Ο προβατόσχημος λύκος Αρσάκιος
χρησιμοποιεί την βία και την απάτη δια να επιβληθή
χρησιμοποιεί την βία και την απάτη δια να επιβληθή
Ο νέος αρχιεπίσκοπος ( ο Αρσάκιος) κήρυξε τον πόλεμο στα μοναστήρια, για να τα εξαναγκάσει να τον αναγνωρίσουν. Χρησιμοποιήθηκαν όλα τα καταναγκαστικά μέσα, η απειλή, οι τιμωρίες, ακόμη και η πείνα. Κατακρατούσαν τις προμήθειες τους, ελπίζοντας να τους κάμψουν με την πείνα. Πέτυχαν έτσι την συγκατάθεση πολλών μοναχών ή μοναζουσών. Τι μπορούσαν να κάνουν αυτοί οι δυστυχείς; Για τον Αρσάκιο η υποταγή τους ήτοτέτοια νίκη, που η εχθρική προς τον Χρυσόστομο μερίδα πανηγύριζε με κομπασμό.
Η Ολυμπιάδα είχε ιδρύσει στην Κων/λι γυναικείο μοναστήρι, στο οποίο αφιέρωνε όλη της τη στοργή και όλες της τις φροντίδες. Κατά την διάρκεια όμως της δίκης της, οι ταλαίπωρες μοναχές νόμισαν ότι εγκαταλείφθηκαν και υπεχώρησαν στις υποσχέσεις, ή στον φόβο, συνάπτοντας ειρήνη με τον παρείσακτο Αρσάκιο. Η Ολυμπιάδα δεν τις ξαναείδε ποτέ.
Πως χαρακτήρισε ο Ιερός Χρυσόστομος
τον παράνομο Αρχιεπίσκοπο Αρσάκιο.
Η εκλογή του Αρσακίου, όταν αργότερα την πληροφορήθηκε ο ιερός Χρυσόστομος, του προκάλεσε βίαιη αγανάκτηση. Σε μιά επιστολή του προς ένα από τους έμπιστους επισκόπους του, τον Κυριακό Συνάδων, δίνει εξηγήσεις: ''Μου μετέφεραν τι συνέβη μ' αυτόν τον ανόητο, που υψώθηκε στον Επισκοπικό μου θρόνο από την αυτοκράτειρα. Έμαθα τις σκληρότητες, που διαπράχθηκαν απ' αυτόν τον άτιμο ενάντια στους αδελφούς μας, που δεν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί του, και πως πολλοί ανάμεσά τους πέθαναν στην φυλακή για την υπεράσπιση της υπόθεσής μου. Είναι ένας προβατόσχημος λύκος, ένας μοιχός κάτω από την μάσκα επισκόπου. Όπως η γυναίκα θεωρείται μοιχαλίδα, όταν έχει σχέσεις με άλλον άνδρα, ενώ ζη ο σύζυγός της, έτσι ο Αρσάκιος είναι μοιχός, όχι κατά σάρκα, αλλά κατά πνεύμα. Ενώ ακόμη ζω, άρπαξε την Εκκλησία της οποίς είμαι σύζυγος''...
( Τα στοιχεία ελήφθησαν από το θαυμάσιο βιβλίο: ANDREI THIERRY,
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ, Μετάφρασις από τα Γαλλικά, Εκδόσεις ''Χριστιανική Ελπίς'', Θεσσαλονίκη 2003)
ΣΧΟΛΙΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ:
Αγαπητοί αναγνώστες, μήπως τα παραπάνω λόγια που γράφτηκαν από τον ίδιο τον Ιερό Χρυσόστομο δεν μας δίνουν να καταλάβουμε πόσο φοβερή είναι η υφαρπαγή του Θρόνου, όταν ακόμη ζει ο κανονικός Επίσκοπος; Μήπως διαβάζοντας κανείς το παραπάνω, δεν φέρνει αμέσως στο μυαλό του, όλα εκείνα τα θλιβερά που συνέβησαν με πρωταγωνιστές τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ανδρέα και τον πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο; Πολλοί κατά καιρούς έχουν σχολιάσει αρνητικά την γλώσσα που κάποτε χρησιμοποιούσαμε εις βάρος του κ. Νικολάου. Ιδού όμως!!! Ιδού, εις μίαν ακριβώς ίδια περίπτωση, πως τολμάει να ομιλήσει ένας από τους μεγαλυτέρους Αγίους της Εκκλησίας, εκείνος που παρ' ότι μίλησε τόσο σκληρά εν τούτοις όμως ονμάστηκε ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ!!! Ξέρετε όμως γιατί έγινε αυτό; Διότι καθήκον των Χριστιανών δεν είναι να γίνονται πάντοτε αρεστοί προς τον κόσμο. Καθήκον των Χριστιανών είναι να προβαίνουν εις δίκαιες ενέργειες, οι οποίες σκοπό έχουν την διαφύλαξη της Ορθοδοξίας. Προς τούτο, όταν ο καιρός αλλά και οι καταστάσεις το καλούν, τότε όχι μόνο πρέπει να αφήνουμε στην άκρη την ευγένεια, αλλά πρέπει να γίνονται ακριβείς μιμηταί των αγίων και να ομιλούν και να πράττουν όπως εκείνοι. Όταν λοιπόν ο πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαος τόλμησε και μιμήθηκε τον Αρσάκιο, τότε ποια έπρεπε να ήταν η στάση έναντι αυτού των ολίγων Ορθοδόξων Χριστιανών; Δεν θα έπρεπε να ήταν η μίμηση του Αγίου Χρυσοστόμου, δια της οποίας επιτυγχάνεται και η Τιμή του; ''Τιμή μάρτυρος, μίμησις μάρυρος''. Επομένως, πρώην εν Χριστώ αδελφοί της σημερινής ''Στεφανίτικης Συνόδου'', μην ψάχνετε να δικαιολογειθείτε εις τον κόσμον δια της δήθεν κακής μεταχείρησις που ελάβατε από εμάς. Σκύψτε επάνω από τους βίους και την πολιτεία των Αγίων και δείτε μήπως αν εκείνοι σήμερα ζούσανε, σας μεταχειριζόντουσαν ακόμη χειρότερα. Και τούτο όχι διότι θα είχαν κάτι προσωπικό με εσάς, όπως και εμείς δεν είχαμε απολύτως τίποτα, αλλά διότι ο τότε ψευδαρχιεπίσκοπός σας κ. Νικόλαος, δια της παρανόμου αναρριχήσεως του εις τον θρόνο των Αθηνών κατεπάτησε κάθε Ιερό και δίκαιο της Εκκλησίας. Ποτέ δεν φάνηκε συζητήσιμος, ποτέ δεν ηθέλησε να ακούσει τους τρεις Μητροπολίτες που τότε διαφωνούσαν. Όπως ο Αρσάκιος Χρισημοποίησε τον εξαναγκασμό και την απειλή για να μπορέσει να επιβληθεί, έτσι ακριβώς κινήθηκε και ο κ. Νικόλαος προς όλους εκείνους που για καθαρούς λόγους Πίστεως, δεν δεχόντουσαν να τον αναγνωρίσουν. Έτσι απειλούσε και τον αοίδημο π. Θωμά με αργίες, όταν εκείνος του έλεγε πως η συνείδησή του δεν του επέτρεπε πλέον να συλλειτουργεί μαζί του και να τον μνημονεύει ως Αρχιεπίσκοπο... Μήπως όμως ο σημερινός ''Αρχιεπίσκοπός'' σας κάνει κάτι ώστε να μην δικαιούται την ίδια ακριβώς μεταχείρηση που δίδξε ο Άγιος Χρυσόστομος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου