Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ

Αγαπητοί αναγνώστες,

  Οι καιροί εις τους οποίους ζούμε επιβάλλουν εις όλους μας να κρύβουμε την αλήθεια και να μιλάμε με ένα δήθεν καθοπρεπισμό, ο οποίος όμως δεν φανερώνει την γνησιότητα του χαρακτήρος μας. Αυτό εμένα αγαπητοί δεν με αντιπροσωπεύει. Εγώ ο Δημήτρης Παπαδάτος, ως ταπεινός δούλος του Κυρίου, έχω μάθει να λέω στην ζωή μου πάντοτε την αλήθεια και να ομολογώ τα πράγματα όπως ακριβώς είναι. Ποτέ δεν θα διαβάσετε από εμένα κείμενο το οποίο άλλη εικόνα θα βγάζει προς τα έξω και εγώ άλλα θα πιστεύω  Εγώ επειδή δεν εχθρεύομαι κανέναν και επιθυμώ την εν Χριστώ και εν αληθεία ενότητα με όλους (με την <<Σύνοδο>> του κ. Στεφάνου, με τους πέντε.... ακόμη και με τους Νεοημ/τες, αν αυτοί θελήσουν και πράξουν τα σωστά), γι' αυτό γράφω ώστε να ενημερώνω όλους σωτά και να κρατάω από τη δική μου μικρή θέση, αναμμένο το φανάρι της Ορθοδοξίας. Δεν είμαι Θεολόγος, δεν έχω πτυχία Πανεπιστημίου, είμαι ο αμαρτωλότερος όλων, πλην όμως η φλόγα που καίει μέσα στην ψυχή μου για την Ορθοδοξία, δεν με αφήνει να μην γράφω όλα εκείνα που αποδεικνύουν το που πραγματικά βρίσκεται η Ορθοδοξία. Θα ήθελα να με συγχωρέσετε αν κάποιους πολλές φορές σας έχω πικράνει, όμως ο Χριστιανός ζει για να αγωνίζεται για την αλήθεια και όχι για να γίνεται αρεστός στους συνανθρώπους του. Δεν θέλω και ούτε ποτέ επεδίωξα επαίνους από κανέναν. Αυτό που με νοιάζει είναι η αλήθεια, η οποία πρέπει να λέγεται ακόμα και όταν ξεκινάνε προσπάθειες διαλόγων. Εγώ, να ξέρετε, πως αυτό θα συνεχίσω να κάνω, να αγωνίζομαι για την αλήθεια και <<Κύριος ο Θεός μου θα πολεμήσει υπέρ εμού>>. 

Με ειλικρινή εκτίμηση προς όλους
Ο διαχειριστής του παρόντος Blog
Παπαδάτος Δημήτριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου