Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

ΣΧΟΛΙΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ

 Όπως όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε, από το 2003, όταν ο ίδιος ο Αρχιεπ/πος κ. Ανδρέας δήλωσε ενώπιον της Ιεράς Συνόδου την δήθεν απόφασίν του περί παραιτήσεώς του, πολύ όμως περισσότερο από το 2005, όταν ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κήρυκος έκανε και την ύστατη προσπάθεια δια την αποφυγή του σχίσματος, πολεμόντας μέσα από την Σύνοδο, ουδείς εκ των πραγματικών ανθρώπων που κίνησαν αυτό το τελευταίο σχίσμα, ηθέλησε να αναλάβει τις ευθύνες του προκειμένου να επέλθει η Ειρήνη εις την Εκκλησίαν. Φτάνωντας όμως στο σήμερα και επειδή δεν θέλουμε να αναφέρουμε για ακόμη μία φορά γνωστά εις όλους μας γεγονότα, επιθυμούμε να σχολιάσουμε κάτι που κατά κόρον ακούγεται τον τελευταίο καιρό. Πολλοί λοιπόν εκ της πλευράς του ''Αρχιεπισκόπου'' κ. Στεφάνου Τσακίρογλου λένε: ''Ο Αρχιεπ/πος κ. Νικόλαος απέθανε και αυτά που ζητεί ο Σεβ/τος Κήρυκος να συζητηθούν, πλέον δεν έχουν καμία σημασία. Τώρα υπάρχει ''Νέος Αρχιεπ/πος'' και οι παρανομίες του Νικολάου ανήκουν στο παρελθόν. 
 Δυστυχώς όμως τα παραπάνω λεγόμενα του περιβάλλοντος του ''Αρχιεπ/που'' κ. Στεφάνουν δεν ευσταθούν. Φυσικά και πρέπει να συζητηθούν όλα όσα οδήγησαν εις την σημερινή οδυνηρή κατάσταση την Εκκλησία. Φυσικά και πρέπει οι σημερινοί Επίσκοποι να τοποθετηθούν επί των ατόμων εκείνων που είτε τα ίδα έπραξαν λάθη εις την Εκκλησία, είτε άλλοι δια μέσου της αδυναμίας εκείνων, ενήργησαν πίσω από αυτούς. Αυτό σημαίνει πως τόσο ο ίδιος ο κ. Νικόλαος μέχρι ενός σημείου ήξερε το πόσο αντικανονικά ήταν όλα όσα έπραττε κατά της Εκκλησίας, αλλά υπήρξαν και άνθρωποι οι οποίοι εκμεταλεύτηκαν την φιλοδοξία του, την οποία βρήκαν ως το κατάλληλο μέσον για να εξαλείψουν την Ορθοδοξία. Επομένως, όλα τίθωνται προς εξέτασιν μίαν πλέον Ορθοδόξου Ιεράς Συνόδου, η οποία θα τοποθετηθεί τόσο επί των λαθών του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου, τα οποία οδήγησαν και εις αυτό το τελευταίο σχίσμα, όσο ακόμη και επί όλων εκείνων που για χρόνια ολόκληρα ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κήρυκος, τόσο ως Κανονικό μέλος της Συνόδου όσο και ως Πρωτοσύγκελος και Αρχιγραμματέας αυτής, ζητούσε να συζητηθούν και όλοι τον αντιμετώπιζαν ως εχθρό και πολέμιο. Πρέπει να γνωρίζουμε πως εις την Εκκλησίαν όσο και αν χρονίσουν τα προβλήματα, αυτά αν δεν λυθούν κάτω από το φως των Ιερών Κανόνων, συνεχίζουν να υφίστανται και ποτέ δεν παλιόνουν. Επομένως όσο δήθεν ''προηγούμενα'' αν είναι τα προβλήματα που ο Πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαος είχε δημιουργήσει, ή άλλοι κάτω από εκείνων δημιούργησαν, αυτά είναι απαραίτητο να εξεταστούν και πλέον να βρούν την σωστή λύση τους. Διότι εις τα χνάρια του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου συνεχίζει να κινείται και ο σημερινός ψευδαρχιεπίσκοπος κ. Στέφανος, ο οποίος έχει φτάσει εις το ολέθριο σημείο να είναι πολύ χειρότερος από τον ''προκάτοχό'' του. Και τούτο διότι ο κ. Νικόλαος τρεις ημέρες πριν αποθάνει, είς την συνάντηση που είχε μετά του Μητροπολίτου Κηρύκου, εκτός του ότι τον δέχθηκε με περισσή χαρά, επιπλέον συμφώνησε μαζί του ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ξεκινήσει Θεολογικός διάλογος μεταξύ του Μητροπολίτου Κηρύκου και ανθρώπων της ''Συνόδου'' του κ. Νικολάου. Επομένως, αν μη τι άλλο, ο σημερινός "Αρχιεπ/πος'' κ. Στέφανος πρέπει να σεβαστεί την επιθυμία του προκατόχου του, θέτοντας ο ίδιος τους θεμέλιους λίθους δια μίαν τέτοιαν συζήτηση. Έστω και αν αυτή δεν έχει θετικά αποτελέσματα. Αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε δεν είναι το γιατί να γίνει ο διάλογος αυτός (διότι πραγματικοί λόγοι σαφώς και υπάρχουν), αλλά την ειλικρινή επιθυμία μας προς αυτόν, η οποία θα φτάσει ως θυμίαμα ενώπιον του Κυρίου, προκειμένου εκείνος να ευλογήσει τα δέοντα ώστε να υπάρξουν τα θεμιτά αποτελέσματα. 

3 σχόλια:

  1. Είστε για κλάματα! Η περίπτωσή σας έχει ενδιαφέρον κυρίως από ψυχιατρικής απόψεως. Από θεολογικής, εκκλησιολογικής και κανονικής απόψεως δεν υπάρχει θεραπεία για τό τερατούργημά σας που θέλετε να παρουσιάζετε ως ορθόδοξο και εκκλησιαστικό. Κρίμα έστω και για τις λίγες ψυχές που έχετε παγιδεύσει και σας ακολουθούν στην αδιέξοδη πορεία σας από τραγική έλλειψη κριτηρίων και στοιχειωδών πνευματικών γνώσεων. Κανένας Διάλογος και καμμία συνεννόηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνει μαζί σας. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μετανοήσετε, να απαγκιστρωθείτε από τις πλάνες και τις εμμονές σας και να ζητήσετε το έλεος του Θεού και τη συγνώμη της Εκκλησίας. Εννοείτε ότι κανένας σας δεν μπορεί να γίνει δεκτός με εκκλησιαστικό βαθμό πίσω στην Εκκλησία. Ως Μοναχοί και τούτο κατ΄ άκρα οικονομία. Μη χάνετε λοιπόν το χρόνο σας και ματαιοπονείτε περί Διαλόγων κλπ. Δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο γιατί δεν χάσαμε τα μυαλά μας. Προφανώς τα περί Διαλόγων και άλλες τέτοιες φαντασίες τα συντηρείτε για να παρηγορείτε και συγκρατείτε τους λιγοστούς οπαδούς σας που μέρα τη μέρα διαπιστώνουν ότι το ιδιόμορφο σχίσμα σας ειναι εκατο τοις εκατό προσωποπαγές και έτσι θα διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη. Κρίμα όμως γιατί κολάζεστε και κολάζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ''Ανώνυμε'',

    Επειδή τυγχάνω ένθερμος υποστηρικτής των Αγίων, θα μου επιτρέψεις ως απάντηση του παραπάνω ατυχέστατου σχολίου σου, να σου γράψω μερικά από τα λόγια του Μ. Βασιλείου:

    ''Μόνον να μην εξαπατηθήτε από τας ψευδολογίας των, όταν επαγγέλωνται την ορθότητα της πίστεως. Τέτοιοι άνθρωποι είναι χριστέμποροι και όχι χριστιανοί, καθ' όσον προτιμούν πάντοτε εκείνο που τους οφελεί εις τον παρόντα βίον από την ζωήν της αληθείας. Όταν ενόμισαν ότι απέκτησαν αυτήν την ματαίαν εξουσίαν, προσετέθησαν εις τους εχθρούς του Χριστού, όταν είδαν να αγριεύουν οι λαοί, πάλιν συμμορφώνονται προς την ορθότητα. Δεν αναγνωρίζω ως Επίσκοπον, ούτε θα συγκαταριθμήσω μεταξύ των ιερέων του Χριστού αυτόν που προεβλήθη εις την αρχήν από τα βέβηλα χέρια προς κατάλυσιν της πίστεως. Αυτή είναι η δική μου κρίσις περί των πραγμάτων''. (Μ. Βασιλείου, P.G. Τομ. 32 σελ. 897 Α).

    Επίσης θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω και κάτι ακόμα.

    1) Εκείνος που έστω νομίζει πως λέει την αλήθεια μιλάει ανοικτά και δεν κρύβεται πίσω από ανωνυμίες. Αυτό δεν είναι ηθικό, δεν είναι Χριστιανικό.
    2) Δεν νομίζω να περνάει από το νοσηρό μυαλό σας, πως εσείς ανήκετε σε κάποια ''εκκλησία''. Διότι αν το πιστεύετε αυτό, κατόπιν όλων των ανήθικων και αντιεκκλησιαστικών πράξεων που σας βαραίνουν, τότε πλανάστε πλάνην οικτρά. Συν τοις άλλοις και όσον αφορά το θέμα το πως θα γίνουμε εμείς δεκτοί, ίσως πρέπει να σας θυμίσω πως υ ψευτοσύνοδός σας ποτέ δεν υπέγραψε καμία καταδικαστική απόφαση η οποία μας αφορά. Όλα τα χαρτιά που κάποτε εκδώσατε, ως ανυπόγραφα που ήταν και είναι, επρόκειτο περί ανυπόστατατων εγγράφων, τα οποία το μόνο που αποδεικνύουν είναι το αντιεκκλησιαστικό μίσος σας προς εκείνους που δεν συμφωνούν μαζί σας. Διότι θέματα Πίστεως ουδέποτε τολμήσατε να θίξετε. Και όσον αφορά τα περί διαλόγου, δεν χρειάζεται να πω πολλά. Αρκεί να αναφέρω μόνο τούτο. Όποιος νομίζει πως έχει την αλήθεια και εργάζεται υπέρ της ειρήνης της Εκκλησίας, κυνηγά τον διάλογο και δεν τον αποφεύγει. Και όποιος νομίζει πως είναι Χριστιανός, αφήνει τα 99 πρόβατα και πασχίζει να σώσει το ένα το δήθεν ''απολωλός''.

    Όλα τα παραπάνω τα γράφω με πολύ αγάπη, με πολύ πόνο ψυχής και το σημαντικότερο... ΕΠΩΝΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και όσον αφορά τα περί ψυχιάτρου, εγώ είμαι ο πρώτος που θα το εκτιμήσει αν τα λόγια σας αυτά τα κάνατε πράξη. Φέρτε ψυχιάτρους, φέρτε ψυχολόγους, ώστε να τους πούμε πως Ιερέας σας πάει στα δικαστήρια και λέει ψέματα. Και πως για την υπεράσπισή σας παρουσιάζετε τόμους τετραδίων, τα οποία άλλος τα έχει γράψει. Και μην ξεχνάμε και τις κατεδαφίσεις ναών. Τότε θα δούμε ποιον θα δικαιώσουν οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι και για ποιον θα αποφανθούν πως χρίζει αμέσου Ιατρικής παρακολούθησης. Ειλικρινά είστε και για γέλια και για κλάματα μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή