Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

ΠΕΡΙ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ευχή β'
του Μεγάλου
Βασιλείου

 Ξέρω, Κύριε, πως κοινωνώ το άχραντο Σώμα Σου και το τίμιο Αίμα Σου χωρίς να είμαι άξιος. Αναγνωρίζω πως με τρόπο ένοχο και αμαρτωλό τρώγω και πίνω, χωρίς να συνειδητοποιώ ότι αυτά που κοινωνώ είναι το Σώμα και το Αίμα του Χριστού και Θεού μου. Όμως με εμπιστοσύνη στην καλοσύνη Σου πλησιάζω σε Σένα, που είπες: <<όποιος τρώγει τη σάρκα μου και πίνει το αίμα μου μένει μέσα κι εγώ μαζί του>>. Λυπήσου με, λοιπόν, Κύριε, και μη με τιμωρήσεις παραδειγματικά, τον αμαρτωλό, αλλά δείξε και σε μένα την αγάπη Σου. Και ας συντελέσουν τούτα τα Άγια στη θεραπεία και στον καθαρισμό και το φωτισμό και την προφύλαξη και τη σωτηρία και τον αγιασμό της ψυχής και του σώματός μου. Για να έχω θάρρος να Σε ομολογώ και θερμά να Σ' αγαπώ. Για να τηρώ τις εντολές Σου. Για να φωτιστώ απ' το Άγιο Πνεύμα. Για να έχω εφόδιο για την αιώνια ζωή και να κάνω καλόδεχτη απολογία στο φοβερό και ουράνιο δικαστήριό Σου, Κύριε, ας μην αμαρτήσω κοινωνώντας ανάξια και ας μην κατακριθώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου