετά τα χθεσινά σας δημοσιεύματα, δείξω μεγαλοψυχία και πω πως όλα τα γράψατε από ''αγάπη'' προς της Εκκλησία, τότε γιατί αγαπητέ μου πουθενά δεν παραθέτετε έστω και έναν τρόπο που κατά τη γνώμη σας μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων; Εν ολίγοις που είναι οι προτάσεις σας; Το να κατηγορούμε είναι το μόνο εύκολο, αυτό όλοι μπορούν να το κάνουν, ακόμη κι εγώ ο αγράμματος. Το να βρίσκουμε τρόπους επιλύσεως των προβλημάτων είναι το δύσκολο, κι εκεί νομίζω είναι που φαίνονται οι Πτυχιούχοι.

Προσωπικά, αν η γνώμη μου έχει καμία σημασία για εσάς, πιστεύω πως το πρόβλημα που αυτή τη στιγμή υπάρχει είναι ένα και μοναδικό.!!! Κι αυτό δεν είναι άλλο πλην εκείνου που για χρόνια ταλαιπωρεί την Εκκλησία, δηλαδή αυτό της λεγομένης ''χειροθεσίας''.  Η αξιοσύνη σας στο παρελθόν, τις Κυριακές της Ορθοδοξίας και σε διάφορες άλλες πνευματικές συγκεντρώσεις, λέγατε , πως τα περί ''συγχωρητικής ευχής'' πρέπει να σταματήσουν. Αυτό το πιστεύετε ακόμη και σήμερα; Εχθές δημοσίευσα στο blog τα Πρακτικά της Συνόδου του 1981 και νομίζω πως θα άξιζε να τα διαβάσετε με πολύ Προσοχή. Εις αυτά φαίνεται ξεκάθαρα πως η τότε Σύνοδος δεν είχε λάβει κάποια οριστική απόφαση περί του θέματος αυτού. Επομένως τα όσα λέγονται τώρα από άτομα της πλευράς σας πως ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος κρατάει την Ομολογία της Συνόδου του '81, αυτά δεν είναι αληθινά, διότι πολύ απλά η τότε Ομολογία δεν ήταν της Συνόδου...

Όσο δε για τον χαρακτηρισμό <<νέος Μάρκος ο Ευγενικός>> τον οποίον αποδώσατε σε συγκεκριμένο πρόσωπο, εγώ αν και ολιγογράμματος, έχω να σας κάνω μία πρόταση. Προτείνω να γίνει μία έρευνα κι αυτή να δείξει ποιος ή ποιοι από το 1971 και μετά μιμήθηκαν πραγματικά τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό. Τα υπόλοιπα αγαπητέ μου είναι μάταια. Έτσι τουλάχιστον πιστεύει η μετριότητά μου.

Κλείνοντας θα σας παρακαλούσα για ακόμη μία φορά να σταματήσετε με τις δημοσιεύσεις σας να σκανδαλίζετε ψυχές, οι οποίες σε τελική ανάλυση δεν σας φταίνε σε τίποτα. Για δείτε τι γράφει ο Χριστός στο Θείο και Ιερό Ευαγγέλιο: << Ουαί τω κόσμω από των σκανδάλων ανάγκη γαρ εστίν ελθείν τα σκάνδαλα. Πλην ουαί τω ανθρώπω εκείνω δι' ου το σκάνδαλον έρχεται>> (Ματθ. ιη΄ 7).

Ελπίζω την φορά αυτή η φωνή διαμαρτυρίας που υψώνω να φτάσει εις τα ''ώτα'' της καρδίας σας και να σταματήσετε πλέον να γράφετε στο διαδίκτυο πράγματα τα οποία, αν υπάρχει η καλή διάθεση από όλους, μπορούν να συζητηθούν κατ' ιδίαν και να βρουν σωστές λύσεις. Φτάνει μόνο αυτό να το θέλουν ΟΛΟΙ!!! 

Μετά πραγματικής εν Χριστώ αγάπης προς το πρόσωπό σας,
Ο διαχειριστής του παρόντος blog,
Δ.Π.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου