Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019

ΣΟΒΑΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ


ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ.

 Σεβ. Κήρυκος:

 <<Την μεθεπομένην της εορτής του αγ. Νικολάου (δηλαδή την περασμένην εβδομάδα) ο Σεβασμιώτατος Λαρίσης Αμφιλόχιος επιστρέφων προφανώς από την Κρήτην όπου παρανόμως και αντικανονικώς ελειτούργησε του αγ. Νικολάου (χωρίς την έστω τυπικήν άδειαν του εκεί Τοποτηρητού) μου ετηλεφώνησε από απόκρυψιν (για να μη καταλάβω που είναι) και αφού όλως περιέργως μου είπε ''Χρόνια Πολλά'' (για να μη μου πη ένα ευλογείτε, διότι με θεωρεί πλέον Λαϊκόν και όχι Επίσκοπον, δηλαδή με αφώρισε κατ' απαίτησιν προφανώς των δύο λαϊκών Θεολόγων του) και αμέσως χωρίς να του απαντήσω, μου είπε να του στείλω το χειροτονητήριόν του διότι δεν το βρίσκει... Παραξενεύτηκα βέβαια με αυτό και ενώ εξέφρασα την χαρά μου για το τηλεφώνημά του και του ωμίλησα κατά τον καλύτερον τρόπο, μόλις ξεκίνησα να του λέγω πως πρέπει να συναντηθούμε, αμέσως μου το έκλεισε (ή του το έκλεισαν) και δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω την πρότασίν μου... Περίμενα να ξαναπάρει νομίζωντας ότι έκλεισε η γραμμή και ακόμη περιμένω...

1 σχόλιο:

  1. Κι εγώ τώρα ο Θεολογικά ''αστοιχείωτος'' και ο ειλικρινά ολιγογράμματος αναρωτιέμαι: Άραγε οι ''ομολογητές'' κλείνουν τα τηλέφωνα και πέρνουν από απόκρυψη; Αυτή είναι η Ορθοδοξία που πρεσβεύουν και δεν φοβούνται να την ομολογήσουν; Ποτέ από το 1995 ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος όταν άκουγε για διάλογο δεν έκλεινε το τηλέφωνο. Μάλιστα μέχρι κ;ι επιστολές επί επιστολών έγραφε για να τον ζητάει. Σήμερα όμως που οι ''άγιοι'' Θεολόγοι που έχει δίπλα του του επιβάλλουν τέτοιου είδους κινήσεις σαν την παραπάνω, ο πραματικά ασκητής επίσκοπος δεν έχει και πολλά πειρθώρια για να αντιδράσει. Αλλά όπως ο Αρχιεπίσκοπος Ανδρέας είχε φτάσει σε μεγάλα σημεία αγιωσύνης και λίγο πριν την κοίμησή του έπεσε θύμα της οικογένειας Τσακίρογλου, έτσι και σήμερα ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος, μετά από τους τόσους πολλούς αγώνες του για την Ορθοδοξία, δυστυχώς έπεσε θύμα των ''αυλικών'' του Θεολόγων και όχι μόνο.Ο θεός να τον βοηθήσει να δει τα συνεχόμενα ατοπήματα στα οποία εξαιτίας άλλων συνέχεια πέφτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή